doe je zelf ook.....quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:17 schreef Clappindemcheekz het volgende:
Tevens heb ik er even op gelet, en iedereen zit ook tijdens het dansen enorm op elkaar te letten![]()
Nog een beetje pillen geslikt de laatste tijd?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:19 schreef Robophatt het volgende:
Dudes met knotjes? Dat zie ik niet vaak.
Ik herken die omschrijving overigens juist helemaal niet... goeie sfeer juist altijd. Ga overigens zelden naar iets met puur techno, liever wat anders erbij idd.
Nah, Koninginnenachtquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:22 schreef Clappindemcheekz het volgende:
[..]
Nog een beetje pillen geslikt de laatste tijd?
Ik snap je klacht wel hoor, allemaal van dat pretentieuze volk. Dan kun je beter naar Mysteryland ofzo gaan inderdaad.quote:
Pretentieus is inderdaad het juiste woord.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik snap je klacht wel hoor, allemaal van dat pretentieuze volk. Dan kun je beter naar Mysteryland ofzo gaan inderdaad.
Dit dusquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:25 schreef StretchingKoala het volgende:
Zoals zoveel te commercieel geworden, sfeer van de westergas begin 2000 zal nimmer terugkeren
Ik spuug altijd al een beetje in mijn mond als ik zulke termen hoor. Daarom gewoon harde sets beluisteren van gasten die wel weten waar ze mee bezig zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:25 schreef Clappindemcheekz het volgende:
[..]
Pretentieus is inderdaad het juiste woord.
Er is kennelijk ook een soort van ''cool'' en ''niet-cool'' verhouding. Er was ook een stage van girls love DJ's, en daar werd ook ''commerciėle troep'' gedraaid. Nou, je moest de echte underground techno lovers eens horen, (iedereen wil underground zijn), dat was echt not done.
Muziek was alles behalve onbekend, publiek divers...maar weinig tot geen mensen die komen om erbij te horen wat je nu toch ook veel ziet. Ach zal wel te oud wordenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:26 schreef Clappindemcheekz het volgende:
[..]
Dit duswat boeit commercieel nou joh, je bent echt niet interessanter dan anderen omdat je onbekende muziek luistert hoor
Ach die types heb je toch ook op Lowlands. Daar naartoe gaan en dan klagen adt het allemaal wel erg commercieel is inderdaad.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik snap je klacht wel hoor, allemaal van dat pretentieuze volk. Dan kun je beter naar Mysteryland ofzo gaan inderdaad.
Ik zou alleen naar een festival gaan voor de artiesten eigenlijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ach die types heb je toch ook op Lowlands. Daar naartoe gaan en dan klagen adt het allemaal wel erg commercieel is inderdaad.
Gewoon naar zo'n feestje of festival gaan en je vermaken, dat is toch waar het om draait? Maar je hebt een hoop mensen die puur gaan om gezien te wordne of weet ik veel.
Omdat er dan kut hipstervolk op afkomt?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:26 schreef Clappindemcheekz het volgende:
[..]
Dit duswat boeit commercieel nou joh, je bent echt niet interessanter dan anderen omdat je onbekende muziek luistert hoor
Dit, of voor een leuke dag met m'n vrienden. Ben zelf niet zo thuis in de muziek als de meeste van hen, maar ik weet wel dat ik wat zij vet vinden zelf ook altijd wel kan waarderen en uiteindelijk vermaak ik me altijd prima.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zou alleen naar een festival gaan voor de artiesten eigenlijk.
okquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:35 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Gelukkig komen saaierts als jij er niet te vaak. Zo te zien ben jij veel te veel met anderen bezig.
Je kunt er praktisch niet omheen. Daarnaast let iedereen op andere mensen. Behalve als je 3 pillen op hebt, maar wat triester is weet ik niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Jij gaat naar een festival om op andere mensen te letten?
Maar daar kijken de mensen die naar echte technofestivals gaan dan weer op neer, want dat is te mainstreamquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:44 schreef AlanGarner het volgende:
Verder trekken techno-feestjes idd wel een iets ander publiek aan dan gemiddeld.
Doe mij idd ook maar Mystery Land/Tomorrow Land of Extrema ofzo
Lekker kortzichtigquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:41 schreef Clappindemcheekz het volgende:
[..]
maar wat triester is weet ik niet.
Klopt idd. Maar liever dat dan zo'n kutsfeertje van: "kijk ons lekker anders zijn".quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:44 schreef Clappindemcheekz het volgende:
[..]
Maar daar kijken de mensen die naar echte technofestivals gaan dan weer op neer, want dat is te mainstream
Op een feest met duizenden bezoekers heb je altijd veel mensen die "anders willen zijn". Ook op de feesten die jullie noemen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:48 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Klopt idd. Maar liever dat dan zo'n kutsfeertje van: "kijk ons lekker anders zijn".
Die mensen die zo hard proberen niet-mainstream te zijn, zijn nog erger dan die mensen die op Sensation ofzo 'hip' proberen te doen. Ik kies dan liever voor iets er tussenin, waar mensen gewoon lol hebben. Zoals Mystery Land bijvoorbeeld
Bouwvakkers zijn beetje laag volk natuurlijk inderdaad.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:52 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Op een feest met duizenden bezoekers heb je altijd veel mensen die "anders willen zijn". Ook op de feesten die jullie noemen.
Overigens stikt het daar weer van de stoere bouwvakkers.
Hey Ritmoquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:44 schreef AlanGarner het volgende:
Verder trekken techno-feestjes idd wel een iets ander publiek aan dan gemiddeld.
Doe mij idd ook maar wat meer all round-dance festivals zoals Mystery Land/Tomorrow Land of Extrema ofzo
Kijken boos en zijn lompe horken. (ik pas er trouwens prima tussen)quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:56 schreef Clappindemcheekz het volgende:
[..]
Bouwvakkers zijn beetje laag volk natuurlijk inderdaad.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:32 schreef Jachtgeweer het volgende:
Dit is bellenblaastechno, ja daar komen veel hipsters op af ja.
dit inderdaadquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Jij gaat naar een festival om op andere mensen te letten?
die racistenmuziek van jou is lekker wil je zeggen?quote:
jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
die racistenmuziek van jou is lekker wil je zeggen?
mn vriendinquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:02 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ja
en wie de neuq is dat in je UI?
Technofeesten in de Norquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:04 schreef Druppelss het volgende:
Dit is toch ook geen techno?
Zoiets vind ik wel vet;
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |