Is dat zo'n groot verschil dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kranten zijn nog wel te doen
Maar folders![]()
![]()
hhaahahhahahahahhaquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:25 schreef Spatieloos het volgende:
Dus ik heb mijn diploma gisteren gekregen, en wat zijn diploma-uitreikingen saai..
En een stomme lerares had een toespraak bij mij, en ze gaf me drop, maar ik lust geen drop :/
ja met jouquote:
Okéquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kranten zijn nog wel te doen
Maar folders![]()
![]()
quote:
Oh, ik had ook folders, van mijn broer overgenomen, mijn broer moest altijd vouwen. Maar toen ik het kreeg zat het al verpakt in plastic enzo. Maar kreeg wel veel minder betaald. En dat vouwen leek me eigenlijk wel leuk. Maar hoeveel verdiend kranten bezorgen dan, want dat heb ik nooit gedaan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Folders moest je allemaal nog vouwen, kranten krijg je kant en klaar aangeleverd
En terecht, dat duurde ook nog het langst!quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Ik heb nooit folders gelopen want dat moest je dan zelf vouwen thuis en daar had ik echt geen zin in.
Ja het eerste kwartier had ik er nog wel lol in maar daarnaquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, ik had ook folders, van mijn broer overgenomen, mijn broer moest altijd vouwen. Maar toen ik het kreeg zat het al verpakt in plastic enzo. Maar kreeg wel veel minder betaald. En dat vouwen leek me eigenlijk wel leuk. Maar hoeveel verdiend kranten bezorgen dan, want dat heb ik nooit gedaan.
Fakequote:Op woensdag 3 juli 2013 11:40 schreef TienVingers het volgende:
http://vinescope.com/how-(...)-gone-wrong-223.html
Geen idee wat dat is, want het werkt niet bij mij. Zijn dat plaatjes of een filmpje?quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hartaanval:
http://vinescope.com/extreme-phone-catching-228.html
filmpjesquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, want het werkt niet bij mij. Zijn dat plaatjes of een filmpje?
Oh ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb jou hier nog niet eerder gezien.
quote:
is leuk toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |