Heb je eigenlijk een baan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, dan.
Met mij ook goed hoor, lekker aan het relaxen.
Nee, maar ik val nu even tijdelijk voor iemand in. En dat werkt niet echt als ik dan m'n slaap niet krijg. Daarom ga ik nu niet zo laat meer door hier.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:04 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Vroeg ik me af, je bent vaak diep in de nacht nog hier
En wat doe je dan als invalster?quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, maar ik val nu even tijdelijk voor iemand in. En dat werkt niet echt als ik dan m'n slaap niet krijg. Daarom ga ik nu niet zo laat meer door hier.
Ik heb een tijdje folders bezorgd, nooit weer....quote:
Mogguhquote:
Ach, het is nu nog wel te doen. Het weer is redelijk droog en ik ben binnen een uurtje klaarquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje folders bezorgd, nooit weer....
hehequote:
Beterquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach, het is nu nog wel te doen. Het weer is redelijk droog en ik ben binnen een uurtje klaar.
Ja, en het is toch maar voor tijdelijk. Al zit ik wel te denken om misschien zoiets te gaan doen als dit. Best makkelijk en toch weer een zakcentje erbij.quote:
SLquote:
Kranten zijn nog wel te doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, en het is toch maar voor tijdelijk. Al zit ik wel te denken om misschien zoiets te gaan doen als dit. Best makkelijk en toch weer een zakcentje erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |