abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 juli 2013 @ 21:29:45 #51
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_128596725
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:28 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Net zolang rondlopen tot je een Ziggo netwerk ziet en dan instellen.
Exactly. Eerst een Ziggo-hotspot vinden, dan aanmelden. Volgende keren pakt de telefoon het automatisch op.
pi_128596782
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:29 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Exactly. Eerst een Ziggo-hotspot vinden, dan aanmelden. Volgende keren pakt de telefoon het automatisch op.
OK, dan moet ik dat dus doen. Niet erg handig.
Single ply roofing, pay less, worthless.
pi_128597093
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:30 schreef RoofingBurner het volgende:

[..]

OK, dan moet ik dat dus doen. Niet erg handig.
Je zou nog kunnen kijken of je handmatig een wifi verbinding toe kunt voegen, zie dat het op mijn galaxy s3 gaat maar geen idee of een iPhone het ook kan.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 4 juli 2013 @ 21:41:02 #54
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_128597271
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:37 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Je zou nog kunnen kijken of je handmatig een wifi verbinding toe kunt voegen, zie dat het op mijn galaxy s3 gaat maar geen idee of een iPhone het ook kan.
Kan hij proberen, ik heb geen idee of het echt werkt.. Ook vanwege de soort verbinding zeg maar.
  donderdag 11 juli 2013 @ 23:28:11 #55
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_128855049
Heeft er iemand al gebruikerservaring met het roamen via die hotspots?

Zelf heb ik ziggo de deur uitgedaan omdat mijn HDTV-ontvanger defect ging en ik 200 euro moest bijbetalen voor een nieuwe. Bij Telfort kreeg ik toen ik switchte meteen weer het hele installatiepakket gratis (toen ik dat tegen Ziggo vertelde boden ze me dat ook aan).

Ben eigenlijk wel heel tevreden over Telfort. Het is een stuk goedkoper en via interactieve TV kan ik programma's terugkijken etc. Werkt ook altijd.

Dus voordat ik Telfort er weer uitgooi om Ziggo te krijgen en zo toegang tot die hotspots heb ik een paar vragen (van iemand die er ervaring mee heeft)

1) Is gewoon vanaf de straat goed bereik te krijgen, of moet je bij mensen in de voortuin gaan staan?
2) Is het een beetje snel? In ieder geval snel genoeg om wat webpagina's zoals FOK! te kunnen bezoeken, telegraaf.nl, youtube? Is het snel genoeg om mee te bellen?
3) Kun je roamen (dus gewoon lopen en dat je automatisch van netwerk naar netwerk schakelt zonder iets te merken?
The End Times are wild
pi_128861489
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:28 schreef LXIV het volgende:
...
1) Is gewoon vanaf de straat goed bereik te krijgen, of moet je bij mensen in de voortuin gaan staan?
2) Is het een beetje snel? In ieder geval snel genoeg om wat webpagina's zoals FOK! te kunnen bezoeken, telegraaf.nl, youtube? Is het snel genoeg om mee te bellen?
3) Kun je roamen (dus gewoon lopen en dat je automatisch van netwerk naar netwerk schakelt zonder iets te merken?
In theorie allemaal wel, maar

1. als je (zoals ik) in een appartement woont op 1 hoog in een betonnen constructie is de ontvangst buiten al naadje, dit *kan* gecompenseerd worden door mensen die hun wifi op de begane grond hebben staan
2. er wordt (max) 10Mbit gereserveerd van de bandbreedte van de modem die de wifi aanbiedt, dit wordt gedeeld met iedereen die op dat wifi spot zt. Standaard 3G zit tussen de 5Mb/s en 10Mb/s
Ga er maar vanuit dat het trager is dan je mobiele verbinding, maar het gaat tenminste niet ten koste van je databundel.

3. in theorie zou je er niets (weinig) van moeten merken behalve wellicht een kleine hik als je net een pagina aan het laden bent op het moment dat je van spot naar spot schiet. In de praktijk zal het ook erg afhankelijk zijn van je toestel.

vanaf a.s. maandag kan ik het zelf proberen en zal ik hier wel weer melden hoe het me in de praktijk bevallen is :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_129165963
Ik vind het wel leuk, Fuck de mobiele providers met hun veel te dure databundels *O*

Mijn hotspot staat open voor jullie!
  zaterdag 20 juli 2013 @ 21:48:21 #58
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_129167823
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:02 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

vanaf a.s. maandag kan ik het zelf proberen en zal ik hier wel weer melden hoe het me in de praktijk bevallen is :)
En?
The End Times are wild
pi_129176081
Woon in Groningen en heb dus al een tijdje Ziggo Hotspots. Wat ik wel irritant vind is dat je niet naar je 'eigen' hotspot kan verbinden. Ja, hij verbindt wel, maar bij het opvragen van een webpagina krijg je dan een melding dat het werkt en je naar je eigen wifi-netwerk moet connecten. Hierdoor verbindt mijn telefoon of iPad soms per ongeluk toch automatisch naar de Ziggo hotspot en werkt internet niet. Moet dan handmatig mijn eigen wifi-netwerk selecteren.
  zondag 21 juli 2013 @ 07:55:10 #60
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_129179811
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 00:58 schreef Palomar het volgende:
Woon in Groningen en heb dus al een tijdje Ziggo Hotspots. Wat ik wel irritant vind is dat je niet naar je 'eigen' hotspot kan verbinden. Ja, hij verbindt wel, maar bij het opvragen van een webpagina krijg je dan een melding dat het werkt en je naar je eigen wifi-netwerk moet connecten. Hierdoor verbindt mijn telefoon of iPad soms per ongeluk toch automatisch naar de Ziggo hotspot en werkt internet niet. Moet dan handmatig mijn eigen wifi-netwerk selecteren.
Dat herken ik niet.
Mijn telefoon gaat (uiteraard) naar het sterkste netwerk, dat is het Ziggo signaal. Werkt verder prima, merk alleen een iets grotere vertraging bij het openen van een webpagina.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  zondag 21 juli 2013 @ 08:46:19 #61
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_129180033
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 21:48 schreef LXIV het volgende:

[..]

En?
Ben pas 1 hotspot tegengekomen en dat was gisteravond bij een vriend van me. Ingesteld en het werkt, maar meer kan ik er nog niet over zeggen eigenlijk. Ben de stad nog niet in geweest en alle buren hebben blijkbaar ook geen wifi-modem van Ziggo.
pi_129180208
Ik zit in Veghel en heb nog geen wifimodem. Ik zag dat het op mijn postcode vanaf 15 juli geactiveerd was hoewel het nog niet op de dekkingskaart van Ziggo staat.

Mijn eigen mobiel signaal op de router uitgeschakeld en de Wifispots gegevens ingevoerd en het werkt. Het signaal is medium.
I am not death, I am just ignoring you
pi_129180903
Signaal is vanwege de vele buren met ziggo op sommige plekken in huis sterker dan mijn eigen wifi :)
pi_129180938
Even met wifi analyzer app gekeken, maar ik heb zeven hotspots in bereik vanuit mijn huiskamer... Handig als mijn modem het een keer begeeft.
  zondag 21 juli 2013 @ 10:26:58 #65
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_129180947
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 10:23 schreef zatoichi het volgende:
Signaal is vanwege de vele buren met ziggo op sommige plekken in huis sterker dan mijn eigen wifi :)
Dat staat los van de buren, signaal vanuit je eigen modem is al sterker voor het Ziggo deel.
It was delicious.
  zondag 21 juli 2013 @ 17:25:03 #66
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_129190117
Pfff het zuigt nogal, even 2km door de stad gelopen, de wifi hotspots zijn nog trager dan mijn 3g verbinding en ik had elke keer net genoeg signaal om de hotspot op te pikken maar daarna hield het op.

Ik zet hem voorlopig weer ff uit.
pi_129193276
Hier in Breda, in mijn buurt, is dat hotspot-netwerk behoorlijk shit.
Ik verlies mijn eigen modemsignaal op de galerij al.... nauwelijks 20 meter van mijn voordeur
En elders in de buurt ( paar straatjes omgelopen) had ik geen verbinding.
Wel even in het winkelcentrum zelf. Ik zal nog eens kijken op welke plek precies en hoe sterk.
Maar 30 meter buiten het centrum was het weer niks.
pi_129198931
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 07:55 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Dat herken ik niet.
Mijn telefoon gaat (uiteraard) naar het sterkste netwerk, dat is het Ziggo signaal. Werkt verder prima, merk alleen een iets grotere vertraging bij het openen van een webpagina.
Heb het nog eens even getest en nu werkt het idd wel gewoon via de Ziggo hotspot als ik thuis ben. Toen ik het een paar maanden geleden tijdens de pilot testte kreeg ik wel een melding als 'de verbinding met ziggo hotspot werkt, verbind met uw eigen access point als u thuis bent' oid. Dat zullen ze dan wel uit hebben gezet. Was nl. de reden waarom ik dat Ziggo hotspot uitgezet had op mn telefoon en ipad.
  zondag 21 juli 2013 @ 22:05:32 #69
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_129199823
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:49 schreef Palomar het volgende:

[..]

Heb het nog eens even getest en nu werkt het idd wel gewoon via de Ziggo hotspot als ik thuis ben. Toen ik het een paar maanden geleden tijdens de pilot testte kreeg ik wel een melding als 'de verbinding met ziggo hotspot werkt, verbind met uw eigen access point als u thuis bent' oid. Dat zullen ze dan wel uit hebben gezet. Was nl. de reden waarom ik dat Ziggo hotspot uitgezet had op mn telefoon en ipad.
Ik vind het helemaal niet handig dat het zo werkt, maar daar kan ik weinig aan veranderen.
It was delicious.
pi_129220818
Niemand thuis 'last' van die extra ziggo netwerken? Het aantal netwerken hier is nu zowat verdubbeld wat de snelheid van de bestaande netwerken niet echt ten goede komt
pi_129220842
quote:
15s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:44 schreef SLara het volgende:
Niemand thuis 'last' van die extra ziggo netwerken? Het aantal netwerken hier is nu zowat verdubbeld wat de snelheid van de bestaande netwerken niet echt ten goede komt
Zie het bij mijn ouders wel, de computer van m'n vader verliest zijn wifi nu regelmatig door de 24 ziggo accesspoints die er bij zijn gekomen.
Bij mij in mijn appartementencomplex zie ik er 1, dus dat valt nog mee.
pi_129221405
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 21:02 schreef zatoichi het volgende:
Ik vind het wel leuk, Fuck de mobiele providers met hun veel te dure databundels *O*

Mijn hotspot staat open voor jullie!
Leuk, maar dan moet je wel aangeven waar je ongeveer zit slimmerik.
(DM mag ook hoor..)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2013 15:04:27 ]
  maandag 22 juli 2013 @ 15:16:01 #73
340341 Blester
Membre très utile
pi_129221705
Werkt hier best lekker, heb alleen het idee dat sommige mensen het niet aan hebben staan. Ben alleen wel bang dat er weer allerlei gezeik gaat komen met hackers e.d.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129221729
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:16 schreef Blester het volgende:
Werkt hier best lekker, heb alleen het idee dat sommige mensen het niet aan hebben staan. Ben alleen wel bang dat er weer allerlei gezeik gaat komen met hackers e.d.
Denk dat er ook nog heel veel mensen zijn met een oud modem zonder wifi functionaliteit.
Geldt iig voor mij.

en zodra ik het heb zet ik die onzin uit
  maandag 22 juli 2013 @ 15:30:07 #75
340341 Blester
Membre très utile
pi_129222126
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:17 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Denk dat er ook nog heel veel mensen zijn met een oud modem zonder wifi functionaliteit.
Geldt iig voor mij.

en zodra ik het heb zet ik die onzin uit
Viel me trouwens op dat ik het niet eens hoefde aan te zetten, het stond al standaard aan.
pi_129222245
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:30 schreef Blester het volgende:

[..]

Viel me trouwens op dat ik het niet eens hoefde aan te zetten, het stond al standaard aan.
Klopt, dat regelen ze centraal anders zet niemand het aan namelijk.

En nu zetten alleen degenen die de moeite nemen het uit, win-win voor ziggo. -> hogere dekkinsgraad.
  maandag 22 juli 2013 @ 15:37:18 #77
340341 Blester
Membre très utile
pi_129222352
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Klopt, dat regelen ze centraal anders zet niemand het aan namelijk.

En nu zetten alleen degenen die de moeite nemen het uit, win-win voor ziggo. -> hogere dekkinsgraad.
Ik vind het ook alleen maar goed, niet langer op een duur mobiel netwerk zitten voor internet :)
pi_129224062
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:16 schreef Blester het volgende:
Valt weinig aan te hacken aangezien er daadwerkelijk een scheiding is op basis van vlan met een eigen IP adres
  maandag 22 juli 2013 @ 16:30:48 #79
340341 Blester
Membre très utile
pi_129224129
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:28 schreef erikkll het volgende:

[..]

Valt weinig aan te hacken aangezien er daadwerkelijk een scheiding is op basis van vlan met een eigen IP adres
Ik heb het dan ook over het hacken van het betreffende ziggo account en eventueel het inzien van gegevens die via het netwerk worden verzonden (zoals wachtwoorden e.d.).
pi_129327002
Er valt niks te hacken. Het zijn 2 VLAN's (2 netwerken). De Wifi spot gebruiker ziet het andere (prive wifi) netwerk niet eens. Dus niks om in te zien of af te tappen.

Ik heb wel grote twijfels over de bruikbaarheid van Wifi spots. De keren dat ik het tot nu toe gebruikt heb was het steeds een zeer zwak signaal (minder dan -85 dBm) dat voortdurend wegviel. Heb op mijn toestel nog een vinkje weg moeten bij "Vermijd slechte netwerken", anders had ik ws nog helemaal geen verbinding gehad.
pi_129327604
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:07 schreef isdezenogvrij het volgende:
Ik heb wel grote twijfels over de bruikbaarheid van Wifi spots. De keren dat ik het tot nu toe gebruikt heb was het steeds een zeer zwak signaal (minder dan -85 dBm) dat voortdurend wegviel. Heb op mijn toestel nog een vinkje weg moeten bij "Vermijd slechte netwerken", anders had ik ws nog helemaal geen verbinding gehad.
Dat is ook mijn ervaring ja, ik zie thuis nu 1 signaal, maar dat is net sterk genoeg om opgepikt te worden. Wandelend in de stad is het al een drama.
  donderdag 25 juli 2013 @ 13:25:04 #82
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_129327605
Als het echt kut werkt dan wil ik het niet. Ik wil best wel wat consessies maken omdat het gratis is, maar in principe moet het wel werken. Snel hoeft ook nog niet eens, maar gewoon het nieuws lezen of een beetje FOK!en zou fijn zijn.
Voorlopig niet terug naar Ziggo vanwege dit dus.
The End Times are wild
pi_129327744
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:25 schreef LXIV het volgende:
Als het echt kut werkt dan wil ik het niet. Ik wil best wel wat consessies maken omdat het gratis is, maar in principe moet het wel werken. Snel hoeft ook nog niet eens, maar gewoon het nieuws lezen of een beetje FOK!en zou fijn zijn.
Voorlopig niet terug naar Ziggo vanwege dit dus.
De keer dat ik goed signaal had was het trager dan 3G in de stad, totdat Ziggo overal de Wifi routers neer heeft gezet en goede dekking heeft zou ik er lekker mee wachten.
  donderdag 25 juli 2013 @ 13:29:59 #84
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_129327826
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:28 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

De keer dat ik goed signaal had was het trager dan 3G in de stad, totdat Ziggo overal de Wifi routers neer heeft gezet en goede dekking heeft zou ik er lekker mee wachten.
Maar om het hele land af te dekken met eigen routers is extreem duur (en inefficient). Alleen al de stroomvoorziening en de glasvezels naar honderdduizenden plaatsen is onbetaalbaar. Dat zal nooit gebeuren.
Nu is het gratis via de huizen van mensen, omdat die mensen zelf dus de stroom en de kabel betalen. Maar dat zelf installeren... Nog los van het onderhoud
The End Times are wild
pi_129328003
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar om het hele land af te dekken met eigen routers is extreem duur (en inefficient). Alleen al de stroomvoorziening en de glasvezels naar honderdduizenden plaatsen is onbetaalbaar. Dat zal nooit gebeuren.
Nu is het gratis via de huizen van mensen, omdat die mensen zelf dus de stroom en de kabel betalen. Maar dat zelf installeren... Nog los van het onderhoud
Met neerzetten bedoel ik het omwisselen van de oude Ubee modems door modems met Wifi functionaliteit. Bij mij in het complex heeft praktisch iedereen nog een modem zonder Wifi dus de dekking hier wordt gedaan door 1 modempje ergens op de 3e verdieping -> gaat dus niet werken.

Las ook ergens dat Ziggo met UPC in onderhandeling is om de dienst samen aan te bieden en zo de dekking te verhogen. Dat zou al een hoop schelen.
  donderdag 25 juli 2013 @ 13:36:54 #86
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_129328106
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Met neerzetten bedoel ik het omwisselen van de oude Ubee modems door modems met Wifi functionaliteit. Bij mij in het complex heeft praktisch iedereen nog een modem zonder Wifi dus de dekking hier wordt gedaan door 1 modempje ergens op de 3e verdieping -> gaat dus niet werken.

Las ook ergens dat Ziggo met UPC in onderhandeling is om de dienst samen aan te bieden en zo de dekking te verhogen. Dat zou al een hoop schelen.
Maar zoals ik begrijp is de dekking op straat sowieso slecht. Dat verbaast me ook niet, als ik naga hoe matig de verbinding in mijn eigen huis al is.
Dat je in je eigen complex wifi hebt vind ik dan minder interessant, want dan ben je toch al thuis. Dat ik bij andere mensen wifi heb ook niet zo, want ben ik ergens op bezoek dan zou ik ook om het wachtwoord kunnen vragen.
Het moet echt gewoon op straat werken. Roaming.
The End Times are wild
pi_129328228
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:36 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar zoals ik begrijp is de dekking op straat sowieso slecht. Dat verbaast me ook niet, als ik naga hoe matig de verbinding in mijn eigen huis al is.
Dat je in je eigen complex wifi hebt vind ik dan minder interessant, want dan ben je toch al thuis. Dat ik bij andere mensen wifi heb ook niet zo, want ben ik ergens op bezoek dan zou ik ook om het wachtwoord kunnen vragen.
Het moet echt gewoon op straat werken. Roaming.
Niet eens zozeer in mijn complex, maar buiten bij de voordeur heb ik nog *net* bereik met die Ziggo router van de buurman. Net genoeg om mee te verbinden maar 1 meter verderop gaat het al stuk en dan moet m'n telefoon alweer switchen naar 3G.
En dat gedrag zie je in de stad overal; al die modempjes staan op minimaal 1 hoog en met een beetje pech nog ver van de staatkant af ook. Dus het idee is wel leuk, maar ze zijn simpelweg niet krachtig genoeg om de dekking te bieden die ze adverteren.
pi_129360510
Er zijn inderdaad nog massa's abonnees die niet zo lang geleden een nieuwe niet-draadloos modem hebben gekregen. Van de mogelijke wifi spots valt een groot deel dus af (zou me nioks verbazen als de helft geen wifi modem van ziggo heeft)

Als er geen mogelijkheid is de signaalsterkte van het modem op te krikken (en dat veracht ik niet echt met een ingebouwde antenne), dan is Wifispots weer een voorbeeld van waar internet providers altijd al goed in zijn geweest: loze beloftes. En dat valt me dan tegen van Ziggo, want dat was de 1e provider waar ik wel de snelheid haal waarvoor ik betaal.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:00:32 #89
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_129367428
In theorie is het wel een aardig idee, maar de praktijk is wat weerbarstiger. Je hebt geen enkele grip op waar de klant de modem plaatst. Een klant heeft geen belang bij een ontvangst voor een ander en zal de modem daar plaatsen waar het beste functioneert. Bovendien weet je niet hoe druk het gebied is, de vele Wifi-zenders kunnen elkaar flink verstoren. 13 kanalen zijn dan veel te weinig. En nog maar te zwijgen over een optimale verdeling.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_129379807
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:00 schreef ACT-F het volgende:
In theorie is het wel een aardig idee, maar de praktijk is wat weerbarstiger. Je hebt geen enkele grip op waar de klant de modem plaatst. Een klant heeft geen belang bij een ontvangst voor een ander en zal de modem daar plaatsen waar het beste functioneert. Bovendien weet je niet hoe druk het gebied is, de vele Wifi-zenders kunnen elkaar flink verstoren. 13 kanalen zijn dan veel te weinig. En nog maar te zwijgen over een optimale verdeling.
Dit dus.

Mijn wifi modem staat lekker in bridge mode, met een eigen wifi router erachter.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 26 juli 2013 @ 21:50:09 #91
300347 MrManuel
pi_129383636
10 mbit per WifiSpot maar 3 mbit per gebruiker..
Ik heb nog een sneller 3G netwerk..

Daarnaast de Wifi Frequenties die vol raken..
Bij me vriendin thuis nog maar 1 Wifi kanaal wat Acceptable wifi interference had.. Alle andere Heavy :(

En daarnaast de beveiling..
Ziggo heeft al eenmaal mijn adresgegevens aan de Politie gegeven.. Ik acht die kans toch een stuk groter zodra ik een WiFiSpot heb staan.. Of in ieder geval een 'WifiSpot account' zou gebruiken..
Laten we eerlijk zijn, een phising wifispot heb ik zo opgezet, dan heb ik echt wel binnen een week inloggegevens.. Dus laten we realistisch blijven..

Leuk idee, maar dit valt onder de noemer: Niet uit te voeren.
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_129398206
Met die snelheid vallen ze niet uit de toon. De meeste hotspots of gratis internet hebben een waardeloze snelheid. Alleen prettig om op je bundel te besparen.
pi_129404920
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 10:48 schreef isdezenogvrij het volgende:
Met die snelheid vallen ze niet uit de toon. De meeste hotspots of gratis internet hebben een waardeloze snelheid. Alleen prettig om op je bundel te besparen.
De theoretische snelheid niet nee, maar in de praktijk heb je meer snelheid bij de gratis wifi van de McDonalds :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')