Free festival!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:36 schreef Iwanius het volgende:
Middag lui. Zitten we thuis op FOK! of gewoon op de mobiel ergens op een zonovergoten terras in de stad? Laten we even de komende 5? dagen van het mooie weer genieten want we krijgen er volgens het KNMI niet veel van deze maanden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
AQ je zou stoppen!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:47 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.pu.nl/media/vi(...)editie-aflevering-2/
Een dik uur GALORE met 2 speciale gasten!
Met EmarWii/DGVF toch?quote:
Gtstquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Met EmarWii/DGVF toch?
Dit is tof man! die 2 lui van SlamFm zijn ook tof! En voor jou zit er ook iemand van GTSt in.
Kutzakquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:42 schreef AQuila360 het volgende:
Nu je het zegt Shar ik ging nog ff een DGVF vid posten in het 3DS topic
BRB
Hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haha![]()
Zelfs ik heb meer subs en views als hem en ik heb veel minder videos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde dat PU item! Dan gaan ze op straat vragen over games stellen aan bejaarden en andere gekken. Maar nu zat er een parkeerwachter in die geen antwoord mocht geven omdat hij in dienst was nuquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zelfs ik heb meer subs en views als hem en ik heb veel minder videos!
Ik ga hem toch niet kijkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat PU item! Dan gaan ze op straat vragen over games stellen aan bejaarden en andere gekken. Maar nu zat er een parkeerwachter in die geen antwoord mocht geven omdat hij in dienst was nu
Pfffffffquote:
Ik heb alleen maar toffe tuts AQ!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Pfffffff
Heb je nog toffe tut's dan?
Dat wijf met direction danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat PU item! Dan gaan ze op straat vragen over games stellen aan bejaarden en andere gekken. Maar nu zat er een parkeerwachter in die geen antwoord mocht geven omdat hij in dienst was nu
Die was ook aardig de weg kwijt! Maar die parkeerbeamte lult helemaal als een gek.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die was ook aardig de weg kwijt! Maar die parkeerbeamte lult helemaal als een gek.
of die guy met zwart wit tv met hoogspannings unit
YT Sterquote:
Maja Sharana weigert het te kijken dus mist ze al die toffe stukjes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |