SPOILER: De bazen die aanwezig waren:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt zijn op de stonermeet waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket, zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
De inlogcodes van de www.photobucket.com account zijn per DM verkrijgbaar voor bazenstoners/aanwezigen.
De OP vind je hier.Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentSPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Het laatste seizoen zuigtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:04 schreef OllieWilliams het volgende:
Misfits is geniaal trouwensIT'S THE AFTERBIRTH YOU DICKHEAD
ik snap de grap niet?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:24 schreef BaasBanaan het volgende:
Tering, dit is wel triest.
[ afbeelding ]
Ik weet dat het hip is om gewoon leggings als broek te dragen. Maar in dit geval was een rokje geen overbodige luxe geweest.quote:
Dit zijn ook geen leggings maar maillotsquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:27 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik weet dat het hip is om gewoon leggings als broek te dragen. Maar in dit geval was een rokje geen overbodige luxe geweest.
oh zo. Was me niet opgevallenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:27 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik weet dat het hip is om gewoon leggings als broek te dragen. Maar in dit geval was een rokje geen overbodige luxe geweest.
een gruwelijk harde baasquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al bevestiging van een seizoen 2?Waar gaat het over?
Al zo'n 17 uur lang te downloadenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu ja? Ik zat een halfuur geleden te kijken of ie al te downloaden was
ben na seizoen 2 gestopt toen ik hoorde dat nathan eruit ging :pquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het laatste seizoen zuigtIk mis Kelly&nathan
zonder Nathan vond Ik het ook niet meer zo leukquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ben na seizoen 2 gestopt toen ik hoorde dat nathan eruit ging :p
Detective is altijd goed. Zal ik doenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
een gruwelijk harde baasdetective. Kijk de pilot even
Heb ik altijd, altijd de downloads van HDTV x264quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Pak wel de 720p versie. Doe ik altijd tenminste
Aanraden verplicht je niet tot kijken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:11 schreef krullenbolletje het volgende:
Stop gvd met series aanraden mijn lijst is al zo lang
Jawelquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aanraden verplicht je niet tot kijken.
Oz, the Wire en The Sopranos zijn een must om gezien te hebben of iig snel te gaan kijkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:11 schreef krullenbolletje het volgende:
verslaafdequote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:11 schreef krullenbolletje het volgende:
Sterf een pijnlijke dood jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oz, the Wire en The Sopranos zijn een must om gezien te hebben of iig snel te gaan kijken![]()
![]()
Ozquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oz, the Wire en The Sopranos zijn een must om gezien te hebben of iig snel te gaan kijken![]()
![]()
Geen idee. Net een balletje staan trappen onder het genot van een jointje maar dat was nog best zweten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:31 schreef Murdera het volgende:
waarom de fuck is het hier 32 gradenzo warm was het toch niet vandaag?
hier niet iigquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:31 schreef Murdera het volgende:
waarom de fuck is het hier 32 gradenzo warm was het toch niet vandaag?
Hier ookquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
hier niet iigrond de 20 geloof ik
wat ben jij actief zeg, jezusquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:37 schreef Murdera het volgende:
kutzooi. ik moet trainen.
Ik moet squatten al overslaan omdat mijn kuiten nogsteeds helemaal naar de klote zijn.
zeer waarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Anders was ik toch nooit zo'n hete boy geweest.
Oh nice. Even downloadenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jep. Het laat een aantal personen zien uit eerdere seizoenen die nu volwassen zijn geworden.
Altijd je squats doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Anders was ik toch nooit zo'n hete boy geweest.
Hahaha pussyquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:37 schreef Murdera het volgende:
kutzooi. ik moet trainen.
Ik moet squatten al overslaan omdat mijn kuiten nogsteeds helemaal naar de klote zijn.
geniaalquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:11 schreef Ugjerke het volgende:
Ik duik zo ook weer even de sportschool in.
Eens kijken hoe lang ik mijn nieuwe regel "Alleen een shopbezoek, na een gymbezoek" ga volhouden.
Ik straks ookquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:11 schreef Ugjerke het volgende:
Ik duik zo ook weer even de sportschool in.
Eens kijken hoe lang ik mijn nieuwe regel "Alleen een shopbezoek, na een gymbezoek" ga volhouden.
uitpakken met winrarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Weet iemand hoe je zulke bestanden kunt afspelen/bekijken?
[ afbeelding ]
dit min de wietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:33 schreef OllieWilliams het volgende:
ik doe niks meer vanavond behalve series kijken en wiet roken. fuck beweging.
kijkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dan?Ik heb nog nooit 720p gedownload
Dan komt er een bestand uit die je met bijvoorbeeld VLC kan spelenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah tof, toch even proberen straks om te kijken of het lukt voor de volgende keerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dan komt er een bestand uit die je met bijvoorbeeld VLC kan spelen
Beter download je bestanden die je niet hoeft uit te pakken. Bij torrents kun je gewoon zien wat voor bestanden het zijn, zorg ervoor dat het een AVI, mkv, MP4, etc. is dan kun je het gewoon gelijk afspelen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet ik maar dacht dat dit bij 720p zo hoorde..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Beter download je bestanden die je niet hoeft uit te pakken. Bij torrents kun je gewoon zien wat voor bestanden het zijn, zorg ervoor dat het een AVI, mkv, MP4, etc. is dan kun je het gewoon gelijk afspelen.
Dit ja. Veel makkelijker.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Beter download je bestanden die je niet hoeft uit te pakken. Bij torrents kun je gewoon zien wat voor bestanden het zijn, zorg ervoor dat het een AVI, mkv, MP4, etc. is dan kun je het gewoon gelijk afspelen.
Been there, done that.quote:
Veel mensen vinden het na S01 prutquote:
Same ik hoef niet 24/7 gevechten met zombiesquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Veel mensen vinden het na S01 prutik vind van niet, juist tof wel dat je dan juist meer te weten komt over de hoofdrolspelers
Nouja, tussendoor wel vermakelijk, maar een beetje achtergrondverhaal is nooit verkeerdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Same ik hoef niet 24/7 gevechten met zombies
Wat doe je moeilijk, neem gewoon deze: http://kickass.to/skins-s07e01-hdtv-x264-tla-eztv-t7570599.htmlquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Weet iemand hoe je zulke bestanden kunt afspelen/bekijken?
[ afbeelding ]
Ik vond hem verrassend goed.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:44 schreef Amarantha het volgende:
Oh laat maar, hij staat ook gewoon online geupload. Whoehoe de nieuwste Skins kijken. Gelukkig zijn er weer serie's die ik volg die weer beginnen9 Juli ook weer nieuwe Geordie Shore, yeah
Thanksquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk, neem gewoon deze: http://kickass.to/skins-s07e01-hdtv-x264-tla-eztv-t7570599.html
vond ik wel meevallenquote:
I AM THE LUUUAAAWHHHHquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
vond ik wel meevallenbeetje gay pakje.
Ik had geen telefoon, nu heb ik al een paar dagen een leentelefoontje, best skeer, maar bruikbaar als cam.quote:
Ga je fappen?quote:
Ik ben pas om kwart voor acht weg gegaan. Ongeveer. Ben net weer thuis.quote:
Nou thanks for sharing zou ik zeggenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:13 schreef Unscrewed het volgende:
Holy shit, hoe lang ik dit lied niet gehoord heb!
Was ik 7 of 8 ofzo
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou thanks for sharing zou ik zeggen
quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou thanks for sharing zou ik zeggen
Toch hou ik wel van je hoor.quote:
Omg omg. Ik was 5 of 6 of zo.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:13 schreef Unscrewed het volgende:
Holy shit, hoe lang ik dit lied niet gehoord heb!
Was ik 7 of 8 ofzo
Ik eigenlijk ook zoiets, maar ik dacht dat dat misschien onrealistisch klonk.quote:
Ik kom altijd op rare manieren bij klassiekers uit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook zoiets, maar ik dacht dat dat misschien onrealistisch klonk.
Super raar hoe ik opeens bij dat lied kom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Honten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:27 schreef LompeHork het volgende:
Raad de filmik heb er een oortje voor (bonuspunten voor welke scene)
Doe is.
Daarom broodafdeling, heb je geen last van die onzin of met de kassa dat je pas weg mag als de laatste klant eruit is enzquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:04 schreef Studeur het volgende:
godverdomme klote
kut albert heijn die ons fucking 1.5 uur laat overwerken omdat die kots
![]()
hamsterweken niet goed geregeld zijn
en wij alles mogen vullen als we eindelijk met de reguliere vulling klaar zijn
![]()
ik kan daar absoluut niet tegen dat ze gewoon niet genoeg mensen regelen en we fatsoenlijk om 9 uur weg kunnen. dat resulteert vaak in dat ik mn werk het laatste uur gewoon teringslecht doe, ga altijd dingen kapot gooien en er tegenaan schoppenlullig maar moeten ze het maar goed regelen
Gewoon weg kunnen gaan zodra het je tijd isquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom broodafdeling, heb je geen last van die onzin of met de kassa dat je pas weg mag als de laatste klant eruit is enz.
allebei te doen, maar ik zou voor ice-tea gaan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:24 schreef Studeur het volgende:
wat is lekkerder
wodka met ice-tea citroen of met dubbel fris mandarijn & sinaasappel
ice-teaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:24 schreef Studeur het volgende:
wat is lekkerder
wodka met ice-tea citroen of met dubbel fris mandarijn & sinaasappel
OMGquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Beter kom je tc Flips, ik heb tanktop aan speciaal voor jou
Kom ook bij de plus werkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:04 schreef Studeur het volgende:
godverdomme klote
kut albert heijn die ons fucking 1.5 uur laat overwerken omdat die kots
![]()
hamsterweken niet goed geregeld zijn
en wij alles mogen vullen als we eindelijk met de reguliere vulling klaar zijn
![]()
ik kan daar absoluut niet tegen dat ze gewoon niet genoeg mensen regelen en we fatsoenlijk om 9 uur weg kunnen. dat resulteert vaak in dat ik mn werk het laatste uur gewoon teringslecht doe, ga altijd dingen kapot gooien en er tegenaan schoppenlullig maar moeten ze het maar goed regelen
kan daar echt niet goed tegen, krijg er kotsneigingen vanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:35 schreef OllieWilliams het volgende:
Wodka niet puur en rechtsreeks uit de fles zuipen
Idd. Wodka drink je puurquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:35 schreef OllieWilliams het volgende:
Wodka niet puur en rechtsreeks uit de fles zuipen
Lekkerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:50 schreef Raphaelo het volgende:
Guess who got some BEN AND JERRY'S COOKIEDOUGH ICE CREAM!!!!!
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:50 schreef Raphaelo het volgende:
Jaloersquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:50 schreef Raphaelo het volgende:
Heb ze net inderdaad ook zien staan. Zijn ze een beetje te hachelen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
LekkerIk heb AH huismerk versie met koekjesdeeg.. Ook erg lekker. En vanavond nog paar grote happen Chunky Monkey gehad van BJ
Jep is fucking lekker en ze waren vorige week in de aanbieding.. 2 potten voor ¤3,75quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:00 schreef Mourik het volgende:
[..]
Heb ze net inderdaad ook zien staan. Zijn ze een beetje te hachelen?
Ahh, dat moet ik dan weer missen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep is fucking lekker en ze waren vorige week in de aanbieding.. 2 potten voor ¤3,75![]()
Zekerquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:02 schreef Mourik het volgende:
[..]
Ahh, dat moet ik dan weer missen.
Ik zal ze eens halen, héérlijk als je stoned bent.
Softijs is ook zo goed te doenquote:
Ben niet zo'n fan van softijs eigenlijk.. Doe maar gewoon een bakje ijs of een vette magnum hahaquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:04 schreef Mourik het volgende:
[..]
Softijs is ook zo goed te doen![]()
![]()
Als ik zo'n machine thuis had, zal niet goed komen met mij hahaha
quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:11 schreef Onorgineel het volgende:
Ik liep trouwens zondag door utrecht en wat een wietlucht kwam van het Wilhelminapark af zeg, jeugd van tegenwoordig
Zolang er rook uit komtquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:17 schreef Raphaelo het volgende:
Het is weer zo ver, de tipjes zijn op, mijn favoriete vloei is op en de tabak is bijna op. Niet het betere werk:
[ afbeelding ]
(dat lichte stukje is trouwens wel goed gevuld, komt door camera)
Godver, straks een shitstorm aan mensenquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:44 schreef Studeur het volgende:
waar is iedereen mensen, unscrewed heeft cam aan komt dat zien!
PRIMEURquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:44 schreef Studeur het volgende:
waar is iedereen mensen, unscrewed heeft cam aan komt dat zien!
quote:
Reservoir dogs en de scene in het pakhuis(quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:27 schreef LompeHork het volgende:
Raad de filmik heb er een oortje voor (bonuspunten voor welke scene)
Doe is.
quote:
Zeker doen! Blijft een top film en altijd vermakelijk om te kijken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:27 schreef OllieWilliams het volgende:
ik ga fear and loathing weer een keer kijkenwas het al lang van plan, maar nu toch echt eens doen
duveltje erbij, jointje erbij, ik overleeft het welquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zeker doen! Blijft een top film en altijd vermakelijk om te kijken.![]()
Tering hé....quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:36 schreef LompeHork het volgende:
ONZ / Roken in je kamer?_____ al die serieuze reacties
lang volgehoudenquote:Op woensdag 3 juli 2013 07:29 schreef Onorgineel het volgende:
Ik flikker een wetransfer naar die docent met alles erop en eraan en ga pitten hooi
quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:36 schreef LompeHork het volgende:
Wat is het probleem precies? Ik geloof dat elke roker stiekem is begonnen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:36 schreef LompeHork het volgende:
Ik dacht dat maillots juist dikker waren.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dit zijn ook geen leggings maar maillots![]()
ik eigenlijk ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:22 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik dacht dat maillots juist dikker waren.
nope, maillots zijn dikker dan panty'squote:Op woensdag 3 juli 2013 10:22 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik dacht dat maillots juist dikker waren.
Dat zegt hij toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nope, maillots zijn dikker dan panty's
Srs, lees beter ofzo danquote:
Pas dit toe.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:28 schreef Murdera het volgende:
Maar ik hou me altijd verre van dat soort gesprekken om mijn onkunde te verbergen.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:22 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik dacht dat maillots dikker waren.
quote:
Ja, ik snap het ook niet.quote:
Dus ze hebben panty's aan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
DAN PANTY's. het ging hier over leggings. samme zeg
Dus het was aanvullende informatie, en geen fout van augurk?quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ze hebben maillots aan, bedoelde alleen dat het zo gaat van panty's-maillots-leggings.
Ik zeg ook niet dat hij het fout had, jij had het fout omdat je niet beter leestquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus het was aanvullende informatie, en geen fout van augurk?
Boerejongens.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:50 schreef Mourik het volgende:
Vandaag ga ik trouwens naar Amsterdam, even paar dingetjes halen.
Ben ook van plan even daar de shop in te duiken, iemand suggesties van een chille shop?
Oh, maar ik dacht dus dat maillots dikker waren dan wat ze daar aan hebben.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ze hebben maillots aan, bedoelde alleen dat het zo gaat van panty's-maillots-leggings.
Mwah, maakt mij vrij weinig uit, vind het geen probleem om even met de tram te reizen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij het fout had, jij had het fout omdat je niet beter leest.
[..]
Boerejongens.Of wil je in het centrum?
Niet goedkoper dan andere shops ofzo maar ze hebben gewoon een erg groot assortiment dat vind ik fijn eraanquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:56 schreef Mourik het volgende:
[..]
Mwah, maakt mij vrij weinig uit, vind het geen probleem om even met de tram te reizen.
Ik had inderdaad wel verhalen over Boerejongens gehoord dat het vrij goedkoop schijnt te zijn, klopt dat?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij het fout had, jij had het fout omdat je niet beter leest.
Volgens mij zeg je wel dat hij het fout had.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nope, maillots zijn dikker dan panty's
Kap nou maar want je irriteert mequote:Op woensdag 3 juli 2013 11:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zeg je wel dat hij het fout had.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kap nou maar want je irriteert me.
Wat is hun specialiteit?quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet goedkoper dan andere shops ofzo maar ze hebben gewoon een erg groot assortiment dat vind ik fijn eraan
Die zal ik dan maar is halen, klinkt al lekker! Hahaquote:
Ik kom je opwachten voor de shop en beroof je van je white choco.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:06 schreef Mourik het volgende:
[..]
Die zal ik dan maar is halen, klinkt al lekker! Haha
Negers.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kom je opwachten voor de shop en beroof je van je white choco.
Pas maar opquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kom je opwachten voor de shop en beroof je van je white choco.
Nice, wat voor bedrijven?quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hallee-fokking-loew-ja !!!
Vrijdag en weekend sollicitatiegesprekkenTenminste beter dat een permanente afwijzing
Oh ja, hoe was de meet ?!
Side-step, Dolcis en een andere schoenenwinkel maar dan een met alleen maar schoenenquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Side-step, Dolcis en een andere schoenenwinkel maar dan een met alleen maar schoenen
zoals Floris v. Bommel en prijzen die niet onder de 200 eu komen
quote:
Thanks manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Thanks manIk zal er zo effe 1 draaien en dampen
met jou in mijn gedachten.
Heb je het nou over een keutel of een joint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:29 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Heb je het nou over een keutel of een joint?Dat zat ik me net ook af te vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ben je ook. Maar ach, Stu die was aan de pillen gegaan en Sardu was ook naar de tering dus die hebben zich verslapen en kwamen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GMTAquote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:32 schreef Murdera het volgende:
[..]Nee want ze stond niet met haar kont naar ons toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jointje mangquote:
Ssshhttt stil jij !quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je ook. Maar ach, Stu die was aan de pillen gegaan en Sardu was ook naar de tering dus die hebben zich verslapen en kwamen niet
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:32 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook in moeilijke tijden.
Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee want ze stond niet met haar kont naar ons toe
Was het je make up of waren het gewoon je wallen vorige keer op TC ?quote:
In groningen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Oh en ik denk dat ik nog een selectie maak van genodigden
om naar mij te komen. Maak ik het goed met een barbuhknoei
Welke keerquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Was het je make up of waren het gewoon je wallen vorige keer op TC ?
' t stond je niet
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Oh en ik denk dat ik nog een selectie maak van genodigden
om naar mij te komen. Maak ik het goed met een barbuhknoei
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
5 uur, heen en terug. 50 euro. Denk het niet.
Zoiets voor mij ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
5 uur, heen en terug. 50 euro. Denk het niet.
En 44 euro minder te dokkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoef maar een uurtje in de bus te zitten
Geeft niet, kan je niks aan doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik volg het blijkbaar niet helemaal.
Lijkt me wel nice een BBQquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En 44 euro minder te dokken
Overigens voor de mensen die van ver komen is overnachten wel mogelijk.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:47 schreef Amarantha het volgende:
Jullie moeten gewoon een treinkaartje kopen bij de Kruidvat ofzo
Toch 30 ekkies heen en terugquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
¤ 14,30 met korting voor mij, wel te doen
True jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toch 30 ekkies heen en terugveul te ver.
Oh en jij bent een genodigde ?quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
¤ 14,30 met korting voor mij, wel te doen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh en jij bent een genodigde ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |