Ik blijf nooit op 1 plek, altijd rondreizenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:29 schreef Puckzzz het volgende:
Ga je nog rondreizen daar Sjaan of op 1 plek?
JAAAAAquote:
Nicequote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik blijf nooit op 1 plek, altijd rondreizen
Ermahgerd daar zijn ze toch niet voorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAAAAA
in afrika cheetas geaaiddie waren echt zoooo groot en t waren nog babys van geen jaar oud, die poten zijn huge en als ze knorren dan trilt de grond
en die stipjes ziujn zachter dan de lichte kleur haar
die cheetas zijn cubs waarvan de ouders zijn deudgeschoten he, die worden dan opgevoedquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ermahgerd daar zijn ze toch niet voor
Ik neem nooit een reispakket, ik maak altijd mijn eigen reis omdat ik geen zin heb om dingen te zien die echt niet boeienquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nice
Is dat allemaal bij het reispakket inbegrepen of moet je zelf van alles uitstippelen?
kieeeek daar heb k nog foto van bij de cheetasquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd jaloersssss tijgersdie zijn zooooo kjoeeetttttt! Heb ook nog eens mini's geaaid en eentje wou telkens met mijn hand spelen maar hun tanden zijn best scherp
maar zo schattig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kieeeek daar heb k nog foto van bij de cheetasZomgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
[..]
kieeeek daar heb k nog foto van bij de cheetasMega-pousseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
* IJsdraakje gaat stalkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb bij mijn foto;s op FB een album van zuid afrika met epische fotos mochten jullie t willen zien, zal niet alles hier spammen
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
ERMAGERD DIE DRAW-SOMETHING-TEKENING![]()
![]()
![]()
Ik wil met jou drawsomethingen ook al heb ik het al zeker en maand niet gedaanquote:
ik heb t ook niet meer geinstalleerd staanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil met jou drawsomethingen ook al heb ik het al zeker en maand niet gedaan
[..]
kieeeek daar heb k nog foto van bij de cheetasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een werk!!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik neem nooit een reispakket, ik maak altijd mijn eigen reis omdat ik geen zin heb om dingen te zien die echt niet boeienEn soms mis je dingen die je anders graag wilt zien
Ik heb altijd volledig verzorgd geboekt. Van vliegreis tot verblijf (All-inclusive).
Ik ben nu al nerveus dat alles wel goed gaat straks.
Omdat we zelf de vliegtickets hebben geboekt. Bij twee verschillende aanbieders dus omdat de cc van zwager maar tot 1000,= ging. Maar we zitten wel op dezelfde vlucht....hoop ik...dat er niets gewijzigd wordt ofzo...En dat de huurwagen er wel staat als we aankomen. En ik heb zelfs gisteren nog met de maatschappij gebeld waar we het hotel hebben geboekt om te vragen of nu alles was betaald of dat we bij vertrek nog moesten afrekenen...cc van mijn vader, anders moet ik die meenenemen (en hoe zit dat dan met een handtekening??)
Ermahgerd ik ben zoeen sneu geval met dit soort dingen. Ik wil in mijn hoofd echt EKT EKT zeker weten dat alles geregeld is en goed gaat enzo
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Doe/deed ik ook regelmatig, vonden de meesten juist prachtig.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb t ook niet meer geinstalleerd staanplus mensen vonden mij irritant omdat k altijd heel uitgebreid aan t tekenen was
Waaaaaaat??quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan gespot met 3/4 legging en spijkerrok
BUSTEDquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
IK HAD DIE ALLADIN BTW VOOR SF GETEKEND EN TOEN HADDEN WE NOG NIET EENS WAT MET ELKAAR :v
Ik doe het altijd zo:quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
Wat een werk!!
Ik heb altijd volledig verzorgd geboekt. Van vliegreis tot verblijf (All-inclusive).
Ik ben nu al nerveus dat alles wel goed gaat straks.
Omdat we zelf de vliegtickets hebben geboekt. Bij twee verschillende aanbieders dus omdat de cc van zwager maar tot 1000,= ging. Maar we zitten wel op dezelfde vlucht....hoop ik...dat er niets gewijzigd wordt ofzo...En dat de huurwagen er wel staat als we aankomen. En ik heb zelfs gisteren nog met de maatschappij gebeld waar we het hotel hebben geboekt om te vragen of nu alles was betaald of dat we bij vertrek nog moesten afrekenen...cc van mijn vader, anders moet ik die meenenemen (en hoe zit dat dan met een handtekening??)
Ermahgerd ik ben zoeen sneu geval met dit soort dingen. Ik wil in mijn hoofd echt EKT EKT zeker weten dat alles geregeld is en goed gaat enzo
kloptquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja gevonden!quote:
Velen geld gok ikquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja gevonden!
Die lange witte broek is wel tof (ook foto van Bali)
Hoe duur zou een reis naar Indonesie zijn al met al? Het zou zo tof zijn om Pinda daar eens mee naartoe te nemen. Hij was pas geboren toen ze daar weg zijn gegaan....
Ik heb voor 3 weken indonesie 670/680 betaald voor ticket in laagseizoen en daar ongeveer 300 uitgegeven voor tripjes incl hotels eten en chauffeurquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja gevonden!
Die lange witte broek is wel tof (ook foto van Bali)
Hoe duur zou een reis naar Indonesie zijn al met al? Het zou zo tof zijn om Pinda daar eens mee naartoe te nemen. Hij was pas geboren toen ze daar weg zijn gegaan....
Ja dat denk ik ookquote:
HOEzoquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb voor 3 weken indonesie 670/680 betaald voor ticket in laagseizoen en daar ongeveer 300 uitgegeven voor tripjes incl hotels eten en chauffeur
dus max 1000 voor 3 weken.
hou er wel rekening mee dat in sommige steden blank&wit niet in dank afgenomen worden, het zal misschien minder erg zijn als je met een pinda bent maar met blanke & have surinamer was t iig lekker bagger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |