Ben je gevoelig voor blaasontsteking? kan tijdens een zw.schap heel anders tot uiting komen dan normaal, oa harde buiken enz krijg je dr van.quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:27 schreef Mabawa. het volgende:
Spontane harde buiken zijn wel gestopt gelukkig.Alleen toen ik vannacht eruit moest om te plassen maar dat is niet zo erg.
Het is zover, ik moet weer werken. Ach nog 3 mnd en een beetje en dan heb ik verlof!
Ik wil ook een schommelstoel maar dat gaat hier waarschijnlijk niet passen
Fijne dag allemaal!
Meldplicht!quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:38 schreef Sylver_ het volgende:
Spannend Kiwi! Ik zou ook zenuwachtig zijn
Vandaag 37 weken!
Ja, tevreden inderdaad. Ik had de website eerder gezien en vond toen de stoelen nog net iets te duur. Maar kwam haar later ook op marktplaats tegen waar ik een lager bod had gedaan en dat was ook prima (tipje dus, al zal zij er misschien iets minder blij mee zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:08 schreef GotC het volgende:
Suusz, ik zat net ook op die website te kijken! Tevreden over alles? (levering, kwaliteit)?
Ha, goeie tip, thanks!quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:20 schreef Suusz het volgende:
[..]
Ja, tevreden inderdaad. Ik had de website eerder gezien en vond toen de stoelen nog net iets te duur. Maar kwam haar later ook op marktplaats tegen waar ik een lager bod had gedaan en dat was ook prima (tipje dus, al zal zij er misschien iets minder blij mee zijn). Ik heb de stoel niet laten leveren maar uiteindelijk zelf opgehaald omdat ik hebberig was geworden en hem ineens ook perse dezelfde dag wilde hebben
![]()
Zand, dat is inderdaad heel bijzonder, gaaf!
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:20 schreef Suusz het volgende:
[..]
Ja, tevreden inderdaad. Ik had de website eerder gezien en vond toen de stoelen nog net iets te duur. Maar kwam haar later ook op marktplaats tegen waar ik een lager bod had gedaan en dat was ook prima (tipje dus, al zal zij er misschien iets minder blij mee zijn). Ik heb de stoel niet laten leveren maar uiteindelijk zelf opgehaald omdat ik hebberig was geworden en hem ineens ook perse dezelfde dag wilde hebben
![]()
Zand, dat is inderdaad heel bijzonder, gaaf!
Oja, bedenk me nog wel dat je even op de hoogte moet letten, elke stoel is anders. De zitting van onze schommelstoel is wat lager. Is voor mij zelf prima, maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat prettig vindt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ha, goeie tip, thanks!Fijn dat de kwaliteit ook goed is, dat is altijd zo'n vraagteken bij online kopen..
heel normaalquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:07 schreef Kiwisoep het volgende:
Morgen! Tenminste dan veewacht ik het te weten. Weet nog niet of ik het deel hoor! Tenzij het echt een verjaardagsbaby zal worden haha. Is het normaal dat ik wel wat zenuwachtig ben voor morgen?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:16 schreef zandsculptuur het volgende:
Een schommelstoel lijkt me zo leuk. Maar wij hebben eigenlijk iets veel leukers... Een grote fateuil waar mijn opa altijd in zat toen hij nog leefde. Hij zat altijd in die stoel en dan nam hij zijn kleinkinderen op schoot om te knuffelen en verhaaltjes te vertellen
. En nu staat 'ie dus bij ons op de babykamer. Zo rond mijn UD zou mijn grootvader 100 jaar oud zijn geworden, wat het voor mij nog specialer maakt (en stiekum hoop ik op zijn 'verjaardag' te bevallen).
Ah, bedankt!quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:15 schreef Spewey het volgende:
Gefeliciteerd LLM en bijna LLM
(LLM = Laatste Loodjes Mama)
Awwwh! Toch zwangerschapsdiabetesquote:Wat een enorme rukdag! Na suikerdrankje was het 13.7 dus heb ik net t stempel zwangerschapsdiabetes gehad. Mocht meteen door naar diabetesvpk en arts, grote doos met prikshit en een pluchebeest gehad.(diabetesbeer) Afspraak voor diëtiste en gyn en moet ik vandaag en morgen 7 keer prikken en verwacht ze dat ik vrijdag weer terug mag en insuline krijg :/
Vind het steeds minder jammer dat het m'n laatste zwangerschap is
Nu ga ik even lekker huilen
Veel dorst (en veel plassen). Volgens mij had Spewey dat ook?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:18 schreef Hilzillah het volgende:
oooh spewey wat klote!! niet wat je verwacht had dus. Geen symptomen? Ik weet eigenlijk niet eens of er symptomen zijn behalve bolle buik baby...
Oh! Vandaar de meldplicht! Goed om te wetenquote:Llm is iets met op het eindje lopen en dat je je verplicht iedere dag moet melden hier
edit: spuit 11
Dat onderwerp is een aantal maanden geleden hier toevallig ook ter sprake gekomen, toen was de conclusie dacht ik dat het een niks zei over het anderquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:03 schreef Sylver_ het volgende:
En ik ben ook wel benieuwd of de bewegelijkheid iets zegt over de baby 'in het echt'
Bij mij was het na 2 uur..maar verschilt volgens mij per ziekenhuisquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:00 schreef Cwen het volgende:
Spewey, wat ruk. Dus toch... Maar prikken ze al zo snel na dat vieze drankje? Bah. Hoop dat je dagcurves toch meevallen!
Van wat ik net begrepen heb wordt z'n spiegel gedurende 24 uur in de gaten gehouden en afhankelijk van de resultaten wordt hij dan bijgevoed, ik wil bv geven dus dan zal hij, mocht het nodig zijn, wel wat kv krijgenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:46 schreef Kiwisoep het volgende:
Spewey wat klote!
Je hebt het over baby prikken na de geboorte, is dat een paar keer voor de check of moet je baby dan echt een hele periode geprikt worden? Ik ken eigenlijk alleen de gevallen waarbij moeder al diabetes had voor de zwangerschap. Is dat heel anders?
Bij S was het inderdaad de bedoeling om de eerste 24 uur iedere 3 uur te prikken (hielprik, heel zielig), maar na de derde keer was ze al stabiel en hoefde het niet vaker. KV heeft ze wel gehad, wel via fingerfeeden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef Spewey het volgende:
[..]
Van wat ik net begrepen heb wordt z'n spiegel gedurende 24 uur in de gaten gehouden en afhankelijk van de resultaten wordt hij dan bijgevoed, ik wil bv geven dus dan zal hij, mocht het nodig zijn, wel wat kv krijgen
Je kunt proberen alvast vanaf 37 weken met de hand wat voor te kolven als je al productie hebt, dan kunnen ze hem dat geven. Als je dat wil, natuurlijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef Spewey het volgende:
[..]
Van wat ik net begrepen heb wordt z'n spiegel gedurende 24 uur in de gaten gehouden en afhankelijk van de resultaten wordt hij dan bijgevoed, ik wil bv geven dus dan zal hij, mocht het nodig zijn, wel wat kv krijgen
Oh dat is wel een goede tip, het lekt al een tijdjequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:05 schreef Cwen het volgende:
[..]
Je kunt proberen alvast vanaf 37 weken met de hand wat voor te kolven als je al productie hebt, dan kunnen ze hem dat geven. Als je dat wil, natuurlijk
Ja, dat hielprikje is echt ultiem sadistischquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef Spewey het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goede tip, het lekt al een tijdje
Wat fijn dat S al zo snel stabiel was, ik moest al huilen bij het gewone hielprikje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie, ga morgen even een plasje naar de ha brengen. Dank je!quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:24 schreef mignonne het volgende:
ja gooi jij em ineens dicht
[..]
Ben je gevoelig voor blaasontsteking? kan tijdens een zw.schap heel anders tot uiting komen dan normaal, oa harde buiken enz krijg je dr van.
Schommelstoel, wij hebben er een van marktplaats, zat bij t kamertje en ik ben er zo blij mee
He bah Spewey...zit je ook niet op te wachten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef Spewey het volgende:
[..]
Dat is waarquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:39 schreef Kiwisoep het volgende:
Gotc dat geloof ik ook best. Sterkte! Vanavond ben je trots dat je toch maar weer ff bent geweest.
Hilliebillie wat heerlijk als het opschiet in huis!
De rest... Sorry!
Gewoon via albert.nl!quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:41 schreef hilliebillie het volgende:
Boodschappen laten bezorgen is idd ook nog een idee, als je niet op zo'n dorp woont als ik waar volgens mij geen een supermarkt in de buurt dat doetalleen een kleine buurtsuper een paar dorpen verderop, maar daar schijn je erg op de houdbaarheidsdatum te moeten letten (want zij doen het niet schijnbaar) maar goed dat terzijde.. En zijn vort genoeg supers die het wel doen..
Martine veel plezier bij je echo vanmiddag! Hoop dat je mooie beelden te zien krijgt!
pff rottijd om al wakker te zijn hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 06:04 schreef Kiwisoep het volgende:
het lastig. Vriend is nu dus ff druk op z'n werk en draait een paar dagen 12-21 u diensten. Alleen zondag enndinsdag was hij vrij. Toen heeft hij dus de hightea geregeld en dinsdag heeft hij wat schilderklusjes rondom het huis afgemaakt omdat dat eindelijk kon qua weer. Maar ik krijg best een beetje boel moeite
Oh ja! Dat is idd best logisch eigenlijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:06 schreef zandsculptuur het volgende:
@hillz tip voor de volgende keer: deken eronder leggen, dan stuiteren ze niet zo.
Spannend kiwi!
Hahaquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:51 schreef Hilzillah het volgende:
En ik moet mijn fotostudio gaan soppen... Muisjes all over the place. Die krengen stuiteren blijkbaar alle kanten op als je ze op je buik laat vallen
Verdorie, dat is handig!quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:51 schreef Cwen het volgende:
Ik heb geen idee. Ben al de hele zwangerschap nacht-plas-vrij. En ik voel echt wel dat ze bezig is met indalen, er wordt wel geduwd op m'n blaas, maar mijn lichaam begrijpt op de één of andere manier heel goed het verschil tussen echte aandrang en kind
.
Wat een schrikquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:51 schreef Kiwisoep het volgende:
Ff een ego update... opgenomen voor ctg vanwege hoge bloeddruk. 160 nogwat. Geen idee. Nu halfuurtje ctg en dan weet ik of ik weer mag gaan. Spoedje is niet uitgesloten.
De assistente hier zei ook dat je het meestal wel echt merkt als je een blaasontsteking hebt, de blaasontstekingingen zonder klachten waarover je op internet vaak leest, kwamen volgens haar echt nauwelijks voor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:05 schreef Mabawa. het volgende:
Oh en na twee uur kan ik bellen voor uitslag plasje. Assistente vond het maar raar dat ik 'zonder klachten' gecheckt wilde worden. Tijd voor bijscholing
Maar mabawa heeft wel klachten die zouden kunnen wijzen op een blaasontstekingquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:13 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
De assistente hier zei ook dat je het meestal wel echt merkt als je een blaasontsteking hebt, de blaasontstekingingen zonder klachten waarover je op internet vaak leest, kwamen volgens haar echt nauwelijks voor.
Ze zag ook de laatste jaren een flinke toename van het aantal plasjes van zwangeren om te controleren, en vrijwel nooit was er bij de dames zonder klachten wat aan de hand.
Bij mij dus ook niet, maar ik mocht er zo vaak mee komen als ik wilde.
Bij mij wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:51 schreef GotC het volgende:
De test op een blaasontsteking is trouwens toch binnen 5 minuten gedaan? Of is dit anders bij zwangerschap?
Nou das wel rot van je vocht maar in ieder geval prettig dat je geen over-actieve reflexen hebtquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:51 schreef Kiwisoep het volgende:
O en ikhad wel wat teveel vocht :p
Reflex in mijn knie doet het daardoor tijdelijk ff niet
Snap ik hoor, maar ik hoor t ook wel eens terug van assistenten en das gewoon irritant. No offense naar de assistente verder die ook geleerd heeft voor wat zij doet en die al eea voorbij ziet komen maar gewoon, blijf bij je leest.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:52 schreef zandsculptuur het volgende:
Even ter nuancering, ik liet het nakijken omdat ik de hele dag aandrang had, niet omdat de vk me stuurde. Misschien dat ik daarom ook deze uitleg kreeg en was die me anders bespaard gebleven.
Geen idee, dat hangt van heel veel andere dingen af. Hoe je medische voorgeschiedenis/familiegeschiedenis eruit ziet, hoe je kindje het doet, hoe de groei is, hoe jij je voelt, hoe groot de gyn de kans acht dat medicatie echt iets voor je gaat doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:49 schreef Kiwisoep het volgende:
Mignonne, geven ze nog wat met puur en alleen zo'n bloeddruk op deze termijn? Of is hetdan datum vervroegen?
en de rest van de waarden zijn wel ok? je lever enzo?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:40 schreef Kiwisoep het volgende:
Toch nog sensatie! Hee maar topic 2000 was pas mijn werptopic hoor, hier nog ff geen baby whaha.
Nu net gehoord dat verlaagde bloedplaatjes zijn, alleen urine uitslag nog. Opname was bijna zeker.. getsie
zw.schapsvergiftiging of hellp?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:44 schreef Kiwisoep het volgende:
Inderdaad zwschapsvergiftiging. Ja wel fijn hoor!
sharpdressedman en Rossdale zijn ook aanstaande papa's en die posten hier ook af en toequote:Op donderdag 4 juli 2013 15:43 schreef NoBoNo het volgende:
Geloof toch echt dat ik de enige kerel ben in dit topic! hahaha
Dat deed bij mij ook zeer idd. De 2e keer dat hij gezet werd niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:19 schreef Kiwisoep het volgende:
Ze had het over vergiftiging. Leverwaardes zijn oke. Men wat doet die katheter zeer, constant het idee alsof ik 2 druppeltjes blaasontsteking plas eruit moet werken. Net gecheckt en alles zit wel goed. Ze willen mij nu stabiel hebben zodat ze kunnwn operen. Voor nu reageer ik goed op het spul dus das mooi!
Zeker weten, ik kijk hier altijd meerdere keren per dagquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:18 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
sharpdressedman en Rossdale zijn ook aanstaande papa's en die posten hier ook af en toe.
ik mocht even van de magnesium af. Wel geteld 30min toen ging het mis en 2 uur later was ean er.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:46 schreef Kiwisoep het volgende:
FR werd ie toen opnieuw gezet omdat je pijn had?
Kan altijd, zowel geleidelijk als vrij plotseling. Je hebt wel een hogere kans in een aantal gevallen waardoor je er wellicht vanzelf alerter op bent. Maar het kan altijd. Daarom is t goed om je bewust te zijn van symptomen en die ook aan te geven bij je gyn/vk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:21 schreef Sylver_ het volgende:
Brrrr, katheter![]()
Kan zwangerschapsvergiftiging zo plotseling de kop op steken, trouwens? Of zie je dan vaak wel geleidelijk aan je bloeddruk stijgen bij bijv de controle van de vk?
Zwangerschapsvergiftiging is een oude term voor pre-eclampsie. Tegenwoordig zeggen we eigk altijd PE omdat het de lading beter dekt. Pre-eclampsie kan onbehandeld overgaan in eclampsie --> kort gezegd, epileptische aanvallen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:56 schreef DJMomo het volgende:
Oh, dacht altijd dat dat hetzelfde was, hellp, pre eclampsie en zwangerschaps vergiftiging. Niet dus?
Altijd melden jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:09 schreef Sylver_ het volgende:
Bedankt, mignonne!
Het is dus verstandig om het ook aan de vk te melden als je maar 1 symptoom hebt?
Vond het best schrikken van Kiwi!
HELLP ook zonder hoge bloeddruk? Dat wist ik nog niet! Het wordt nu wel heel lastig, want iedere zwangere komt een of meerdere van genoemde klachten wel ergens in de zwangerschap tegen... Het zal toch ook niet de bedoeling zijn dat we de vk helemaal platbellen. Hoe weet je het verschil?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
Kan altijd, zowel geleidelijk als vrij plotseling. Je hebt wel een hogere kans in een aantal gevallen waardoor je er wellicht vanzelf alerter op bent. Maar het kan altijd. Daarom is t goed om je bewust te zijn van symptomen en die ook aan te geven bij je gyn/vk.
Alarmsignalen, zeker in combinatie met elkaar, kunnen zijn:
- plotseling (veel) vocht vasthouden. Vooral ook plotseling vocht in je gezicht enz.
- hoofdpijn
- duizeligheid
- sterretjes zien of flitsen/vlekken, kortom klachten met betrekking tot je gezichtsvermogen
- misselijkheid, braken
- buikpijn bovenin je buik, alsof er een strakke riem om je buik zit.
- pijn tussen de schouderbladen
- tintelende vingers
Bij pre-eclampsie (zw.schapsvergiftiging) stijgt oa de bloeddruk maar dit verschil kan ook subtiel zijn. Het hoeft niet zo enorm hoog te zijn als wat kiwi had en je hoeft als zwangere helemaal niet direct iets te merken van een hoge bloeddruk. HELLP kan ook voorkomen zonder een hoge bloeddruk. Voor vergiftiging is de gouden standaard de eiwitten die in de urine terecht komen. HELLP kan zelfs voorkomen zonder eiwitten in de urine, daarvoor is echt bloedonderzoek nodig naar een aantal zaken waaronder je leverwaarden.
Jup HELLP kan zeker zonder hoge bloeddruk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:30 schreef Cwen het volgende:
[..]
HELLP ook zonder hoge bloeddruk? Dat wist ik nog niet! Het wordt nu wel heel lastig, want iedere zwangere komt een of meerdere van genoemde klachten wel ergens in de zwangerschap tegen... Het zal toch ook niet de bedoeling zijn dat we de vk helemaal platbellen. Hoe weet je het verschil?
De laatste keer dat ik meldde dat ik heel soms sterretjes zag, werd het afgedaan met niets, overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beiden waren al lang a terme en alles hoor, maar gewoon, het is soms subtiel en voor een verloskundige kunnen dingen makkelijk over het hoofd gezien worden als je het niet aangeeft.:)
Er zijn geen afwijkingen in mijn bloed gevonden. Maar omdat ik het de vorige keer vrij vroeg in de zwangerschap heb gekregen is de kans iets groter dan normaal. Maar een percentage geven ze niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:57 schreef L-E het volgende:
f_r: wat is er gezegd over de kans op herhaling?
(ik durf nooit meer..)
Ik kan niet ophouden met loeren, ieder half uur zit ik wel even te starenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:07 schreef Hilzillah het volgende:
En ik zag van ik geloof Spewey een mooie 3D echo voorbij schuiven.. Mooi
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
Jup HELLP kan zeker zonder hoge bloeddruk.
Daarom zeg ik het ook, de klachten afzonderlijk zijn niet zo spannend en betekenen over het algemeen niets, maar het is altijd goed om het aan te geven. Je bent de eerste niet hoor die tegenover zn vk zit en zegt dat ze wat sterretjes ziet de afgelopen weken en dat je vk dan vraagt van goh, heb je ook hoofdpijn? of hou je vocht vast sinds kort? en dat dan blijkt dat je eigenlijk meer klachten had zonder dat je het zelf direct had gemerkt.
Als klachten op zichzelf staan en logisch verklaarbaar zijn dan wordt er ook niets mee gedaan, juist omdat het klachten zijn die vrij gewoon zijn, maar een enkele keer verandert het totale plaatje wel iets en is je ene klacht wel reden tot verder onderzoek.Heel eerlijk gezegd vind ik dit niet echt geruststellender... Maar bedankt voor de uitlegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beiden waren al lang a terme en alles hoor, maar gewoon, het is soms subtiel en voor een verloskundige kunnen dingen makkelijk over het hoofd gezien worden als je het niet aangeeft.. Ik houd m'n klachten altijd goed in de gaten, maar ik weet dat hellp in essentie levensbedreigend is en dat staat me niet aan
.
Soep, fijn!
[ Bericht 5% gewijzigd door Cwen op 04-07-2013 21:45:04 ]Home is where the O+ is...
Het is ook écht wel een speciaaltje hoor. Je kan het gezichtje zo mooi zien!quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:18 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ik kan niet ophouden met loeren, ieder half uur zit ik wel even te staren
met betrekking tot je eigen situatie? gewoon vertrouwen hebben in t inschattingsvermogen en de kennis/ervaring van je vk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:33 schreef Cwen het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd vind ik dit niet echt geruststellender... Maar bedankt voor de uitleg.
Ik had 'm al uitgebreidquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
met betrekking tot je eigen situatie? gewoon vertrouwen hebben in t inschattingsvermogen en de kennis/ervaring van je vk.
Of bedoelde je in het algemeen? dat hoeft ook niet, ik wilde niet per se geruststellen, wel alert maken. Wie weet heeft iemand er tzt ooit iets aan.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lettersoep ik heb je datum aangepast
Zijn er nog meer dingen in de OP die gewijzigd moeten worden toevallig?
Ik heb mn quote alert aanstaan dus als je me quote kom ik vanzelf deze kant op
Ah ik zie het, ik zag wel iets verspringen maar zag niet waarquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik had 'm al uitgebreid. Ik ben me goed bewust van de risico's en hoewel dat meestal fijn is, kan het soms voor wat extra zorg zorgen. Over mezelf maak ik me geen zorgen, tenminste nu niet
.
Oh, en Hilz, leuk! Vieren jullie dan een speciaal soort feestje?
hey!quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Teruggezet naar 7 jan. Mooi 3 dagen winst.
Ook aangepastquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Teruggezet naar 7 jan. Mooi 3 dagen winst.
Ikina helaas uit de OP.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
40 weken en 4 dagen. Dus ik was wel al een stuk verder dan jij.quote:
Ik wil graag uit de OP..quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Niets heel byzonder hoor. in USA is het echt feest. Hier grote bbq met heel veel etenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik had 'm al uitgebreid. Ik ben me goed bewust van de risico's en hoewel dat meestal fijn is, kan het soms voor wat extra zorg zorgen. Over mezelf maak ik me geen zorgen, tenminste nu niet
.
Oh, en Hilz, leuk! Vieren jullie dan een speciaal soort feestje?
Mijn gyn zei t volgende: als je met dezelfde partner een tweede kind neemt, is de kans niet groter dan anders, met een andere partner is je kans groter dan gemiddeld. Plus dat als je t weer krijgt is het vaak later in de zwangerschap..quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Er zijn geen afwijkingen in mijn bloed gevonden. Maar omdat ik het de vorige keer vrij vroeg in de zwangerschap heb gekregen is de kans iets groter dan normaal. Maar een percentage geven ze niet.
Ik snap heel goed dat je niet meer durft. Onbezorgd ben je toch niet.
Collega van mijn vriend is tante geworden van een kindje dat met 27wk en 850gram is geboren ook zwangerschapsvergiftiging of PE zoals ze het nu noemen. En dat zette mij toch ook weer aan het denken.
mod?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ikina wat naar en verdrietig! Veel sterkte met verwerken van dit verdriet..
Haquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
hey!
hoe is t met de mrs? hoe gaat t?
OUD / Het grote 'bedank hier BE en welkom TF' topicquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mod?
Ik heb weer eens wat gemist.. eng hoor.
feestje
31e wk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
Dit,quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:07 schreef GotC het volgende:
Vrijdag is wel een echte wisseldag voor veel mensen30 weken, 31 weken, 16 weken, 34 weken..
7 voor mij, maar dat is niet echt een mijlpaal natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:07 schreef GotC het volgende:
Vrijdag is wel een echte wisseldag voor veel mensen30 weken, 31 weken, 16 weken, 34 weken..
Oh, dus toch! Ondanks dat stripje geen afwijkingen liet zien, toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:21 schreef Mabawa. het volgende:
voor de mijlpalen!
Hier toch een positieve kweek, vanmiddag terugbellen voor plan want eigen huisarts is er niet.
Dank je wel Mignonne, als jij niets had gezegd had ik er waarschijnlijk veel later pas aan gedacht
De anderen hebben ook niet écht een mijlpaal, dus ook voor jou: 7 weken!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:22 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
7 voor mij, maar dat is niet echt een mijlpaal natuurlijk
He joh, dat is rotquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:21 schreef Mabawa. het volgende:
voor de mijlpalen!
Hier toch een positieve kweek, vanmiddag terugbellen voor plan want eigen huisarts is er niet.
Dank je wel Mignonne, als jij niets had gezegd had ik er waarschijnlijk veel later pas aan gedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |