Modem wist je al wel?quote:
Zo simpel.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:33 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]
Behoeft geen verdere uitleg.
't is ook al ouwe historische meuk, zoeen modem.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:35 schreef µ het volgende:
[..]
Modulator- demodulator. Moest ik opzoeken.
Damn.
Och, op zich worden de apparaatjes die je DSL/DOCSIS naar Ethernet/WiFi/USB omzetten ook nog steeds modem genoemd. (Ja, of routers als het allemaal geïntegreerd is misschien..)quote:Op maandag 15 juli 2013 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
't is ook al ouwe historische meuk, zoeen modem.
Ik huilquote:
Erg hè.quote:
Ja en nee, dit nummer is origineel van iemand anders en dat is een zangeres.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:28 schreef Tropanzia het volgende:
Nu heb ik de clip dus gezien en blijkt het toch een man te zijn. Laatst op de radio zeiden ze dat het een vrouw wasHad ik het dus toch bij het goede eind.
Goed je info geven. Het nummer is geschreven door McKee, zij heeft het zelf pas in 2007 (22 jaar na die van Sharkey) opgenomen, maar dat is nooit een hit geworden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:02 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja en nee, dit nummer is origineel van iemand anders en dat is een zangeres.
Namelijk van Maria Mckee van lone justice
Hahaha! Ik heb vrienden gehad die in de supermarkt werkten en als er eentje een moeizame lange dag had en aangesproken werd met zijn naam dan snapte hij niet waarom die persoon hem kende. Uiteraard had hij gewoon een naambordje op.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:15 schreef NoBoNo het volgende:
Ik zie al jaren en jaren die hoedjes van kinderen met Sinterklaas met hun naam erop en ik zag ook al net zo lang wel dat hun naam op het hoedje stond.
Maar 2 jaar terug schoot het me ineens te binnen: Verrek, zo wist Sinterklaas dus vroeger (als in 30 jaar terug) hoe ik heette.
Ik heb het uit een boek ergens met muziekweetjesquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:32 schreef kvd het volgende:
Ik kan niks over die uitvoering vinden, alleen dat stukje van jou. Verder staat overal dat zij het heeft geschreven en hij het heeft gezongen. Het staat ook niet op platen van Lone Justice.
?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:33 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]
Neuh, leuk geprobeerd maar je pleurt gewoon voorover hoor, hoek is veel te klein/grootquote:Op maandag 15 juli 2013 20:33 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt me ook lekker voor je enkel/achillespeesquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neuh, leuk geprobeerd maar je pleurt gewoon voorover hoor, hoek is veel te klein/grootJe pleurt gewoon neer op je knieen.
Dat is gewoon een patent van Michael Jackson hoor. Kom op he, zo moeilijk is het nou ook weer niet. Iedereen die een beetje fit is kan zich zo weer staande krijgen in die hoek hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neuh, leuk geprobeerd maar je pleurt gewoon voorover hoor, hoek is veel te klein/grootJe pleurt gewoon neer op je knieen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |