PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:00 schreef DuTank het volgende:
Mijn vriendin is echt erg. Als ik aan haar oorlel sabbel, wordt ze botergeil. Nu heb ik dat gedaan, maar geef ik geen seks om te kutten. Haar reactie: nja dan ga ik wel met mezelf spelen...
En ze ging het nog doen ook
Pics anders niet gebeurd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:00 schreef DuTank het volgende:
Mijn vriendin is echt erg. Als ik aan haar oorlel sabbel, wordt ze botergeil. Nu heb ik dat gedaan, maar geef ik geen seks om te kutten. Haar reactie: nja dan ga ik wel met mezelf spelen...
Fifa tegen de computer?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:00 schreef DuTank het volgende:
Hij zal de volgende keer wel weer terug worden getransferd want hij is nu definitief naar Hull. EAquote:
TDFquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:11 schreef n0ir het volgende:
hoi skkltjesik kom thuis uit mn werk en wil nog even clubben, waar zijn jullie?
Misschien wel een leuke. Kun je zien of die stats echt een grote invloed hebben op je team.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:17 schreef quer het volgende:
Ik ga een team maken vol met mensen van 85+ positoning
jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Misschien wel een leuke. Kun je zien of die stats echt een grote invloed hebben op je team.
Tevens: ben jij PS3?
Wil je hem tegen mij testen?quote:
Ik moet nog uberhaupt een team maken.. En de spelers die 85+ hebben zijn allemaal strikers.. dus ik moet me wensen wat lager bijschroevenquote:
Kijk dan bij CAM's naar dribbling of zo en bij CDM's naar interceptions of tackles etc.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:26 schreef quer het volgende:
[..]
Ik moet nog uberhaupt een team maken.. En de spelers die 85+ hebben zijn allemaal strikers.. dus ik moet me wensen wat lager bijschroeven
ja joh ze zijn te druk bezig hun ab in te stellenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:26 schreef rolls-reus het volgende:
Wefut mist nog een heleboel tramsfers.. Waaronder de getransfereerde carvajal.
PACEquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kijk dan bij CAM's naar dribbling of zo en bij CDM's naar interceptions of tackles etc.
Gewoon per plek een specifieke stat bedenken die volgens jou van belang is.
En dan denken dat ik ga doneren, tss :/quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja joh ze zijn te druk bezig hun ab in te stellen
al doe je verslag van een potje schaken... zolang het maar een kommenturrie isquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:29 schreef Djeetje het volgende:
Zal het leuk zijn om een serie te maken van bijvoorbeeld the last of us om die hele storyline te volgen en dat in video's te doen ?
Ik weet het niet, je 'bekendheid' komt vooral van het EA Forum en van hier. Vooral van FIFA-fanaten dus, je kunt een breder publiek krijgen, maar alleen The Last of Us-filmpjes kan je kijkersaantallen ook doen dalen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:29 schreef Djeetje het volgende:
Zal het leuk zijn om een serie te maken van bijvoorbeeld the last of us om die hele storyline te volgen en dat in video's te doen ?
leg me die glitch eens uit?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:32 schreef Tim86 het volgende:
En weer quit iedereen meteen na de openingsgoal. Kutglitch. Kutspel. Kut EA.
Je kan op een bepaalde manier leaven zonder te verliezen (xbox)quote:
ik vond em goed, had em op RM in 3-5-2quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:32 schreef quer het volgende:
Heeft iemand hier hulk geprobeerd en dan echt geprobeerd niet van die haat comments gelezen..
kom clubben timmersquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan op een bepaalde manier leaven zonder te verliezen (xbox)
Nooit gedacht dat jij dat zou doen, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En dan denken dat ik ga doneren, tss :/
ik doe dan ook natuurlijk nog de fifa video'squote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet het niet, je 'bekendheid' komt vooral van het EA Forum en van hier. Vooral van FIFA-fanaten dus, je kunt een breder publiek krijgen, maar alleen The Last of Us-filmpjes kan je kijkersaantallen ook doen dalen.
Ja hij is best goedquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:32 schreef quer het volgende:
Heeft iemand hier hulk geprobeerd en dan echt geprobeerd niet van die haat comments gelezen..
Dan kan het wel denk ik. Alleen dan moet je oppassen dat jij en je viewers het overzicht niet verliezen als je meerdere series hebt door elkaar.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik doe dan ook natuurlijk nog de fifa video's
Gewoon bijvoorbeeld om de dagquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan kan het wel denk ik. Alleen dan moet je oppassen dat jij en je viewers het overzicht niet verliezen als je meerdere series hebt door elkaar.
Torres Niloquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:33 schreef quer het volgende:
hmm, ik zet hem eens als een RM in een 4-1-2-1-2
trouwens
[ afbeelding ]
Dat moet wel kunnen ja.quote:
Of een ander soort game daar zit ik nog even naar te kijken dat ga ik dan wel in het nederlands doenquote:
Lijkt me niet..ze doen geen UP's toch..quote:
Dus die nemen ze wel gewoon mee?quote:
ALLAHOUAKBAR in de spitsquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:42 schreef Revontulet het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/12875721/
Doen?
Nee, deze post was sarcastisch.quote:
oh je hebt gelijk ja. Alleen in die sheet van EA stond het dan niet goed..daar stonden up-spelers met hun oude versie.quote:
In de sheet staat ook gewoon 74 Carvajal.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh je hebt gelijk ja. Alleen in die sheet van EA stond het dan niet goed..daar stonden up-spelers met hun oude versie.
Bij andere spelers dan..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
In de sheet staat ook gewoon 74 Carvajal.
Zouma >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Umtitiquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:42 schreef Revontulet het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/12875721/
Doen?
quote:
oh en Bocaly RB danquote:
oh is cool.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:47 schreef quer het volgende:
bakkert dat team met att pos etc maak ik een andere keer ik sta nu laag qua cash zie ik
inb4 Rojas.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:54 schreef Revontulet het volgende:
Iemand een leuk silver liga mexico/colombia squad?
Ik had dit team voordat ik IF Chara en Olave verkocht: http://wefut.nl/squad/1181quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:54 schreef Revontulet het volgende:
Iemand een leuk silver liga mexico/colombia squad?
Aanvallend is wel okee, want je backs komen niet zo veel op en je LM en RM staan best ver naar binnen. Als die verdedigend zijn, dan is er totaal geen diepte.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:55 schreef quer het volgende:
bij een 4-1-2-1-2 moet de lm defensief zijn of juist aanvallend?
Wat voor formatie? Bepaalde spelersvoorkeuren?quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:04 schreef Revontulet het volgende:
ik ben gewoon zo onbekend met silvers dat ik geen leuke teams kan bedenken
Ik denk dat je wel 1 snelle spits kunt gebruiken...quote:
haha SMLENO.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat. Ik had dus Luis Garcia in een pack en ik had hem verkocht voor 9.9k maar nu is er op 1 77.5k geboden en 1 uit mijn watch list ging voor 19.250 weg.
Zolang het geen 5ATB is vind ik het goed. Spelers zou ik dus totaal niet weten, begin net pas met silversquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat voor formatie? Bepaalde spelersvoorkeuren?
Op het EA forum is er een hype gaande. Sommige mensen zeggen dat deze Zaragoza versie maar een paar dagen in packs zal zitten. Jij had hem misschien wel voor het tienvoudige kunnen verkopen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat. Ik had dus Luis Garcia in een pack en ik had hem verkocht voor 9.9k maar nu is er op 1 77.5k geboden en 1 uit mijn watch list ging voor 19.250 weg.
HAHA ECHT TE GRAPPIG MANquote:
Dat wordt een nacht zonder nachtrust.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dan heb ik echt niet goed opgeletquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Op het EA forum is er een hype gaande. Sommige mensen zeggen dat deze Zaragoza versie maar een paar dagen in packs zal zitten. Jij had hem misschien wel voor het tienvoudige kunnen verkopen.
Je kan toch gewoon zoeken op wefut op bepaalde attributes van spelers..dan kom je de pareltjes vanzelf tegen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:04 schreef Revontulet het volgende:
ik ben gewoon zo onbekend met silvers dat ik geen leuke teams kan bedenken
die met de hoogste rating, Llorisquote:
Cech, De Gea en Lloris naar het schijnt...quote:
De Gea is waardeloosquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Cech, De Gea en Lloris naar het schijnt...
Ik vind hem altijd nog wel redelijk, alleen kutpositioning.quote:
trustequote:Op woensdag 3 juli 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is maar 1 ding wat ik kan doen en dat is veel packs openen en hopen dat ik Luis Garcia weer krijg. Maar dat doe ik morgen want ik ga nu zometeen
Dat klopt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ga een career mode spelen met Everton.![]()
http://www.futwiz.com/team/7
quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:09 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zolang het geen 5ATB is vind ik het goed. Spelers zou ik dus totaal niet weten, begin net pas met silversKazim lijkt me leuk om nog is te proberen, net zoals Majeed Waris en Quincy
Oh vet, ik was vergeten dat dat ook gewoon op WeFut kon.quote:
wrm Mertens niet lfquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:36 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu een paar potjes met dit team gespeeld en de volgende dingen vielen mij op.
Vermeer: Ongelofelijk snel uit z'n doel, soms heel fijn, soms ook gewoon totaal kansloos. Als je het mij vraagt is dit de meest realistische speler (keeper) in het spel. Hij speelt gewoon precies zoals in het echt. Z'n uittrap is wel iets beter dan in het echt. 6/10
Blind: Sterk, is vaak aanspeelbaar en staat bijna altijd op de goede plek. Z'n snelheid is wel echt te laag voor een back vind ik. Met corners is 'ie ook niet echt bruikbaar. 6/10
Moisander: Langzaam, slechte positionering en verliest z'n kopduels te vaak. Z'n staande tackel is wel oké. 5/10
Alderweireld: geweldig met corners: 2 kopgoals al mee gescoord. Z'n verdedigende werk doet 'ie goed, maar hij is wel aan de langzame kant. 7/10
Van Rhijn: speelt meer dan prima. Hij staat vaak op de goede plek en komt af en toe mee naar voren. Hij voelt niet heel sterk aan, maar voldoende snelle buitenspelers van de bal af te zetten. 7/10
Eriksen: voelt op zich prima aan, maar is nogal onzichtbaar op die positie. Verdedigend doet 'ie bijna nooit mee, maar in de aanval is 'ie vaak alleen goed voor een kaats. Z'n afstandschot is wel geniaal en hij heeft 5* weak foot. 6/10
Strootman: perfect als centrale middenvelder. Sterk, meer dan goede passing en met corners vaak gevaarlijk geweest. Eigenlijk niet veel op aan te merken. 7/10
Maher: heerlijke dribbel, echt geniaal. Passing is ook prima, maar hij mist soms net de aansluiting met een snelle counter. Iets meer pace en hij had die ideale middenvelder geweest voor mij. Hij verdedigt opvallend vaak mee en verovert vaak de bal. 7/10
Mertens: als ik dit had geschreven na de eerste 2 wedstrijden had 'ie een dikke 9 gekregen. Helaas valt 'ie nu niet meer zo op als in de eerste potjes. Hij voelt snel genoeg aan voor een buitenspeler en heeft een fantastisch schot. Z'n agility en dribbel maken hem ideaal om 2/3 man uit te spelen en een goal te maken. Z'n volleys zijn buitengewoon goed, ik heb al 3 goals gemaakt met heerlijk volleys.
Bony: tsja, niet de ideale spits. Hij voelt wel heel sterk aan en heeft al een paar keer belangrijke ballen veroverd die later tot een goal werden gepromoveerd, maar hij komt net die sluwheid die een spits nodig heeft te kort. Eigenlijk niet veel op aan te merken, maar ook niet geweldig. 6/10
Lens: een van de beste rechtsbuitens die ik gehad heb. Heerlijke dribbel, snel, goed schot en staat bijna altijd goed voor de goal. Het grappige is dat 'ie soms gewoon naast van Rhijn staat en vervolgens de goal maakt uit de counter. Beste spelers van dit team. 8/10
quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil 'm eigenlijk een 8 geven, maar dan steekt 'ie niet af met Lens. Om Lens nou weer een 9 te geven vind ik ook weer overdreven. 7.5/10 dan.
zonde van je chem manquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil 'm eigenlijk een 8 geven, maar dan steekt 'ie niet af met Lens. Om Lens nou weer een 9 te geven vind ik ook weer overdreven. 7.5/10 dan.
offline spelen zal je wel beter liggenquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:42 schreef TBakkert het volgende:
zo, nog even een paar potjes FUT en dan career mode maken en slapen.
*tiequote:Op woensdag 3 juli 2013 01:03 schreef quer het volgende:
ik ga tots lens maar is aanschaffen omdat ie blauw is
om jezelf op te hangen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Ajax stropdas gekregen van de vriendin van mijn pa
i know dat felquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:04 schreef Zhano het volgende:
Verkouden als een motherfuckerMijn neus voelt nu zoals ik denk dat de neus van iemand die al 10 jaar coke snuift voelt
Wel die met de 1 erop hèquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Ajax stropdas gekregen van de vriendin van mijn pa
Via internet maar ik weet niet meer welke site. Ik zal wel even zoeken opquote:
Die dingen heb je overal.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:37 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Via internet maar ik weet niet meer welke site. Ik zal wel even zoeken op
[ afbeelding ]
Gewoon 2 gewonnen en 1 verloren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
offline spelen zal je wel beter liggen
Noem het voortaan maar das, anders krijg je iedere keer gezeur van pretentieuze koorballetjes als je straks studeertquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:46 schreef Dudeweiser het volgende:
even geleerd hoe je een stropdas moet knopen.
Internet
11, 14 en 8quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:50 schreef zerokil het volgende:
Wie weet er nog wat goeie nummers voor op vak. ?
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:50 schreef zerokil het volgende:
Wie weet er nog wat goeie nummers voor op vak. ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |