Gastquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:36 schreef Eshya85 het volgende:
Echt waar al die reacties hier van "hoer" en "slet" echt waar dit meisje vraagt gewoon iets en dan gelijk maar haar de grond in boren met die opmerkingen? Dat is zo respectloos.
Dus volgens die lui die zo reageren, moet ze eerst 1000000x afspreken praten elkaar totaal niet aanraken en dan misschien als ze gaan samenwonen kunnen ze gaan zoenen en misschien wel een hand op elkaars lichaam leggen?
Als de TS het niet had willen zoenen met deze jongen of niet aangeraakt had willen worden had ze dat vast wel aangegeven. Dus in mijn ogen is dit meisje alles behalve een hoer of slet ze is gewoon haar gevoel achterna gegaan. En nu ze er over na denkt word ze onzeker en denkt ze dat ze misschien wel een hoer of slet is. Ze is op een leeftijd dat ze dingen wil proberen laat haar.
En beetje zoenen en aanraken word je in mijn ogen geen hoer of slet van.
OT:
Je moet gewoon goed nadenken over wat jij wilt en hoe je dat wilt en je eigen grenzen niet over gaan.
Dan doe je het goed en wat al die kinderen hier zeggen met hoer en slet zijn gewoon zwaar kansloos. trek je er niet te veel van aan
Niet iedereen heeft zulke goedkope gedachten rond sex en intimiteiten zoals jij en TSquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:36 schreef Eshya85 het volgende:
Echt waar al die reacties hier van "hoer" en "slet" echt waar dit meisje vraagt gewoon iets en dan gelijk maar haar de grond in boren met die opmerkingen? Dat is zo respectloos.
Dus volgens die lui die zo reageren, moet ze eerst 1000000x afspreken praten elkaar totaal niet aanraken en dan misschien als ze gaan samenwonen kunnen ze gaan zoenen en misschien wel een hand op elkaars lichaam leggen?
Als de TS het niet had willen zoenen met deze jongen of niet aangeraakt had willen worden had ze dat vast wel aangegeven. Dus in mijn ogen is dit meisje alles behalve een hoer of slet ze is gewoon haar gevoel achterna gegaan. En nu ze er over na denkt word ze onzeker en denkt ze dat ze misschien wel een hoer of slet is. Ze is op een leeftijd dat ze dingen wil proberen laat haar.
OT:
Je moet gewoon goed nadenken over wat jij wilt en hoe je dat wilt en je eigen grenzen niet over gaan.
Dan doe je het goed en wat al die kinderen hier zeggen met hoer en slet zijn gewoon zwaar kansloos. trek je er niet te veel van aan
Dafuq vent, wil je in d'r broekje komen ofzoquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:36 schreef Eshya85 het volgende:
OT:
Er stond nog net geen "stuur mij maar een DM, dan zal ik je wel geruststellen" in zijn postquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:50 schreef koningmakreel het volgende:
[..]
Dafuq vent, wil je in d'r broekje komen ofzo
okequote:Op woensdag 3 juli 2013 12:00 schreef Eshya85 het volgende:
Ik woon samen en heb totaal geen behoefte aan een 15 jarig meisje.
Het gaat me meer om hoe laag de reacties hier zijn. Hoer Slet wtf? zijn jullie zelf ook 15 tot 17 ofzo?
Wat is je probleem, zij woont ook nog samen met haar ouders?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:00 schreef Eshya85 het volgende:
Het gaat me meer om hoe laag de reacties hier zijn. Hoer Slet wtf? zijn jullie zelf ook 15 tot 17 ofzo?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:00 schreef Eshya85 het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Er stond nog net geen "stuur mij maar een DM, dan zal ik je wel geruststellen" in zijn post
Okèquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:28 schreef InFlames het volgende:
OMF dit is echt hahaha te erg maar wel grappig
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:35 schreef Sugarr1 het volgende:
[..]
Tuurlijk slik ik die..
Ben niet dom xD
ik heb het al eens gedaan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:00 schreef Jake89 het volgende:
Drama-topicHeeft TS uberhaupt eerder seksuele handelingen uitgevoerd, of gaat de eerste keer gebeuren op iemand die ze dus niet kent
? In dat geval spreek ik maar gelijk van een verloren generatie.
Nee anders moet ik weer hotel boeken enzo dan word wel duur geintje :Squote:Op woensdag 3 juli 2013 11:51 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Hoezo, wil je een "ramkraak" uitvoeren op ts bij jullie eerste afspraakje?
Wtf.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat is je cupmaat, TS?
Is handig voor de reconstructie
Nee want ik heb niks met hem geodaan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:48 schreef MultiBanaan het volgende:
Had je nog aan zijn snaak getrokken
Ts? En zijn jullie nog gekomen? Belangrijke details om te oordelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |