Oh ja, je hebt gelijk hoor. Ik heb in die tijd ONZ gemod. Maar het is grappig omdat bijna niemand het zich lijkt te herinneren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:39 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik heb geen kloon, ik ben wie ik ben, ik kan me echt herinneren dat je in de tijde van foK!radio blauw was, maar goed dan niet.
Dan bij deze denkt iemand er aan, je grootste fan heeft zich gemeldquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt gelijk hoor. Ik heb in die tijd ONZ gemod. Maar het is grappig omdat bijna niemand het zich lijkt te herinneren.
Rooksignalen ook goed?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:55 schreef Pharkus het volgende:
Zeg gaan jullie via de PM/DM/postduif verder?
Mooi verwoordquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:16 schreef AF_ het volgende:
Waarom is dit topic dicht ? KLB / Bij de frietenboet niet weten welke snack
Kan je dan helemaal geen klacht over de geelgebruinde gefrituurde aardappel meer maken?
Modjes blijven toch op hun zolderkamerquote:
Problem solved.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:31 schreef Zaktabak het volgende:
Heeft de fok.nl Mod interface de optie om meerdere topics tegelijk aan te vinken en daar één actie op uit te voeren.
Ik zie nog steeds Susteren topics...
Saluut!quote:
Volgens mij zijn ze allemaal weg en hopelijk krijgt susteren zelf ook een dag vakantie voor elk topic.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:31 schreef Zaktabak het volgende:
Heeft de fok.nl Mod interface de optie om meerdere topics tegelijk aan te vinken en daar één actie op uit te voeren.
Ik zie nog steeds Susteren topics...
Heeft die een ban gekregen , ik zie geen streepje door zijn naam op zijn profielquote:
Ik zie wel een streepje.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heeft die een ban gekregen , ik zie geen streepje door zijn naam op zijn profiel
Omdat het toch alleen maar reacties met nohomo uitlokt. Als je je aan een woord ergert is bijvoorbeeld het woorden die je doen gruwelen topic van eerder vandaag meer geschikt ipv een heel topic eraan te wijdenquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:59 schreef iXVI het volgende:
KLB / No homo
Waarom deze dicht? Is een serieuze klacht, mensen die hele verhalen typen en dan bij een zin (no homo) gaan typen omdat ze het over knuffelen of iets dergelijks hebben. Bloed irritant!
Whehe, los van de keuze voor het slotje ben ik het ermee eens dat de "no hommo" opmerking nogal kansloos is. Vaak users die iets zeggen van "ja das echt een knappe man, hoe goed zou hij zoenen?" en dan "no homo".. Als je geen homo bent hoef je dat niet steeds te bevestigen, en wat is het ergste dat er kan gebeuren? Een grapje erover? Een hetro is daar niet zo gevoelig voor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:59 schreef iXVI het volgende:
KLB / No homo
Waarom deze dicht? Is een serieuze klacht, mensen die hele verhalen typen en dan bij een zin (no homo) gaan typen omdat ze het over knuffelen of iets dergelijks hebben. Bloed irritant!
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:33 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Whehe, los van de keuze voor het slotje ben ik het ermee eens dat de "no hommo" opmerking nogal kansloos is. Vaak users die iets zeggen van "ja das echt een knappe man, hoe goed zou hij zoenen?" en dan "no homo".. Als je geen homo bent hoef je dat niet steeds te bevestigen, en wat is het ergste dat er kan gebeuren? Een grapje erover? Een hetro is daar niet zo gevoelig voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |