abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128527535
Zijn er hier mensen die al gebruik maken van de Ziggo Wifispots? Het schijnt dat wij er vanaf 1 juli over kunnen beschikken maar ik zie nog weinig. Werkt dit eigenlijk een beetje, daar ben ik nieuwsgierig naar. Voelt een beetje als de Wifi van de buurman leechen zoals vroeger wel gebruikelijk was.
Single ply roofing, pay less, worthless.
pi_128527725
Hier in Den Haag vele wifispots en de dekking is wel goed. Mijn ervaring is wel dat het retetraag is
pi_128527737
Ziggo gebruikers krijgen bericht als het zover is, omdat Ziggo eerst om toestemming moet vragen aan de gebruikers. Tot op heden niets van vernomen.
pi_128527974
quote:
0s.gif
Op woensdag 3 juli 2013 09:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hier in Den Haag vele wifispots en de dekking is wel goed. Mijn ervaring is wel dat het retetraag is
In Groningen was een pilot. Niet snel idd..
pi_128528064
quote:
0s.gif
Op woensdag 3 juli 2013 09:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Alle gasten krijgen toch iets van 10Mbit/s? Gewoon 3G is dan veelal sneller, dit is vooral nuttig op drukke plekken als het bereik helemaal wegvalt, dan kan je hierop terugvallen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  woensdag 3 juli 2013 @ 09:58:10 #6
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_128528594
Hier is het vanaf 22 juli beschikbaar. *O*
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:47:58 #7
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_128530030
quote:
0s.gif
Op woensdag 3 juli 2013 09:23 schreef Apuleius het volgende:
Ziggo gebruikers krijgen bericht als het zover is, omdat Ziggo eerst om toestemming moet vragen aan de gebruikers. Tot op heden niets van vernomen.
Eh, nee, het wordt gewoon aangezet vanaf de centrale en staat los van je abonnementssnelheid (genoeg marge daarin in ieder geval).

Ik heb mijn telefoon nog maar niet ingesteld ondanks het beroerde 3G bereik van T-mobile in Den Haag of uberhaupt stedelijk gebied om de domme reden dat je daarna ook thuis eerder verbindt met die ziggo netwerken dan je eigen wi-fi.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_128530056
quote:
0s.gif
Op woensdag 3 juli 2013 10:47 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Eh, nee, het wordt gewoon aangezet vanaf de centrale en staat los van je abonnementssnelheid (genoeg marge daarin in ieder geval).

Ik heb mijn telefoon nog maar niet ingesteld ondanks het beroerde 3G bereik van T-mobile in Den Haag of uberhaupt stedelijk gebied om de domme reden dat je daarna ook thuis eerder verbindt met die ziggo netwerken dan je eigen wi-fi.
Zo stond het toch echt in de mail van Ziggo te lezen.
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:48:57 #9
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_128530058
quote:
0s.gif
Op woensdag 3 juli 2013 09:23 schreef Apuleius het volgende:
Dat hoeft helemaal niet...
Ze maken namelijk niet gebruik van jouw internetaansluiting zelf, maar van een apart VLAN naast je eigen internetabonnement.
So we just called him Fred
pi_128530075
quote:
0s.gif
Op woensdag 3 juli 2013 10:48 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Ze maken namelijk niet gebruik van jouw internetaansluiting zelf, maar van een apart VLAN naast je eigen internetabonnement.
Zo stond het in de mail van Ziggo.
pi_128530088
Hier in Den Bosch nog niets gehoord, maar ze moeten sowieso eerst mijn modem vervangen. Zit nog met een oude variant zonder wifi te kijken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_128530139
quote:
0s.gif
Op woensdag 3 juli 2013 10:48 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ze moeten wel om jouw toestemming vragen of jij je router daarvoor ter beschikking wil stellen. Want pas als jij je eigen router daarvoor ter beschikking stelt mag jijzelf ook gebruik maken van het netwerk.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:53:26 #13
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_128530196
quote:
0s.gif
Op woensdag 3 juli 2013 10:51 schreef Ceased2Be het volgende:
Dat klopt, maar ze moeten wel om jouw toestemming vragen of jij je router daarvoor ter beschikking wil stellen. Want pas als jij je eigen router daarvoor ter beschikking stelt mag jijzelf ook gebruik maken van het netwerk.
Je eigen router heeft hier niets mee te maken...
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:54:04 #14
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_128530207
quote:
8s.gif
Op woensdag 3 juli 2013 10:49 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Zo stond het in de mail van Ziggo.
Dat zal ongetwijfeld, maar ze hoeven geen toestemming te vragen.
pi_128530225
quote:
0s.gif
Op woensdag 3 juli 2013 10:53 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Sorry, ik zei router waar ik 'modem van ziggo' bedoelde.
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:55:19 #16
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_128530249
quote:
0s.gif
Op woensdag 3 juli 2013 10:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Sorry, ik zei router waar ik 'modem van ziggo' bedoelde.
Dat modem heb je in bruikleen, dus ziggo kan er mee doen en laten wat ze willen.
pi_128530387
quote:
0s.gif
Op woensdag 3 juli 2013 10:55 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Dat modem heb je in bruikleen, dus ziggo kan er mee doen en laten wat ze willen.
van de ziggo faq:

WifiSpots is beschikbaar voor alle klanten met een Ziggo Internetabonnement. Heeft u een Wi-Fi modem (de Ubee EVW320B of de Cisco EPC3925), dan is het modem zelf ook een WifiSpot. Wilt u uw eigen WifiSpot aan- of uitzetten? Dat kan gemakkelijk via Mijn Ziggo, onder het kopje Internet van Mijn Instellingen. Als u WifiSpots uitzet, kunt u echter zelf geen gebruik meer maken van WifiSpots.

https://www.ziggo.nl/#klantenservice/internet/diensten/wifispots
  woensdag 3 juli 2013 @ 11:01:13 #18
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_128530430
quote:
0s.gif
Op woensdag 3 juli 2013 10:59 schreef Ceased2Be het volgende:
van de ziggo faq:

WifiSpots is beschikbaar voor alle klanten met een Ziggo Internetabonnement. Heeft u een Wi-Fi modem (de Ubee EVW320B of de Cisco EPC3925), dan is het modem zelf ook een WifiSpot. Wilt u uw eigen WifiSpot aan- of uitzetten? Dat kan gemakkelijk via Mijn Ziggo, onder het kopje Internet van Mijn Instellingen. Als u WifiSpots uitzet, kunt u echter zelf geen gebruik meer maken van WifiSpots.

https://www.ziggo.nl/#klantenservice/internet/diensten/wifispots
En waar staat dat ze toestemming gaan vragen?
Je kan het zelf weer achteraf uitzetten. Maar het aanzetten gebeurd centraal.
pi_128530464
Volgens mij is mijn modem ook niet geschikt, maar ik heb wel een mail gehad dat het geactiveerd is. Volgens de beschrijving zou ik moeten kunnen inloggen op wifinaam 'Ziggo' maar die staat er niet bij. Vanavond maar eens met de helpdesk bellen.
pi_128530741
Vanaf 5 augustus is het beschikbaar in mijn regio.
pi_128546295
quote:
0s.gif
Op woensdag 3 juli 2013 10:53 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Toch wel: Als je namelijk Ziggo geen toestemming geeft jouw router als Wifispot te laten gebruiken, dan kun je als Ziggo abonnee zelf ook geen gebruik meer maken van de Ziggo Wifispots.
  woensdag 3 juli 2013 @ 17:21:02 #22
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_128546494
quote:
0s.gif
Op woensdag 3 juli 2013 17:16 schreef Riparius het volgende:

[..]

Toch wel: Als je namelijk Ziggo geen toestemming geeft jouw router als Wifispot te laten gebruiken, dan kun je als Ziggo abonnee zelf ook geen gebruik meer maken van de Ziggo Wifispots.
Ik denk dat FredvZ echt een eigen router bedoeld, dus die je zelf hebt aangeschaft. Normaal krijgt een klant een modem te leen, en Ziggo mag daar alles aan doen wat ie maar wil. Als een klant dan niet wel dat zijn modem gebruikt gaat worden als HotSpot, dan kan dat uitgezet worden. Maar dan heeft hij ook geen toegang meer tot de andere HotSpots.
pi_128546619
quote:
0s.gif
Op woensdag 3 juli 2013 17:21 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Ik denk dat FredvZ echt een eigen router bedoelt, dus die je zelf hebt aangeschaft. Normaal krijgt een klant een modem te leen, en Ziggo mag daar alles aan doen wat ie maar wil. Als een klant dan niet wil dat zijn modem gebruikt gaat worden als HotSpot, dan kan dat uitgezet worden. Maar dan heeft hij ook geen toegang meer tot de andere HotSpots.
Dit klopt. Maar ik weet niet wat FredvZ precies bedoelt, hij is niet duidelijk genoeg. Het modem dat Ziggo ter beschikking stelt heeft ook routerfaciliteiten.
  woensdag 3 juli 2013 @ 17:39:43 #24
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_128547416
quote:
0s.gif
Op woensdag 3 juli 2013 17:23 schreef Riparius het volgende:
Dit klopt. Maar ik weet niet wat FredvZ precies bedoelt, hij is niet duidelijk genoeg. Het modem dat Ziggo ter beschikking stelt heeft ook routerfaciliteiten.
Ziggo geeft je een apparaat in bruikleen (zij noemen het modem, noem het router, noem het kastje, van mijn part noem het het een olifant..). Het ding dus wat je van Ziggo over de post toegestuurd krijgt (of wat de monteur heeft meegenomen). Dat apparaat wat je dus op de coax in de muur aansluit. Het device wat je dus niet gekocht hebt, en dus van Ziggo is.
Dat netwerkapparaat wordt gebruikt voor de wifispots.

Dus niet het je eigen router, het apparaat wat je zelf in de winkel (of online) hebt gekocht. Waarvoor je geld aan iemand hebt gegeven. Dat apparaat wat jouw eigendom is en waar jij de baas over bent.
Daar doet Ziggo dus helemaal niets mee.
pi_128547925
quote:
0s.gif
Op woensdag 3 juli 2013 17:16 schreef Riparius het volgende:

[..]

Nee, het gaat om het Ziggo modem met wifi capaciteit. Niet om jouw router.
En (volgens mij) hebben nog veel Ziggo klanten geen Modem met Wifi dus ben benieuwd hoe Ziggo daarmee om gaat.
pi_128549109
quote:
0s.gif
Op woensdag 3 juli 2013 17:51 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee, het gaat om het Ziggo modem met wifi capaciteit. Niet om jouw router.
Uiteraard gaat het om het door Ziggo geleverde modem/router, want je kunt niet verwachten dat ze op afstand de hotspot functionaliteit aan en uit kunnen zetten van een willekeure router van merk x model y die bovendien achter de Ziggo router zit.
quote:
En (volgens mij) hebben nog veel Ziggo klanten geen Modem met Wifi dus ben benieuwd hoe Ziggo daarmee om gaat.
FOKkers die vragen hebben over Ziggo Hotspots kunnen beter hier terecht, daar zitten veel meer users die antwoorden kunnen geven en zijn geregeld ook Ziggo medewerkers actief om vragen te beantwoorden.
pi_128549135
Alle Ziggo abonnee's met een modem wordt automatisch een wifi-spot aangezet. Dit gebeurd per regio, hier staat hoe ver het gevorderd is.

Als dit eenmaal is aangezet kun je inloggen op je modem en wifi-spot uitzetten. Heb je dat uitgezet; dan mag/kan je ook niet meer bij een ander inloggen.

Heb je een modem zonder wifi dan mag je wel bij anderen op de wifi-spot ondanks dat je zelf niets 'uitzendt'.

Heb je je modem in bride-modus laten zetten - d.w.z. alle (router)functionaliteit uitgezet - dan zendt je geen wifi-spot uit en mag je ook niet bij anderen inloggen.

Het openbare netwerk is volledig gescheiden van je prive-netwerk, maar je kunt bijv. wel problemen krijgen dat je telefoon wil inloggen op wifi-spot i.p.v. je eigen netwerk; veelal kun je dit op je apparatuur instellen dat je een bepaald netwerk voorrang wil geven.

Vind het persoonlijk wel een aardig idee van Ziggo maar ik vraag me het nut af. Bereik van modems is niet erg groot; als je je verplaatst moet je van netwerk naar netwerk hoppen en in veel plaatsten heeft het totaal geen nut (zoals hier; heir gaat geen hond op een wifi-spot zitten omdat we in een dorp zitten).
  woensdag 3 juli 2013 @ 18:30:46 #28
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_128549206
quote:
0s.gif
Op woensdag 3 juli 2013 18:28 schreef Iemand91 het volgende:
Alle Ziggo abonnee's met een modem wordt automatisch een wifi-spot aangezet. Dit gebeurd per regio, [url=hier]https://www.ziggo.nl/#producten/extra-diensten/wifispots[/url] staat hoe ver het gevorderd is.

Als dit eenmaal is aangezet kun je inloggen op je modem en wifi-spot uitzetten. Heb je dat uitgezet; dan mag/kan je ook niet meer bij een ander inloggen.

Heb je een modem zonder wifi dan mag je wel bij anderen op de wifi-spot ondanks dat je zelf niets 'uitzendt'.

Heb je je modem in bride-modus laten zetten - d.w.z. alle (router)functionaliteit uitgezet - dan zendt je geen wifi-spot uit en mag je ook niet bij anderen inloggen.

Het openbare netwerk is volledig gescheiden van je prive-netwerk, maar je kunt bijv. wel problemen krijgen dat je telefoon wil inloggen op wifi-spot i.p.v. je eigen netwerk; veelal kun je dit op je apparatuur instellen dat je een bepaald netwerk voorrang wil geven.

Vind het persoonlijk wel een aardig idee van Ziggo maar ik vraag me het nut af. Bereik van modems is niet erg groot; als je je verplaatst moet je van netwerk naar netwerk hoppen en in veel plaatsten heeft het totaal geen nut (zoals hier; heir gaat geen hond op een wifi-spot zitten omdat we in een dorp zitten).
Hier in een grote stad vaak beroerd bereik maar wel vele wifinetwerken...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_128552086
quote:
10s.gif
Op woensdag 3 juli 2013 18:30 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hier in een grote stad vaak beroerd bereik maar wel vele wifinetwerken...
Ik zit hier met 9 ziggo abbonnees direct om me heen, dat gaat vast ook erg goed werken :')
pi_128557734
hier vanaf 29 Juli.. echter ik zet het direct weer uit..

gezien Ziggo niet wil doen wat ik wil weiger ik hier aan mee te werken...
  donderdag 4 juli 2013 @ 00:41:30 #31
160693 Me.
"Normale" user
pi_128565857
quote:
0s.gif
Op woensdag 3 juli 2013 19:51 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik zit hier met 9 ziggo abbonnees direct om me heen, dat gaat vast ook erg goed werken :')
Same here. Speedtest doet 1.2 Mbit, dus dat schiet niet echt op.
Not guilty by reason of insanity
pi_128570595
Als je van de zomer ergens in een park of op het strand ligt kun je de hele dag muziek streamen/ internetradio luisteren / joetjoep kijken zonder dat je gelijk je hele databundel er doorheen brandt.
Ik zie er het nut wel van in. Of het gaat werken is een 2e. Als namelijk niemand er het nut van inziet en het dus uit laat zetten is het een hoop geld geinvesteerd in niets voor Ziggo.
pi_128571080
quote:
0s.gif
Op donderdag 4 juli 2013 09:28 schreef ohmoetdatzo het volgende:
Als je van de zomer ergens in een park of op het strand ligt kun je de hele dag muziek streamen/ internetradio luisteren / joetjoep kijken zonder dat je gelijk je hele databundel er doorheen brandt.
Ik zie er het nut wel van in. Of het gaat werken is een 2e. Als namelijk niemand er het nut van inziet en het dus uit laat zetten is het een hoop geld geinvesteerd in niets voor Ziggo.
En het park en het strand wonen veel mensen met een Ziggo router met dat bereik?
Ik woon in een appartement op 1 hoog, ik heb nog amper bereik als ik beneden bij de voordeur sta, geloof maar niet dat je in het park of op het strand nog iets aan die hotspots hebt.
pi_128571759
quote:
0s.gif
Op woensdag 3 juli 2013 10:47 schreef Skull-splitter het volgende:

om de domme reden dat je daarna ook thuis eerder verbindt met die ziggo netwerken dan je eigen wi-fi.
Ja, dat gebeurt hier dus ook, vind het knap irritant. Snap dat het signaal sterker is (of beter: ik ga er van uit dat dat de reden is), maar wil dat eigenlijk niet.

quote:
0s.gif
Op donderdag 4 juli 2013 09:50 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik woon in een appartement op 1 hoog, ik heb nog amper bereik als ik beneden bij de voordeur sta, geloof maar niet dat je in het park of op het strand nog iets aan die hotspots hebt.
Het bereik zal wel iets verder komen, maar stranden en parken zeker niet nee.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_128573231
ik heb thuis ziggo alles in 1, kan ik dan ook met mijn smartphone ergens in groning bijvoorbeeld gebruik maken van zo'n wifi hotspot?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_128573921
quote:
0s.gif
Op donderdag 4 juli 2013 11:14 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik heb thuis ziggo alles in 1, kan ik dan ook met mijn smartphone ergens in groning bijvoorbeeld gebruik maken van zo'n wifi hotspot?
Alleen als je je daarvoor aanmeldt en thuis ook je wifispot aan hebt staan.
Voor-wat-hoort-wat dus :)
pi_128573991
dus met een speciale app waar je je ziggo gegevens in moet vullen kun je gebruik maken van die netwerken, mits ik dus mijn eigen ook heb aan staan op dat moment.
Dat kan alleen op dit moment niet, omdat het bij mij in de buurt nog niet actief is.
I am a child of God
God is not dead.
pi_128574274
quote:
0s.gif
Op donderdag 4 juli 2013 11:37 schreef sjoemie1985 het volgende:
dus met een speciale app waar je je ziggo gegevens in moet vullen kun je gebruik maken van die netwerken, mits ik dus mijn eigen ook heb aan staan op dat moment.
Dat kan alleen op dit moment niet, omdat het bij mij in de buurt nog niet actief is.
Geen speciale app je krijgt gewoon een username en wachtwoord voor de ziggo wifi. Dat is eenmalig invullen en daarna zul je overal gebruik kunnen maken van de ziggo wifi spots.
pi_128574832
ah op die manier dank voor de info :) ^O^
I am a child of God
God is not dead.
  donderdag 4 juli 2013 @ 13:34:55 #40
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_128577896
't staat hier netjes uit. En ziggo moet gewoon met z'n poten van die router afblijven. In bruikleen prima maar ga geen netwerken opzetten.
  donderdag 4 juli 2013 @ 18:20:32 #41
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_128589359
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Geen Wifi O+
Wel leechen van anderen O+ O+
Ziggo O+ O+ O+
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  donderdag 4 juli 2013 @ 18:48:19 #42
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_128590265
quote:
10s.gif
Op donderdag 4 juli 2013 18:20 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]

Geen Wifi O+
Wel leechen van anderen O+ O+
Ziggo O+ O+ O+
Linux + hostapd *O*
pi_128594124
Ik heb een Arres kabelmodem en wél een mail gekregen van Ziggo over de hotspots. Maar dat ik dus niet kan inloggen klopt wel omdat er geen Wifi in mijn modem zit. Ik moet het dus wel kunnen instellen maar hoe?
  donderdag 4 juli 2013 @ 21:12:55 #44
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_128595947
quote:
0s.gif
Op donderdag 4 juli 2013 20:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb een Arres kabelmodem en wél een mail gekregen van Ziggo over de hotspots. Maar dat ik dus niet kan inloggen klopt wel omdat er geen Wifi in mijn modem zit. Ik moet het dus wel kunnen instellen maar hoe?
je kan pas inloggen als je een gebruikersnaam en wachtwoord hebt in MijnZiggo. Bij mij is het deze week geactiveerd, maar zoals ook eerder al gezegd: het wordt in delen uitgerold in NL.
Wanneer je geen Wifi hebt, maar wel Ziggo, kan je alsnog gebruik maken van andere spots. Je zal in de toekomst (zover ik mij kan herinneren) een modem krijgen waardoor jij ook deel uitmaakt van de Wifi-spot familie ;)
pi_128596029
quote:
14s.gif
Op donderdag 4 juli 2013 21:12 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

je kan pas inloggen als je een gebruikersnaam en wachtwoord hebt in MijnZiggo. Bij mij is het deze week geactiveerd, maar zoals ook eerder al gezegd: het wordt in delen uitgerold in NL.
Wanneer je geen Wifi hebt, maar wel Ziggo, kan je alsnog gebruik maken van andere spots. Je zal in de toekomst (zover ik mij kan herinneren) een modem krijgen waardoor jij ook deel uitmaakt van de Wifi-spot familie ;)
Het gekke is dus dat ik wel inloggegevens heb, maar géén modem met Wifi. Waarom geeft men iemand zonder Wifimodem inloggegevens. Lijkt me niet logisch.
  donderdag 4 juli 2013 @ 21:21:06 #46
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_128596310
quote:
0s.gif
Op donderdag 4 juli 2013 21:14 schreef RoofingBurner het volgende:

[..]

Het gekke is dus dat ik wel inloggegevens heb, maar géén modem met Wifi. Waarom geeft men iemand zonder Wifimodem inloggegevens. Lijkt me niet logisch.
Dat is zo door Ziggo besloten. Ze willen elke abonnee Wifi-spots aanbieden, ongeacht of je een geschikt modem hebt of niet. Soort service ;)
pi_128596595
quote:
0s.gif
Op donderdag 4 juli 2013 21:14 schreef RoofingBurner het volgende:

[..]

Elke Ziggo abonnee met kabelinternet van Ziggo krijgt inloggegevens. Hier is niets onlogisch aan. Ook als je thuis geen WiFi gebruikt omdat je je laptop rechtstreeks via een ethernetkabel aan je router/modem hebt hangen kan het zijn dat je buitenshuis met je laptop toch gebruik wil maken van de Ziggo WiFi-spots.
pi_128596619
quote:
14s.gif
Op donderdag 4 juli 2013 21:21 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Dat is zo door Ziggo besloten. Ze willen elke abonnee Wifi-spots aanbieden, ongeacht of je een geschikt modem hebt of niet. Soort service ;)
Ja, heel fijn en ik wil het dus activeren op de iPhone van mijn dochter, zij heeft namelijk geen internetbundel en nu kan ze toch hier en daar internet gebruiken. Maar de vraag is hoe kan ik de boel aan de praat krijgen, mijn modem zend namelijk geen 'Ziggo' signaal uit als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_128596674
quote:
0s.gif
Op donderdag 4 juli 2013 21:27 schreef RoofingBurner het volgende:

[..]

Ja, heel fijn en ik wil het dus activeren op de iPhone van mijn dochter, zij heeft namelijk geen internetbundel en nu kan ze toch hier en daar internet gebruiken. Maar de vraag is hoe kan ik de boel aan de praat krijgen, mijn modem zend namelijk geen 'Ziggo' signaal uit als je begrijpt wat ik bedoel.
Net zolang rondlopen tot je een Ziggo netwerk ziet en dan instellen.
pi_128596698
[url=Bij stap 1 ga ik al fout.]https://static.ziggo.nl/images/Ziggo%20WifiSpots%20Apple%20MacBook%20v2.0_tcm14-34975.pdf[/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop