Krabburgersquote:
Oh sorryquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
iemand uit m'n klas heeft hetzelfde tosti ijzer als jij![]()
vriend van me had dus gevraagd of ik met hem mee naar de camping wou, ik zei prima. het is een camping in zeeland en ik woon in limburg. omdat ik de laatste tijd te maken heb met privédingen ben ik erg gevoelig voor heimwee en op vakantie gaan, een paar maanden eerder ben ik op vakantie geweest met mijn ouders (voor een week) en ik heb vanaf de tweede dag bijna alleen maar depressief zitten rokenquote:
Viel Spassquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga even een balletje trappen
Laturrr
Als ik er optimistisch naar kijk heeft hij doorgehad dat het een nogal foute opmerking wasquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vriend van me had dus gevraagd of ik met hem mee naar de camping wou, ik zei prima. het is een camping in zeeland en ik woon in limburg. omdat ik de laatste tijd te maken heb met privédingen ben ik erg gevoelig voor heimwee en op vakantie gaan, een paar maanden eerder ben ik op vakantie geweest met mijn ouders (voor een week) en ik heb vanaf de tweede dag bijna alleen maar depressief zitten roken
dat bedacht ik me pas achteraf dus ik app mijn vriend of hij me wil bellen (had weinig beltegoed), enfin, ik vertel hem dat dus en leg dat heel rustig uit, dat ik het zelf ook echt kut vind en dat ik op dit moment gewoon niet weg wil gaan, zegt hij "veel succes met uit huis gaan later". vadsige backstabber![]()
![]()
ik zei "stik erin, echt waar" en heb opgehangen
ergste is ook nog dat hij een half uur later whatsappt: "kom je donderdag met T. en P. films kijken bij mij thuis"
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik er optimistisch naar kijk heeft hij doorgehad dat het een nogal foute opmerking was
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik er optimistisch naar kijk heeft hij doorgehad dat het een nogal foute opmerking was
kan hij toch op zijn minst zijn excuses aanbieden denk ik zo, ben geen lichtegeraakte nicht maar dit wil en hoef ik niet te pikkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dacht dat je van de andere kant was.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
beetje coke moven en die chimeids gangbangen jij dan
Of, hij bedoelde het niet lullig..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben van beide kantenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dacht dat je van de andere kant was.
Geen van beiden voor mij, tegenwoordig FOK! ik fulltime.
Maak hem dat dan vriendelijk duidelijk. Ga lekker films kijken en zeg dan wel dat je hoopt dat hij het begrijpt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kan hij toch op zijn minst zijn excuses aanbieden denk ik zo, ben geen lichtegeraakte nicht maar dit wil en hoef ik niet te pikken
Ik snap je wel, maar waarschijnlijk hoopt ie het zo te reddenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kan hij toch op zijn minst zijn excuses aanbieden denk ik zo, ben geen lichtegeraakte nicht maar dit wil en hoef ik niet te pikken
Naja als jij dat aan zijn toon hebt gehoord..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik hoorde het aan zijn toon, en ik vraag me tevens af hoe zo'n opmerking in die context niet lullig bedoelt is
hij had echt zo'n stem waarbij je je zo'n costanza voorstelt
[ afbeelding ]
zo van, ja het zal wel
Mart Smeets is vanavond toch weer op de buis?quote:
ik vind het ook niet echt iets om over te geinen, ik zit er echt mee, ik heb zelfs overwogen om gewoon te zeggen dat ik niet met hem wilde gaan en niet de waarheid te vertellen, maar nee, ik open me en ik word gewoon keihard genaaidquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Naja als jij dat aan zijn toon hebt gehoord..
Maar dat kan wel dat 'ie zat te geinen. Maar dat is dus niet het geval
Ken ik nietquote:
Wie is dat?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mart Smeets is vanavond toch weer op de buis?![]()
Ja ik snap je wel.. Maar misschien dat hij het niet serieus nam of dat hij het gewoon niet snapt..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind het ook niet echt iets om over te geinen, ik zit er echt mee, ik heb zelfs overwogen om gewoon te zeggen dat ik niet met hem wilde gaan en niet de waarheid te vertellen, maar nee, ik open me en ik word gewoon keihard genaaid
Die een praatprogramma heeft over de Tour de France, maar hij schoffeert zijn gasten en vindt zichzelf de echte eindbaas.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ken ik niet
[..]
Wie is dat?
[..]
Ja ik snap je wel.. Maar misschien dat hij het niet serieus nam of dat hij het gewoon niet snapt..
wie?quote:
ghehe, waar is dat en hoe laat?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die een praatprogramma heeft over de Tour de France, maar hij schoffeert zijn gasten en vindt zichzelf de echte eindbaas.
Hij wilt wel afspreken. Maar "ik moet niet denken dat hij een relatie wilt".quote:
Friendzoned.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij wilt wel afspreken. Maar "ik moet niet denken dat hij een relatie wilt".
Nee was misverstand met haar mobiel ofzo.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is je vriendin gezakt voor d'r tentamen?
Why the fuck wilde hij dan daten?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Het heet 'de avondetappe'. Hoe laat het is weet ik niet.quote:
Oh, beter.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee was misverstand met haar mobiel ofzo.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vriend van me had dus gevraagd of ik met hem mee naar de camping wou, ik zei prima. het is een camping in zeeland en ik woon in limburg. omdat ik de laatste tijd te maken heb met privédingen ben ik erg gevoelig voor heimwee en op vakantie gaan, een paar maanden eerder ben ik op vakantie geweest met mijn ouders (voor een week) en ik heb vanaf de tweede dag bijna alleen maar depressief zitten roken
dat bedacht ik me pas achteraf dus ik app mijn vriend of hij me wil bellen (had weinig beltegoed), enfin, ik vertel hem dat dus en leg dat heel rustig uit, dat ik het zelf ook echt kut vind en dat ik op dit moment gewoon niet weg wil gaan, zegt hij "veel succes met uit huis gaan later". vadsige backstabber![]()
![]()
ik zei "stik erin, echt waar" en heb opgehangen
ergste is ook nog dat hij een half uur later whatsappt: "kom je donderdag met T. en P. films kijken bij mij thuis"
okey thnx voor de tipquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het heet 'de avondetappe'. Hoe laat het is weet ik niet.
Weet niet, misschien heeft ie zich bedacht.quote:
of een one-night-stand.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet, misschien heeft ie zich bedacht.
niet raar, maar dat maakt het nog niet goed.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:38 schreef supersof het volgende:
Is het raar dat ik nu alcohol wil drinken terwijl ik dat niet lust.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:38 schreef supersof het volgende:
Volgens mij is hij niet helemaal eerlijk..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet, misschien heeft ie zich bedacht.
Wat een lambalquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:38 schreef supersof het volgende:
en dit.quote:
Probeer het.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:41 schreef supersof het volgende:
oke ik heb suavignong blanc ofzo.
is dat lekker?
Klinkt niet lekkerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:41 schreef supersof het volgende:
is dat lekker?
Volgens mij is het een droge witte wijn. Wel oké, maar niet erg fruitig.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:41 schreef supersof het volgende:
is dat lekker?
witte wijn is sowieso allemaal vrij makkelijk drinkbaar.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:41 schreef supersof het volgende:
is dat lekker?
schijtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgens mij is het een droge witte wijn. Wel oké, maar niet erg fruitig.
jawelquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
witte wijn is sowieso allemaal vrij makkelijk drinkbaar.
Maar die duif is vrij zoet
Maar ga nou niet drinken omdat je je daar kut over voelt
mss is z'n pa net doodgegaan ofzoquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:42 schreef supersof het volgende:
"Je bent wel een leuk meisje en je moet je niet onzeker voelen. Is nergens voor nodig."
Uit zijn reactie te zien is die zelf onzekerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:42 schreef supersof het volgende:
"Je bent wel een leuk meisje en je moet je niet onzeker voelen. Is nergens voor nodig."
droog en zoetquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgens mij is het een droge witte wijn. Wel oké, maar niet erg fruitig.
Wat een tactiekquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Probeer het.
Als je straks brakend op de grond ligt is jammer dan, maar dan pak je een andere fles.
Je bent zelf een idioot.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Rez en Etsu zijn gewoon een stel idioten. Dat moet je inmiddels toch wel weten.
nee. en nee.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Uit zijn reactie te zien is die zelf onzeker
Blokkeer hem lekker en ga iemand anders daten
mmh, toch nog iets van mijn vader geleerd dus.quote:
Hey, als zo'n gast zich zo tegenover meisjes gedraagt wil je echt niks met hem. ECHT NIET.quote:
Doe dat nou maar niet...quote:
Waarom niet? Er zijn genoeg andere leuke jongens en deze is het niet waard om er op door te gaan blijkbaar.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, als zo'n gast zich zo tegenover meisjes gedraagt wil je echt niks met hem. ECHT NIET.
En: proost
quote:
helemaal niet. Als je er iemand mee kan helpen, mag je best advies geven...quote:
Dan doe je het beter dan ikquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:45 schreef nodig het volgende:
Is het raar dat ik me pas wakker voel nadat ik 3 kopjes koffie heb gedronken s' ochtends :s
"Genoeg leuke jongens" Daar doelde ik opquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
helemaal niet. Als je er iemand mee kan helpen, mag je best advies geven...
Zie je, het lost helemaal niks op.quote:
de fles is nu al openquote:
Ja, ik ook. Dat mag je gewoon zeggen, want ik neem aan dat je leuke jongens voor haar bedoelt. Waar zij wel wat in zou kunnen zien en niet jongens aan haar probeert te koppelen die je zelf leuk vindt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"Genoeg leuke jongens" Daar doelde ik op
ik bel je mam als je te veel drinkt hoorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:46 schreef supersof het volgende:
En er is niemand die me tegen houdt.
ALLEEN OP DE WERELD ALLUSZ
..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Dat mag je gewoon zeggen, want ik neem aan dat je leuke jongens voor haar bedoelt. Waar zij wel wat in zou kunnen zien en niet jongens aan haar probeert te koppelen die je zelf leuk vindt.![]()
brandt het altijd zo?quote:
Nee echt nietquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:46 schreef supersof het volgende:
En er is niemand die me tegen houdt.
ALLEEN OP DE WERELD ALLUSZ
quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:46 schreef supersof het volgende:
Nee eigenlijk zijn mijn ouders gewoon op vakantie en mijn vrienden zijn bezig.
Wen je aan, eerst had ik dat met bier ook. Maar zelfs wodka gaat makkelijk naar binnen bij mijquote:
nee, hoeft nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee echt niet
kom maar tc ik laat het zien
Bier brandenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wen je aan, eerst had ik dat met bier ook. Maar zelfs wodka gaat makkelijk naar binnen bij mij
zie niks :Squote:
tinychat.com/jngjng ofzoquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:49 schreef TBakkert het volgende:
Iemand die mij een link naar TC wil sturen?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Bier branden
Ik vond het alleen veels te bitter toen ik begonhet branden kwam pas bij de jagermeisters
mijn dm file is kapot :Squote:
Watskeburt?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:49 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn dm file is kapot :S
mijn hart ook :S
hij wilt niet meerquote:
omg pizzaquote:
kusje op je hartquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:49 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn dm file is kapot :S
mijn hart ook :S
dankjequote:
nietquote:
#cut4sofquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:51 schreef Rodawa het volgende:
Wtf is dit maatjes. Ging net beetje eten pakken wegens honger, maar de kattenbak staat ook in de keuken. Weet niet wat dat mormel gegeten heeft, maar het stonk zo erg dat mijn hongergevoel om is gezet naar een afgunst voor eten.
Fuck.
Tevens is dit een sympathiepost naar supersof, heb beetje bijgelezen, het komt wel goed hoor, denk ik.
weetniequote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom ben je nu zo verdrietig dan? Kende je hem goed?
weetniequote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom ben je dan helemaal van de leg?
Haal dat ding weg uit de keukenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:51 schreef Rodawa het volgende:
Wtf is dit maatjes. Ging net beetje eten pakken wegens honger, maar de kattenbak staat ook in de keuken. Weet niet wat dat mormel gegeten heeft, maar het stonk zo erg dat mijn hongergevoel om is gezet naar een afgunst voor eten.
Fuck.
Tevens is dit een sympathiepost naar supersof, heb beetje bijgelezen, het komt wel goed hoor, denk ik.
Wachtwoord.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:52 schreef nodig het volgende:
laptop hotspotten omdat router geen wifi doet![]()
Gelijk 5 apparaten erop
Niets aan de hand dusquote:
Heb ik, al die 5 apparaten zijn van mijn familieleden die gelijk kwamen zeuren bij nodig om wifi toen die thuis kwamquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit quote ik voor als je 25 bent
ik moet iets hebben wat ik wel lekker vind. Maar ik weet dus niet wat.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:53 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Drink wodka-redbull
Of sprite met bacardi razz
smirnoff icequote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet iets hebben wat ik wel lekker vind. Maar ik weet dus niet wat.
colaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
chocomel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Begin is met smirnoff ice of iets dergelijksquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ERISTOFF LIMEquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Is #burn4sof ook goed? Heb net een brandwondje opgelopen op mijn middelvinger, geen pics want straks wordt het verkeerd geïnterpreteerd en krijg ik een ban, maar het doet wel pijn.quote:
Er is voor de rest geen plek. Ja in de woonkamer, maar daar stinkt het sowieso al erg genoeg.quote:
Als het maar pijn doetquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is #burn4sof ook goed? Heb net een brandwondje opgelopen op mijn middelvinger, geen pics want straks wordt het verkeerd geïnterpreteerd en krijg ik een ban, maar het doet wel pijn.
[..]
Er is voor de rest geen plek. Ja in de woonkamer, maar daar stinkt het sowieso al erg genoeg.
hoe oud is die van jou dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is burn4sof ook goed? Heb net een brandwondje opgelopen op mijn middelvinger, geen pics want straks wordt het verkeerd geïnterpreteerd en krijg ik een ban, maar het doet wel pijn.
[..]
Er is voor de rest geen plek. Ja in de woonkamer, maar daar stinkt het sowieso al erg genoeg.
jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:55 schreef Rodawa het volgende:
Wat is de situatie jongens, supersof probeert de pijn weg te drinken maar is nog niet dronken geweest? Anders gebruiken we gewoon een beetje chloroform, voel je ook niks van.
Heb je je haar laten verven bij de huisarts?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je een glas wijn pakken, en in een keer leeg drinken, dan voel je het meest en is het maar even vies.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb je je haar laten verven bij de huisarts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn haar is niet geverfd, maar wil het wel bruin verven na de vakantie hebben![]()
Het is een brandwond. Ik wou met één pannenlap de verdomde pan een pitje naar achter zetten, maar toen ging het mis en gelijk boem, RECHT OP MUN FINGURquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als het maar pijn doet(hoe kom je trouwens aan een snijwondje op je middelvinger
)
Eén is een jaar of 9, de ander is bijna een jaar oud. 10-11 maanden denk ik. Maar ik weet zeker dat het die eerste kat was, die andere laat namelijk wel eens scheetjes maar nooit met zoveel aromaquote:
haha, die van ons gaat gewoon naar buiten, dus doe die kattenbak dan toch weg?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is een brandwond. Ik wou met één pannenlap de verdomde pan een pitje naar achter zetten, maar toen ging het mis en gelijk boem, RECHT OP MUN FINGUR!
[..]
Eén is een jaar of 9, de ander is bijna een jaar oud. 10-11 maanden denk ik. Maar ik weet zeker dat het die eerste kat was, die andere laat namelijk wel eens scheetjes maar nooit met zoveel aroma
kook jijquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is een brandwond. Ik wou met één pannenlap de verdomde pan een pitje naar achter zetten, maar toen ging het mis en gelijk boem, RECHT OP MUN FINGUR!
[..]
Eén is een jaar of 9, de ander is bijna een jaar oud. 10-11 maanden denk ik. Maar ik weet zeker dat het die eerste kat was, die andere laat namelijk wel eens scheetjes maar nooit met zoveel aroma
pics na de vakantiequote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn haar is niet geverfd, maar wil het wel bruin verven na de vakantie hebben
Ik voel jequote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Die jongste mag nog niet, moet nog gesteriliseerd worden, dus dat is nog geen optie.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha, die van ons gaat gewoon naar buiten, dus doe die kattenbak dan toch weg?
Fucked up broertje, wat zat er allemaal in? Jus?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik voel jedaarom altijd vrouwen laten koken
Tevens zoiets gebeurde mij vandaag ook, ik liet de hele pan met inhoud vallen![]()
En is dat goed? Zegt me niks want ik speel namelijk al een poos niet meer.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
winloss ratio ligt rond de 6.8:1
een aangebrand gebakken eiquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die jongste mag nog niet, moet nog gesteriliseerd worden, dus dat is nog geen optie.
[..]
Fucked up broertje, wat zat er allemaal in? Jus?
valt wel meequote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
En is dat goed? Zegt me niks want ik speel namelijk al een poos niet meer.
Doei is ei bakken en dan gas volop aan dan gaat het knetterenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
een aangebrand gebakken ei
Mijn kookkunsten
Wat gaat er nu gebeuren danquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:01 schreef nodig het volgende:
kutzooi brief voor machtiging hogeschool vanochtend vergeten
Nice.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn kookkunsten
Moest lachenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice.![]()
Een vriend van me wou ooit aardappels koken zonder water. Had ook niet zo'n goede afloop.
Watquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn kookkunsten
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:01 schreef nodig het volgende:
kutzooi brief voor machtiging hogeschool vanochtend vergeten
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:42 schreef supersof het volgende:
Kate Upton?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:07 schreef xcachet het volgende:
Zeg Rodawa, herken jij die persoon uit mijn ui niet?
nu welquote:
Nooit gedaan, wat gebeurt er danquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice.![]()
Een vriend van me wou ooit aardappels koken zonder water. Had ook niet zo'n goede afloop.
Probeer het.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nooit gedaan, wat gebeurt er dan
omnomnomquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:09 schreef zwerty het volgende:
Ik drink nu cola vanille :s helpt me al mijn problemen te vergeten :s
problemen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:09 schreef zwerty het volgende:
zoutzuur drinke helpt je ook alles te vergete XDquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:09 schreef zwerty het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:09 schreef zwerty het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
zoutzuur drinke helpt je ook alles te vergete XD
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:08 schreef Rodawa het volgende:
SPANNEND MOMENT DIT, KLOPT HET OF KLOPT HET NIET...
nee sorry heb er maar 1quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omnomnom
kom je mij een blikje brengen?
ja issues enzo :squote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://scienceblogs.com/p(...)-drug-frightening-b/quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zij is echt geweldigquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Had ooit een UI van haar gemacht.
[ afbeelding ]
#big #struggles #living #the #lifequote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:10 schreef zwerty het volgende:
[..]
nee sorry heb er maar 1
[..]
ja issues enzo :s
[..]
Coca cola vanillequote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:09 schreef zwerty het volgende:
niet gekliktquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
http://scienceblogs.com/p(...)-drug-frightening-b/
ja hier wat goedmaakgeluidquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:11 schreef zwerty het volgende:
[..]
#teenproblems #firstworldproblems #cute
Nog twee dagen en dan drie dagen examens.quote:
Bedoel je die wat je nu hebt, Ariana Grande? Dat vind ik maar een snolletje.quote:
vroem vroem in mn waggiequote:
ik heb nu geen 20 bier op hoorquote:
In dat geval hebben wij nu een probleem.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bedoel je die wat je nu hebt, Ariana Grande? Dat vind ik maar een snolletje.
ik kocht net 2 flessen ice teaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik kwam thuis van werk en dronk een flesje ice tea :s :s
heul welquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij mag niet eens op de brombrom
nee. ik ben elke nacht nu tot twee uur op. dus ik kan nu niet slapenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je probeert te hard. Neem gewoon een pakje taksi en ga slapen, morgen voel je je beter.
pics van de zonnebrilquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:13 schreef zwerty het volgende:
[..]
ik kocht net 2 flessen ice tea
toen kreeg ik een zonnebril
hackersquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:13 schreef nodig het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ubisoft-website.html
Dat verklaart de mail die ik kreeg van Ubisoft.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:13 schreef nodig het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ubisoft-website.html
Eens even kijken of ik hem ook heb op 1 van mijn 10 email adressenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat verklaart de mail die ik kreeg van Ubisoft.
geefquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:13 schreef nodig het volgende:
[..]
pics van de zonnebril![]()
![]()
Ik kocht gister AH ice tea in de AH van VA![]()
Hoe lang kende je dat mannetje al?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:14 schreef supersof het volgende:
door hem ben ik ook verslaafd aan dit lied
Als je maar niets geks doet oke?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
nee. ik ben elke nacht nu tot twee uur op. dus ik kan nu niet slapen
nee doe ik nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je maar niets geks doet oke?
Ik zag mijn avondmaal ook al voor me.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:16 schreef supersof het volgende:
oke ik overdrijf misschien wel een beetje. maar ik zag het al helemaal voor me
lekker he?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zag mijn avondmaal ook al voor me.
Toen brandde het aan.
Nu drink ik wijn met taksi.
Als je morgenochtend wakker word is het allemaal al een stuk chillerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:16 schreef supersof het volgende:
oke ik overdrijf misschien wel een beetje. maar ik zag het al helemaal voor me
nee want dan word ik wakker en ben ik WEER alleen tot de avond. Dan komen vriendinnen pas ut hun werk naar mij toe.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je morgenochtend wakker word is het allemaal al een stuk chiller
min or meerquote:
oke leukquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
oke ik geef geen neuks het was gewoon een artikel over zip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |