Krabburgersquote:
Oh sorryquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
iemand uit m'n klas heeft hetzelfde tosti ijzer als jij![]()
vriend van me had dus gevraagd of ik met hem mee naar de camping wou, ik zei prima. het is een camping in zeeland en ik woon in limburg. omdat ik de laatste tijd te maken heb met privédingen ben ik erg gevoelig voor heimwee en op vakantie gaan, een paar maanden eerder ben ik op vakantie geweest met mijn ouders (voor een week) en ik heb vanaf de tweede dag bijna alleen maar depressief zitten rokenquote:
Viel Spassquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga even een balletje trappen
Laturrr
Als ik er optimistisch naar kijk heeft hij doorgehad dat het een nogal foute opmerking wasquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vriend van me had dus gevraagd of ik met hem mee naar de camping wou, ik zei prima. het is een camping in zeeland en ik woon in limburg. omdat ik de laatste tijd te maken heb met privédingen ben ik erg gevoelig voor heimwee en op vakantie gaan, een paar maanden eerder ben ik op vakantie geweest met mijn ouders (voor een week) en ik heb vanaf de tweede dag bijna alleen maar depressief zitten roken
dat bedacht ik me pas achteraf dus ik app mijn vriend of hij me wil bellen (had weinig beltegoed), enfin, ik vertel hem dat dus en leg dat heel rustig uit, dat ik het zelf ook echt kut vind en dat ik op dit moment gewoon niet weg wil gaan, zegt hij "veel succes met uit huis gaan later". vadsige backstabber![]()
![]()
ik zei "stik erin, echt waar" en heb opgehangen
ergste is ook nog dat hij een half uur later whatsappt: "kom je donderdag met T. en P. films kijken bij mij thuis"
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik er optimistisch naar kijk heeft hij doorgehad dat het een nogal foute opmerking was
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik er optimistisch naar kijk heeft hij doorgehad dat het een nogal foute opmerking was
kan hij toch op zijn minst zijn excuses aanbieden denk ik zo, ben geen lichtegeraakte nicht maar dit wil en hoef ik niet te pikkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dacht dat je van de andere kant was.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
beetje coke moven en die chimeids gangbangen jij dan
Of, hij bedoelde het niet lullig..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben van beide kantenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dacht dat je van de andere kant was.
Geen van beiden voor mij, tegenwoordig FOK! ik fulltime.
Maak hem dat dan vriendelijk duidelijk. Ga lekker films kijken en zeg dan wel dat je hoopt dat hij het begrijpt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kan hij toch op zijn minst zijn excuses aanbieden denk ik zo, ben geen lichtegeraakte nicht maar dit wil en hoef ik niet te pikken
Ik snap je wel, maar waarschijnlijk hoopt ie het zo te reddenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kan hij toch op zijn minst zijn excuses aanbieden denk ik zo, ben geen lichtegeraakte nicht maar dit wil en hoef ik niet te pikken
Naja als jij dat aan zijn toon hebt gehoord..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik hoorde het aan zijn toon, en ik vraag me tevens af hoe zo'n opmerking in die context niet lullig bedoelt is
hij had echt zo'n stem waarbij je je zo'n costanza voorstelt
[ afbeelding ]
zo van, ja het zal wel
Mart Smeets is vanavond toch weer op de buis?quote:
ik vind het ook niet echt iets om over te geinen, ik zit er echt mee, ik heb zelfs overwogen om gewoon te zeggen dat ik niet met hem wilde gaan en niet de waarheid te vertellen, maar nee, ik open me en ik word gewoon keihard genaaidquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Naja als jij dat aan zijn toon hebt gehoord..
Maar dat kan wel dat 'ie zat te geinen. Maar dat is dus niet het geval
Ken ik nietquote:
Wie is dat?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mart Smeets is vanavond toch weer op de buis?![]()
Ja ik snap je wel.. Maar misschien dat hij het niet serieus nam of dat hij het gewoon niet snapt..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind het ook niet echt iets om over te geinen, ik zit er echt mee, ik heb zelfs overwogen om gewoon te zeggen dat ik niet met hem wilde gaan en niet de waarheid te vertellen, maar nee, ik open me en ik word gewoon keihard genaaid
Die een praatprogramma heeft over de Tour de France, maar hij schoffeert zijn gasten en vindt zichzelf de echte eindbaas.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ken ik niet
[..]
Wie is dat?
[..]
Ja ik snap je wel.. Maar misschien dat hij het niet serieus nam of dat hij het gewoon niet snapt..
wie?quote:
ghehe, waar is dat en hoe laat?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die een praatprogramma heeft over de Tour de France, maar hij schoffeert zijn gasten en vindt zichzelf de echte eindbaas.
Hij wilt wel afspreken. Maar "ik moet niet denken dat hij een relatie wilt".quote:
Friendzoned.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij wilt wel afspreken. Maar "ik moet niet denken dat hij een relatie wilt".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |