Daar leveren ze ook vast wel!quote:
En je kunt niet laten bezorgen op je werk !quote:
Kantine is hier dicht, maar immer bammetjes met kaas.quote:
Ik heb hier al andere nommies.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
En je kunt niet laten bezorgen op je werk !
Ik vanavond, zelf maken. maar omdat ik lui ben wordt het slordige sushi. geen zin om te rollenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb hier al andere nommies.
Binnenkort maar weer eens sushi eten
IK HEB NOG GEEN ETEN VOOR VANAVOND!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vanavond, zelf maken. maar omdat ik lui ben wordt het slordige sushi. geen zin om te rollen
Gewoon rauwe vis in een bak met rijst mieteren en dan met een lepel opeten?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vanavond, zelf maken. maar omdat ik lui ben wordt het slordige sushi. geen zin om te rollen
in de blender, dan hoef je niet te kauwenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Gewoon rauwe vis in een bak met rijst mieteren en dan met een lepel opeten?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Vork, maar voor de rest klopt het wel. Nori erin mieteren, vis erin mieteren en wat komkommer, avocado en dat soort zooi. Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Lekker husselen! Vergeet de slasaus niet!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vork, maar voor de rest klopt het wel. Nori erin mieteren, vis erin mieteren en wat komkommer, avocado en dat soort zooi. Dat zal ze leren!
Soja en wasabi, verdammt mal.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Lekker husselen! Vergeet de slasaus niet!
En ff lekker prakken natuurlijk, 't is net nasi!quote:
PINDASAUS!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En ff lekker prakken natuurlijk, 't is net nasi!
Ik kwam hem net tegen op kotaku, fucking briljantquote:
////GRATZ\\\\\quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:36 schreef SpankmasterC het volgende:
Zo! Scriptie klaar!* Tijd voor bier!
* als in: mijn eindversie naar begeleider, verwacht dat hij het allemaal wel ok vindt maar moet natuurlijk altijd een stok tussen de deur houden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |