SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent zo kanker stoer.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Gasten die uitgebreid gaan zitten appen ofzo gaan op de voetensteuntjes van het diprek...
Gewoon gezegd dat de lounge ruimte ergens anders was. Phaggots.
Ik weet dat ik nu overkom als een MarMar. Maar kom op...niet eens subtiel ff op je telefoon kijken maar uitgebreid chillen op een apparaat.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij bent zo kanker stoer.
Vertel me meer.
En toen? Kropen ze toen huilend weg, wensend dat ze nooit te nimmer meer een stoere chick tegen kwamen, like yourself?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik weet dat ik nu overkom als een MarMar. Maar kom op...niet eens subtiel ff op je telefoon kijken maar uitgebreid chillen op een apparaat.
Hoe lukt het kontje verkopen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Gasten die uitgebreid gaan zitten appen ofzo gaan op de voetensteuntjes van het diprek...
Gewoon gezegd dat de lounge ruimte ergens anders was. Phaggots.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:59 schreef fathank het volgende:
Vrouwen met een grote waffel zijn gewoon niet hard genoeg geslagen.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En toen? Kropen ze toen huilend weg, wensend dat ze nooit te nimmer meer een stoere chick tegen kwamen, like yourself?
Haters are motivators.quote:
Davequote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:14 schreef McNulty het volgende:
Nieuwe Dave Chapelle standup mij G's
Ahh Chappelle's Show the memories......
En bedankt, heb morgen mijn laatste tentamen en dan kom je hier mee.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:14 schreef McNulty het volgende:
Nieuwe Dave Chapelle standup mij G's
Ahh Chappelle's Show the memories......
Downloaden met Firefox het gaat niet lang online blijven.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:17 schreef Verbosity het volgende:
[..]
En bedankt, heb morgen mijn laatste tentamen en dan kom je hier mee.
bijna iedereen in mijn gym kuurt denk ik welquote:
hoeveel schuift zon woning dan?Dankjewel trouwens dat je het even zegtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:36 schreef no1uknow het volgende:
Fanta, als je nog op zoek bent naar woonruimte in Den Haag zou je Vestia even kunnen bellen en vragen naar 'de tijdelijke woningen in mariahoeve'. Ze hadden op hun website een pagina erover, maar die kan ik niet meer vinden. Is een sloopwoning, maar contract voor min. 6 maanden, wel sociale huur dus ook huurtoeslag mogelijk (ik vang 144 euro p/m)
Ja zonde. Sowieso die gatenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:39 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Die orenVerminkt voor het leven. Maar goed dat was ze al met die tatoeages
Nichtje van mijn vriend is 20 en zit ook al helemaal onder
![]()
, zonde want het is een mooi meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |