quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:52 schreef Cat22 het volgende:
BBQ in de mottige regen is verrassend goed te doen.
Gelukkig waren er de vuurkorven
Zijn de kinders braaf geweest?quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:52 schreef Cat22 het volgende:
quote:
Moet je opnemen en niet Fok!kenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
jaja
telefoon staat hier roodgloeiend
schat wat denk je dat ik aan het doen wasquote:
Het was ook niet ijskoud gelukkig, tenminste dat viel ons op vanavond als we uit de sauna kwamenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:52 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was ook niet ijskoud gelukkig, tenminste dat viel ons op vanavond als toen we uit de sauna kwamen
Oh Noeeesss!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:43 schreef Toekito het volgende:
Sp3c is er niet in dit topic is bijna op pagina 5 van MyAt terecht gekomen.
Als je wat minder lult in andere topics, staat deze weer op de eerste paginaquote:
F&F / [SC] # 2262 Zomer?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:33 schreef Cat22 het volgende:
Toek, vertel eens over je diploma? Ik weet dat je er net (weer) eentje hebt gekregen, maar geen idee waarvoor.
is nog veel langer dan daar staat.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:44 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga MrMuis weer eens overhalen
Alleen niet deze maand want druk
al moet ik zelf daarna een week aan 1 stuk werken, kans is er, ik heb die avond vrij.quote:
Dan werd het tijd dat die in de pocket kwam.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
is nog veel langer dan daar staat.
Is MBO 3 commercieel medewerker. Maar door ziekte en later door admin gezeur werd het pas april dat ik definitief hem gehaald had. Echter was de lerares toen weg van mijn werk, waar de opleiding intern was, en lag mijn diploma in een kluis daar te verstoffen. Die nieuwe docent belde mij 4 weken terug. Dus toen hebben ik en collega, die ook door ziekte haar diploma nog moest ophalen, afspraak gemaakt om vandaag 6 handtekeningen ieder te komen zetten. Dus nu heb ik pas papiertje maar wist al langer dat ik hem gehaald had.
Heb ondanks operatie 4 lesdagen gemist in een jaar
Jaja, stiekem wil jij gewoon graag een hamburgert schuiven he?quote:
ja we waren er beide ook best boos over dat het zo moest. Want het grote feest van uitreiking in maart was nu erg raar. Ik moest er heen maar ik kreeg niks.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan werd het tijd dat die in de pocket kwam.
Die meid op die fotoquote:
Dat zeg je volgens mij alleen maar omdat jij er niet zo stiekem eigenlijk twaalf naar binnen wilt schuivenquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja, stiekem wil jij gewoon graag een hamburgert schuiven he?
Die je vanmorgen apptequote:
Toek aan de collega?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
is nog veel langer dan daar staat.
Is MBO 3 commercieel medewerker. Maar door ziekte en later door admin gezeur werd het pas april dat ik definitief hem gehaald had. Echter was de lerares toen weg van mijn werk, waar de opleiding intern was, en lag mijn diploma in een kluis daar te verstoffen. Die nieuwe docent belde mij 4 weken terug. Dus toen hebben ik en collega, die ook door ziekte haar diploma nog moest ophalen, afspraak gemaakt om vandaag 6 handtekeningen ieder te komen zetten. Dus nu heb ik pas papiertje maar wist al langer dat ik hem gehaald had.
Heb ondanks operatie 4 lesdagen gemist in een jaar
Omdat crisis, begrotingstekort, en rutte graag zijn 3% haalt zonder te bezuinigen op dingen waar het wél kan (JSF en andere dure rechtse hobbies)quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:49 schreef RenRen- het volgende:
Wat de fuck. Waarom is studeren zo verrekte duur?
2500 euro ben ik al kwijt aan dit jaar, en dan zonder de onverwachte uitgaven die ik nog ga hebben tijdens de studie omdat ze iets zijn 'vergeten' te vertellen, of omdat mijn camera sneuvelt, of omdat kaas. Bahhquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat crisis, begrotingstekort, en rutte graag zijn 3% haalt zonder te bezuinigen op dingen waar het wél kan (JSF en andere dure rechtse hobbies)
Fijn he. Studeren wordt weer voor de elitequote:Op donderdag 4 juli 2013 17:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
2500 euro ben ik al kwijt aan dit jaar, en dan zonder de onverwachte uitgaven die ik nog ga hebben tijdens de studie omdat ze iets zijn 'vergeten' te vertellen, of omdat mijn camera sneuvelt, of omdat kaas. Bahh
Echt niet normaalquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Fijn he. Studeren wordt weer voor de elite.
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |