Ik blijf nooit op 1 plek, altijd rondreizenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:29 schreef Puckzzz het volgende:
Ga je nog rondreizen daar Sjaan of op 1 plek?
JAAAAAquote:
Nicequote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik blijf nooit op 1 plek, altijd rondreizen
Ermahgerd daar zijn ze toch niet voorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAAAAA
in afrika cheetas geaaiddie waren echt zoooo groot en t waren nog babys van geen jaar oud, die poten zijn huge en als ze knorren dan trilt de grond
en die stipjes ziujn zachter dan de lichte kleur haar
die cheetas zijn cubs waarvan de ouders zijn deudgeschoten he, die worden dan opgevoedquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ermahgerd daar zijn ze toch niet voor
Ik neem nooit een reispakket, ik maak altijd mijn eigen reis omdat ik geen zin heb om dingen te zien die echt niet boeienquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nice
Is dat allemaal bij het reispakket inbegrepen of moet je zelf van alles uitstippelen?
kieeeek daar heb k nog foto van bij de cheetasquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd jaloersssss tijgersdie zijn zooooo kjoeeetttttt! Heb ook nog eens mini's geaaid en eentje wou telkens met mijn hand spelen maar hun tanden zijn best scherp
maar zo schattig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kieeeek daar heb k nog foto van bij de cheetasZomgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kieeeek daar heb k nog foto van bij de cheetasMega-pousseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
* IJsdraakje gaat stalkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb bij mijn foto;s op FB een album van zuid afrika met epische fotos mochten jullie t willen zien, zal niet alles hier spammen
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
ERMAGERD DIE DRAW-SOMETHING-TEKENING![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |