Is 91.184.0.100 dat het IP adres van blogger, of van Hostnet? Ik heb namelijk 4 A records die naar een ander IP adres verwijzen, en 2 die naar 91.184.0.100 verwijzen xD.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:37 schreef dikkekaas het volgende:
Ik zie het probleem al, één van je A-records staat nog ingesteld op Hostnet ipv Blogger (91.184.0.100)
Ik ben al heel lang niet actief geweest op dit forum. Kijk wel elke dag op het forum & op de frontpagequote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:40 schreef Maax het volgende:
Zeg trouwens TS, van wie ben je nou eigenlijk een kloon?
Dat dacht ik al, want jou post, dm en smilie gedrag valt niet in het verwachtingspatroon van een eendagsvliegquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:42 schreef eentweedrievraag het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang niet actief geweest op dit forum. Kijk wel elke dag op het forum & op de frontpage.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:43 schreef Maax het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, want jou post, dm en smilie gedrag valt niet in het verwachtingspatroon van een eendagsvlieg
Kijk maar even hier: https://support.google.co(...)n#ts=1234251,1734115quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:42 schreef eentweedrievraag het volgende:
Moet ik de CNAME wijzigen, of de A name?
Ik heb 4 A records die verwijzen naar 91.184.0.100 .quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:45 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Kijk maar even hier: https://support.google.co(...)n#ts=1234251,1734115
Waarschijnlijk staan je CNAME-records wel goed, denk dat dat ene A-record dat naar Hostnet verwijst het enige probleem is. Als die eruit is zal het overal wel werken!
Oh haha ja dacht dat het er één was. Die moeten weg. Alle A-records moeten verwijzen naar 216.239.32.21quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:46 schreef eentweedrievraag het volgende:
[..]
Ik heb 4 A records die verwijzen naar 91.184.0.100 .
Ik denk dat ik die moet verwijderen? xD
Moet ik die echt verwijderen, of gewoon wijzigen? Dus i.p.v. de oude IP, nu 216.239.32.21 ?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:46 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Oh haha ja dacht dat het er één was. Die moeten weg. Alle A-records moeten verwijzen naar 216.239.32.21
Die mail publiceren op je website onder de noemer "negatieve reviews x niet gewenst"quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:53 schreef eentweedrievraag het volgende:
Hij (eigenaar van het bedrijf) stuurt mij net de volgende e-mail:
De mogelijkheid die ik je telefonisch heb doorgegeven staat tot morgen ochtend 10:00 uur. Mocht alles dan nog online staan dan zal ik het proces uit handen geven en zal het vervolg via onze advocaat lopen.
Wat zal ik doen?
Goede!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:58 schreef Maax het volgende:
[..]
Die mail publiceren op je website onder de noemer "negatieve reviews xa niet gewenst"
Of anoniem ergens on een server in Kazachstan gooien.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:22 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Verwijderen en hopen dat het in de Google cache blijft.
Lekker laten gaan. Jij kunt net zo goed een advocaat in de arm nemen ivm oplichting.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:53 schreef eentweedrievraag het volgende:
Hij (eigenaar van het bedrijf) stuurt mij net de volgende e-mail:
De mogelijkheid die ik je telefonisch heb doorgegeven staat tot morgen ochtend 10:00 uur. Mocht alles dan nog online staan dan zal ik het proces uit handen geven en zal het vervolg via onze advocaat lopen.
Wat zal ik doen?
Google eens naar:quote:
Ah okequote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:13 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Volgens mij heeft TS de DNS records net aangepast, waar volgens mij het probleem lag. Als alles nu goed staat kan het maximaal een paar uur duren voordat dat overal goed zichtbaar is.
Probeer de term oplichting te vermijden.quote:Zoals ik eerder op mijn blog heb aangegeven: dit heeft geen enkele waarde. x is een bedrijf die studenten oplicht en aan het lijntje houdt, zij hebben namelijk niets van de program agreement waar kunnen maken!
Dit is geen leugen, 'normaal gesproken' duidt op een indicatie, geen harde afspraak.quote:om nog maar niet te spreken over de leugen dat zij 'normaal gesproken binnen 2 maanden een stage geregeld hebben
Vermijd de term oplichters/scammers. Probeer het bedrijf niet te veel direct aan te vallen, de lezer van de review kan eenvoudig zelf een conclusie trekken.quote:waarop ik besloot om de oplichters / scammers
Ja, ik zal dat vandaag wijzigen. Bedankt voor de review van mijn reviewquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:24 schreef dikkekaas het volgende:
Ben nu pas het verhaal aan het lezen. Als ik jou was zou ik bij deel 1 in elk geval hier naar kijken:
[..]
Probeer de term oplichting te vermijden.
[..]
Dit is geen leugen, 'normaal gesproken' duidt op een indicatie, geen harde afspraak.
[..]
Vermijd de term oplichters/scammers. Probeer het bedrijf niet te veel direct aan te vallen, de lezer van de review kan eenvoudig zelf een conclusie trekken.
Ik krijg nog steeds de hostnet pagina. Als dit morgen om 10u nog zo is denkt die vent misschien "ah mooi, het heeft gewerkt!"quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:35 schreef eentweedrievraag het volgende:
Kunnen jullie even checken of de website het doet? Heb net aan A hosts/cnames/IP's geknoeid, bij mij werkt alles wel, maar een aantal hadden problemen.
Als TS vaak genoeg ****-*** review op zijn website plaatst (waarom mag de naam niet genoemd worden ovigens? heb de link al meerdere malen zien staan) zal dat niet erg lang duren. Ook dit topic zal op een gegeven moment dan wel omhoog komen :pquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:29 schreef HardMetal het volgende:
Als je nu zoekt op:
*****-*** review
staan alle onzin reviews nog dik bovenaan. Hoe krijgen we de website van TS bovenaan in google?
Ik geef de links enkel via DM, omdat ik ook dacht dat het niet toegestaan zou zijn. Maar steeds meer mensen posten het, en er zijn oude topics gelinkt (hier geplaatst) waarin het ook stond. Dus ik twijfel... mag het wel of niet?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Sinds wanneer is naming & shaming toegestaan op FOK?
Aantal zinnen kunnen inderdaad wel iets duidelijker.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:43 schreef Catch22- het volgende:
Financieel erg benadeeld
Niet gekregen waarvoor ik een, voor mij, behoorlijke som geld heb betaald
En kom je uit t oosten? Je taalgebruik is niet echt abn
Klopt, ik ben dan ook erg benieuwd naar deel 3 van TS. Als ik de eerste twee delen doorlees lijkt het er namelijk wel een beetje op dat het bedrijf niet gigantisch veel moeite doet en dat TS afgewimpeld wordt met smoesjes. Natuurlijk is de reactie hierop van het bedrijf ook interessant, maar die komt misschien naar voren in deel 3?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:34 schreef karton2 het volgende:
Niet het hele topic doorgelezen maar dit staat er in hun FAQ:
[..]
In die terms staat weer geschreven dat zij niet verantwoordelijk zijn blabla..
Goed, nu is dat allemaal wel lekker makkelijk geschreven door het bedrijf, maar het lijkt me logisch dat ze nooit 100% kunnen garanderen dat ze een plek voor je kunnen vinden.
In mijn visie beargumenteert TS zijn stelling heel duidelijk met feiten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Sinds wanneer is naming & shaming toegestaan op FOK?
Ja, aanbetaling die je doet is 200 euro. De rest betaal als je een plaatsing accepteert.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:34 schreef karton2 het volgende:
Niet het hele topic doorgelezen maar dit staat er in hun FAQ:
[..]
In die terms staat weer geschreven dat zij niet verantwoordelijk zijn blabla..
Goed, nu is dat allemaal wel lekker makkelijk geschreven door het bedrijf, maar het lijkt me logisch dat ze nooit 100% kunnen garanderen dat ze een plek voor je kunnen vinden.
TS Dit is denk ik wel echt het verstandigst. Je vergeet namelijk anders altijd wel iets weg te halen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:22 schreef afgelopen het volgende:
Ik zou de site nu offline halen en zsm herschrijven en weer uploaden, want zoals de teksten er nu staan is het smaad. In ieder geval de namen van betrokken personen verwijderen, en niet spreken over termen als 'oplichting' of 'onprofessioneel', maar gewoon de mails laten zien waaruit blijkt dat je inderdaad heel lang hebt moeten wachten op een kutstage die ook nog eens heel veel geld kostte. Daarmee bereik je hetzelfde maar 'beschuldig' jex niet direct van vanalles.
Ja, enkel ene Janine. Maar het meeste ging via een sponsor in de VS. Zelf deden ze bijna geen flikker. Zelfs de Visa aanvraag liep via de sponsor.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:31 schreef Bucketlist het volgende:
Heb je wel eens die mensen telefonisch gesproken (los van de eigenaar). Zal mij ook niks verbazen als de medewerkers bedacht zijn
Succes! Definitie smaad (van wiki, zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Smaad): - Smaad is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar van feiten te beschuldigen waaraan hij of zij zich schuldig zou hebben gemaakt, zonder dat wordt gehandeld uit noodzakelijke verdediging of dat te goeder trouw kon worden aangenomen dat deze feiten waar zijn en dat het algemeen belang vereiste dat de feiten naar buiten werden gebracht. Het doel is het ruïneren van de reputatie van het slachtoffer. -quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:37 schreef eentweedrievraag het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik de website tijdelijk offline kan halen... Ik gebruik blogger.
Maar ik ga er vannacht aan timmeren, ik heb mijn bob de bouwer helm al op.
Ik zal alles wat ''te direct'' is en alle andere ''extreme'' uitspraken verwijderen/wijzigen.
Ja, het gaat mij idd om andere studenten te waarschuwen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:42 schreef afgelopen het volgende:
[..]
Succes! Definitie smaad (van wiki...): - Smaad is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar van feiten te beschuldigen waaraan hij of zij zich schuldig zou hebben gemaakt, zonder dat wordt gehandeld uit noodzakelijke verdediging of dat te goeder trouw kon worden aangenomen dat deze feiten waar zijn en dat het algemeen belang vereiste dat de feiten naar buiten werden gebracht. Het doel is het ruïneren van de reputatie van het slachtoffer. -
Kortom, wanneer je het algemeen belang mee benadrukt (pas goed op want de kans zit erin dat je een hoop geld kwijt bent) en minder reputatieschade beoogt (het zijn onprofessionele oplichters) scheelt dat een hele hoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |