Als dit geen troll is, dan heb ik medelijden met de ouders.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:38 schreef Maron het volgende:
Nou...iedereen schiet uit zijn slof..was een "leuk geintje" ..maar toch..het zal je kind maar wezen..
1. Ik word niet zwanger.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:43 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Als dit geen troll is, dan heb ik medelijden met de ouders.![]()
Nog niet getrouwd en toch al aan de zonde van het lichaam aan het toegeven.
Gelukkig weet ze niet met wie ze heeft liggen kloten.
Stel je voor dat ze verder gaat en haar ouders krijgen niet alleen onverwachts een kleinkind maar ook nog zo'n josti van een vriendje erbij
Kan me dan toch eigenlijk wel weer voorstellen dat bepaalde bevolkingsgroepen hun kinderen niet meer laten inenten tegen mazelen ed..quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:43 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Als dit geen troll is, dan heb ik medelijden met de ouders.![]()
Nog niet getrouwd en toch al aan de zonde van het lichaam aan het toegeven.
Gelukkig weet ze niet met wie ze heeft liggen kloten.
Stel je voor dat ze verder gaat en haar ouders krijgen niet alleen onverwachts een kleinkind maar ook nog zo'n josti van een vriendje erbij
zouden meer groepen moeten doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:46 schreef Maron het volgende:
[..]
Kan me dan toch eigenlijk wel weer voorstellen dat bepaalde bevolkingsgroepen hun kinderen niet meer laten inenten tegen mazelen ed..
daar zijn je ouders ook blij om denk ikquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:45 schreef Sugarr1 het volgende:
[..]
1. Ik word niet zwanger.
2. Hij is me vriendje niet
1. Ok, jij zegt het.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:45 schreef Sugarr1 het volgende:
[..]
1. Ik word niet zwanger.
2. Hij is me vriendje niet
Het is geen "ze" maar een 'hij'..leuk hé..?quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:53 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
daar heeft ze nog niks over geschreven, maar wie weet
Dan vind ik het al vreemd dat een 15 jaar oud meisje om 23:05 zich aanmeld op FOK! en vervolgens dit topic start en niet eens beledigt is op sommige reacties en aannames alhier.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:53 schreef Maron het volgende:
Sjeesus..wat een ongein..(maar het zou ook maar zomaar echt-waar kunnen zijn..;(
( ik moet er niet aan denken)
Nee, is een triest ventje zonder aandacht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:53 schreef Maron het volgende:
Sjeesus..wat een ongein..(maar het zou ook maar zomaar echt-waar kunnen zijn..;(
( ik moet er niet aan denken)
Idd, profiel zegt man en is net 2 uur geleden geregistreerd. Trolllquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:57 schreef Maron het volgende:
[..]
Het is geen "ze" maar een 'hij'..leuk hé..?
Heb je nog meer kloontjes in de aanbieding @ Life2.0..?quote:
ik ben geen man en ik heb een account aangemaakt omdat ik dit niet aan vriendinnen vraag.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:59 schreef afgelopen het volgende:
[..]
Idd, profiel zegt man en is net 2 uur geleden geregistreerd. Trolll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |