Fijn!!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:18 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik had eerder moeten piepenmeneer slaapt de halve dag al
Nou ik moest wel een beetje huilenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:37 schreef DaviniaHR het volgende:
evenstar, heb je lekker geslapen?
LB, fijn dat het goed lijkt te gaan met kolven. Hoe is het werk verder? Was het erg moeilijk om je baby achter te laten op het kdv? (off-topic)
Ja dat deed hij wel. Maar als hij echt moest poepen 'was' het er ineens zonder dat hij er echt moeite voor moest doen. Persen deed hij vooral bij windjes.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja had het ook gelezen, maar het is do raar als je daarvoor 3-5 luiers met poep per dag had...
Phaidra, maar doet I. dan wel ook persen enzo alsof er iets uit moet (lucht?) want dat doet Noor wel, maar dan komt er dus niks, hooguit een windje.
Als hij al gewoon de borst gehad heeft, heb je kans dat het afbouwen een dagje langer duurt dan gepland. Maar verder lijkt me het niet heel erg. Vooral oppassen dat je geen harde plekken krijgt die na een voeding niet weggaan. Stuwing is bij afbouwen normaal, maar als een melkkanaaltje verstopt raakt (harde plekken) kan je een bordtontsteking krijgen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:48 schreef vencodark het volgende:
Vraagje weer ivm afbouwen. Ik besefte te laat vandaag dat ik de fles moest geven ipv de borst. Dus heb later alsnog de fles gegeven. Is nu mijn afbouwen niet fucked up?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |