Nope, ik werk onregelmatig en alleen. Plus steeds korte diensten van bijv 5 uurtjes.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:13 schreef Zolena het volgende:
Waarom venco? Kan je op werk niet gewoon kolven?
Ja dat laatste dacht ik ook...maar ik moet eigenlijk zien te regelen dat ik vaste dagen krijg want qua oppas is het anders heel moeilijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:24 schreef L0t.. het volgende:
Maar je hebt toch ook gewoon recht op pauze? En zou een periode van 5 uurtjes niet te overbruggen zijn zonder kolven? Dan zou je alleen moeten kijken of je op een ander moment kunt kolven voor de voedingen die hij krijgt als je werkt..
Vijf uur zonder kolven ging hier goed. Maar ik begrijp dat het met onregelmatige diensten niet heel handig is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope, ik werk onregelmatig en alleen. Plus steeds korte diensten van bijv 5 uurtjes.
Ik gok met die 5 uur hè. Kan best dat zij mij 15 uur over 2 dagen weet te verdelen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:42 schreef Zolena het volgende:
[..]
Vijf uur zonder kolven ging hier goed. Maar ik begrijp dat het met onregelmatige diensten niet heel handig is.
Ja, dat moet ik wel weten. Normaal maakt ze het rooster slechts 1 week van tevoren maar nu ik ook rekening moet houden met een oppas, zal ook mijn cheffin daar rekening mee moeten houden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:47 schreef Zolena het volgende:
Nee, dat bedoel ik , met onregelmatige diensten is het wel onhandig en kolven werkt voor iedereen ook anders, dus dat het bij mij lukte betekent niet dat het bij jou goed gaat.
Niks naarder dan op het werk met ploftieten zitten.
Maar is er niet te overleggen met de planning dat je misschien de komende tijd handig ingepland wordt qua kolven?
Ik leg haar dan weer tussen ons in of ze slaapt gewoon aan de bedzijde verder als ik in slaap val tijdens het voeden. We hebben een groot bed en vriend en ik liggen dan tegen elkaar aangepropt aan 1 kant van het bedquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:59 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, ik kom altijd in de knoei met mn armdie laat ik zeg maar in de voedingshouding liggen, maar da's niet echt comfortabel...
Hoe doe jij dat dan als je de borst geeft aan de kant van het bed? Leg je haar daarna dan weer tussen jullie in? Ik geef 1 nachtvoeding, op haar kamertje, daar geef ik dan links, en in bed gaat ze verder met rechts omdat ze dan aan de goeie kant ligt
Die van mij heeft z'n kop open liggen van jeuk door OF stress OF voedselintolerantie. Ik hoop het laatste, maar volgens de dierenarts zou het ook goed het eerste kunnen zijn door de geboorte. Zij raadden me aan een soort verstuiver voor het stopcontact te nemen dat feromonen verspreid waar de kat dan rustig van wordt. Ik heb geen idee wat het kost en of het helpt, want ik ben nu met een kap bezig, maar misschien kun je jouw dierenarts bellen om het na te vragen. Zehebben overigens ook kalmeringsmiddelen voor katten (druppels).quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:02 schreef L0t.. het volgende:
Even iets heel anders. Één van onze katten plast sinds een aantal weken steeds binnen. Eerste maanden geen last van gehad maar nu is het zowat elke dag raak. Hij krijgt natuurlijk een stuk minder aandacht dan voorheen want er is gewoon veel minder tijd voor 'm nu J. er is. Ik vind het sneu voor 'm maar ook bloedirritant. Vannacht hadden we 'm bij wijze van hoge uitzondering bij ons laten slapen om hem te laten merken dat 'ie er nog steeds bij hoort. Hij was superblij, kon maar niet stoppen met spinnen maar toen we vanochtend wakker werden had 'ie dus wel mooi tegen de tv in de slaapkamer aangeplast.
Meer mensen die hier last van hebben (gehad) en evt. de gouden oplossing?
Mohh zieligquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die van mij heeft z'n kop open liggen van jeuk door OF stress OF voedselintolerantie. Ik hoop het laatste, maar volgens de dierenarts zou het ook goed het eerste kunnen zijn door de geboorte. Zij raadden me aan een soort verstuiver voor het stopcontact te nemen dat feromonen verspreid waar de kat dan rustig van wordt. Ik heb geen idee wat het kost en of het helpt, want ik ben nu met een kap bezig, maar misschien kun je jouw dierenarts bellen om het na te vragen. Zehebben overigens ook kalmeringsmiddelen voor katten (druppels).
Ja had 'm ook net gevonden, dat vind ik nog wel acceptabel om het eens te proberen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:15 schreef Spirit82 het volgende:
Als ik google kom ik uit bij feliway, kost tussen de 25 en 30 euro
Dat niet. Hebben wel aan bekenden gevraagd of.ze iemand wisten die katten wilden hebben enzo. Uiteindelijk via marktplaats, wel hier in het dorp.quote:
Als de baby links ligt kan je met allebei de borsten geven in principe hoor. Een beetje op je buik en linkertiet gaan liggen en de rechtertepel dan in de mond stoppen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:59 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, ik kom altijd in de knoei met mn armdie laat ik zeg maar in de voedingshouding liggen, maar da's niet echt comfortabel...
Hoe doe jij dat dan als je de borst geeft aan de kant van het bed? Leg je haar daarna dan weer tussen jullie in? Ik geef 1 nachtvoeding, op haar kamertje, daar geef ik dan links, en in bed gaat ze verder met rechts omdat ze dan aan de goeie kant ligt
Wauw, ik kan mij niet voorstellen dat dat prettig voedt!quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:40 schreef Troeta het volgende:
[..]
Als de baby links ligt kan je met allebei de borsten geven in principe hoor. Een beetje op je buik en linkertiet gaan liggen en de rechtertepel dan in de mond stoppen.
Het is even oefenen, maar na een paar keer is het heel makkelijk.
En je linkertiet moet wel een beetje leeg zijn, anders lig je er niet lekker op.
Ik ga het eens proberen!quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:40 schreef Troeta het volgende:
[..]
Als de baby links ligt kan je met allebei de borsten geven in principe hoor. Een beetje op je buik en linkertiet gaan liggen en de rechtertepel dan in de mond stoppen.
Het is even oefenen, maar na een paar keer is het heel makkelijk.
En je linkertiet moet wel een beetje leeg zijn, anders lig je er niet lekker op.
Ze is morgen 12 weken. Ik moet over 2 weken weer werken, ga eens kijken hoe het dan gaat, misschien dat we dan wel gaan starten met op haar eigen kamertje slapen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Hoe oud is ze ook alweer Lot? Silvijn sliep vanaf 3,5 maand op zijn eigen kamertje en dat vond ik ook een hele stap. Tot die tijd altijd in mini wiegje naast mij. Als overgang hebben we nog een tijdje zijn wiegje in het ledikant gezet, om te wennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, LB, wat een schattig meisje heb je. En als E gaat schaterlachen moet ik iedere x huilen hoor, ik word er zo week van
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ik zit te twijfelen vrij te nemen op de verjaardag van mn kinderen. T idee dan de hele dag te moeten werken(werk op donderdag en maandag en ze zijn precies die dagen jarig).
Vind t helemaal niet leuk ze dan niet te zien![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:31 schreef vencodark het volgende:
Ik word trouwens regelmatig wakker met mijn kussen in de houdgreep, alsof ik A vastheb. Dan duurt het een paar tellen voor ik doorheb dat het A helemaal niet is.Vorige keer ging ik zelfs heel voorzichtig rechtop zitten zodat ik het kussen goed bij zijn nekje ondersteunde.
![]()
En dat terwijl A 's nachts nooit bij ons ligt maar ergens ben ik misschien bang dat ik toch een keer in slaap val tijdens de voeding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de laatste dagen telkens zo duizelig... Net als in het begin van mijn zwangerschap eigenlijk. Toen at ik ook amper iets vanwege de misselijkheid, dus was het makkelijk te verklaren, maar dat is nu niet het geval... wat zou het kunnen zijn?Mama van Lars & Femke
Heh.. dat heb ik met een heel seizoen Grey's Anatomy... maar da's gelukkig gewoon engels, dus ik zet de ondertiteling gewoon uit. Hoe is je Deens?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:36 schreef SupremeEvil het volgende:
Nu een kopje kamillethee en Forbrydelsen... Mn ondertiteling loopt niet gelijk...
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef Tante_Soesa het volgende:
Oh bah Son, ook al zo'n gedoe. Ik dacht dat jij altijd zo close met je zus was. Verdrietig dat het zo moet
Mijn familie is een zooitje hoor want met mijn vader heb kinderen contact meer en met mijn zusje amper. Jammer dat het dan nu ook nog eens met mijn moeder zo moet lopen.
Ja, mijn man zou eerst ook gewoon werken maar die heeft nu toch vrij genomen. Even een dag lekker met z'n 3en! Het lijkt mij ook niks om dan niet bij E te zijn nee.mijn baby roept net: hai en zwaait
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je meisje
En wat betreft de verjaardagen, denk dat ik Elise dr verjaardag vrij neem en bij Floris sowieso een halve dag. Even kijken of het nog kan (ben natuurlijk lekker laat).
/emotionele dweil modus
Jeetje Shandaly ook zo'n gezeur! Stom!
En SE, fijn als mensen dat begrijpenEn beterschap!
En irritant idd als ondertiteling achter loopt!
Fijn he familie![]()
Ik moet nog een kado hebben voor mn uk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
D heeft een grote aardbeienvlek op haar bil. Maar haar gezichtje is ook wat fijner dan dat van J. Maar daar moet je dan iets langer naar kijken ipv in het voorbijgaan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:44 schreef Fieder het volgende:
Kyara wat fijn daar hoopte je op toch? Is er wel iets waardoor je ze altijd kan herkennen? n moedervlek ofzo
Die aardbeienvlek verdwijnt ooit eens en dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:03 schreef Kyara het volgende:
[..]
D heeft een grote aardbeienvlek op haar bil. Maar haar gezichtje is ook wat fijner dan dat van J. Maar daar moet je dan iets langer naar kijken ipv in het voorbijgaan.
dan weten we het wel hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Die aardbeienvlek verdwijnt ooit eens en dan?
Zoë had hem net boven haar bil en die is nu bijna weg. Maar dan heb je dus nog twee jaar om ze er aan te herkennen
quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb me wel eens afgevraagd of ik eigenlijk niet per ongeluk tweelingzus ben en zij mij. Dat ze ons op een moment door elkaar hebben gehaald en het nooit meer is teruggedraaid
Was ook wel grappig bij het cb, daar werd meteen opgeschreven "blauw is D en groen is J"quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:25 schreef SupremeEvil het volgende:
@Kyara
En je krijgt vast van mensen elke keer de vraag 'wie is nou wie?' Heb je dan wel eens gewoon een naam geroepen omdat je het zo snel ook niet zag? Die mensen weten toch niet beter en zien t de volgende keer weer niet
Mooie stats ja! D. komt er ook wel
Ja, dat betwijfel ik dus. Dat ineens huilen klinkt steeds alsof hij het beu is. Dan strekt hij zijn benen en heeft moeite met aanhappen. Iets lijkt hem niet te bevallen dan.quote:
Als regelen/clusteren/kramp het niet lijkt te zijn, herken ik dit wel. Heel vermoeiend. Misschien staat hier iets voor je tussen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:49 schreef vencodark het volgende:
Soms is A gillerig, driftig en chagrijnig tijdens de voeding, soms zomaar ineens. Wat kan zoiets nou zijn? Daarbij kam hij soms amper een uurtje zonder de borst. Dat is toch overdreven/opvallend eigenlijk?
Ja herkenbaar. En zeker niet altijd, soms gaat het een tijdje goed. Nooit 's nachts volgens mij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:45 schreef vencodark het volgende:
Het kan reflux zijn want hij spuugt geregeld wat uit. Na een boertje is hij vaak ook huilerig nog dus dat is het niet. Het kan ook het clusteren maar zoals net: hij ligt eerst rustig te drinken, dan wordt hij onrustig. Ik houd hem rechtop, even rustig en toch weer huilen, rood hoofd en rechtop gaan staan. Of dan babbelt hij gezellig en ineens is hij het beu. Dit soms de hele dag door maar 's avonds is hij duidelijk onrustiger.
Heb ik ook al een paar keer gehad.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:58 schreef Omentielvo het volgende:
Voelde me net een beetje een slechte moeder. Ik haal Riley uit bed en draag haar naar beneden en net toen ik door de deur wilde lopen bewoog ze haar hoofdje zo dat die tegen de muur kwam. Gelukkig was ze snel getroost en heeft ze maar een heel klein rood plekje. Maar wat voel ik me schuldig.
Hier ook nooit 's nachts.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:16 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja herkenbaar. En zeker niet altijd, soms gaat het een tijdje goed. Nooit 's nachts volgens mij.
Ja, ik dacht dat ze van hun moeder wel al wisten dat ik het niet wil hebben.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:23 schreef Omentielvo het volgende:
Venco dat is niet leuk inderdaad. Zulke dingen vraag je inderdaad eerst
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Leuk van je fiets trouwens! Toch wel van de ANWB hè
Liefquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:46 schreef Troeta het volgende:
Zo is het echt net Nena
[ afbeelding ]
En zo niet, vind ik dan...en grappig om te zien dat hij met 11 maanden pas achter dit ding ging lopen.
[ afbeelding ]
Appel/perenstroop vind ik zelf heel vies..ooit eens gehaald voor Mex, nou kon die pot zo weggooien.
Misschien nena een keer laten proeven, die lust ook veel dingen.
Dat jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:40 schreef L0t.. het volgende:
Herkenbaar, als ik m'n moeder moet geloven was ik een soort wonderkindSowieso sliep ik natuurlijk al langggg door en ik kreeg echt niet zo vaak borstvoeding meer, hell ik praatte vast al in volzinnen
.
Toen werd de eerste geboren idd. Ook in Rotterdamquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:51 schreef Kyara het volgende:
Mijn oma heeft ook niet lang bv kunnen geven. Maar dat was in 44-45 in Rotterdam dus dat vond ik dan weer niet zo heel vreemd...
Dat is zeker niet vreemd nee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:51 schreef Kyara het volgende:
Mijn oma heeft ook niet lang bv kunnen geven. Maar dat was in 44-45 in Rotterdam dus dat vond ik dan weer niet zo heel vreemd...
Ja, je hebt er idd weinig aanquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tante, onnozel he? Dat recalcitrante gevoel:D Je hebt er niks aan. Maar ik voel het écht.![]()
Weet nog niet zeker of ik kom. Wil wel. Maar is afhankelijk van een eventuele verjaardag (weet nog niet of die doorgaat) en van mijn buik. Als de ontsteking dan nog niet weg/erger is, dan kan ik niet komen. Dan red ik de autorit simpelweg niet omdat ik te vaak naar de wc moet
plus, het is gruwelijk irritant als je ergens anders dan thuis steeds plotseling naar de wc moet rennen met kramp. Zeker op een meet, met allemaal nieuwe mensen om je heen en in de buurt poept het toch wat minder relaxed![]()
Ohjaquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:39 schreef LadyBlack het volgende:
Coco, balen van die ontsteking! Zou leuk zijn om jou en Saar ook te zien op de meet... weer een lokkertje
En wat een vervelende vergelijkende moeders ook... mijn moeder vindt t fantastisch dat ik bv geef en zeurt niet over doorslapen, maar heeft toch ook wel puntjes waar ze me mee op de zenuwen werkt; tegen E over mij praten waar ik naast sta bijvoorbeeld, dat ik koude handen heb, of haar onhandig aankleed...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suiker, dat is ook irritant ja! Zo'n verborgen veroordeling. Ook herkenbaar... Dus als ze begint te huilen binnen 3 uur na de laatste voeding geef je gewoon weer de borst? Wordt ze daar niet verwend en dik door? AAAAARRRGHHH!
Oh, vergeet ik nog te zeggen dat wij zondag een fotoshoot in het park hebben met E.. Mijn nichtje is fotografe in wording
en gaat leuke foto's maken van d'r. Ik heb er zin in!
Hulp?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:42 schreef Suikertante het volgende:
Coco ik hoop dat je snel opknapt en hulp accepteren joh! Het zou leuk zijn als je erbij bent
Ja maar zelf mag je datquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
Soesa stom!
Ik zeg dat soort dingen over mezelf. Floris zegt ook regelmatig dat ik een domme mama ben![]()
En mn moeder zegt het ook wel eens geloof ik, maar andersom ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vrouw van schoonvader doet dat overigens wel soms"Oh! Had mama je de sokken uitgetrokken en heb je nu Hele Koude voetjes?!?!"
Ohhhhquote:
Das.waarquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:24 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik stond een keer met E. in de Bondolino te wachten bij de apotheek. Toen kwam er (echt dírect) zo'n vrouw naar ons toe (ANWB, 55-60 jaar, kort pittig haar) en die begon over E. haar wangetje te aaien. Nu vind ik dat sowieso niet tof maar al helemaal als ze bij me in de draagzak zit, dan aait ze bijna mijn borsten. Maar goed. Toen begon ze te zeuren over zo'n draagzak, kindje zou niet lekker zitten, te warm hebben, niets kunnen zien bladiebladiebla. Daarna ging ze een beetje koetsie koetsie lopen doen naar Elin maar die bleef stoïcijns naar dat mens kijken. Zegt dat mens ook nog: nou, ze lacht niet eens. Toen heb ik ook gezegd dat ik ook alleen maar zou lachen naar leuke mensen. Later voelde ik me wel lullig eigenlijk
. Maar ze zat behoorlijk op m'n irritatieknopje te duwen
.
Ik heb het van tevoren gezegd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:28 schreef Suikertante het volgende:
Haha Soesa![]()
Tally ik zat me juist van tevoren af te vragen of ik wel kon vragen om dingen op onze manier te doen, ze passen tenslotte gratis een dag per week op. Maar ik merk dat het me bij de helft van de dingen niks kan schelen hoe ze het doen, en bij de dingen die ik belangrijk vind snappen zij ook wel dat het niet tof is als ze mijn mening negeren. Ze zullen hem echt niet ineens vanillevla gaan voeren bijvoorbeeld of elk uur een fles geven of in de zon leggen. En daar ben ik erg blij mee.
Hier ook! Ze had letterlijk tegen mijn moeder gezegd: "dat ze bang is haar zusje te verliezen." Zij is 30. Mijn zus wilde juist van elk bezoekje bij de vk direct bericht hebben. Als het de volgende dag was, voelde ze zich al gepasseerd. Toen we destijds vertelde dat we een jongen kregen, vond ze het jammer dat we het vertelde want ze wilde het niet weten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wat een herkenning, Venco! Mijn zusje en ik zijn ook zo hoor. Mijn moeder wil zo graag dat we elkaar leuk vinden maar dat zit er echt niet in. Mijn zusje had laatst geklaagd bij mijn moeder (
, 23 jaar oud) dat ik nooit contact met haar opnam. Dat kwam uiteraard bij mij terecht en toen had ik gezegd: oke, dan werk ik daaraan maar dan wil ik dat jij wat meer interesse in je nichtje toont. Dus ik braaf om de zoveel tijd een sms gestuurd hoe het ging en blablabla. Ze heeft sinds januari niet meer gevraagd hoe het met E. is
. Ja daaaag
Hebben wij dezelfde zusquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hier ook! Ze had letterlijk tegen mijn moeder gezegd: "dat ze bang is haar zusje te verliezen." Zij is 30. Mijn zus wilde juist van elk bezoekje bij de vk direct bericht hebben. Als het de volgende dag was, voelde ze zich al gepasseerd. Toen we destijds vertelde dat we een jongen kregen, vond ze het jammer dat we het vertelde want ze wilde het niet weten.Feliciteren vond ze niet nodig want "ik hoef ze toch niet overal mee te feliciteren".
Ik trek haar gewoon niet zo.Juist door de dingen die ze soms zegt en zoals ze vaak denkt dat het om haar gaat. Anyway, het voelt alsof wij haar dingen verplicht zijn omdat ze weleens een cadeautje heeft gegeven. De laatste keer heb ik gezegd dat ze volgende keer niets meer hoeft mee te nemen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ha Fieder, laat je moeder dan maar gauw die stats zien! Dan piept ze wel anders
iedereen hier heeft mekaars zusje, maar jij hebt mijn broertje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:59 schreef Suikertante het volgende:
Jemig dit is echt erg hoor! Dat kerstverhaal![]()
![]()
Nee dat gaat hier gelukkig wel anders. Toen F net geboren was zei ik tegen mijn broertje "er mogen maar twee mensen tegelijk op bezoek komen hier, pap en mam komen n.." en toen zei hij "Ja hallo ik ben wel zijn oom hoor, ik kom eraan!" en legde neer en is op de fiets naar het zkh geraced![]()
Ik weet dat het leuk kan zijn om een zusje te hebben, maar ik ben erg blij met mijn broertje. Lekker boers, duidelijk en onvervalst enthousiast (of eikelig).
Toen A er net was, sprak ik nog weleens over 'met z'n tweeën zijn', als ik mijn man en mij bedoelde en dus geen bezoekers (baby was nog geen 3e persoonquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:42 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb dat als ik ergens kom, alleen, en dat mensen dan vragen "hee, waar heb je M gelaten?"
Dan reageer ik altijd alsof ik me ineens herinner "och! Die ligt nog in de auto!"
Oh dit soort dingen vind ik heerlijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:09 schreef Tally het volgende:
Nee hoor wij hebben geen "praat aub tegen mij want ik ben zo eenzaam"gezicht
Bij de Kruidvat net: Ach wat een mooie krullen. En wat een mooie baby.
Bij de Action: Ik voelde iets aan mijn draagdoek. Een vrouw: Wat een heerlijk babykontje!
UhmOkay.... Das dr pamper hoor
Dat dus. Ik zou het wel leuk vinden als iemand iets over mijn jochie zegt. Maar mijn hoofd geeft daar blijkbaar niet echt aanleiding toe, want als moeder kan ik toch objectief melden dat ik echt wel een leuk kind heb.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:02 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het juist wel leuk als mensen spontaan 1 van de kinderen over de bol aait... Juist als het iets positiefs is, dat ze leuk zijn en lief...
Mensen die zich bemoeien met opvoedkundige zaken, dat kan ik slecht handelen.
Ik heb tegenwoordig echt weinig haast. Ik erger me aan de tendens van tegenwoordig, waar mensen geen tijd meer hebben. Alles moet snel en haast en druk..quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:05 schreef Tally het volgende:
Ik kan het vaak goed hebben maar niet als ik ff snel iets moet doen of als het teveel tijd in beslag neemt.
Dat dus!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:02 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het juist wel leuk als mensen spontaan 1 van de kinderen over de bol aait... Juist als het iets positiefs is, dat ze leuk zijn en lief...
Alsof je kiest voor peptiquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:11 schreef danic het volgende:
Ooh wat erg zeg, die verhalen![]()
Mijn zusje en ik zijn juist naar elkaar toegegroeid nu we allebei kibdjes van dezelfde leeftijd hebben.
Helaas is bij mijn moeder het glas meestal half leeg, maar komt het er ook vaak rotter uit dan ze bedoeld.
Mijn vader heeft altijd gevaren en ik heb 15 jaarggeleden al eens geroepen dat ik mijn hart vast hou als hij met pensioen zou gaan. In mijn kraamweek zat ze dus tegen ne te klagen hierover en dat als het zo door zou gaan, ze maar uit elkaar moesten![]()
![]()
Echt hè ik werd gewoon ff van mijn roze wolk afgeduwd door dr. Vriend pissig!
Vorige week begon ze weer terwijl mijn vader erbij zat. Ik heb gevraagd of ze erover op wilde houden en het maar eens met papa moest bespreken. Toen ik dit verzoek 3x moest herhalen ben ik uit mn pan gegaan. Of ze zich wel besefte daf ze me hiermee pijn deed en ik er niet tussrn gezet wil worden![]()
Later vroeg ze nog of we bij Rosalie toch alsjeblieft geen "pepti ofzo" (rapley) wilden gaan doen zoals bij eva, want die at zó slecht
Ik vind dat ook leuk hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:02 schreef Ticootje het volgende:
Leyla begint altijd te viswijven tegen andere kindjes...quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook leuk hoor.
Maar.Floris zelf nooit zo. Tegen hem praten werkt beter![]()
Maar goed regelmatig zegt ie ook tegen wildvreemden: jij mag daar niet staan ofzo
Vooral als ze er zelf geen verstand van hebben. Dat deed mijn zus in het prille begin een keer. "Je kan dat doen of zus en zo want die, die, die en die doen het ook zo." Ten eerste interesseren mij die andere mensen niet, ten tweede heeft ze zelf helemaal geen kinderen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:02 schreef Ticootje het volgende:
Wat een bemoeial.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook leuk hoor.
Maar.Floris zelf nooit zo. Tegen hem praten werkt beter![]()
Maar goed regelmatig zegt ie ook tegen wildvreemden: jij mag daar niet staan ofzo
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vooral als ze er zelf geen verstand van hebben. Dat deed mijn zus in het prille begin een keer. "Je kan dat doen of zus en zo want die, die, die en die doen het ook zo." Ten eerste interesseren mij die andere mensen niet, ten tweede heeft ze zelf helemaal geen kinderen.
Toen ze eens hoorde dat je wasbare luiers kon gebruiken vanaf 3 kilo ofzo zei ze: "Oh, dat is niet interessant. Dat is pas als ze 2 jaar zijn".![]()
Ik bedoel maar.
Ach ja, op mijn 18e wilde ik ook nog geen kinderen, al was ik 30. Het verlangen was niet zo diep.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:26 schreef danic het volgende:
Vanmorgen in de stad was ik een luier aan het verschonen op een bankje. Er staan 2 bankjes met de rugleuning tegen elkaar. Wij op het ene bankjes, 2 meiden van een jaar of 18 op de andere.
Hoor ik ineens: "ik wil later geen kinderen hoor. Als ik zie hoeveel werk het is. En je kan nooit meer spontaan even weg ofzo. Ja misschien als ik 30 ben ofzo".
Ik heb ze maar even vertelt dat ik me nu dus heel oud voel (33) en dat kindjes echt heel leuk zijn. Ze voelden zich iig heerlijk opgelaten![]()
Ben ik alles aan het opruimen, kruipt Eva terug die bank op om "bauw tijtuh" (mevrouw kijken).
Dus toen toch wel een hoop aaaah's. Ze werden ook heel uitbundig uitgezwaaid, dus die zijn vast om nu
Koud, ijskoud.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:35 schreef ferrari_rood het volgende:
suiker je broer
Nu zijn Eva en Rosalie ook wel erg schattig Danic dus ik snap de ahh's wel
Mijn ouders en schoonouders wisten dat Ean geboren zou worden. Dus die vonden het allemaal wel lang duren vaders waren aan het ijsberen. Bel ik zodra ik terug op de kamer ben. Zegt mijn moeder tegen mijn vader en zus. Oke ze is er dan gaan we nu eerst eten. Waarop mijn zus zoiets hadwil je niet nu naar het z-huis?
Nee hoor zei mijn moeder.
Erg hequote:
Morgen mag ze de kinderen bij het zwemmen weer terroriseren..quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Erg he![]()
Meestal kunnen ze er wel om lachen (gelukkig hehe).
Tico, fijn dat de jouwe ook zo vriendelijk kan zijn
Het stomme is dat ze eenmaal in het z-huis niet kon wachten om Ean te zien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Koud, ijskoud.![]()
Zulke gekke dingen heb ik dan weer niet met mijn familie.
Oh wat een rare reactie! Zou me heel veel verdriet doen denk ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:35 schreef ferrari_rood het volgende:
suiker je broer
Nu zijn Eva en Rosalie ook wel erg schattig Danic dus ik snap de ahh's wel
Mijn ouders en schoonouders wisten dat Ean geboren zou worden. Dus die vonden het allemaal wel lang duren vaders waren aan het ijsberen. Bel ik zodra ik terug op de kamer ben. Zegt mijn moeder tegen mijn vader en zus. Oke ze is er dan gaan we nu eerst eten. Waarop mijn zus zoiets hadwil je niet nu naar het z-huis?
Nee hoor zei mijn moeder.
Dat is mijn moeder. En ja ze doet mij regelmatig verdriet met zulke acties. Terwijl ik ergens denk dat ze het anders bedoeld.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:44 schreef danic het volgende:
[..]
Oh wat een rare reactie! Zou me heel veel verdriet doen denk ik.
En dank, ik vind ze ook heel schattig![]()
Bij een volgende bevalling doen wij het ook anders. Mijn zus zat al te zeiken toen ik nog gehecht moest worden (mijn gezin zat op de gang te wachten tot ik bevallen was) dat zij morgen of dezelfde avond weer wilde komen want haar vriend kon dan ook mee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:41 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het stomme is dat ze eenmaal in het z-huis niet kon wachten om Ean te zien.
Ik heb haar maar naar boven gestuurd en volgens vriend was ze helemaal in de gloria dat ze Ean mocht aanraken. Maar mocht het nu weer zo zijn dan wil ik niet meteen bezoek.
Huh?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij een volgende bevalling doen wij het ook anders. Mijn zus zat al te zeiken toen ik nog gehecht moest worden (mijn gezin zat op de gang te wachten tot ik bevallen was) dat zij morgen of dezelfde avond weer wilde komen want haar vriend kon dan ook mee.
Gewoon duidelijk, we bellen wel als het er is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Het enige nadeel bij een 2e is dat je over algemeen niet even "stiekem" kunt bevallen of het moet precies tijdens een opvang dag zijn. Maar ik wil nu eerst zelf mijn kind goed gezien en vastgehouden eer er iemand anders in de buurt komt.
Tja. Zelfs na de bevalling draait het om haar. Toen ze A vasthield en mijn schoonmoeder hem nog even wilde voordat ze weggingen, draaide ze gewoon met hem om!quote:
Whehehe, ik zou zo snel klaar zijn met zo'n zusje. Doe normaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja. Zelfs na de bevalling draait het om haar. Toen ze A vasthield en mijn schoonmoeder hem nog even wilde voordat ze weggingen, draaide ze gewoon met hem om!![]()
Of vorige week, heeft ze hem vast en mijn broertje zat even aan A's vingers, geeft mijn zus een tik op broertjes hand en zegt: "Op je beurt wachten."
Voor het beeld: zus is 30, broertje 25.
Ja precies. Even wachten! En dan eerst even de grootouders.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Het enige nadeel bij een 2e is dat je over algemeen niet even "stiekem" kunt bevallen of het moet precies tijdens een opvang dag zijn. Maar ik wil nu eerst zelf mijn kind goed gezien en vastgehouden eer er iemand anders in de buurt komt.
Het is niet voor niets dat ik haar om de zoveel weken spreek en zie. Mijn man kan haar wel schieten en broertje ook. Ze praat ook slecht over mijn broertje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Whehehe, ik zou zo snel klaar zijn met zo'n zusje. Doe normaal.
Het is dat jullie zussen zijn, anders had je haar uberhaupt nooit in de huis gelaten..quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat ik haar om de zoveel weken spreek en zie. Mijn man kan haar wel schieten en broertje ook. Ze praat ook slecht over mijn broertje.
Maar ja, ouders zouden het heel erg vinden als wij geen contact meer zouden hebben. Ik verbreek niet snel maar hou mijn afstand. Maar goed, wij (ook mijn ouders) zijn altijd te lief met haar geweest. Nooit eens gewoon de waarheid zeggen.
Ja, de laatste keer. Toen ze die opmerking maakte over dat geld. Ik heb haar een heel duidelijk sms gestuurd en toen niks meer gehoord. Het is dat ik een paar dagen later jarig was anders had ik haar even niet meer gesproken. Ze is er tot op heden niet meer op teruggekomen.
Maar goed, het is wachten tot de bom barst.
En dat is het gewoon. "Het is dat het mijn zus is."quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is dat jullie zussen zijn, anders had je haar uberhaupt nooit in de huis gelaten..
Ronduit respectloos...quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dat is het gewoon. "Het is dat het mijn zus is."
Maar mijn vriendin had het nooit geworden hoor. Mijn man zou haar het liefst nooit meer zien maar ja, daar is een voorkomen aan.
Weetje wat het ook is, ze heeft het vaak doodleuk over 'zwarten', die lui zijn etc. Mijn man is een bruine Hindoestaanse man en ons kind is dus ook half. Dat stuit ook gewoon tegen de borst van mijn man.
Ach ja, soms zeg ik ook: "Laat haar kletsen, die is niet wijzer".
Haha, mijn vader heeft weleens gezegd:"Het is mijn eigen dochter hoor, maar daar is wel wat mis mee".quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ronduit respectloos...
Heeft ze een hersenbeschadiging ofzo?Wat een figuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Ja met een fijn figuurtje. Dus makkelijk ging het er niet uit.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik hoor nu al dat commentaar... 'vroeger pufden we heel anders hoor', 'tijdens mijn bevalling had ik amper pijn', 'je moet nu toch wel wat opschieten hoor, jij was al na 2 uur geboren', 'pijnstilling? wat een onzin' etc. etc. : ')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |