quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:57 schreef Janneke141 het volgende:
Aangezien je dit in FHF post, lijkt het me verstandig logisch dat je het weggeeft.
Waarom post je dit in FHF? Ik PM m'n bankrekening wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:06 schreef Ceades96 het volgende:
vorig jaar al naar de Canarische eilanden geweest
Weet je het zeker? Ik vind mezelf wel een goed doel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:56 schreef Ceades96 het volgende:
je weet het wel eerst dacht ik het geld aan jullie mede fokkers te geven maar ik denk dat het aan beter doel einde kan spenderen
Ja. daarom doorsparen, hoef je wanneer je een auto nodig hebt voor werk o.i.d. ook niet een pauper auto te kopen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:10 schreef Ceades96 het volgende:
Ik rijd wel lekker in de auto van m'n ouders.. waarom is iedereen zo genijgd een eigen auto te kopen? ik zeg altijd als iets doet, doe het dat goed en ga niet in een afgekaaid vw polo tje rijden of fiatje...
Beslissing is genomenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja. daarom doorsparen, hoef je wanneer je een auto nodig hebt voor werk o.i.d. ook niet een pauper auto te kopen.
Een beetje recente 2e hands Audi kun je er niet eens van kopen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:12 schreef Dumpafval het volgende:
Met 7000 euro kan jij echt wel wat beters halen dan een vw polo of fiatje
ja maar dat is voor mn toekomstig landhuis !quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:12 schreef Dumpafval het volgende:
Met 7000 euro kan jij echt wel wat beters halen dan een vw polo of fiatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |