ja het is bijna 10 uurquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:40 schreef Etsu het volgende:
Ik wil ijsmaar ik zie niemand in de gang.
Zouden ze me hebben laten stikken en naar huis zijn gegaan?
Je hebt toch zo'n rode knop voor noodgevallen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:40 schreef Etsu het volgende:
Ja i know.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je hebt toch zo'n rode knop voor noodgevallen?
Dit telt als een aardig noodgeval.
ja ze zijn je allemaal vergetenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:40 schreef Etsu het volgende:
nee ik ben z'n persoonlijke antwoordapparaatquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:46 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
HALLO MAG ETSU ZELF OOK ANTWOORDEN
sow lekkere boi
Ik heb een trauma.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:47 schreef msacras het volgende:
[..]
nee ik ben z'n persoonlijke antwoordapparaat
z'n alles
z'n rechterhand (nee niet op die manier)
Niet op die manier? :Squote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:47 schreef msacras het volgende:
[..]
nee ik ben z'n persoonlijke antwoordapparaat
z'n alles
z'n rechterhand (nee niet op die manier)
quote:
Toen ik geopereerd was en 's nachts mijn infuus er uit getrokken had bloedde ik letterlijk leeg. Drukken op die knop wat ik wilde, er kwam toch niemand. Ze zaten lekker koffie te lurken, dus ik ben uiteindelijk met zwart voor m'n ogen de gang opgestrompeld.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja i know.
Vanmiddag drukte ik 3x op zo'n knop en toen kwam er pas iemand
I know daarom ben ik bang en allesquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toen ik geopereerd was en 's nachts mijn infuus er uit getrokken had bloedde ik letterlijk leeg. Drukken op die knop wat ik wilde, er kwam toch niemand. Ze zaten lekker koffie te lurken, dus ik ben uiteindelijk met zwart voor m'n ogen de gang opgestrompeld.
Waarom trek je in godsnaams je infuus eruitquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toen ik geopereerd was en 's nachts mijn infuus er uit getrokken had bloedde ik letterlijk leeg. Drukken op die knop wat ik wilde, er kwam toch niemand. Ze zaten lekker koffie te lurken, dus ik ben uiteindelijk met zwart voor m'n ogen de gang opgestrompeld.
Ja, hoorde al zoiets. Wel cool dat ze in het hiernamaals internet hebben.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doet jordy allemaal.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:49 schreef Renesite het volgende:
Etsu heb je lekker broedertje die je kruis kuist en zo? Of moet je zelf je tarrels wegpunniken?
lig jij 100% stil wanneer je slaapt?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom trek je in godsnaams je infuus eruit
trok m'n shirt uit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom trek je in godsnaams je infuus eruit
Luilakkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, hoorde al zoiets. Wel cool dat ze in het hiernamaals internet hebben.
Stom grapje
Nee, die artsen en verpleegkundigen maar klagen dat ze veel werk te doen hebben. Stiekem drinken ze allemaal koffie.
Wacht, ik plaats wel een topicreport, komen ze er zo aan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:52 schreef Etsu het volgende:
Ik wil van m'n infuus afbwuh. Zo'n naald in ader, au
Dankje lieverdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wacht, ik plaats wel een topicreport, komen ze er zo aan.
okéquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
boehoekom jij mij f ijs brengen, is toch vlakbij voor jou
Hoezo :S wat als je links bent???quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:54 schreef msacras het volgende:
[..]
dat is toch waar mannen meteen aan denken als je het over een rechterhand hebt? :s
ben je homoquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:52 schreef Etsu het volgende:
Ik wil van m'n infuus afbwuh. Zo'n naald in ader, au
maar dan kan ik je niet een beterschapszoen gevenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vergeet een vuilniszak om je hoofd niet, ik mag niet weten hoe jij eruit ziet remember.
Kan dat?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat als je links bent en je rechts gebruikt?
Wilde je dat geven dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:55 schreef nodig het volgende:
[..]
maar dan kan ik je niet een beterschapszoen geven
Vroegah was t halfuurquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:56 schreef Renesite het volgende:
stond ik in de keuken
OOOH melatonine, slaapmutsje.
"Werkzaam na twee uur voor innemen"
STERF
Ik wil je nog veel meer gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik wil je nog veel meer geven![]()
Omg zo liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo lief zijn Ezell jordy en Rez nooit voor me geweest
ik moet even een traantje wegpinken nu
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik wil je nog veel meer geven![]()
geeeek op bloemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hangt er vanaf hoe sterk je t neemt.quote:
Nee, dat gebeurt alleen wanneer je knetterstoned bent. Ben je nu ook, dat je überhaupt tegen mijn dúrft te praten...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:58 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Hij glipt telkens uit je handen omdat ie zo klein is zeker
niet huilen dat vind ik niet leukquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg zo liefzo lief zijn Ezell jordy en Rez nooit voor me geweest
ik moet even een traantje wegpinken nu
Ze pompen water in je!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:59 schreef Etsu het volgende:
WAT IS DIT. Moet ik voor de 10de keer naar de wc.
Dan kan je even op de deur van de verpleger trappen. Vragen naar een ijsjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:59 schreef Etsu het volgende:
WAT IS DIT. Moet ik voor de 10de keer naar de wc.
De wiet moet ondertussen wel uitgewerkt zijn, anders was het gisteren heel sterk spul....quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt alleen wanneer je knetterstoned bent. Ben je nu ook, dat je überhaupt tegen mijn dúrft te praten...
Facking stoer. Stop nu maar mijn aandacht verslapt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:01 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
De wiet moet ondertussen wel uitgewerkt zijn, anders was het gisteren heel sterk spul....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |