quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:11 schreef Nebo het volgende:
De mooiboy van de SC is jarig vandaag!SmeerkeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
De kleine Flos is nog steeds flink aan het groeien!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Flosjeposje
En hoe staat het eigenlijk met de Kleine Flos, alles nog ok in die buik?
En dan heb je het alleen nog over jezelf en niet de kleinequote:Op maandag 8 juli 2013 10:38 schreef Rossdale het volgende:
Exit slaap en vrije tijd, enter jankbuien en poepluiers
Genoeg gametijd tijdens de slaapjes hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 10:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De kleine Flos is nog steeds flink aan het groeien!Alles helemaal in orde verder, nog een maandje of drie wachten en dan is het zover
Exit slaap en vrije tijd, enter jankbuien en poepluiers
Volgens mij heb ik vele slapeloze nachten, dus dan heb ik weer meer gametijdquote:Op maandag 8 juli 2013 10:50 schreef Reintji het volgende:
[..]
Genoeg gametijd tijdens de slaapjes hoor
BADUM TSSJquote:Op maandag 8 juli 2013 10:44 schreef Tain het volgende:
[..]
En dan heb je het alleen nog over jezelf en niet de kleine
EHMYGEWRD WANTZquote:Op maandag 8 juli 2013 12:15 schreef Poit het volgende:
Awesome, ik krijg een advertentie hier met daarop de fameuze woorden: "Find your asian woman here"
Ik ook sinds ik Thailand in google heb getiktquote:Op maandag 8 juli 2013 12:15 schreef Poit het volgende:
Awesome, ik krijg een advertentie hier met daarop de fameuze woorden: "Find your asian woman here"
Das raar, ik heb dat ook in google ingetikt maar ik krijg ze niet!!quote:Op maandag 8 juli 2013 12:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik ook sinds ik Thailand in google heb getikt
awwyisssquote:Op maandag 8 juli 2013 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Das raar, ik heb dat ook in google ingetikt maar ik krijg ze niet!!![]()
Maar we nemen er geowon 1 uit thailand mee ... mag ze mooi t huishouden doen
Volkswagen of Ralph Lauren?quote:
Doe maar niet, zit gelijk z'n broekje vol met manjuicequote:
gayquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Fruit is straks een grotere kakker dan ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |