Posten danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:29 schreef appelen het volgende:
[..]
Later ging ie fittie zoeken, hij ging dreigen naar mijn huis te komen![]()
Niet gekomen
Het telefoonnummer bij die advertentie:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:01 schreef Annnet het volgende:
http://link.marktplaats.nl/703472133
leuken voetbal plaatjes. 37 paar en ze zijn al ui het zakje ge haalt ze zijn niet ge schuurt. ze zijn nog dest nieuw hoor ze zijn van bijna alen kluppen behalfen van ajax/ pec zwollen/ vittessen/ fc voolenbam/. 16 kaartjes maar ik verkoop ze voor 37 kaartjes voor 5.99. er moet wel bubellen tussen zitten hoor.
Het is toch duidelijk dat die persoon het erom doet, niemand kan zo dom zijn toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:06 schreef Annnet het volgende:
een leuken zwemsort er zit geen gat in. ik heb hem nog mmar een keer aangehat. en als u die koopt ban krijgje een voetbal bork er graatid bij.
AAAAAAAAAAAAAAHHHHH die mensen zijn te dom om te poepen, hoe kunnen ze een advertentie maken op marktplaats!?!?!
Je moest eens weten hoe dom mensen kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:05 schreef Astaat het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat die persoon het erom doet, niemand kan zo dom zijn toch?
"leuken schoenen" is normaal Nederlands voor jou?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:34 schreef appelen het volgende:
Haar onderste 2 advertenties zijn wel normaal Nederlands..?
nee de advertentie welquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:16 schreef BlueMage het volgende:
[..]
"leuken schoenen" is normaal Nederlands voor jou?
ok waterschade kan ik hier nog uithalen, maar verderquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:01 schreef appelen het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eviousPage=mympBuyer
hoi iedereen
IPHONE 4 8 GB WIT
water eenmaal per week door de zoon van de Telefoon
viel
maar proberen vibratie
Geen screenshots
op deze wijze te koop
e-mail voor je gedachten en
kunt u bellen met
(LET OP TELEFOON IS WATER SCHADE)
water eenmaal per week, is het een plant ofzo?quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:33 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ok waterschade kan ik hier nog uithalen, maar verder![]()
![]()
dat iddquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:47 schreef appelen het volgende:
[..]
water eenmaal per week, is het een plant ofzo?
en kunt u bellen met: (LET OP TELEFOON IS WATER SCHADE)quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:16 schreef appelen het volgende:
[..]
door de zoon van de telefoon ;') Wie heeft de telefoon geneukt?
Misschien heeft hij een glazen bol; e-mail voor je gedachtenquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:24 schreef Gehenna het volgende:
[..]
en kunt u bellen met: (LET OP TELEFOON IS WATER SCHADE)
en e-mail voor je gedachten... wat vooruitstrevend allemaal![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:12 schreef Funkel het volgende:
Pfff
Klacht:
MAAKEENSPRINTSCREENS DE HELFT VAN DE LINKS DOEN UT NIE MEER!!
Gewenste oplossing:
PRINTSCREENS!!
A penny for your thoughts is kennelijk ook met de tijd meegegaan!quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:26 schreef appelen het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een glazen bol; e-mail voor je gedachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |