Weinig aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
Afschuwelijke daad. Wat bezielt mensen toch?
Zag die foto net voorbij komen. Mooi meiske. Zondequote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
Erg stil hier... - niemand die er iets van vindt?
De daders is overigens een blanke jongen. Foto van hem en zijn nu vermoorde ex-vriendin vliegt al over internet.
Zomervakantie hebben we ieder jaar, dus, overigens: de reacties hier, wat een volk ook somsquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:04 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Arm kind, had ze eindelijk zomervakantie is ze dood. Heb je je heel je leven voor jan lul zitten blokken.
Zoals alle blonde tienermeisjes met blauwe ogen, enzovoort. Je kent het soort. Maar voor de fokkers is dat kapot lekker en fantastisch natuurlijk.quote:
Dat je zoiets kunt doen idd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
Afschuwelijke daad. Wat bezielt mensen toch?
Al was ze hiet mooi geweest. Je ziet de gruwelijkste dingen voorbijkomen tegenwoordig. Bejaarden in de 80 die mishandeld worden voor een paar tientjes.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:19 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zag die foto net voorbij komen. Mooi meiske. Zonde
Ook niet. Bij Ingrid Vissers ging het in Spanje om tonnen. Ik kan me gewoon niet inbeelden dat je dat soort dingen anderen aandoet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:16 schreef arjan1212 het volgende:
Wanneer is het wel goed Tong.. ze mishandelen voor 1000 euro ?
Sommige mensen zijn nou eenmaal monsters. En soms maken omstandigheden (ernstige armoede) van mensen ziekelingen. Is mijn beleving.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook niet. Bij Ingrid Vissers ging het in Spanje om tonnen. Ik kan me gewoon niet inbeelden dat je dat soort dingen anderen aandoet.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:31 schreef maxburger het volgende:
Ik kwam haar weleens tegen in het café. Kende haar verder niet.
Sommigen hebben wat moeite met loslaten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Je ex-vriendin (of uberhaupt iemand) doodsteken, wat ben je dan voor debiel
Zonde, was een mooi meisje. Is er al verdere duidelijkheid omtrent het motief?quote:
Ze had het uitgemaakt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:22 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zonde, was een mooi meisje. Is er al verdere duidelijkheid omtrent het motief?
Staat in de kranten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:34 schreef Sanders86 het volgende:
[..]
Is dat al ergens bevestigd?
Triest dit natuurlijk
Ik las ergens dat hij allesbehalve spannend was. Misschien is dat ook wel de reden dat ze eens verder wilde winkelen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:06 schreef stekelzwijn het volgende:
Leuk, zo'n relatie met een spannende jongen.
Ik las op een ander forum dat het een doorsnee blanke jongen is. Onopvallend zeg maar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij allesbehalve spannend was. Misschien is dat ook wel de reden dat ze eens verder wilde winkelen.
De kachel?quote:
Gelukkig, anders werd dit topic een reeks van 5 delen vol met allochtonenbashquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
Erg stil hier... - niemand die er iets van vindt?
De daders is overigens een blanke jongen. Foto van hem en zijn nu vermoorde ex-vriendin vliegt al over internet.
Vandaar mijn conclusie dat op basis van de berichtgeving het geen spannende jongen was.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:44 schreef tong80 het volgende:
Ik las op een ander forum dat het een doorsnee blanke jongen is. Onopvallend zeg maar.
Of hij was te spannend, terwijl ze eerder ze eerder een rustig type wilde.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vandaar mijn conclusie dat op basis van de berichtgeving het geen spannende jongen was.
Lugubere woordspeling.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:52 schreef Sapstengel het volgende:
Nu zal het topic na zo'n 3 pagina's wel doodbloeden.
Op basis van wat er bekend is, is dat niet de meest waarschijnlijke optie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:54 schreef BlaZ het volgende:
Of hij was te spannend, terwijl ze eerder ze eerder een rustig type wilde.
Geheel offtopic, maar op je 17e ga je standaard van de B jeugd naar de A jeugd. Soms ook eerder, maar niet later...quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:57 schreef tong80 het volgende:
Ook op de voetbalclub lonkte promotie. Ze voetbalde bij MB 1 en zou gaan spelen voor MA 1.
Dat is inderdaad wat ik gelezen had. Komt niet spannend over zegmaar.quote:De verdachte staat bekend als een stille, wat ingetogen jongen.
Ik vind het ook opmerkelijk hoe weinig reactie deze gruweldaad teweeg brengt. Het is nogal zorgwekkend dat mensen zo gemakkelijk naar wapens grijpen. Het lijkt haast wel een trend. Is er iets dat je niet zint, dan los je daar maar op met wapens.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gelukkig, anders werd dit topic een reeks van 5 delen vol met allochtonenbash. Nu zal het topic na zo'n 3 pagina's wel doodbloeden.
De vraag is natuurlijk of het niet melden van dat je het walgelijk vindt op internet ook maakt dat het je eigenlijk geen reet uitmaakt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het ook opmerkelijk hoe weinig reactie deze gruweldaad teweeg brengt. Het is nogal zorgwekkend dat mensen zo gemakkelijk naar wapens grijpen. Het lijkt haast wel een trend. Is er iets dat je niet zint, dan los je daar maar op met wapens.
Jaloezie. De angst dat ze ineens gelukkig is met iemand anders...quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:12 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Zoals alle blonde tienermeisjes met blauwe ogen, enzovoort. Je kent het soort. Maar voor de fokkers is dat kapot lekker en fantastisch natuurlijk.
Overigens gebeurt het toch vaak: boze lovers of exen die de (ex)partner van het leven beroven. Waarom toch.
Het bericht mist een onderbuik-factor. Een treurige/weerzinwekkende gebeurtenis op zich is niet genoeg.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het ook opmerkelijk hoe weinig reactie deze gruweldaad teweeg brengt. Het is nogal zorgwekkend dat mensen zo gemakkelijk naar wapens grijpen. Het lijkt haast wel een trend. Is er iets dat je niet zint, dan los je daar maar op met wapens.
Had dat maar gedaan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:57 schreef tong80 het volgende:
Eerder op de dag zou hij nog een vriend hebben gebeld met de mededeling dat hij een eind aan zijn leven wilde maken.
Ik ben 50 en loop ook vrij rond.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:09 schreef nikk het volgende:
Hopelijk zit die idioot minstens tot zijn 40e vast. Dit soort gevaarlijke gekken wil je niet in de maatschappij hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |