Van net voor WO II, weet het exacte bouwjaar niet. Is dat relevant?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:01 schreef padlarf het volgende:
Schaaltjes met azijn neerzetten en kijken of het minder wordt.
Hoe oud is je huis?
Zeker. Geesten blijven namelijk op de plek waar ze gestorven zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Van net voor WO II, weet het exacte bouwjaar niet. Is dat relevant?
Zulke dingen gebeuren normaal niet. Een gordijn dat zo heftig beweegt zonder enige wind? Eten naast mijn bord? Plotseling een kapotte lamp (2 maanden geleden nog vervangen)? Dekens naast mijn bed, ook niet meer gebeurd sinds mijn childhood. Ik vind het wat verdacht.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waarom zouden het geesten zijn? Wat is er abnormaal aan je belevenissen, überhaupt?
Liever vandaag dan morgen (mits kwaadaardig). Anders mag hij wel blijven, maar ik vind dit gewoon heel vervelend, ik wil hem duidelijk maken dat dit gedrag niet gewenst is.quote:
Er is een deken van je bed gevallen, er is een lamp doorgebrand en je hebt eten geknoeid Verder bewoog er alleen een gordijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zulke dingen gebeuren normaal niet. Een gordijn dat zo heftig beweegt zonder enige wind? Eten naast mijn bord? Plotseling een kapotte lamp (2 maanden geleden nog vervangen)? Dekens naast mijn bed, ook niet meer gebeurd sinds mijn childhood. Ik vind het wat verdacht.
Hoe zou je het gordijn dan verklaren? Voor mij is het een optelsom van gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Er is een deken van je bed gevallen, er is een lamp doorgebrand en je hebt eten geknoeid Verder bewoog er alleen een gordijn.
Volgens mij ben je een beetje aan het trollen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoe zou je het gordijn dan verklaren? Voor mij is het een optelsom van gebeurtenissen.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:02 schreef padlarf het volgende:
[..]
Zeker. Geesten blijven namelijk op de plek waar ze gestorven zijn.
Wel heel toevallig opeens, ik knoei zelden. En zoals gezegd heb ik ook al jaren niet mijn dekens uit bed getrapt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:05 schreef mc-lovin het volgende:
TS kan niet normaal eten en is een jostie in bed
Dat idee heb ik juist van die geestenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje aan het trollen?
Ja, ik heb 2 katten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:08 schreef John5 het volgende:
[..]Geesten blijven op een plaats "hangen", niet in een huis. Wat denk je dan, dat als je een huis sloopt en er nieuwbouw neerzet die geesten ook maar vertrekken?
Kwaadaardige geesten heb je zo door hoor, heb je b.v. huisdieren?
Je weet iig waar hij woont, dus ik zou 'm daar confronterenquote:
Mja, ik bedoelde dat ook niet echt. Beetje onhandige geformuleerde vraag.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:08 schreef John5 het volgende:
[..]Geesten blijven op een plaats "hangen", niet in een huis. Wat denk je dan, dat als je een huis sloopt en er nieuwbouw neerzet die geesten ook maar vertrekken?
Kwaadaardige geesten heb je zo door hoor, heb je b.v. huisdieren?
En die leven, lijkt me nog? Dan kan het nooit een heel erg kwaadaardige geest zijn.quote:
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:11 schreef John5 het volgende:
[..]
En die leven, lijkt me nog? Dan kan het nooit een heel erg kwaadaardige geest zijn.
Een kennis van me had ook last van wat onverklaarbare gebeurtenissen in huis, op een dag kwam hij thuis en vond z'n kat dood tussen een vrij hard dichtgeslagen deur.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:05 schreef mc-lovin het volgende:
TS kan niet normaal eten en is een jostie in bed
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:11 schreef John5 het volgende:
[..]
En die leven, lijkt me nog? Dan kan het nooit een heel erg kwaadaardige geest zijn.
Een kennis van me had ook last van wat onverklaarbare gebeurtenissen in huis, op een dag kwam hij thuis en vond z'n kat dood tussen een vrij hard dichtgeslagen deur.
Leuke kennis danquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:11 schreef John5 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |