abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128527713
Zwangerschap & geboorte

16 juli: Kiwisoep (meisje)
24 juli: Sylver (meisje)
31 juli Suusz (jongetje)

16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje)
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman
13 september: Kleurdoos (meisje)
24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje
***14 december: Soempie & Wiebelkont***
***20 december: ProjSkippy & KixAss456***

2014

03 januari: ikke_84
07 januari: Vanyel
11 januari: Flowerbox
21 januari: Lettersoep
24 januari: Lelie81
Eind januari: Linda2205 (tweeling)

06 februari: DJMomo
06 februari: RunForrestRun
21 februari: zandsculptuur
24 februari: nummer_zoveel

06 maart: klaprooss

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Taartjesfee op 04-07-2013 22:23:48 ]
pi_128527728
Nog wijzigingen voor de OP?
pi_128527763
ja gooi jij em ineens dicht :D

quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 08:27 schreef Mabawa. het volgende:
Spontane harde buiken zijn wel gestopt gelukkig. :) Alleen toen ik vannacht eruit moest om te plassen maar dat is niet zo erg.
Het is zover, ik moet weer werken. Ach nog 3 mnd en een beetje en dan heb ik verlof!

Ik wil ook een schommelstoel maar dat gaat hier waarschijnlijk niet passen :(

Fijne dag allemaal!
Ben je gevoelig voor blaasontsteking? kan tijdens een zw.schap heel anders tot uiting komen dan normaal, oa harde buiken enz krijg je dr van.

Schommelstoel, wij hebben er een van marktplaats, zat bij t kamertje en ik ben er zo blij mee O+
:)
pi_128528366
Gaaf!
pi_128528480
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 09:47 schreef Kiwisoep het volgende:
Gaaf!
Kiwi heb je eigenlijk al een datum? Of wil je die niet delen?
pi_128528486
Gelukkig geen harde buiken meer Mabawa!

En Spewey ook voor de overheerlijke suikersnack. Het lijkt wel of iedereen aan bod komt.

Schommelstoel gratis bij het kamertje gekregen. De mensen van wie we de spullen overgenomen hebben hadden hem Zelfs nog nooit gebruikt. Was een grote verrassing toen de klep van de bus open ging O+

Gisteren afmaken is niet helemaal gelukt. Het was op een gegeven moment 3 uur, toen ben ik maar gestopt. Heb ook geen naaimachine :') En te ongeduldig om op mamma te wachtwn :D
pi_128528504
Ja kiwi, datum kreeg je toch vandaag? :D
pi_128528839
Morgen! Tenminste dan veewacht ik het te weten. Weet nog niet of ik het deel hoor! Tenzij het echt een verjaardagsbaby zal worden haha. Is het normaal dat ik wel wat zenuwachtig ben voor morgen?
pi_128528885
Kiwi, tuurlijk is dat normaal. Je weet straks precies wanneer de baby komt en je hebt een keizersnede voor de boeg dat is best spannend hoor!

Hilz, wat ene leuke verassing!
pi_128528925
Maar ben inderdaad ook heel nieuwsgierig naar je schommelstoel met kussentje! Wanneer komen de hulptroepen (mams met naaimachine)? Show je daarna hoe het geworden is?
pi_128528927
Tuurlijk is dat spannend Kiwi. Je bespreekt toch de nieuwe verjaardag van je beebie!

Ik ga hem nu afmaken :) Tis eigenlijk het vermaken van een ander kussen. Anders was het op de hand niet te doen.
pi_128528970
Gelukkig Sull. Het is natuurlijk niet zo dat we mirgen een baby krijgen, maar het feir dat we het morgen weten, wanneer we papa en mama worden... Gaaf! Maar dus ook spannend. Alle twijfels die ik de hele zwschap niet gwhad heb komen nu :)
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:33:10 #13
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128529597
Nou kan me zeker voorstellen dat het spannend is Kiwi! Je krijgt dan gewoon te horen wanneer je meisje geboren gaat worden O+

Ben benieuwd Hillz! En damn, tot 3 uur :o Ik lig dan al kwijlend in een hoekje van vermoeidheid.
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:38:12 #14
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128529726
Spannend Kiwi! Ik zou ook zenuwachtig zijn :Y

Vandaag 37 weken! *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:38:23 #15
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128529734
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:38 schreef Sylver_ het volgende:
Spannend Kiwi! Ik zou ook zenuwachtig zijn :Y

Vandaag 37 weken! *O*
Meldplicht! *O*
pi_128530186
Mabawa, mooi dat je spontane harde buiken minder zijn nu. Rustig aan doen dan :Y

Kiwi, kan me voorstellen dat het erg spannend is! Maar ook wel weer fijn dat je morgen weet waar je aan toe bent :)

Sylver, gefeliciteerd met 37 weken!! Nu mag het officieel gebeuren..Maar wacht nog maar lekker even hoor :). Je hebt tot nu toe ook zwangerschap zonder lastige complicaties of grote ergernissen toch?

Hilz, succes met het kussen voor de schommelstoel!

Ik wilde ook erg graag een schommelstoel op de babykamer en heb hem uiteindelijk via marktplaats bij een vrouw vandaan die oude schommelstoelen renoveert en daar ook leuke passende kussens bij maakt. In het babykamertjes topic staat hij ook op de foto. (http://www.schommelstoel.net/fotogallerij/)

En, vandaag 36 weken *O*
  woensdag 3 juli 2013 @ 11:06:05 #17
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128530567
Thanks!
En yep Suusz, ik mag niet klagen :) Feli met 36 weken! *O* Zit echt precies een week tussen ons :)

Had ik al gezegd dat ik ook een schommelstoel wil? :P

Ik wil ook nog een nachtkastje naast het ledikantje, maar ik heb de Denver babykamer en nu kan ik maar niet kiezen wat voor kastje er leuk bij zal staan (laat staan vinden).
  woensdag 3 juli 2013 @ 11:08:40 #18
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128530645
Suusz, ik zat net ook op die website te kijken! Tevreden over alles? (levering, kwaliteit)?
pi_128530789
Yay voor Sylver er Suusz! *O*
pi_128530915
Een schommelstoel lijkt me zo leuk O+. Maar wij hebben eigenlijk iets veel leukers... Een grote fateuil waar mijn opa altijd in zat toen hij nog leefde. Hij zat altijd in die stoel en dan nam hij zijn kleinkinderen op schoot om te knuffelen en verhaaltjes te vertellen O+. En nu staat 'ie dus bij ons op de babykamer. Zo rond mijn UD zou mijn grootvader 100 jaar oud zijn geworden, wat het voor mij nog specialer maakt (en stiekum hoop ik op zijn 'verjaardag' te bevallen).
  woensdag 3 juli 2013 @ 11:19:16 #21
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128530998
Oh mooi zand! O+ Wat klinkt (en is) dat speciaal!
pi_128531022
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:08 schreef GotC het volgende:
Suusz, ik zat net ook op die website te kijken! Tevreden over alles? (levering, kwaliteit)?
Ja, tevreden inderdaad. Ik had de website eerder gezien en vond toen de stoelen nog net iets te duur. Maar kwam haar later ook op marktplaats tegen waar ik een lager bod had gedaan en dat was ook prima (tipje dus, al zal zij er misschien iets minder blij mee zijn :@ ). Ik heb de stoel niet laten leveren maar uiteindelijk zelf opgehaald omdat ik hebberig was geworden en hem ineens ook perse dezelfde dag wilde hebben *)

Zand, dat is inderdaad heel bijzonder, gaaf!
  woensdag 3 juli 2013 @ 11:21:23 #23
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128531059
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:20 schreef Suusz het volgende:

[..]

Ja, tevreden inderdaad. Ik had de website eerder gezien en vond toen de stoelen nog net iets te duur. Maar kwam haar later ook op marktplaats tegen waar ik een lager bod had gedaan en dat was ook prima (tipje dus, al zal zij er misschien iets minder blij mee zijn :@ ). Ik heb de stoel niet laten leveren maar uiteindelijk zelf opgehaald omdat ik hebberig was geworden en hem ineens ook perse dezelfde dag wilde hebben *)

Ha, goeie tip, thanks! ;) Fijn dat de kwaliteit ook goed is, dat is altijd zo'n vraagteken bij online kopen..
  woensdag 3 juli 2013 @ 11:21:50 #24
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128531073
Dat is wel gaaf, Zand :Y
pi_128531079
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:20 schreef Suusz het volgende:

[..]

:D

Je zou mij kunnen zijn ;).
pi_128531084
jeetje zand... dat is wel echt heel speciaal O+
pi_128531217
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:21 schreef GotC het volgende:

[..]

Ha, goeie tip, thanks! ;) Fijn dat de kwaliteit ook goed is, dat is altijd zo'n vraagteken bij online kopen..
Oja, bedenk me nog wel dat je even op de hoogte moet letten, elke stoel is anders. De zitting van onze schommelstoel is wat lager. Is voor mij zelf prima, maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat prettig vindt.
pi_128531584
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:07 schreef Kiwisoep het volgende:
Morgen! Tenminste dan veewacht ik het te weten. Weet nog niet of ik het deel hoor! Tenzij het echt een verjaardagsbaby zal worden haha. Is het normaal dat ik wel wat zenuwachtig ben voor morgen?
heel normaal :Y

schommelstoel heb ik ook..heel goedkoop via marktplaats *)

dat is wel speciaal zand :)

Ik heb echt een bewegelijke baby in mijn buik :o echt vanacht meer dan een uur (ja ik lag wakker) en sinds half 9 is ze ook constant eigenlijk wel aan het bewegen...dat was bij D echt niet zoveel
ik hoop maar dat het niet heel veel zegt over na de bevalling :D
pi_128531833
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:16 schreef zandsculptuur het volgende:
Een schommelstoel lijkt me zo leuk O+. Maar wij hebben eigenlijk iets veel leukers... Een grote fateuil waar mijn opa altijd in zat toen hij nog leefde. Hij zat altijd in die stoel en dan nam hij zijn kleinkinderen op schoot om te knuffelen en verhaaltjes te vertellen O+. En nu staat 'ie dus bij ons op de babykamer. Zo rond mijn UD zou mijn grootvader 100 jaar oud zijn geworden, wat het voor mij nog specialer maakt (en stiekum hoop ik op zijn 'verjaardag' te bevallen).
O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128532021
Sylver LLM, yay! *O*

Suusz ook een mooie mijlpaal!

zand, klinkt heel bijzonder!

Stoel in de babykamer heb ik niet, nog niet zeker of we er een nodig gaan hebben... Kiddo komt de eerste tijd toch bij ons op de kamer.
Home is where the O+ is...
  woensdag 3 juli 2013 @ 11:57:20 #31
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128532268
Thanks Suusz!

Bla, heerlijk he, zo'n bewegelijke baby? O+ Moet zeggen dat ik wel benieuwd ben of het idd ook wat zegt over hoe de baby in 'het echt' zal zijn! Iemand ervaringen?
pi_128532437
ja ik vindt het wel erg gezellig :)
ik las laatst ergens dat het niet zoveel zegt...maarja, dat scheelt vast ook van baby tot baby
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:03:32 #33
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128532475
Wat is LLM? :@

En ik ben ook wel benieuwd of de bewegelijkheid iets zegt over de baby 'in het echt' :)
Ik vind d'r erg netjes en bescheiden, lees dat veel mensen gekneusde ribben etc hebben, maar bij mij beweegt ze gewoon rustig en schopt op niet pijnlijke plaatsen O+
pi_128532908
Gefeliciteerd LLM en bijna LLM *O*
(LLM = Laatste Loodjes Mama)

Wat een enorme rukdag! Na suikerdrankje was het 13.7 dus heb ik net t stempel zwangerschapsdiabetes gehad. Mocht meteen door naar diabetesvpk en arts, grote doos met prikshit en een pluchebeest gehad.(diabetesbeer :') ) Afspraak voor diëtiste en gyn en moet ik vandaag en morgen 7 keer prikken en verwacht ze dat ik vrijdag weer terug mag en insuline krijg :/

Vind het steeds minder jammer dat het m'n laatste zwangerschap is :')

Nu ga ik even lekker huilen
pi_128533034
oooh spewey wat klote!! niet wat je verwacht had dus. Geen symptomen? Ik weet eigenlijk niet eens of er symptomen zijn behalve bolle buik baby...

Llm is iets met op het eindje lopen en dat je je verplicht iedere dag moet melden hier :)

edit: spuit 11 :')
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:21:22 #36
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128533143
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:15 schreef Spewey het volgende:
Gefeliciteerd LLM en bijna LLM *O*
(LLM = Laatste Loodjes Mama)
Ah, bedankt!

quote:
Wat een enorme rukdag! Na suikerdrankje was het 13.7 dus heb ik net t stempel zwangerschapsdiabetes gehad. Mocht meteen door naar diabetesvpk en arts, grote doos met prikshit en een pluchebeest gehad.(diabetesbeer :') ) Afspraak voor diëtiste en gyn en moet ik vandaag en morgen 7 keer prikken en verwacht ze dat ik vrijdag weer terug mag en insuline krijg :/

Vind het steeds minder jammer dat het m'n laatste zwangerschap is :')

Nu ga ik even lekker huilen
Awwwh! Toch zwangerschapsdiabetes ;( :*
pi_128533144
Het was wel shocking dat het zo hoog was een uur na die gore zooi
pi_128533158
oei spewey, wat een tegenvaller :(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:23:26 #39
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128533218
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:18 schreef Hilzillah het volgende:
oooh spewey wat klote!! niet wat je verwacht had dus. Geen symptomen? Ik weet eigenlijk niet eens of er symptomen zijn behalve bolle buik baby...
Veel dorst (en veel plassen). Volgens mij had Spewey dat ook?

quote:
Llm is iets met op het eindje lopen en dat je je verplicht iedere dag moet melden hier :)

edit: spuit 11 :')
Oh! Vandaar de meldplicht! Goed om te weten :P
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:25:23 #40
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128533289
Spewey -O- :( wat klote joh..en idd nog flink hoog een uur later.
pi_128533357
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:03 schreef Sylver_ het volgende:
En ik ben ook wel benieuwd of de bewegelijkheid iets zegt over de baby 'in het echt' :)
Dat onderwerp is een aantal maanden geleden hier toevallig ook ter sprake gekomen, toen was de conclusie dacht ik dat het een niks zei over het ander ;).

@Spewey balen zeg -O-.
pi_128534123
balen zeg :*
pi_128534551
Spewey, wat ruk :(. Dus toch... Maar prikken ze al zo snel na dat vieze drankje? Bah. Hoop dat je dagcurves toch meevallen!
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:08:49 #44
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128534871
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:00 schreef Cwen het volgende:
Spewey, wat ruk :(. Dus toch... Maar prikken ze al zo snel na dat vieze drankje? Bah. Hoop dat je dagcurves toch meevallen!
Bij mij was het na 2 uur..maar verschilt volgens mij per ziekenhuis :?
pi_128535047
Hier bij de eerste wel een erg drukke buikbaby en ook na de geboorte erg druk qua bewegen, hield zichzelf ook wakker door z'n ongecontrolleerde bewegingen, daarom bij 5 weken gaan inbakeren.
Deze is iets rustiger in de buik volgens mij (niet veel) maar hoop in ieder geval dat ze zichzelf niet wakker gaat houden tijdens dr slaapjes.. ;)

Spewey, wat vervelend dat je zwangerschapsdiabetes hebt! Gaan ze niet eerst met een dieet proberen dus? (ik weet niet wat de waarde een uur na dat drankje moet zijn, weet alleen wat ie na twee uur moet zijn).
succes met prikken morgen en hopelijk is het snel in te regelen met insuline zodat je (en vooral de baby) er weinig last van hebt! :*
pi_128535358
Internist dacht niet dat ik het met alleen dieet zal redden omdat ik al vrij weinig en beperkt eet door al dat spugen wat ik deed.
Vind het nog het meest klote straks voor Pino, ben je net op de wereld en dan gaan ze al in je prikken
pi_128536538
Spewey wat klote!
Je hebt het over baby prikken na de geboorte, is dat een paar keer voor de check of moet je baby dan echt een hele periode geprikt worden? Ik ken eigenlijk alleen de gevallen waarbij moeder al diabetes had voor de zwangerschap. Is dat heel anders?

Sylver en Suusz gefeliciteerd met een weekje erbij, wat gaat het toch nog redelijk vlug voorbij he!
Zand de stoel klinkt inderdaad ook heel bijzonder. Kan veel waarde hechten aan dat soort dingen, is het een mooie stoel? Of vooral door de herinneringen mooi ;)

Suusz ik vind jullie stoel echt mooi, maar weet ook niet of ik er mee ga pronken omdat het gewoon 'hoort' in een babykamertje, of dat hij ook daadwerkelijk gebruikt zal worden. Ik denk dat het bij mij vooral sier zou zijn, met leuke kussentjes erin (die ik dan weer lekker koop, ipv maak hihi). Maar wie weet, komt 'ie er alsnog.

Blij dat jullie begrijpen waar de zenuwen vandaan komen. Inderdaad, we gaan gewoon een verjaardag plannen voor ons meisje. Al heb ik wel heel snel harde buiken. Ah en nog veel meer eigenlijk. Dus wie weet?

Nu lekker ff foto's van de zwangerschap inplakken tot nu toe, de foto's van de fotoshoot versturen voor op canvasdoekjes, lekker dagje.
pi_128536542
Spewey, dat is balen zeg!
pi_128536869
Kiwi, ga je het nou toch nog spannend maken? :D

Spewey, op zich kan het geen kwaad voor Pino, en als je het met insuline onder controle houdt vallen de onderzoeken na geboorte volgens mij ook wel mee?
pi_128536989
Haha nee spannend word het denk ik niet hoor. Ik maak het spannender als dat het is _O-
pi_128537310
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:46 schreef Kiwisoep het volgende:
Spewey wat klote!
Je hebt het over baby prikken na de geboorte, is dat een paar keer voor de check of moet je baby dan echt een hele periode geprikt worden? Ik ken eigenlijk alleen de gevallen waarbij moeder al diabetes had voor de zwangerschap. Is dat heel anders?

Van wat ik net begrepen heb wordt z'n spiegel gedurende 24 uur in de gaten gehouden en afhankelijk van de resultaten wordt hij dan bijgevoed, ik wil bv geven dus dan zal hij, mocht het nodig zijn, wel wat kv krijgen
  Moderator woensdag 3 juli 2013 @ 14:04:57 #52
5428 crew  miss_sly
pi_128537490
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef Spewey het volgende:

[..]

Van wat ik net begrepen heb wordt z'n spiegel gedurende 24 uur in de gaten gehouden en afhankelijk van de resultaten wordt hij dan bijgevoed, ik wil bv geven dus dan zal hij, mocht het nodig zijn, wel wat kv krijgen
Bij S was het inderdaad de bedoeling om de eerste 24 uur iedere 3 uur te prikken (hielprik, heel zielig), maar na de derde keer was ze al stabiel en hoefde het niet vaker. KV heeft ze wel gehad, wel via fingerfeeden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_128537506
quote:

[..]

Je kunt proberen alvast vanaf 37 weken met de hand wat voor te kolven als je al productie hebt, dan kunnen ze hem dat geven. Als je dat wil, natuurlijk ;)
pi_128537628
Ah okee. Misschien inderdaad alvast zorgen voor wat bijvoeding (bv). Als dat lukt uiteraard

Wat mij herinnerd aan het feit dat mijn hemdje doorweekt was aan 1 kant vannacht, getsie!
pi_128537819
Spewey wat balen. En meteen volop actie zo te lezen. Hebben ze ook nog naar de groei van de baby gekeken?
Zand dat is wel heel speciaal idd.
Sylver llm vanaf bnu meldplicht
Suusz je bent toch maar mooi al 36wk nog een week en je hebt een a terme baby
pi_128537840
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:05 schreef Cwen het volgende:

[..]

Je kunt proberen alvast vanaf 37 weken met de hand wat voor te kolven als je al productie hebt, dan kunnen ze hem dat geven. Als je dat wil, natuurlijk ;)
Oh dat is wel een goede tip, het lekt al een tijdje :')

Wat fijn dat S al zo snel stabiel was, ik moest al huilen bij het gewone hielprikje

Vanmiddag naar de vk, overdracht naar Gyn en vanavond pretecho, dus ik ga wel even vragen hoe groot m'n mannetje wordt geschat
  Moderator woensdag 3 juli 2013 @ 14:13:58 #57
5428 crew  miss_sly
pi_128537915
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef Spewey het volgende:

[..]

Oh dat is wel een goede tip, het lekt al een tijdje :')

Wat fijn dat S al zo snel stabiel was, ik moest al huilen bij het gewone hielprikje
Ja, dat hielprikje is echt ultiem sadistisch :'(

BV opvangen kun je inderdaad proberen! En dan echt in hele kleine hoeveelheden invriezen. Volgens mij is er wat over te vinden op borstvoeding.com
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_128538016
Dank! Ga vanavond daar eens lezen :Y
pi_128540183
Hier vielen de prikjes na de geboorte mee, bij het eerste prikje heeft ie wat gejammerd en tweede en derde prikje gaf hij geen kik.. (Hier was het drie keer prikken in een tijd tussen geboorte 3.30 en 12.00, wat uiteindelijk wat later werd omdat ze het druk hadden) waardes waren alle drie goed en mocht toen naar huis. Ik heb toen geen insuline gehad misschien dat dat scheelt..
Maar als je je suiker met insuline goed onder controle hebt is de kans op een suiker dipje en dus bijvoeding volgens mij vrij klein..
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:12:17 #60
30252 Soempie
Procreating
pi_128540514
Spewey -O- Hopelijk is het zoals hillie zegt in haar laatste zin.

Hier viel de hielprik zelf trouwens wel mee, dus dat kan ook nog.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_128543370
Kussen KLAAR! Hij moet nog wel even douchen... er zit bloed op aan de achterkant. -O- En ik heb een zere vinger :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128543837
Dat geeft de zwangere weer moed, thanks Hillie :*

Om 19uur lekker babyloeren, ben wel toe aan wat leuks O+
pi_128544668
Sylver en Suusz, allebei een mooie mijlpaal! *O* *O*

Spewey wat ontzettend rot. Hopelijk valt het instellen een beetje mee :*

Goed werk gedaan Hilz!!
pi_128544676
Wat goed, Hilz!

Spewey, veel plezier! Hoe ver ben je nu?
pi_128544948
Nice Hilz!

Ik ben nu 28+1
pi_128544981
Goed bezig Hilzillah! Leuk geworden.

Hier een heel lijstje met to-do afgewerkt ondertussen, denk dat ik nu ff een uurtje op bed plof en ff dom tv ga liggen staren :') . Ben kapot!
pi_128545358
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 09:24 schreef mignonne het volgende:
ja gooi jij em ineens dicht :D

[..]

Ben je gevoelig voor blaasontsteking? kan tijdens een zw.schap heel anders tot uiting komen dan normaal, oa harde buiken enz krijg je dr van.

Schommelstoel, wij hebben er een van marktplaats, zat bij t kamertje en ik ben er zo blij mee O+
Goeie, ga morgen even een plasje naar de ha brengen. Dank je!
  woensdag 3 juli 2013 @ 16:55:52 #68
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128545420
Veel plezier Spewey :* Lekker babyspieken na dat rotte nieuws van vanmorgen.

Dom tv staren O+

Straks wel sporten..zucht. Vind het leuk om te doen en daarna ben ik blij dat ik ben gegaan maar damn, wat kost het moeite om zin te maken :')
pi_128546342
Pff morgen weer een dagje vroeg op om de schilder binnen te laten, ben gebroken nu (niets gewend) vind het ook raar om een dutje te doen als er iemand hier aan het werk is ;) maarrrr... als het goed is is de schilder morgen klaar op onze nieuwe slaapkamer, dan kan ons bed naar boven (zolder) van het weekend en dan kan onze oude kamer worden opgeknapt voor Jelle (gaatjes plamuren en twee muren texen en muurstickers plakken en dan meubeltjes er in, dus niet super veel werk) en dan kan Jelle z'n oude kamer weer gereed gemaakt worden voor babykamer (ook niet veel werk gelukkig) en dan gaan we het toch op tijd klaar hebben voor da baby komt (als die niet besluit veel eerder te komen tenminste ;) ) maar dat zal wel los lopen (en het wiegje komt de eerste dagen toch op onze kamer te staan.

Spewey veel plezier met babyspieken vandaag

Hilz wat mooi geworden zeg!!

Gotc, ik geloof meteen dat het je moeite kost om je naar het sporten te slepen, maar dat het wel fijn is als je geweest bent!
pi_128546529
Och spew wat rot! En met die waarden en jouw al okaye dieet wordt t moeilijk met een dieet idd.

Wat eerder al gezegd werd. Je kindje is direct afhankelijk van jouw insuline/suikers. Hij krijgt het nu zelf niet ingesteld en die kindjes schieten na de bevalling ook alle kanten op. Echter als jouw insuline/suikerspiegel weer normaal is, hetzij met dieet hetzij met spuiten, dan heb je dezelfde kansen als iedere andere zwangere op een ontregeld kind of complicaties omdat je kindje dan gewoon normale suikers toegevoerd krijgt.

Mijn jongste is ook geprikt wegens heul groot. Maar toen de eerste controles goed waren hebben ze het daarbij gelaten. Maar goed ik had geen diabetes, mijn baby viel alleen in het diabetesprotocol vanwege gewicht
:)
pi_128546864
Dom tv staren is zeker O+
Nog even alle uitleg over zwschsuiker gelezen. Er komt behoorlijk wat bij kijken als ik dat zo lees...
pi_128547195
Spew wat vervelend maar gelukkig wel tijdig geconstateerd dus dan is het nog goed binnen de perken te houden.

Zand wat een mooi idee van die stoel. Echt heel speciaal.

Kiwi morgen weet je gewoon wanneer je kleine meisje geboren gaat worden, spannende dag voor jullie.

De afgelopen dagen niet veel gedaan, heb vakantie. Maar nu wel al 2 dagen pijn in mn lies, is dit een voorbode van bekkenpijn? Morgen om 1600 uur de 20 wekenlang echo, vind het nu wel spannend worden.
pi_128547286
quote:

[..]

He bah Spewey...zit je ook niet op te wachten.

Ik kwam er bij Noah pas met 40+1 achter dat ik zw. diabetes had en werd toen de volgende dag meteen ingeleid. Noah is toen na de geboorte een paar keer geprikt. Hij is om 18.13 geboren en is s nachts 1x geprikt, na de geboorte ook en de volgende ochtend. Daarna mochten we naar huis.

Ik werd ook gecontroleerd bij de nacontrole bij de gyn, dat de waardes weer normaal waren.

Noah is bijgevoed, maar niet door de suikerwaardes, hij had honger maar hij zoog niet meteen aan. Ook met fingerfeeding gedaan en een keer een flesje.

Sterkte :* gelukkig ben je er op tijd bij en kan je je er op voorbereiden
Lotte!
Noah!
pi_128547384
Gotc dat geloof ik ook best. Sterkte! Vanavond ben je trots dat je toch maar weer ff bent geweest.

Hilliebillie wat heerlijk als het opschiet in huis!

De rest... Sorry!
  woensdag 3 juli 2013 @ 18:06:01 #75
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_128548395
Onze datum, eind januari!
pi_128548419
Gefeliciteerd!
  woensdag 3 juli 2013 @ 18:08:21 #77
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_128548465
Thanx! Ben nu nog opzoek naar een interessant zwangerschapsboek voor mijn vrouw. Niet te spiritueel, mag/moet wel wat humor hebben, maar vooral ook informatief.

Waarschijnlijk 1 van de weinige mannen in dit topic, maar goed denk dat ik voor bovenstaande vraag wel op de juiste plek ben! :P
  woensdag 3 juli 2013 @ 18:18:43 #78
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128548806
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 17:39 schreef Kiwisoep het volgende:
Gotc dat geloof ik ook best. Sterkte! Vanavond ben je trots dat je toch maar weer ff bent geweest.

Hilliebillie wat heerlijk als het opschiet in huis!

De rest... Sorry!
Dat is waar :) Komt goed!

Martine, spannend morgen. Veel plezier :)
pi_128550363
Leuk om er weer een man bij te hebben!
Hoever is je vrouw/vriendin nu?

Een leuk zwangerschapsboek... Eh ja. Ik vind zelf het negenmaandendagboek van pauline Oud heel leuk, maar das geen informatieboek denk ik. Ik heb een oud boekje gekregen van een collega, dat lekker spottend was. Maar daar hou ik wel van, het heette 'roze wolk? aan mn reet!'
Ook het papaboekje van Kluun is voor beiden erg leuk om te lezen en geen zware kost.
Verder zou ik lekker alle nieuwsbrieven via internet naar je mail laten versturen, ook naar die van jou. Mijn vriend krijgt ook een kalender-iets per week binnen en praat mij dan bij over wat ik aan kwaaltjes zou kunnen hebben, hoe groot de baby waarschijnlijk ongeveer is... Best heel leuk omdat hij veel meer betrokken is als wanneer ik de mails zou krijgen.

Hoop dat je hier iets mee kunt!
pi_128551930
Dames, ik trek me voor nu terug uit dit topic. Na dagen oud bloed verlies werd het vanmiddag rood en heb ik nu het gevoel leeg te stromen en het doet zo enorm zeer. Ik zou nu 6 weken moeten zijn..
pi_128552040
ooh ikina wat klote :*
pi_128552054
Ach Ikina ;(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128552132
Ikina veel sterkte, wat klote.
pi_128552617
Ikina ;(
pi_128552784
Ah Ikina, wat ontzettend rot :*
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:12:26 #86
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_128552966
Ikina :*
Dat is echt, echt niet leuk...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_128553446
ikina :*
pi_128553779
Ikina wat klote, sterkte :*
pi_128553962
Och lieve Ikina!
Bah, wat is dat naar..
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_128554142
Ikina wat naar! Sterkte!
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:11:21 #91
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128555656
Ikina..sterkte meid ;( :*
pi_128555731
Nee Ikina, nou :( ;( sterkte meis...
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:23:34 #93
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128556257
Ah nee, Ikina, wat naar ;( Sterkte!
pi_128557243
Ach nee, Ikina heel veel sterkte :*
pi_128559336
sterkte Ikina :*
pi_128562043
Ikina :*
pi_128569006
Zit ik hoor, op de bank met een kleedje, een bakje brinta en een kop koffie. Vanaf het begin vd zwangerschap moet ik s'ochtends niet te lang wachten met ontbijten, anders nog steeds spugen. Vannacht recordpoging aantal keren uit bed om te plassen en na de laatste keer om half 5 te wakker om weer in slaap te vallen, na een paar keer omdraaien in bed (denk aan schildpad op z'n rug) . Op vriend zijn werk is het ff druk en hij moet nu goed slapen. Ik ben overdag thuis en hoef niet weg. Dus doe mij maar een kop koffie dan he, ben ik over een paar uur in ieder geval er een beetje bij als we naar het ziekenhuis moeten.
Benieuwd hoe de datum bij vriend binnenkomt, hij lijkt nog niet te beseffen dat het nu best binnen een paar dagen gebeuren kan. Of misschien ben ik er wel veel te veel mee bezig hoor, waardoor het zo lijkt.

Effe klagen nog over huishouden, vind het lastig. Vriend is nu dus ff druk op z'n werk en draait een paar dagen 12-21 u diensten. Alleen zondag enndinsdag was hij vrij. Toen heeft hij dus de hightea geregeld en dinsdag heeft hij wat schilderklusjes rondom het huis afgemaakt omdat dat eindelijk kon qua weer. Maar ik krijg best een beetje boel moeite met grotere klussen zoals boodschappen (meer om het autorijden) en stofzuigen. Hoe doen jullie dat thuis nu? Neemt jullie vriend wat uit handen? Want voor mijn gevoel gaat dat hier dus niet echt.
Heel verhaal, wat negatiever klinkt als dat ik me voel! Valt dus allemaal best mee hoor. Allee ff een ieniemini dipje zo op dit tijdstip.
  donderdag 4 juli 2013 @ 07:28:51 #98
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128569316
Kiwi, wat ben je vroeg wakker meid! Vervelend, zo vaak moeten plassen. Ben je zenuwachtig voor straks?
Kan me goed voorstellen dat De Datum nog niet binnenkomt bij je vriend, maar dat komt vast wel.

Huishouden.. Ik heb een begrenzer thuis (Yur), mag niet meer dan 1 ding doen na het koken. Hij neemt wel wat uit handen (keuken opruimen, was doen+opvouwen, gaat mee met boodschappen doen) en andere dingen zou ik specifiek moeten vragen. Misschien met je vriend erover praten? Kan me voorstellen dat jij nu graag alles op orde wil aangezien het nog maar een paar dagen duurt, en dat hij dat nog niet zo doorheeft.
:*
pi_128569351
Ik snap je minidipje (ik mocht vandaag ook slapen tot 7, maar sinds Jelle om 5.50 wakker geweest is heb ik helaas niet meer kunnen slapen = dus moe..)

Hier komt mijn schoonzus af en toe poetsen (betaald) is schoonmaken nooit m'n hobby geweest scheelt misschien ook wel, want hier is manlief na z'n werk bezig met het klussen hier in huis dus ook geen tijd voor het huishouden.. Hij brengt wel braaf op verzoek volle wasmanden naar boven of naar beneden.
Qua boodschappen/autorijden heb ik geen moeite maar op het eind van de eerste zwangerschap heb ik wel eens de boodschappen in de auto laten zetten door winkelpersoneel en dat heeft mijn man er toen hij thuis was weer uitgehaald (ik de gewone boodschappen zelf in niet te zware hoeveelheden tegelijk en hij de krat frisdrank) verder doe ik nu ook niet voor een hele week tegelijk boodschappen maar liever gefaseerd kleine beetjes.

Maar misschien dat je familie of vrienden kunt vragen of je mee mag rijden als die boodschappen gaan doen, hoef je niet zelf te rijden en kun je wellicht vragen om even boodschappen mee binnen te brengen.

Hier zit ik vooral tegen m'n berg wasgoed aan te hikken die opgeruimd moet worden (hoeveelheid valt mee opzich) kan er niet mee beginnen terwijl Jelle afgelopen twee dagen naar het dagverblijf is geweest en ik dus mogelijkheid genoeg er voor had. Nu moet ik het vandaag toch echt doen als hij wel thuis is :{

En kiwi verder succes vandaag! Echt superspannend om dadelijk te weten wanneer je kindje geboren wordt! O+
pi_128569451
Thanks en goeiemorgen!
Ja wel zenuwachtig, helpt natuurlijk ook niet mee als je wilt slapen. Gisteravond ecpres wat minder gedronken maar dat pkassen s'nachts hoort er nu ook gewoon bij natuurlijk.
Mijn huishoud-begrenzer is dus nu overdag weg en het voelt lullig om dan dingen te laten liggen. Ik probeer nu in ieder geval niet meer als 1 groot ding te doen per dag, maar inderdaad nu je weet dat het niet lang meer duren zal wil je altijd alles in huis netjes hebben. Ik ben normaal geen fanatiekeling maar we hebben 3 katten en ik weiger een 'poezenhuis' te hebben. Dus stofzuig wel vaker als een ander denk ik. Alhoewel, oudere kids maken ook troep ;).
Ik kijk ff wat de datum straks wordt, en aan de hand daarvan wat vriend nog kan doen in huis.

GotC sporten nog gelukt?
Hilliebillie wat jammer dat je zoontje zo vroeg wakker was. Kun je hem dan nog wel even meenemen bij jou in bed of is dat niks?
De volle wasmanden probeer ik hier te voorkomen, is een hoop spul dat ik en veel draag, en mee wil naar het ziekenhuis. Als mijn ene joggingbroek aan mijn billen zit was ik de ander, zodat er iig altijd eentje klaarligt.
Meerijden met iemand die boodschappen doet is mss wel een goeie. Al wonen veel bekenden net ff te ver waardoor het alsnog autowerk wordt haha. Maar ik kan misschien wel wat regelen... en het is echt niet zo dat vriend niet wil hoor! Ik vind het gewoon stom als hij voor/ na zo'n lange dienst nog zou moeten stofzuigen of boodschappen dodn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')