SPOILER: De bazen die aanwezig waren:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt zijn op de stonermeet waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket, zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
De inlogcodes van de www.photobucket.com account zijn per DM verkrijgbaar voor bazenstoners/aanwezigen.
De OP vind je hier.Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentSPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Het laatste seizoen zuigtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:04 schreef OllieWilliams het volgende:
Misfits is geniaal trouwensIT'S THE AFTERBIRTH YOU DICKHEAD
ik snap de grap niet?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:24 schreef BaasBanaan het volgende:
Tering, dit is wel triest.
[ afbeelding ]
Ik weet dat het hip is om gewoon leggings als broek te dragen. Maar in dit geval was een rokje geen overbodige luxe geweest.quote:
Dit zijn ook geen leggings maar maillotsquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:27 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik weet dat het hip is om gewoon leggings als broek te dragen. Maar in dit geval was een rokje geen overbodige luxe geweest.
oh zo. Was me niet opgevallenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:27 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik weet dat het hip is om gewoon leggings als broek te dragen. Maar in dit geval was een rokje geen overbodige luxe geweest.
een gruwelijk harde baasquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al bevestiging van een seizoen 2?Waar gaat het over?
Al zo'n 17 uur lang te downloadenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu ja? Ik zat een halfuur geleden te kijken of ie al te downloaden was
ben na seizoen 2 gestopt toen ik hoorde dat nathan eruit ging :pquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het laatste seizoen zuigtIk mis Kelly&nathan
zonder Nathan vond Ik het ook niet meer zo leukquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ben na seizoen 2 gestopt toen ik hoorde dat nathan eruit ging :p
Detective is altijd goed. Zal ik doenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
een gruwelijk harde baasdetective. Kijk de pilot even
Heb ik altijd, altijd de downloads van HDTV x264quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Pak wel de 720p versie. Doe ik altijd tenminste
Aanraden verplicht je niet tot kijken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:11 schreef krullenbolletje het volgende:
Stop gvd met series aanraden mijn lijst is al zo lang
Jawelquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aanraden verplicht je niet tot kijken.
Oz, the Wire en The Sopranos zijn een must om gezien te hebben of iig snel te gaan kijkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:11 schreef krullenbolletje het volgende:
verslaafdequote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:11 schreef krullenbolletje het volgende:
Sterf een pijnlijke dood jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oz, the Wire en The Sopranos zijn een must om gezien te hebben of iig snel te gaan kijken![]()
![]()
Ozquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oz, the Wire en The Sopranos zijn een must om gezien te hebben of iig snel te gaan kijken![]()
![]()
Geen idee. Net een balletje staan trappen onder het genot van een jointje maar dat was nog best zweten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:31 schreef Murdera het volgende:
waarom de fuck is het hier 32 gradenzo warm was het toch niet vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |