Ik blijf nooit op 1 plek, altijd rondreizenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:29 schreef Puckzzz het volgende:
Ga je nog rondreizen daar Sjaan of op 1 plek?
JAAAAAquote:
Nicequote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik blijf nooit op 1 plek, altijd rondreizen
Ermahgerd daar zijn ze toch niet voorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAAAAA
in afrika cheetas geaaiddie waren echt zoooo groot en t waren nog babys van geen jaar oud, die poten zijn huge en als ze knorren dan trilt de grond
en die stipjes ziujn zachter dan de lichte kleur haar
die cheetas zijn cubs waarvan de ouders zijn deudgeschoten he, die worden dan opgevoedquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ermahgerd daar zijn ze toch niet voor
Ik neem nooit een reispakket, ik maak altijd mijn eigen reis omdat ik geen zin heb om dingen te zien die echt niet boeienquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nice
Is dat allemaal bij het reispakket inbegrepen of moet je zelf van alles uitstippelen?
kieeeek daar heb k nog foto van bij de cheetasquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd jaloersssss tijgersdie zijn zooooo kjoeeetttttt! Heb ook nog eens mini's geaaid en eentje wou telkens met mijn hand spelen maar hun tanden zijn best scherp
maar zo schattig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kieeeek daar heb k nog foto van bij de cheetasZomgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
[..]
kieeeek daar heb k nog foto van bij de cheetasMega-pousseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
* IJsdraakje gaat stalkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb bij mijn foto;s op FB een album van zuid afrika met epische fotos mochten jullie t willen zien, zal niet alles hier spammen
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
ERMAGERD DIE DRAW-SOMETHING-TEKENING![]()
![]()
![]()
Ik wil met jou drawsomethingen ook al heb ik het al zeker en maand niet gedaanquote:
ik heb t ook niet meer geinstalleerd staanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil met jou drawsomethingen ook al heb ik het al zeker en maand niet gedaan
[..]
kieeeek daar heb k nog foto van bij de cheetasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een werk!!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik neem nooit een reispakket, ik maak altijd mijn eigen reis omdat ik geen zin heb om dingen te zien die echt niet boeienEn soms mis je dingen die je anders graag wilt zien
Ik heb altijd volledig verzorgd geboekt. Van vliegreis tot verblijf (All-inclusive).
Ik ben nu al nerveus dat alles wel goed gaat straks.
Omdat we zelf de vliegtickets hebben geboekt. Bij twee verschillende aanbieders dus omdat de cc van zwager maar tot 1000,= ging. Maar we zitten wel op dezelfde vlucht....hoop ik...dat er niets gewijzigd wordt ofzo...En dat de huurwagen er wel staat als we aankomen. En ik heb zelfs gisteren nog met de maatschappij gebeld waar we het hotel hebben geboekt om te vragen of nu alles was betaald of dat we bij vertrek nog moesten afrekenen...cc van mijn vader, anders moet ik die meenenemen (en hoe zit dat dan met een handtekening??)
Ermahgerd ik ben zoeen sneu geval met dit soort dingen. Ik wil in mijn hoofd echt EKT EKT zeker weten dat alles geregeld is en goed gaat enzo
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Doe/deed ik ook regelmatig, vonden de meesten juist prachtig.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb t ook niet meer geinstalleerd staanplus mensen vonden mij irritant omdat k altijd heel uitgebreid aan t tekenen was
Waaaaaaat??quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan gespot met 3/4 legging en spijkerrok
BUSTEDquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
IK HAD DIE ALLADIN BTW VOOR SF GETEKEND EN TOEN HADDEN WE NOG NIET EENS WAT MET ELKAAR :v
Ik doe het altijd zo:quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
Wat een werk!!
Ik heb altijd volledig verzorgd geboekt. Van vliegreis tot verblijf (All-inclusive).
Ik ben nu al nerveus dat alles wel goed gaat straks.
Omdat we zelf de vliegtickets hebben geboekt. Bij twee verschillende aanbieders dus omdat de cc van zwager maar tot 1000,= ging. Maar we zitten wel op dezelfde vlucht....hoop ik...dat er niets gewijzigd wordt ofzo...En dat de huurwagen er wel staat als we aankomen. En ik heb zelfs gisteren nog met de maatschappij gebeld waar we het hotel hebben geboekt om te vragen of nu alles was betaald of dat we bij vertrek nog moesten afrekenen...cc van mijn vader, anders moet ik die meenenemen (en hoe zit dat dan met een handtekening??)
Ermahgerd ik ben zoeen sneu geval met dit soort dingen. Ik wil in mijn hoofd echt EKT EKT zeker weten dat alles geregeld is en goed gaat enzo
kloptquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja gevonden!quote:
Velen geld gok ikquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja gevonden!
Die lange witte broek is wel tof (ook foto van Bali)
Hoe duur zou een reis naar Indonesie zijn al met al? Het zou zo tof zijn om Pinda daar eens mee naartoe te nemen. Hij was pas geboren toen ze daar weg zijn gegaan....
Ik heb voor 3 weken indonesie 670/680 betaald voor ticket in laagseizoen en daar ongeveer 300 uitgegeven voor tripjes incl hotels eten en chauffeurquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja gevonden!
Die lange witte broek is wel tof (ook foto van Bali)
Hoe duur zou een reis naar Indonesie zijn al met al? Het zou zo tof zijn om Pinda daar eens mee naartoe te nemen. Hij was pas geboren toen ze daar weg zijn gegaan....
Ja dat denk ik ookquote:
HOEzoquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb voor 3 weken indonesie 670/680 betaald voor ticket in laagseizoen en daar ongeveer 300 uitgegeven voor tripjes incl hotels eten en chauffeur
dus max 1000 voor 3 weken.
hou er wel rekening mee dat in sommige steden blank&wit niet in dank afgenomen worden, het zal misschien minder erg zijn als je met een pinda bent maar met blanke & have surinamer was t iig lekker bagger
ligt eraan waar je bent en hoe zeikerig de mensen zijn maarquote:
Lolwatquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ligt eraan waar je bent en hoe zeikerig de mensen zijn maar
1. je wordt de hele tijd aangestaard (kan mij niet zo heel veel boeien)
2. je wordt gewoon niet geholpen
3. je wordt zelfs weggestuurd
Per persoon neem ik aan? Het ticket dan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb voor 3 weken indonesie 670/680 betaald voor ticket in laagseizoen en daar ongeveer 300 uitgegeven voor tripjes incl hotels eten en chauffeur
dus max 1000 voor 3 weken.
hou er wel rekening mee dat in sommige steden blank&wit niet in dank afgenomen worden, het zal misschien minder erg zijn als je met een pinda bent maar met blanke & have surinamer was t iig lekker bagger
+1quote:
Taalcursusquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Per persoon neem ik aan? Het ticket dan.
Oh en echt? Ik ben ook bang dat ze allemaal klakkeloos tegen hem aan gaan lullen terwijl hij helemaal geen Indisch spreekt
Ja kleuter Indisch, maar hij is Nederlandstalig opgevoed.
Ja complete prijs is pp. Eten is super goedkoop, hotels zijn ook goedkoop. JE koopt er niets want normale winkels zijn duurder dan in NL en alles wat goedkoop is is nep. HEt duurste wat ik gekocht heb voor 1.000.000 is mijn leren jas die ik daar heb laten maken en dat was omgerekend 70 euro, en die jas heb k nu nog steeds en ziet er geweldig uit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Per persoon neem ik aan? Het ticket dan.
Oh en echt? Ik ben ook bang dat ze allemaal klakkeloos tegen hem aan gaan lullen terwijl hij helemaal geen Indisch spreekt
Je kleuter Indisch, maar hij is Nederlandstalig opgevoed.
Ik bedoel meer omdat hij Pinda is, dat ze er vanuit gaan dat hij ook Pinda spreekt. Wat dus niet het geval isquote:
engels terug lullen weten ze t snel genoegquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik bedoel meer omdat hij Pinda is, dat ze er vanuit gaan dat hij ook Pinda spreekt. Wat dus niet het geval is
dit is niet iun alle steden hequote:
mocht je willen gaan kan ik mijn reisverslag laten zien misschien dat je daar wat aan hebt, plus k heb wel veel tips van dingen die je zeker moet zien maar dingen die ook echt niet de moeite heen zijn om te bezoekenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:58 schreef Puckzzz het volgende:
Maar 1000 de man is iets om te onthouden. Dan heb ik een richtlijn
moslimcultuur daar doet daar erg meoilijk overquote:
Vervelend! Hoeveelste keer al?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:01 schreef Mss het volgende:
Godverdomme, volgens mij heb ik wéér een keelontsteking
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:01 schreef Mss het volgende:
Godverdomme, volgens mij heb ik wéér een keelontsteking
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:02 schreef Mss het volgende:
En nog steeds niks gehoord van de HvA. Straks is iedereen afwezig en moet ik tot september wachten voor ik iets hoor en ben ik te laat om me in te schrijven
Tweede keer dit jaar, vorige was een maand geleden. Weet niet zeker of het zo is hoor, maar het lijkt er verdomd veel op.quote:
even bellen om te vragen wanneer ze uitslag geven zodat je er rekening mee kunt houden?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:04 schreef Mss het volgende:
Ja fuuuu ik weet niet wat ik nu moet doen. Ik moet me toch ergens voor inschrijven? Ik moet toch duidelijkheid hebben zodat ik met een backup plan aan de slag kan? Ik vind het zo kut dat ik niet weet wanneer ik iets te horen krijg
.
Ja, ga ik morgen ook doen, maar ik denk niet dat ik de examencommissie zelf kan bereiken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
even bellen om te vragen wanneer ze uitslag geven zodat je er rekening mee kunt houden?
Tof!! Van die grote?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
yay vleermuizengrotten!
daar wou k in indonesie in en toen was er net een 3daagse iets bezig waardoor we niet naar binenn konden meeeeh
wel op afstand alle vleermuizen beetje kunnen zien maar niet er echt in
geen idee, maak nu even globale planning en straks uitzoeken, maar denk dat t wel aardig groot isquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tof!! Van die grote?
Ik moet altijd hieraan denken bij vleermuisgrotten
Waar ga jij heen dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Met Sjaan d'r voorbereidingen vind ik het ergens wel jammer dat er geen drol te plannen valt aan m'n vakantie.
Kamperen in de Ardennen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waar ga jij heen dan?Niets van meegekregen!
Ohja! Spa!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kamperen in de Ardennen.
En naar de Formule 1
quote:
met hardlopen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vanochtend mn enkel omgezwikt, nu nog steeds last
dat is toch ook tofquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kamperen in de Ardennen.
En naar de Formule 1
DAAR HEB JE OP MEETS ANDERS GEEN LAST VANquote:
Nee niet eensquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
met hardlopen?
[..]
dat is toch ook tof
plus plannen is leuk, maar ook veel kutte dingen .. heel veel dingen doorlezen en hotels zoeken is klotewerk, dat is zo saai
magoed t is voor een goed doel dus naja
quote:
oh buh vervelend welquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee niet eensmaar deed velen pijn en hele dag last en nog steeds dus. Huuu hopelijk is t morgen of iig donderdag over als ik moet werken
Oh dat is liefquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:17 schreef Diconnected het volgende:
Moniek ik ga wel even intranet op om te kijken voor een emailadres/telefoonnummer van de examencommissie voor die opleiding momentjon
Ja weet ik. Heb dus contactgegevens van die coordinator, maar ik ben bang dat hij ook nog niks weet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DAAR HEB JE OP MEETS ANDERS GEEN LAST VAN
nee kutgrapje sorryt komt wel goed babe, gewoon ff informeren morgen
Zeker wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
met hardlopen?
[..]
dat is toch ook tof
plus plannen is leuk, maar ook veel kutte dingen .. heel veel dingen doorlezen en hotels zoeken is klotewerk, dat is zo saai
magoed t is voor een goed doel dus naja
Maar als hij zegt wanneer de uitslag er is dan ben je misschien nog op tijd?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja weet ik. Heb dus contactgegevens van die coordinator, maar ik ben bang dat hij ook nog niks weet.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:20 schreef Puckzzz het volgende:
Fuck ik had eindelijk de hele avond met Lara kunnen spelen maar in plaats daarvan ga ik ruim een uur slapen en op fb en hier zitten ouwehoeren.
Nog ff aanslingeren dan?
rekverbandje erom?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee niet eensmaar deed velen pijn en hele dag last en nog steeds dus. Huuu hopelijk is t morgen of iig donderdag over als ik moet werken
Ga ik doen ook, het is alweer veels te lang geleden, dadelijk weet ik de controls niet eens meerquote:
Ja maar hij weet dus ook niet wanneer de uitslag komt denk ik. Dat is iig wat hij tot nu toe heeft gezegd. Hij zei dat hij hoopte dat ik deze week uitslag kreeg en dat ik anders contact moest opnemen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar als hij zegt wanneer de uitslag er is dan ben je misschien nog op tijd?
[..]
kieeeek daar heb k nog foto van bij de cheetasERMAHGERDDDDDDDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ja hoiquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mocht je willen gaan kan ik mijn reisverslag laten zien misschien dat je daar wat aan hebt, plus k heb wel veel tips van dingen die je zeker moet zien maar dingen die ook echt niet de moeite heen zijn om te bezoeken
Ja scheelt heel veel, plus dat hotels boeken uit NL gewoon debiel duur isquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja hoischeelt wel met zo'n voorgemaakte reisdinges qua prijs
Afrika is gewoon duur, of je moet gaan backpacken. Verwacht niet dat je met Afrika voor 1000 euro klaar bentquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ja slim welmaar dat uitzoeken vind ik echt zoooo vreselijk.... En dan kom ik gauw terug op die georganiseerde reizen, maar die zijn dan idd zo duur dat ik er al helemaal geen zin meer in heb
![]()
Wil ook zo graag rondreis doen in afrika ook voor 2 wekenmaar ik weet gewoon niet waar te beginnen qua zelf uitzoeken..... Naja misschien vlg jaar toch maar eens doen als het zoveel scheelt
er is toch altijd een vervangende huisarts?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:41 schreef Maisnon het volgende:
Heb ik mezelf er eindelijk toe gezet naar de huisarts te gaan, is ie 2 weken op vakantie
Gen vervanger?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:41 schreef Maisnon het volgende:
Heb ik mezelf er eindelijk toe gezet naar de huisarts te gaan, is ie 2 weken op vakantie
Nee kweet dat Afrika echt heel duur is, maar een georganiseerde reis is praktisch onbetaalbaar. Ik bedoel meer: als we het echt een keer willen doen, zou het toch handiger zijn zelf uit te zoeken en daarop besparenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Het scheelt btw alsnog in afrika als je het natuurlijk zelf uitzoekt, maar die safari's bijvoorbeled zijn gewoon erg duur en je slaapt daar ook en dan heb je niet echt de keuze uit een heel goedkoop iets en een heel duur iets, ze hebben gewoon 2 of 3 type huisjes maar het is niet zoals indonesie dat je voor 20 euro per nacht er zit
Nee pcies dat bedoelde ik ook, zelf uitzoeken is goedkoper maar t blijft een dure reisquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee kweet dat Afrika echt heel duur is, maar een georganiseerde reis is praktisch onbetaalbaar. Ik bedoel meer: als we het echt een keer willen doen, zou het toch handiger zijn zelf uit te zoeken en daarop besparennaja nog zoveel wat we willen zien
en misschien vind ik gewoon een keer honderdmiljoenmiljard euro's ergens en kan ik de wereld rond reizen en en en en en......
Thxquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee pcies dat bedoelde ik ook, zelf uitzoeken is goedkoper maar t blijft een dure reis
Mocht je ooit gaan heb k nog wel veel tips voor je enzo, behalve de hotels dan, die moet je dan zelf even uizoeken
Uhuhquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja Maarnee gaat ook voor iets super persoonlijks. Wss stuurt die vervangende dokter je toch naar je eigen
jammer alleen dat ze nauwelijks tijd hebben/nemen/kopen om er van te genieten, is mijn ervaring. Of hebben deze nichten dat wel?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:56 schreef Diconnected het volgende:
mijn US family heeft echt teveel geld, m'n nichten zijn weer naar hawai enzo geweest ermahgerd
nicht heeft eigen bedrijf/is ceo en heeft een paar miljoen op de bankquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:58 schreef Molo het volgende:
[..]
jammer alleen dat ze nauwelijks tijd hebben/nemen/kopen om er van te genieten, is mijn ervaring. Of hebben deze nichten dat wel?
Mandy hoeft nooit te slapen want ze is vampier, tijd zat voor series dusquote:
ah, nice, ja dan is het wat makkelijker te regelen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
nicht heeft eigen bedrijf/is ceo en heeft een paar miljoen op de banken andere nicht die in deutschland gaatt daar een paar keer per jaar naar toe, en meestal gaat ze dus met haar zus (de ceo) op vakantie naar hawai, panama, of iets anders exotisch).
maar heb de afgelopen tijd echt heel erg heimwee naar de US, echt kut dat de tickets zo duur zijn
Hipstervampierquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Mandy hoeft nooit te slapen want ze is vampier, tijd zat voor series dus
naja wss als ik bij opa en oma uit US zeg dat ik heel graag wil komen enzo, dat ze mn ticket wel betalen, maar is wel ruim 1200 ekkies voor augustusquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:03 schreef Molo het volgende:
[..]
ah, nice, ja dan is het wat makkelijker te regelen.
Kun je niet bietsen bij je oma? Of is niet auch sehr vermögend?
Lollerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:06 schreef Molo het volgende:
Goeie tip, koop nooit roti bij de AH
Ik had het uiteraard ook wel kunnen weten, maar ja... toch geprobeerd
Smakeloze saus, bijna vegetarisch zo weinig kip, sperziebonen ipv kouseband en een taaier dan taai rotivelletje erbij
Op dit moment is Skins weer begonnen en True Blood en Dexter en Lutherquote:
Mijn geheimquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Mandy hoeft nooit te slapen want ze is vampier, tijd zat voor series dus
Zie je wel, ik ben gewoon jouw lelijke tweelingzusquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn geheim![]()
Moet wel opletten, de komende tijd veel vrij en studie die ik nu niets meer aan dus goed opletten dat ik mijn ritme weer niet verleg naar niet slapen voor 4u
Een ex gevangene die vrij gelaten wordt, toch ook weer het criminele pad opgaat maar ontsnapt naar een dorp waar ook Amish levenquote:
Doet me denken aan een boekenserie die ik leesquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Een ex gevangene die vrij gelaten wordt, toch ook weer het criminele pad opgaat maar ontsnapt naar een dorp waar ook Amish leven
Zit hij in een cafe, komt een man binnen en die blijkt de volgende dag daar te beginnen als sheriff if het dorp.
Cafe wordt overvallen en die schieten de sheriff dood, ex gevangene overmeesterd de overvallers en vermoord die dan ook.
Tijdens het begraven van de lijken gaat de telefoon van de sheriff over, hij neemt die op en vanaf dat moment doet hij alsof hij de sheriff is
Kan het niet beter uitleggen maar ik vind het een grappige serie met lekker geweldZelfs mijn ma vond hem leuk
WAT EEN MELOENENquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:28 schreef megamandy het volgende:
Modehuis Dior cancelt model Jourdan Dunn voor couture vanwege haar borstomvang.
Mijn modellencarriere
Dat klinkt tofquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Een ex gevangene die vrij gelaten wordt, toch ook weer het criminele pad opgaat maar ontsnapt naar een dorp waar ook Amish leven
Zit hij in een cafe, komt een man binnen en die blijkt de volgende dag daar te beginnen als sheriff if het dorp.
Cafe wordt overvallen en die schieten de sheriff dood, ex gevangene overmeesterd de overvallers en vermoord die dan ook.
Tijdens het begraven van de lijken gaat de telefoon van de sheriff over, hij neemt die op en vanaf dat moment doet hij alsof hij de sheriff is
Kan het niet beter uitleggen maar ik vind het een grappige serie met lekker geweldZelfs mijn ma vond hem leuk
Dit zijn lilleke opplak tetten manquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:28 schreef megamandy het volgende:
Mijn modellencarriere
Zie make up topicquote:
MOMENTquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie make up topic
Geen idee wat je ervoor wilt hebben en geen idee welke kleuren mij staan. Foto's van google zijn niet heel veelzeggend, zeker bij bronzers niet
Zulks een nuttelozen foto's op dit tijdstipquote:
goedenqualiteitfotosquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Zulks een nuttelozen foto's op dit tijdstip![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet juist voor het eerst sinds half mei weer fulltime werken, had echt elke week wel 1 of 2 dagen vrij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:06 schreef Molo het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken voor ik morgen alweer slaaptekort heb![]()
Wel maar 3 dagen werken deze week, heerlijk!
Vanmorgen in het nieuws zeiden ze hoe groot de borsten zijn...................... 80Aquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:28 schreef megamandy het volgende:
Mijn modellencarriere
ze kon er gelukkig zelf wel om lachenquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vanmorgen in het nieuws zeiden ze hoe groot de borsten zijn...................... 80A
Idd schandalig! Zo'n grote borsten![]()
Morgeuhh!
Hahaha. Uit eigen ervaring sprekend is dat idd aan de grote kant.quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vanmorgen in het nieuws zeiden ze hoe groot de borsten zijn...................... 80A
Idd schandalig! Zo'n grote borsten![]()
Morgeuhh!
Ik ook. Maar ik zet het dan weer niet zo 'onschuldig' op feestboek als die ene dus deedquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen zijn soberso allemaal hypocriet. Ja, ook ik.
Mijn broertje had ook op die status gereageerd, en die gaat er dan keiserieus op in, dat dat inderdaad geen leuke mensen zijn blabla, daar moest ik eigenlijk nog het hardst om lachenquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:25 schreef Puckzzz het volgende:
Zo'n pareltje had ik gisteren ook misC
Cat fight!
Het is familiequote:Op woensdag 3 juli 2013 09:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vraag me af waarom je zo'n mensen dan op je fb hebtVoeg die dan niet toe of verwijder ze. Klaar.
dat is een leeftijdsdingetje. Mijn nichtje van 16 heeft 937 vrienden op Facebook. Hoe meer hoe beter.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vraag me af waarom je zo'n mensen dan op je fb hebtVoeg die dan niet toe of verwijder ze. Klaar.
Niks zo hypocriet als zeggen dat je niet hypocriet bent?quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen zijn soberso allemaal hypocriet. Ja, ook ik.
Ik denk, ik kijk even bij dit specifieke nichtje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is een leeftijdsdingetje. Mijn nichtje van 16 heeft 937 vrienden op Facebook. Hoe meer hoe beter.
Hell ik KEN niet eens 937 mensen en ik leef al dubbel zo lang
Ter vermaak!quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:28 schreef PriemGirl het volgende:
wat een eindbazinquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik denk, ik kijk even bij dit specifieke nichtje.
1010 vrienden
Ja uiteraardquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een eindbazinheeft ze ook duckface foto's?
met spinnen-ogen?
SR met zus ARquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat zijn haar initialen Mc?
Meestal hebben dit soort figuren hun feestboek wel openbaar staan
Dat soort posts typen ze gelukkig niet al te vaakquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:39 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb mijn vuilniszakjasnichtjes op 'hide' staan zodat ik me niet hoef te ergeren aan hun 'muh sgchatjuhhhh gaat vadnaag vooh het earst naar zuh niewe werrekie bij de mekdonnels vet koel jonge werkse sgchattieeee ik hou vajou eg waaarrr!!?!1* '
Ik zei het tochquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd die reactie van jouw broer![]()
Ik heb geen idee of die van mij dat wel doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat soort posts typen ze gelukkig niet al te vaak
is dat een gezegde?quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niks zo hypocriet als zeggen dat je niet hypocriet bent?
Geen idee, ik verzin het ter plekkequote:
Nou!quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen idee, ik verzin het ter plekke, Ik vond hem best diep
.
Valt me wel weer tegen dat hij opmerkt dat het CBR haar haar theorie waarschijnlijk niet gunt.quote:
Nee ik heb het niet over jou... Ik heb het over diegene die dat post óver iemand. Feit dat ze het post; betekent dat ze diegene waar ze 'stiekem' over praat ook in haar fb heeft....quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dat, ik vind haar statusupdates altijd best amusant![]()
Jonge, als je minder dan 1000 vrienden hebt tel je gewoon niet mee in smaatjeslandquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet over jou... Ik heb het over diegene die dat post óver iemand. Feit dat ze het post; betekent dat ze diegene waar ze 'stiekem' over praat ook in haar fb heeft....
En ja zal idd wel zo zijn zoals skjoe zegtGewoon iedereen toevoegen en hondermiljoenmiljard mensen als vriend hebben ofzo
Een jumpsuit, doch ongeveer hetzelfde effectquote:
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een jumpsuit, doch ongeveer hetzelfde effect
I know... En daar lopen er dus ZWEI van rond, want tweelingquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn god wat een mokkel is dat zeg
Een jumpsuit heeft vaak wel iets van elastiek om de taille om de illusie van broek + shirt te wekken toch? Zo'n onesie is echt zo'n vormeloos boxpakje volgens mij..quote:
Volgens mij 17quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
ze heeft ook alleen maar van die negerherrie in d'r favoriete muziek staan
Hoe oud is deze?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een jumpsuit, doch ongeveer hetzelfde effect
Dat worden vast mooie kindjes, als ze over een jaar of twee hun eerste Dyllano er uit persenquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Het zijn normaal ook alleen van die 'mokka's' die haar foto's liken
Precies, da's gewoon een nerd zonder levenquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
De ene tweelingzus heeft 200 vrienden meer dan de ander. Weten we gelijk wie er meer geslaagd is in het leven!
Hoewel die ander inmiddels wel haar theorie heeft gehaald
quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
schoenenshirt
http://www.wehkamp.nl/sal(...)/OPR_SDA_SDA_535127/
Ik vind em zo eik ook best heul erg tofquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
als dat stomme geblaat er niet bij had gestaan had ik 'm gekocht
ja, ik heb iets met geblaat op shirts... of eerder gezegd niets... vind dat altijd zo dom / engrish overkomenquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind em zo eik ook best heul erg tof![]()
SORRY MEVROUWquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:35 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil emGoffer skjoe je post allemaal te leuke dingen
Die jurk ook
Wel pic als je hem binnen hebt he
NAZIBLOEMquote:
Ga die kast nou eens uitruimen!quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:38 schreef PriemGirl het volgende:
*checkt nog eens haar rekening*
Nooope nope nope nope nope
KOMT ER DAN AUTOMATISCH HONDERMILJOEN OP MIJN REKENING TE STAAN? ERMAHGERDquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga die kast nou eens uitruimen!
leg die zin es uit? Welke film?quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
KOMT ER DAN AUTOMATISCH HONDERMILJOEN OP MIJN REKENING TE STAAN? ERMAHGERD
Maar ik hoef mijn kast niet op te ruimen om eik te weten dat ik nog steeds veel te veel kleren hebTbh
En vanavond kan al niet want dan moeten we die faalfilm weer opnemenGmrpfl
Oh had je gemist?quote:
Ik ben voor cif aan het falenquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nu head2toe, ciate en tangle teezer gefaald. Ik vind het weer genoeg voor deze maand![]()
Tenzij bazenuitverkoop uiteraard
Godverdomme! Dat is zuur!quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh had je gemist?
Afgelopen zondagochtend zijn we samen gekomen met de daggasten (trouw van onze vrienden op 12 juli).
We zouden een filmpje van gangnam style opnemen; zoals dit:
En dan gebaseerd op hoe hij haar ten huwelijk heeft gevraagd en op hun hobby's en wintersporten etc etc....
De zus van haar en haar vriend 'speelden' die vrienden in bruidskledij van iemand anders.
Ok lang verhaal kort: We hebben alles in een 2-tal uur gefilmd. Op een gegeven moment werden we wat melig en kwamen de mannen ook behoorlijk los; dus echt heel veel grappige stukken gefilmd ook met hoe die mannen dat dansje deden enzo
Kregen we uiteindelijk zondagavond een mailtje "Ik durf het bijna niet te mailen maar......."
Bleek dat diegene die gefilmd had; de camera AAN had staan als ze níet had moeten filmen. En uit had gezet; telkens ze wél had moeten filmen.
Hierdoor zijn er maar een paar scènes gelukt en moeten we een heleboel opnieuw doen![]()
En zondagochtend ging het best spontaan en leuk... Dus vanavond moeten we dit opnieuw doen maar dit gaat nooit never nie meer zo leuk zijn als zondag.
Zo was er ook triatlon in het dorp die zondag en hadden we aan de crew gevraagd of het 'bruidspaar' door de finish mochten lopen (ze zijn beide erg sportief... échte bruidspaar dus) en dat mocht ook en was ook echt lollig. Naja ook dát is allemaal mislukt dus....
Dussss vanavond moeten we opnieuw samen komen
Als we nou afspreken dat je inderdaad niet faalt en dat we dan naar een Primark gaan en helemaal losgaanquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd ik zie dus enorm veel leuke kleding maar ik vind eigenlijk dat ik niks meer mag kopen tot ik een maat kleiner heb
In theorie moet ik er over een week of 12 wel kunnen zijn, nu kijken of ik dat praktisch ook voor elkaar rkijg
Jij wil serieus afspreken dat ik drie maanden niks meer koop?quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als we nou afspreken dat je inderdaad niet faalt en dat we dan naar een Primark gaan en helemaal losgaan? Zakgeld sparen jonguh!
We kunnen het toch proberenquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij wil serieus afspreken dat ik drie maanden niks meer koop?![]()
Bweheheeh
Naar de primark kan soberso wel een keer
Ja echt vreselijk zondequote:Op woensdag 3 juli 2013 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godverdomme! Dat is zuur!
(en ja, ik lees nooit Fok in het weekend, dus alles wat op zaterdag en zondag ter sprake komt gaat langs me heen)
JA ZULLEN WE ER WEER ZO'N EXCLUSIEVE MEET VAN MAKENquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja echt vreselijk zondeEn die mannen hadden er al allemaal geen zin in om het op te nemen en kwamen toen toch beetje los... Ik vrees dat het vanavond nogal 'statisch' er uit gaat zien; maar goed
En Primark
Maar de reden WAAROM kan misschien anders zijn? Kweetniet hoor, weet de situatie natuurlijk nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:56 schreef Debsterr het volgende:
AARGH, dat iemand op het werk iets fout doet, en vervolgens gaat zeggen dat het anders is dan ik de situatie schets. Nee kut, je acties staan opgeslagen in het systeem, I haz proof you failed!
Weet je waarom we dit doen.................... Want het bruidspaar heeft aangegeven geen stukjes te willen op de bruiloftquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
voor mijn bruiloft heeft niemand leuke filmpjes opgenomen of een mooie speech gedaan
Ondankbaar krengquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
voor mijn bruiloft heeft niemand leuke filmpjes opgenomen of een mooie speech gedaan
ermahgerd je verdedigtquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Weet je waarom we dit doen.................... Want het bruidspaar heeft aangegeven geen stukjes te willen op de bruiloft![]()
Dus dan 'verzinnen' ze dus zoiets....
Vooral ook omdat we nog het Beyonce filmpje hebben van vrijgezellen van haar. Maar goed
Ow en daarnaast moeten we ook nog iets van drank hebben met een persoonlijk etiket er op om aan het bruidspaar te geven. En of we de volgende dag ook - op eigen kosten - mee willen ontbijten; want ze krijgen een overnachting cadeau...
Erg fijn om zo'n 2 A4-tjes te krijgen met 'eisen'
Nee het is gewoon een heel feitelijke situatie, normaal ben ik best bereid in te zien als ik geen gelijk heb, maar in dit geval ben ik 200% (loller) zeker van mijn gelijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar de reden WAAROM kan misschien anders zijn? Kweetniet hoor, weet de situatie natuurlijk niet
dat laatste weegt ook wel zwaar natuurlijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee het is gewoon een heel feitelijke situatie, normaal ben ik best bereid in te zien als ik geen gelijk heb, maar in dit geval ben ik 200% (loller) zeker van mijn gelijk.
En ik vind de betreffende collega sowieso nogal stom.
Nee ik wou eik een aanleiding voor m'n A4'tjes frustratiequote:Op woensdag 3 juli 2013 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ermahgerd je verdedigt![]()
Wel frustrerend, zulke mensen...
okayquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee ik wou eik een aanleiding voor m'n A4'tjes frustratie
Dát vind ik dus nog het ergste.... Het komt niet van het bruidspaar afquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
okay
Veeleisende bruidsparen ceremoniemeesters
Koop ook Jinxquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb mijn zandlakje dus al vanaf zondag op en het zit nog steeds fantastisch. Wat een bazenspul. Ik wil MOAR!
Datquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Al weken niks gelakt. M'n handen hebben ook aids van die kutzeep bij de Mac
Dat zal wel ja, daar smeer je niet tegen op denk ikquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Al weken niks gelakt. M'n handen hebben ook aids van die kutzeep bij de Mac
Beautyzone! eerste lakje is 5 dollar shipping geloof ik, elke volgende 3,50.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij welke seller? Dat kan wel interessant zijn
ASOS had de mariah's in de sale, heb er daar maar twee van gefaald nuquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Beautyzone! eerste lakje is 5 dollar shipping geloof ik, elke volgende 3,50.
1. Waarom koop je dure slippersquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:24 schreef PriemGirl het volgende:
Cif laat me niet falen... Ik vroeg welke slippers hij wil (met link naar de site).
Oeh zijn wel duur... Dan pas ik ze liever een keer in de winkel zelf.
Jongeuh! Zo werkt dat toch nietGratis retour... Gewoon bestellen en gaannnnn
+ ik ken em. Hij gaat nooit shoppen... net als ik
Ja dat vind ik zo verschrikkelijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat zal wel ja, daar smeer je niet tegen op denk iktenzij je elke avond met katoenen handschoentjes gaat slapen en enorm dik smeert.
alweer een winterjas? Had jij er niet pas 1 gekocht?quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:46 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb nog wel Illamasqua, Ciate, twee boeken, nagellakverdunner en een winterjas onderweg.
Ja, die was niet goed dus die is retour.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alweer een winterjas? Had jij er niet pas 1 gekocht?
Die groene?quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, die was niet goed dus die is retour.
Die groene was versleten en ik heb na veel geruzie (vanaf maart ofzo al) met Benetton en V&D uiteindelijk mijn geld terug gekregen.quote:
Ik trek ze meestal 's nachts een keer uit, maar het werkt wel echt goedquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat vind ik zo verschrikkelijkmet handschoentjes aan slapen
1. omdat hij heuuuuullll vaak slippers aan heeft en voor op vakantie zodat ie er een hele dag op kan lopen zonder meteen pijn te hebben aan de voetenquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1. Waarom koop je dure slippers
2. waarom zou je ze willen passen, het zijn slippers
quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja uiteraard
En van die spiegelfoto's waar ze dan zo schuin opstaat.
Haar tweelingzus heeft 'maar' 863 vrienden, maar wel dezelfde soort foto's en zo, dus ik kan er altijd dubbel van genieten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |