PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:00 schreef DuTank het volgende:
Mijn vriendin is echt erg. Als ik aan haar oorlel sabbel, wordt ze botergeil. Nu heb ik dat gedaan, maar geef ik geen seks om te kutten. Haar reactie: nja dan ga ik wel met mezelf spelen...
En ze ging het nog doen ook
Pics anders niet gebeurd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:00 schreef DuTank het volgende:
Mijn vriendin is echt erg. Als ik aan haar oorlel sabbel, wordt ze botergeil. Nu heb ik dat gedaan, maar geef ik geen seks om te kutten. Haar reactie: nja dan ga ik wel met mezelf spelen...
Fifa tegen de computer?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:00 schreef DuTank het volgende:
Hij zal de volgende keer wel weer terug worden getransferd want hij is nu definitief naar Hull. EAquote:
TDFquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:11 schreef n0ir het volgende:
hoi skkltjesik kom thuis uit mn werk en wil nog even clubben, waar zijn jullie?
Misschien wel een leuke. Kun je zien of die stats echt een grote invloed hebben op je team.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:17 schreef quer het volgende:
Ik ga een team maken vol met mensen van 85+ positoning
jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Misschien wel een leuke. Kun je zien of die stats echt een grote invloed hebben op je team.
Tevens: ben jij PS3?
Wil je hem tegen mij testen?quote:
Ik moet nog uberhaupt een team maken.. En de spelers die 85+ hebben zijn allemaal strikers.. dus ik moet me wensen wat lager bijschroevenquote:
Kijk dan bij CAM's naar dribbling of zo en bij CDM's naar interceptions of tackles etc.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:26 schreef quer het volgende:
[..]
Ik moet nog uberhaupt een team maken.. En de spelers die 85+ hebben zijn allemaal strikers.. dus ik moet me wensen wat lager bijschroeven
ja joh ze zijn te druk bezig hun ab in te stellenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:26 schreef rolls-reus het volgende:
Wefut mist nog een heleboel tramsfers.. Waaronder de getransfereerde carvajal.
PACEquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kijk dan bij CAM's naar dribbling of zo en bij CDM's naar interceptions of tackles etc.
Gewoon per plek een specifieke stat bedenken die volgens jou van belang is.
En dan denken dat ik ga doneren, tss :/quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja joh ze zijn te druk bezig hun ab in te stellen
al doe je verslag van een potje schaken... zolang het maar een kommenturrie isquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:29 schreef Djeetje het volgende:
Zal het leuk zijn om een serie te maken van bijvoorbeeld the last of us om die hele storyline te volgen en dat in video's te doen ?
Ik weet het niet, je 'bekendheid' komt vooral van het EA Forum en van hier. Vooral van FIFA-fanaten dus, je kunt een breder publiek krijgen, maar alleen The Last of Us-filmpjes kan je kijkersaantallen ook doen dalen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:29 schreef Djeetje het volgende:
Zal het leuk zijn om een serie te maken van bijvoorbeeld the last of us om die hele storyline te volgen en dat in video's te doen ?
leg me die glitch eens uit?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:32 schreef Tim86 het volgende:
En weer quit iedereen meteen na de openingsgoal. Kutglitch. Kutspel. Kut EA.
Je kan op een bepaalde manier leaven zonder te verliezen (xbox)quote:
ik vond em goed, had em op RM in 3-5-2quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:32 schreef quer het volgende:
Heeft iemand hier hulk geprobeerd en dan echt geprobeerd niet van die haat comments gelezen..
kom clubben timmersquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan op een bepaalde manier leaven zonder te verliezen (xbox)
Nooit gedacht dat jij dat zou doen, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En dan denken dat ik ga doneren, tss :/
ik doe dan ook natuurlijk nog de fifa video'squote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet het niet, je 'bekendheid' komt vooral van het EA Forum en van hier. Vooral van FIFA-fanaten dus, je kunt een breder publiek krijgen, maar alleen The Last of Us-filmpjes kan je kijkersaantallen ook doen dalen.
Ja hij is best goedquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:32 schreef quer het volgende:
Heeft iemand hier hulk geprobeerd en dan echt geprobeerd niet van die haat comments gelezen..
Dan kan het wel denk ik. Alleen dan moet je oppassen dat jij en je viewers het overzicht niet verliezen als je meerdere series hebt door elkaar.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik doe dan ook natuurlijk nog de fifa video's
Gewoon bijvoorbeeld om de dagquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan kan het wel denk ik. Alleen dan moet je oppassen dat jij en je viewers het overzicht niet verliezen als je meerdere series hebt door elkaar.
Torres Niloquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:33 schreef quer het volgende:
hmm, ik zet hem eens als een RM in een 4-1-2-1-2
trouwens
[ afbeelding ]
Dat moet wel kunnen ja.quote:
Of een ander soort game daar zit ik nog even naar te kijken dat ga ik dan wel in het nederlands doenquote:
Lijkt me niet..ze doen geen UP's toch..quote:
Dus die nemen ze wel gewoon mee?quote:
ALLAHOUAKBAR in de spitsquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:42 schreef Revontulet het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/12875721/
Doen?
Nee, deze post was sarcastisch.quote:
oh je hebt gelijk ja. Alleen in die sheet van EA stond het dan niet goed..daar stonden up-spelers met hun oude versie.quote:
In de sheet staat ook gewoon 74 Carvajal.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh je hebt gelijk ja. Alleen in die sheet van EA stond het dan niet goed..daar stonden up-spelers met hun oude versie.
Bij andere spelers dan..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
In de sheet staat ook gewoon 74 Carvajal.
Zouma >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Umtitiquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:42 schreef Revontulet het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/12875721/
Doen?
quote:
oh en Bocaly RB danquote:
oh is cool.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:47 schreef quer het volgende:
bakkert dat team met att pos etc maak ik een andere keer ik sta nu laag qua cash zie ik
inb4 Rojas.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:54 schreef Revontulet het volgende:
Iemand een leuk silver liga mexico/colombia squad?
Ik had dit team voordat ik IF Chara en Olave verkocht: http://wefut.nl/squad/1181quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:54 schreef Revontulet het volgende:
Iemand een leuk silver liga mexico/colombia squad?
Aanvallend is wel okee, want je backs komen niet zo veel op en je LM en RM staan best ver naar binnen. Als die verdedigend zijn, dan is er totaal geen diepte.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:55 schreef quer het volgende:
bij een 4-1-2-1-2 moet de lm defensief zijn of juist aanvallend?
Wat voor formatie? Bepaalde spelersvoorkeuren?quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:04 schreef Revontulet het volgende:
ik ben gewoon zo onbekend met silvers dat ik geen leuke teams kan bedenken
Ik denk dat je wel 1 snelle spits kunt gebruiken...quote:
haha SMLENO.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat. Ik had dus Luis Garcia in een pack en ik had hem verkocht voor 9.9k maar nu is er op 1 77.5k geboden en 1 uit mijn watch list ging voor 19.250 weg.
Zolang het geen 5ATB is vind ik het goed. Spelers zou ik dus totaal niet weten, begin net pas met silversquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat voor formatie? Bepaalde spelersvoorkeuren?
Op het EA forum is er een hype gaande. Sommige mensen zeggen dat deze Zaragoza versie maar een paar dagen in packs zal zitten. Jij had hem misschien wel voor het tienvoudige kunnen verkopen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat. Ik had dus Luis Garcia in een pack en ik had hem verkocht voor 9.9k maar nu is er op 1 77.5k geboden en 1 uit mijn watch list ging voor 19.250 weg.
HAHA ECHT TE GRAPPIG MANquote:
Dat wordt een nacht zonder nachtrust.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dan heb ik echt niet goed opgeletquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Op het EA forum is er een hype gaande. Sommige mensen zeggen dat deze Zaragoza versie maar een paar dagen in packs zal zitten. Jij had hem misschien wel voor het tienvoudige kunnen verkopen.
Je kan toch gewoon zoeken op wefut op bepaalde attributes van spelers..dan kom je de pareltjes vanzelf tegen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:04 schreef Revontulet het volgende:
ik ben gewoon zo onbekend met silvers dat ik geen leuke teams kan bedenken
die met de hoogste rating, Llorisquote:
Cech, De Gea en Lloris naar het schijnt...quote:
De Gea is waardeloosquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Cech, De Gea en Lloris naar het schijnt...
Ik vind hem altijd nog wel redelijk, alleen kutpositioning.quote:
trustequote:Op woensdag 3 juli 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is maar 1 ding wat ik kan doen en dat is veel packs openen en hopen dat ik Luis Garcia weer krijg. Maar dat doe ik morgen want ik ga nu zometeen
Dat klopt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ga een career mode spelen met Everton.![]()
http://www.futwiz.com/team/7
quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:09 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zolang het geen 5ATB is vind ik het goed. Spelers zou ik dus totaal niet weten, begin net pas met silversKazim lijkt me leuk om nog is te proberen, net zoals Majeed Waris en Quincy
Oh vet, ik was vergeten dat dat ook gewoon op WeFut kon.quote:
wrm Mertens niet lfquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:36 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu een paar potjes met dit team gespeeld en de volgende dingen vielen mij op.
Vermeer: Ongelofelijk snel uit z'n doel, soms heel fijn, soms ook gewoon totaal kansloos. Als je het mij vraagt is dit de meest realistische speler (keeper) in het spel. Hij speelt gewoon precies zoals in het echt. Z'n uittrap is wel iets beter dan in het echt. 6/10
Blind: Sterk, is vaak aanspeelbaar en staat bijna altijd op de goede plek. Z'n snelheid is wel echt te laag voor een back vind ik. Met corners is 'ie ook niet echt bruikbaar. 6/10
Moisander: Langzaam, slechte positionering en verliest z'n kopduels te vaak. Z'n staande tackel is wel oké. 5/10
Alderweireld: geweldig met corners: 2 kopgoals al mee gescoord. Z'n verdedigende werk doet 'ie goed, maar hij is wel aan de langzame kant. 7/10
Van Rhijn: speelt meer dan prima. Hij staat vaak op de goede plek en komt af en toe mee naar voren. Hij voelt niet heel sterk aan, maar voldoende snelle buitenspelers van de bal af te zetten. 7/10
Eriksen: voelt op zich prima aan, maar is nogal onzichtbaar op die positie. Verdedigend doet 'ie bijna nooit mee, maar in de aanval is 'ie vaak alleen goed voor een kaats. Z'n afstandschot is wel geniaal en hij heeft 5* weak foot. 6/10
Strootman: perfect als centrale middenvelder. Sterk, meer dan goede passing en met corners vaak gevaarlijk geweest. Eigenlijk niet veel op aan te merken. 7/10
Maher: heerlijke dribbel, echt geniaal. Passing is ook prima, maar hij mist soms net de aansluiting met een snelle counter. Iets meer pace en hij had die ideale middenvelder geweest voor mij. Hij verdedigt opvallend vaak mee en verovert vaak de bal. 7/10
Mertens: als ik dit had geschreven na de eerste 2 wedstrijden had 'ie een dikke 9 gekregen. Helaas valt 'ie nu niet meer zo op als in de eerste potjes. Hij voelt snel genoeg aan voor een buitenspeler en heeft een fantastisch schot. Z'n agility en dribbel maken hem ideaal om 2/3 man uit te spelen en een goal te maken. Z'n volleys zijn buitengewoon goed, ik heb al 3 goals gemaakt met heerlijk volleys.
Bony: tsja, niet de ideale spits. Hij voelt wel heel sterk aan en heeft al een paar keer belangrijke ballen veroverd die later tot een goal werden gepromoveerd, maar hij komt net die sluwheid die een spits nodig heeft te kort. Eigenlijk niet veel op aan te merken, maar ook niet geweldig. 6/10
Lens: een van de beste rechtsbuitens die ik gehad heb. Heerlijke dribbel, snel, goed schot en staat bijna altijd goed voor de goal. Het grappige is dat 'ie soms gewoon naast van Rhijn staat en vervolgens de goal maakt uit de counter. Beste spelers van dit team. 8/10
quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil 'm eigenlijk een 8 geven, maar dan steekt 'ie niet af met Lens. Om Lens nou weer een 9 te geven vind ik ook weer overdreven. 7.5/10 dan.
zonde van je chem manquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil 'm eigenlijk een 8 geven, maar dan steekt 'ie niet af met Lens. Om Lens nou weer een 9 te geven vind ik ook weer overdreven. 7.5/10 dan.
offline spelen zal je wel beter liggenquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:42 schreef TBakkert het volgende:
zo, nog even een paar potjes FUT en dan career mode maken en slapen.
*tiequote:Op woensdag 3 juli 2013 01:03 schreef quer het volgende:
ik ga tots lens maar is aanschaffen omdat ie blauw is
om jezelf op te hangen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Ajax stropdas gekregen van de vriendin van mijn pa
i know dat felquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:04 schreef Zhano het volgende:
Verkouden als een motherfuckerMijn neus voelt nu zoals ik denk dat de neus van iemand die al 10 jaar coke snuift voelt
Wel die met de 1 erop hèquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Ajax stropdas gekregen van de vriendin van mijn pa
Via internet maar ik weet niet meer welke site. Ik zal wel even zoeken opquote:
Die dingen heb je overal.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:37 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Via internet maar ik weet niet meer welke site. Ik zal wel even zoeken op
[ afbeelding ]
Gewoon 2 gewonnen en 1 verloren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
offline spelen zal je wel beter liggen
Noem het voortaan maar das, anders krijg je iedere keer gezeur van pretentieuze koorballetjes als je straks studeertquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:46 schreef Dudeweiser het volgende:
even geleerd hoe je een stropdas moet knopen.
Internet
11, 14 en 8quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:50 schreef zerokil het volgende:
Wie weet er nog wat goeie nummers voor op vak. ?
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:50 schreef zerokil het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:50 schreef zerokil het volgende:
quote:
pompeii van Bastillequote:Op woensdag 3 juli 2013 01:56 schreef zerokil het volgende:
Hoe hete dat nummer wat Fuszy pas poste?
Iets met 2x i
quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:56 schreef zerokil het volgende:
Iets met 2x i
Avicii?quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:56 schreef zerokil het volgende:
Iets met 2x i
quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Noem het voortaan maar das, anders krijg je iedere keer gezeur van pretentieuze koorballetjes als je straks studeert
Hardrock Hallelujah.quote:
Los Acros volgens mij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nice daar was ik ook
welk appartement/hotel?
je moet sowieso een keer naar de Arena gaan
Spijker. Kop.quote:Op woensdag 3 juli 2013 02:00 schreef Zhano het volgende:
Ik ga maar es slapen. Das het nadeel van werken, er blijft zo weinig dag over om te verneuken met onzin
...quote:
nooit van gehoordquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:59 schreef zerokil het volgende:
[..]
Los Acros volgens mij.
Arena heb ik al van gehoord, dat is toch helemaal nederlands ofzo?
Volgens mij is Blanes gewoon Nederlands maar goed
De Zaragoza versie wordt weer veranderd naar de UNAM versiequote:Op woensdag 3 juli 2013 02:08 schreef ThadCastle het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2513526.page
Lol Ds2 loopt even 100k mis
Welk appartement zat jij dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 02:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nooit van gehoord
toen ik er was was het gewoon Nederland maar dan met mooi weer ja
Salavega is ook een aanrader trouwens
quote:Op woensdag 3 juli 2013 03:05 schreef ThadCastle het volgende:
Ik speelde net tegen een Spaans team, zilver/brons. Was tering lastig want mijn team speelde kut. Even wissel gedaan en toen van 2-1 naar 2-3 gespeeld. Vraagt die dude of hij de game mag gebruiken voor YT
Dit is zijn channel, wel geinig.
Ik gebruikte de cheese corner en de laatste minuut van de game scoorde ik de winnende en daarna hield ik balbezitdan weten jullie dat al
Nja die corner is zo ingesteld dat ik niet makkelijk een counter tegen krijgquote:
Ga je nu toegeven dat je zo speelt, omdat we er anders toch wel achter waren gekomen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 03:05 schreef ThadCastle het volgende:
Ik speelde net tegen een Spaans team, zilver/brons. Was tering lastig want mijn team speelde kut. Even wissel gedaan en toen van 2-1 naar 2-3 gespeeld. Vraagt die dude of hij de game mag gebruiken voor YT
Dit is zijn channel, wel geinig.
Ik gebruikte de cheese corner en de laatste minuut van de game scoorde ik de winnende en daarna hield ik balbezitdan weten jullie dat al
quote:Op woensdag 3 juli 2013 07:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
http://amweb.nl/-/verzeke(...)n-rijsdijk-het-leven
Wat een mongool
denk dat je je neus dan juist niet meer zou voelenquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:04 schreef Zhano het volgende:
Verkouden als een motherfuckerMijn neus voelt nu zoals ik denk dat de neus van iemand die al 10 jaar coke snuift voelt
quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb voor de grap die gast eens gegoogled. Zijn FB-profiel zegt genoeg
quote:
Ik vond 'm niet bijzonder.. Ik heb dat team ook omgegooid, zodat ik een ander RM er neer kon zetten. Kuba in dit geval.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:32 schreef quer het volgende:
Ik had vanochtend mijn eerste getransferde speler in een pack. Racon, van Portsmouth naar Millwall. Geen goejen stats, helaasquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie dat die andere Luis Garcia nu is getransferd en die CF is weer terug naar UNAMDie mensen die meer dan 100k hebben betaald zullen dan wel balen.
Het beste is er nu wel af wat betreft de silver pack methodequote:Op woensdag 3 juli 2013 08:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had vanochtend mijn eerste getransferde speler in een pack. Racon, van Portsmouth naar Millwall. Geen goejen stats, helaas
Ik weet niet of het beste er echt af is. Op de PS3 speel je nog prima break even (minstens), en het zou zo maar kunnen dat de komende dagen consumables weer gaan stijgen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het beste is er nu wel af wat betreft de silver pack methodeMaar het is nog vroeg dus dan zijn de consumables ook goedkoper. Ik verwacht dat ze vanmiddag nog wel gaan stijgen.
Ja denk dat veel mensen toch weer gold packs openen voor transfer spelers.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet niet of het beste er echt af is. Op de PS3 speel je nog prima break even (minstens), en het zou zo maar kunnen dat de komende dagen consumables weer gaan stijgen.
Zo vanaf vrijdagmiddag gaan ze altijd sky-high, dus komt wel goed.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet niet of het beste er echt af is. Op de PS3 speel je nog prima break even (minstens), en het zou zo maar kunnen dat de komende dagen consumables weer gaan stijgen.
Daar kopen we nu niks voor hequote:Op woensdag 3 juli 2013 09:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zo vanaf vrijdagmiddag gaan ze altijd sky-high, dus komt wel goed.
Ik heb de Roda-versie voor 300c gekocht maar hij is nu getransferd naar Energie Cottbus (waar hij ook speelt) Ik heb net Bostock in een pack, op die lijst staat dat hij bij Toronto FC speelde maar hij zat de hele tijd gewoon in packs als speler van Spurs. Wel is hij nu RM wat het nog vreemder maakt want hij was eerst CMquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:04 schreef Thorb het volgende:
Affane is ook terugveranderd las ik. Misschien kan iemand er nog eentje oppikken
Geduld. Ik hoef jou toch niet uit te leggen hoe een markt fluctueert?quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar kopen we nu niks voor he
Dat hoef je me inderdaad niet uit te leggen. Maar ik kan me goed voorstellen dat mensen nu packs willen openenquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geduld. Ik hoef jou toch niet uit te leggen hoe een markt fluctueert?
Ik ga nog even wachten. Eerst teampje maken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat hoef je me inderdaad niet uit te leggen. Maar ik kan me goed voorstellen dat mensen nu packs willen openen
Ik heb nu een GK uit Puerto Rico spelend in de MLS, 65 rated. Normaal het aankijken niet eens waard...en nu staat er geen 1 kaart van hem op met een BIN lager dan 2kquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb op 2 accounts wel wat meer geduld dus ik heb daar maar packs geopend. Ik werd meteen beloond: eerste pack 2 MLS-spelers, 2e pack weer een Ajax away kit
Yup. Niet allemaal direct, maar wel minstens de helft.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:14 schreef Patje1987 het volgende:
Gaan die silver contracts nog steeds voor 500?
Ik bewaar het bronzen spul (fitness, morale enzo) dat ik krijg ook altijd in mijn clubs. Op die manier heb ik ook nog een (gratis) buffertje met consumables, mocht het eens nodig zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:17 schreef Patje1987 het volgende:
Even wat silver packs openen, loop zelf ook aardig leeg op contracten en in een dronken bui heb ik bij maat heel de nacht fifa gespeeld met zijn team maar hij heeft helemaal niets. Elke wedstrijd mensen geblesseerd omdat geen fitness enzo, ik ga hem maar eens uit de brand helpen.
Misschien moet je dat de persoon in kwestie vragen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:26 schreef quer het volgende:
Waar DMed iemand mij met tekst "hahaha appelflap?"
Dag kan niet meer stuk nu.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat een geluk, gewoon Blind in een pack
Je mag DM's niet openbaar maken. TR gemacht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:26 schreef quer het volgende:
Waar DMed iemand mij met tekst "hahaha appelflap?"
quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:34 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Je mag DM's niet openbaar maken. TR gemacht.
Ik stel voor dat jij het aantap pack openings dan ook maximeert op 5 per account ofzo. Jij bent namelijk de bulk opener, met zoveel accountsquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:34 schreef Toefjes het volgende:
Niet allemaal te veel pakjes openen, dat is slecht voor de contract prijzen.
Laatst vroeg iemand in de DM hoe het met me ging. Ik ben benieuwd of ik straks nog mag posten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:35 schreef quer het volgende:
[..]alleen als je de andere z''n naam erin vermeld..
hou dat ff voor jequote:Op woensdag 3 juli 2013 09:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laatst vroeg iemand in de DM hoe het met me ging. Ik ben benieuwd of ik straks nog mag posten.
Heeft ie 5* skills dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zeker niet. Die 5* LB vergeten we maar.
Gewoon een competitie kiezen, of nationaliteit, dan op ultimatedb in de player data base, competitie selecteren (of nationaliteit), 65 tm 74 invullen, en dan op pace sorteren. Vervolgens koop je de snelste spelers.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:35 schreef Revontulet het volgende:
Mogge trouwenswat is het kut om silver teams te maken zeg, ben tot half 3 met squadbuilders in de weer geweest
Not sure if serious...quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heeft ie 5* skills dan?
Heb hem gediscard
quote:
Zo is mijn franse team wel gemaaktquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon een competitie kiezen, of nationaliteit, dan op ultimatedb in de player data base, competitie selecteren (of nationaliteit), 65 tm 74 invullen, en dan op pace sorteren. Vervolgens koop je de snelste spelers.
Kies gewoon 2 leagues en maak daar een team mee. Pro League en Bundesliga bijvoorbeeld en dan o.a. Odidja, Vargas, Cyriac, Mlapa, Leitner bijvoorbeeld gebruiken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:43 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zo is mijn franse team wel gemaakt
Ik zou er niet te veel van verwachten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:41 schreef quer het volgende:
Nou ff nog richting school en dan TOTS lens uitproberen
Heb een dutch/norway 4222, een Bproleague 352 en een frans/schots 4231. Wil nog een brazil/russia team en een team met beide versies van Kazim (een turkse en een championship dusquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kies gewoon 2 leagues en maak daar een team mee. Pro League en Bundesliga bijvoorbeeld en dan o.a. Odidja, Vargas, Cyriac, Mlapa, Leitner bijvoorbeeld gebruiken.
Ligt wel aan de formatie natuurlijk.
SERGIO. ARAUJO.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:58 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Heb een dutch/norway 4222, een Bproleague 352 en een frans/schots 4231. Wil nog een brazil/russia team en een team met beide versies van Kazim (een turkse en een championship dus)
Straks weer lekker verder puzzelen, iemand nog suggesties voor must use silvers?
Bravo links, Iturbe rechtsquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
SERGIO. ARAUJO.Gewoon een pacehoer ernaast en je hebt de beste silver spits in het spel.
![]()
Zo heb ik 'm ook gehad ja.quote:
Ik heb deze:quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:58 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Heb een dutch/norway 4222, een Bproleague 352 en een frans/schots 4231. Wil nog een brazil/russia team en een team met beide versies van Kazim (een turkse en een championship dus)
Straks weer lekker verder puzzelen, iemand nog suggesties voor must use silvers?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:07 schreef Revontulet het volgende:
Thanks voor de tips/suggesties Lindgren. en POTS
Hoe ging het?quote:
Best redelijk denk ik. Ik kreeg 1 correctie en uiteindelijk mocht ik gassen, remmen en koppeling/schakelenquote:
Oh the ironyquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:37 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt briljant gevonden.
Het symbool van anti-kapitalisme, massa-geproduceerd.
Ja, maar hij is dus nog niet getransferd. Ik ben benieuwd wanneer de volgende update komt en of er dan wel UPs zijn.quote:
Volgens mij was het toen al rond maar gaat ie pas deze zomer heen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zou kunnen, maar ik kwam er net pas achter
klopt ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij was het toen al rond maar gaat ie pas deze zomer heen.
JP let echt niet optwitter:jpflathead twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 00:54:39I just added the Argentinian Rojo to my trackers after I put him up for 700 BIN and an autobuyer snapped him up. What others are there? reageer retweet
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:34 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
monies
nu nog even kijken wat ik er mee ga doen
Nou enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Rijke tatta.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb hetzelfde probleem... Heb al maanden niet zoveel coins gehad.
[ afbeelding ]
Hoe is Quintero als striker?quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb deze:
Eredivisie:
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#Wh982ocCnJgWI:ps3
RPL/BBVA:
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#g2GlWTt6nJMvX:ps3
Braziliaans/Argentijns:
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#1zDsFhhLnJMvY:ps3
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:49 schreef quer het volgende:
Ik ben over ! *big surprise*, wel me wiskunde van een 3.7 naar een 5.5 door een 9.2 en een 9.6 te halen
bossyyy
Ik weet het eerlijk gezegd niet ik zeg na elke onvoldoende tegen mezelf, Kom op volgende keer wel je hw maken en leren maar er kwam er niks van. Toen werd het noodzaak aangezien ik met een 4 niet over mag (eng,wis,ned mag maar 1x een 5).quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nice iig! Waarom niet eerder er wat aan gedaan?
Ja fijn. Een Agbonlahor 2.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:01 schreef Jongentje. het volgende:
Hoop echt dat die Esswein een silver wordt in 14
Dan is er wel weer een andere pacehoer...quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:01 schreef Jongentje. het volgende:
Hoop echt dat die Esswein een silver wordt in 14
Elyounoussi goldquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dan is er wel weer een andere pacehoer...
inderdaad gewoon rondjequote:Op woensdag 3 juli 2013 12:06 schreef Fuszy het volgende:
Niet tegen Esswein kunnen spelenof Agbonlahoertje
Zo makkelijk.
Wel een hele kleine aanval.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:12 schreef Revontulet het volgende:
http://wefut.nl/squad/2610
Zou dit werken?
Liefst wel 9.. Wat was jouw idee dan?quote:
Ik denk dat het gewoon een vraag in het algemeen was.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:24 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Liefst wel 9.. Wat was jouw idee dan?
Dan ben je klaar.quote:
Not toe sjebbiequote:Op woensdag 3 juli 2013 12:49 schreef ThadCastle het volgende:
Ik had net Roda Ard in mijn pakket jaja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |