okquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:35 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Gelukkig komen saaierts als jij er niet te vaak. Zo te zien ben jij veel te veel met anderen bezig.
Je kunt er praktisch niet omheen. Daarnaast let iedereen op andere mensen. Behalve als je 3 pillen op hebt, maar wat triester is weet ik niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Jij gaat naar een festival om op andere mensen te letten?
Maar daar kijken de mensen die naar echte technofestivals gaan dan weer op neer, want dat is te mainstreamquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:44 schreef AlanGarner het volgende:
Verder trekken techno-feestjes idd wel een iets ander publiek aan dan gemiddeld.
Doe mij idd ook maar Mystery Land/Tomorrow Land of Extrema ofzo
Lekker kortzichtigquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:41 schreef Clappindemcheekz het volgende:
[..]
maar wat triester is weet ik niet.
Klopt idd. Maar liever dat dan zo'n kutsfeertje van: "kijk ons lekker anders zijn".quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:44 schreef Clappindemcheekz het volgende:
[..]
Maar daar kijken de mensen die naar echte technofestivals gaan dan weer op neer, want dat is te mainstream
Op een feest met duizenden bezoekers heb je altijd veel mensen die "anders willen zijn". Ook op de feesten die jullie noemen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:48 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Klopt idd. Maar liever dat dan zo'n kutsfeertje van: "kijk ons lekker anders zijn".
Die mensen die zo hard proberen niet-mainstream te zijn, zijn nog erger dan die mensen die op Sensation ofzo 'hip' proberen te doen. Ik kies dan liever voor iets er tussenin, waar mensen gewoon lol hebben. Zoals Mystery Land bijvoorbeeld
Bouwvakkers zijn beetje laag volk natuurlijk inderdaad.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:52 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Op een feest met duizenden bezoekers heb je altijd veel mensen die "anders willen zijn". Ook op de feesten die jullie noemen.
Overigens stikt het daar weer van de stoere bouwvakkers.
Hey Ritmoquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:44 schreef AlanGarner het volgende:
Verder trekken techno-feestjes idd wel een iets ander publiek aan dan gemiddeld.
Doe mij idd ook maar wat meer all round-dance festivals zoals Mystery Land/Tomorrow Land of Extrema ofzo
Kijken boos en zijn lompe horken. (ik pas er trouwens prima tussen)quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:56 schreef Clappindemcheekz het volgende:
[..]
Bouwvakkers zijn beetje laag volk natuurlijk inderdaad.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:32 schreef Jachtgeweer het volgende:
Dit is bellenblaastechno, ja daar komen veel hipsters op af ja.
dit inderdaadquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Jij gaat naar een festival om op andere mensen te letten?
die racistenmuziek van jou is lekker wil je zeggen?quote:
jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
die racistenmuziek van jou is lekker wil je zeggen?
mn vriendinquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:02 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ja
en wie de neuq is dat in je UI?
Technofeesten in de Norquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:04 schreef Druppelss het volgende:
Dit is toch ook geen techno?
Zoiets vind ik wel vet;
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |