Ben je gevoelig voor blaasontsteking? kan tijdens een zw.schap heel anders tot uiting komen dan normaal, oa harde buiken enz krijg je dr van.quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:27 schreef Mabawa. het volgende:
Spontane harde buiken zijn wel gestopt gelukkig.Alleen toen ik vannacht eruit moest om te plassen maar dat is niet zo erg.
Het is zover, ik moet weer werken. Ach nog 3 mnd en een beetje en dan heb ik verlof!
Ik wil ook een schommelstoel maar dat gaat hier waarschijnlijk niet passen
Fijne dag allemaal!
Meldplicht!quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:38 schreef Sylver_ het volgende:
Spannend Kiwi! Ik zou ook zenuwachtig zijn
Vandaag 37 weken!
Ja, tevreden inderdaad. Ik had de website eerder gezien en vond toen de stoelen nog net iets te duur. Maar kwam haar later ook op marktplaats tegen waar ik een lager bod had gedaan en dat was ook prima (tipje dus, al zal zij er misschien iets minder blij mee zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:08 schreef GotC het volgende:
Suusz, ik zat net ook op die website te kijken! Tevreden over alles? (levering, kwaliteit)?
Ha, goeie tip, thanks!quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:20 schreef Suusz het volgende:
[..]
Ja, tevreden inderdaad. Ik had de website eerder gezien en vond toen de stoelen nog net iets te duur. Maar kwam haar later ook op marktplaats tegen waar ik een lager bod had gedaan en dat was ook prima (tipje dus, al zal zij er misschien iets minder blij mee zijn). Ik heb de stoel niet laten leveren maar uiteindelijk zelf opgehaald omdat ik hebberig was geworden en hem ineens ook perse dezelfde dag wilde hebben
![]()
Zand, dat is inderdaad heel bijzonder, gaaf!
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:20 schreef Suusz het volgende:
[..]
Ja, tevreden inderdaad. Ik had de website eerder gezien en vond toen de stoelen nog net iets te duur. Maar kwam haar later ook op marktplaats tegen waar ik een lager bod had gedaan en dat was ook prima (tipje dus, al zal zij er misschien iets minder blij mee zijn). Ik heb de stoel niet laten leveren maar uiteindelijk zelf opgehaald omdat ik hebberig was geworden en hem ineens ook perse dezelfde dag wilde hebben
![]()
Zand, dat is inderdaad heel bijzonder, gaaf!
Oja, bedenk me nog wel dat je even op de hoogte moet letten, elke stoel is anders. De zitting van onze schommelstoel is wat lager. Is voor mij zelf prima, maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat prettig vindt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ha, goeie tip, thanks!Fijn dat de kwaliteit ook goed is, dat is altijd zo'n vraagteken bij online kopen..
heel normaalquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:07 schreef Kiwisoep het volgende:
Morgen! Tenminste dan veewacht ik het te weten. Weet nog niet of ik het deel hoor! Tenzij het echt een verjaardagsbaby zal worden haha. Is het normaal dat ik wel wat zenuwachtig ben voor morgen?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:16 schreef zandsculptuur het volgende:
Een schommelstoel lijkt me zo leuk. Maar wij hebben eigenlijk iets veel leukers... Een grote fateuil waar mijn opa altijd in zat toen hij nog leefde. Hij zat altijd in die stoel en dan nam hij zijn kleinkinderen op schoot om te knuffelen en verhaaltjes te vertellen
. En nu staat 'ie dus bij ons op de babykamer. Zo rond mijn UD zou mijn grootvader 100 jaar oud zijn geworden, wat het voor mij nog specialer maakt (en stiekum hoop ik op zijn 'verjaardag' te bevallen).
Ah, bedankt!quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:15 schreef Spewey het volgende:
Gefeliciteerd LLM en bijna LLM
(LLM = Laatste Loodjes Mama)
Awwwh! Toch zwangerschapsdiabetesquote:Wat een enorme rukdag! Na suikerdrankje was het 13.7 dus heb ik net t stempel zwangerschapsdiabetes gehad. Mocht meteen door naar diabetesvpk en arts, grote doos met prikshit en een pluchebeest gehad.(diabetesbeer) Afspraak voor diëtiste en gyn en moet ik vandaag en morgen 7 keer prikken en verwacht ze dat ik vrijdag weer terug mag en insuline krijg :/
Vind het steeds minder jammer dat het m'n laatste zwangerschap is
Nu ga ik even lekker huilen
Veel dorst (en veel plassen). Volgens mij had Spewey dat ook?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:18 schreef Hilzillah het volgende:
oooh spewey wat klote!! niet wat je verwacht had dus. Geen symptomen? Ik weet eigenlijk niet eens of er symptomen zijn behalve bolle buik baby...
Oh! Vandaar de meldplicht! Goed om te wetenquote:Llm is iets met op het eindje lopen en dat je je verplicht iedere dag moet melden hier
edit: spuit 11
Dat onderwerp is een aantal maanden geleden hier toevallig ook ter sprake gekomen, toen was de conclusie dacht ik dat het een niks zei over het anderquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:03 schreef Sylver_ het volgende:
En ik ben ook wel benieuwd of de bewegelijkheid iets zegt over de baby 'in het echt'
Bij mij was het na 2 uur..maar verschilt volgens mij per ziekenhuisquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:00 schreef Cwen het volgende:
Spewey, wat ruk. Dus toch... Maar prikken ze al zo snel na dat vieze drankje? Bah. Hoop dat je dagcurves toch meevallen!
Van wat ik net begrepen heb wordt z'n spiegel gedurende 24 uur in de gaten gehouden en afhankelijk van de resultaten wordt hij dan bijgevoed, ik wil bv geven dus dan zal hij, mocht het nodig zijn, wel wat kv krijgenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:46 schreef Kiwisoep het volgende:
Spewey wat klote!
Je hebt het over baby prikken na de geboorte, is dat een paar keer voor de check of moet je baby dan echt een hele periode geprikt worden? Ik ken eigenlijk alleen de gevallen waarbij moeder al diabetes had voor de zwangerschap. Is dat heel anders?
Bij S was het inderdaad de bedoeling om de eerste 24 uur iedere 3 uur te prikken (hielprik, heel zielig), maar na de derde keer was ze al stabiel en hoefde het niet vaker. KV heeft ze wel gehad, wel via fingerfeeden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef Spewey het volgende:
[..]
Van wat ik net begrepen heb wordt z'n spiegel gedurende 24 uur in de gaten gehouden en afhankelijk van de resultaten wordt hij dan bijgevoed, ik wil bv geven dus dan zal hij, mocht het nodig zijn, wel wat kv krijgen
Je kunt proberen alvast vanaf 37 weken met de hand wat voor te kolven als je al productie hebt, dan kunnen ze hem dat geven. Als je dat wil, natuurlijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef Spewey het volgende:
[..]
Van wat ik net begrepen heb wordt z'n spiegel gedurende 24 uur in de gaten gehouden en afhankelijk van de resultaten wordt hij dan bijgevoed, ik wil bv geven dus dan zal hij, mocht het nodig zijn, wel wat kv krijgen
Oh dat is wel een goede tip, het lekt al een tijdjequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:05 schreef Cwen het volgende:
[..]
Je kunt proberen alvast vanaf 37 weken met de hand wat voor te kolven als je al productie hebt, dan kunnen ze hem dat geven. Als je dat wil, natuurlijk
Ja, dat hielprikje is echt ultiem sadistischquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef Spewey het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goede tip, het lekt al een tijdje
Wat fijn dat S al zo snel stabiel was, ik moest al huilen bij het gewone hielprikje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie, ga morgen even een plasje naar de ha brengen. Dank je!quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:24 schreef mignonne het volgende:
ja gooi jij em ineens dicht
[..]
Ben je gevoelig voor blaasontsteking? kan tijdens een zw.schap heel anders tot uiting komen dan normaal, oa harde buiken enz krijg je dr van.
Schommelstoel, wij hebben er een van marktplaats, zat bij t kamertje en ik ben er zo blij mee
He bah Spewey...zit je ook niet op te wachten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef Spewey het volgende:
[..]
Dat is waarquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:39 schreef Kiwisoep het volgende:
Gotc dat geloof ik ook best. Sterkte! Vanavond ben je trots dat je toch maar weer ff bent geweest.
Hilliebillie wat heerlijk als het opschiet in huis!
De rest... Sorry!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |