misc zit sowieso vol met vrouwenhatersquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
met wat voor vrouwen gaan jullie om
Dexter kijken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zijn vast wel mensen met de gear en de connecties om een lijk te doen verdwijnen. Maar als je die niet hebt dan ben je nogal beperkt in je mogelijkheden
Vrouwen zijn over het algemeen gewiekster dan mannen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
met wat voor vrouwen gaan jullie om
Ik ga daar ook eens lezen, klinkt vermakelijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:16 schreef seto het volgende:
[..]
misc zit sowieso vol met vrouwenhaters
allemaal van die gefrustreerde ventjes die claimen dat elke vrouw uiteindelijk vreemd gaat blabla
Je moet ook zorgen dat je vrouw altijd een beetje bang voor je blijft. Dan gaan ze nooit vreemd omdat ze weten dat de rapen dan gaar zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:16 schreef seto het volgende:
[..]
allemaal van die gefrustreerde ventjes die claimen dat elke vrouw uiteindelijk vreemd gaat blabla
Dan ben je kennelijk niet uitgenodigd voor het tweede deel. Misschien waren ze bang dat de stripper met jou aan de slag wilde i.p.v. met de bruid.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet zo mankom op. De ' vrijgezellenfeestjes' die ik heb meegemaakt (van de vrouwen dan) komen neer op een high-tea of als het heel gek wordt een flesje champagne opentrekken in een middelmatige club.
Ja misogynie is aardig populair daar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:16 schreef seto het volgende:
[..]
ja oke gewiekst, wellicht een guilttripje hier en daar, maar dat gelijk doortrekken naar het neuken van vrienden van je partner of partners van je vrienden.. wauwquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Vrouwen zijn over het algemeen gewiekster dan mannen.
Je moet ze wel op de juiste manier verzwaren en op de juiste plek in de Maas kieperen natuurlijk, amateur.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
In Rotterdam heb je geen ruimte en privacy om een lijk te begraven. In de maas gooien wordt zo gevonden
Als je vrouw vreemd gaat betekent dat niets meer dan dat je een pussy bent in bed.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je moet ook zorgen dat je vrouw altijd een beetje bang voor je blijft. Dan gaan ze nooit vreemd omdat ze weten dat de rapen dan gaar zijn
Ik zeg niet dat elke vrouw vreemdgaat, maar ze zoeken het wel vaker in die hoek dan mannen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ja oke gewiekst, wellicht een guilttripje hier en daar, maar dat gelijk doortrekken naar het neuken van vrienden van je partner of partners van je vrienden.. wauw
komt omdat je een te romantisch beeld van niet-westerse vrouwen hebtquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja misogynie is aardig populair daar.
Toch is er ook een andere kant, wanneer je op internet gaat lezen naar de verhalen van vrouwen of wanneer je het in je omgeving ziet. Maarja, lang niet elke vrouw is een slet, er zijn genoeg eerlijke en goed opgevoede meisjes. Ik heb wel het idee dat je het grootste deel daarvan niet vind bij de autochtone Nederlandse dames.
Vrouwen hebben vaak juist hele andere beweegredenen dan alleen de bedprestaties van hun manquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als je vrouw vreemd gaat betekent dat niets meer dan dat je een pussy bent in bed.
Dit klopt zo erg.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb wel het idee dat je het grootste deel daarvan niet vind bij de autochtone Nederlandse dames.
Dat weet hij niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vrouwen hebben vaak juist hele andere beweegredenen dan alleen de bedprestaties van hun man
-Te weinig aandacht van de huidige vriendquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vrouwen hebben vaak juist hele andere beweegredenen dan alleen de bedprestaties van hun man
Dit is allemaal te voorkomen door haar op de eerste date de luchtbuks van je opa te laten zienquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
-Te weinig aandacht van de huidige vriend
-Opstapje naar een nieuwe relatie
-Wraak omdat de man zelf eerder is vreemd gegaan
-Vrouw begon de relatie om provider rol niet aantrekkingskracht
Denk dat zodra de camera's weg zijn John ook weg is. 10/10 van die huisvrouwen ziet er namelijk ook totaal niet uit. Het is denk eerder zo dat ze tijdens de wekelijkse 5 minuutjes seks met hun man de oogjes net wat harder dichtknijpen en fantaseren dat het John isquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:27 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel huisvrouwtjes met problemen met haar man zich voor de voeten werpen van die John Williams.Je ziet die vrouwen werkelijk soppen bij dat schijnheilige medeleven van hem.
'De camera crew is weg, ik doe mijn jurkje omhoog en wacht tot die lieve begripvolle knappe neger me helemaal volknalt.'
Dit ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:27 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel huisvrouwtjes met problemen met haar man zich voor de voeten werpen van die John Williams.Je ziet die vrouwen werkelijk soppen bij dat schijnheilige medeleven van hem.
'De camera crew is weg, ik doe mijn jurkje omhoog en wacht tot die lieve begripvolle knappe neger me helemaal volknalt.'
Denk niet dat John een aantal van die vrouwtjes schuwt tho.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Denk dat zodra de camera's weg zijn John ook weg is. 10/10 van die huisvrouwen ziet er namelijk ook totaal niet uit. Het is denk eerder zo dat ze tijdens de wekelijkse 5 minuutjes seks met hun man de oogjes net wat harder dichtknijpen en fantaseren dat het John is
Ga eens in op de redenen die ik je net gaf.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Denk dat zodra de camera's weg zijn John ook weg is. 10/10 van die huisvrouwen ziet er namelijk ook totaal niet uit. Het is denk eerder zo dat ze tijdens de wekelijkse 5 minuutjes seks met hun man de oogjes net wat harder dichtknijpen en fantaseren dat het John is
make mequote:Op woensdag 3 juli 2013 12:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ga eens in op de redenen die ik je net gaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |