Ik wil die paarse wel van je overnemen denk ik! Pm?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Deze zijn binnen, maar vind ze allebei meh. Best vaal allebei. Dus ze gaan Marktplaats op.
(Y) Dank je!quote:Op maandag 8 juli 2013 16:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
20% korting op de jumpsuits bij GoodMoodKids met de kortingscode zomerjumpsuit
Dank je voor het zoeken!! Alleen ben ik erg kieskeurig en vind het paars erin helemaal niksquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:54 schreef laziness het volgende:
Deze bij moonkids zelf http://www.moonkids.com/krypbyxa-3944
Hier in het groen http://www.pimpyourkids.c(...)t-velours-groen.htmlquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:38 schreef L4cs4p het volgende:
[..]
(Y) Dank je!
Iemand enig idee waar ik deze:
[ afbeelding ]
kan bestellen voor +- ¤20,-
Mag ook een soortgelijks pakje zijn, maar wel blauw en rechte/aansluitende pijpen maat 92 (86 is anders ook goed) Liefst ook geen print erop.
Ja hoor!quote:Op zondag 7 juli 2013 21:39 schreef Mabawa. het volgende:
Zo, ik heb net poging 3 gedaan voor het bestellen van hét olifantenpakje![]()
Kreeg 2 keer de boodschap dat er een fout was gemaakt en het toch niet op voorraad wasdriemaal is scheepsrecht toch?
ze hebben ook effenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:50 schreef L4cs4p het volgende:
KD dank je wel!! Nu zie ik alleen dat de blauwe ook rode randen heeft en dat vind ik niet mooi
Marrije Dank je wel!! Die had ik ook al gevonden, is ook leuk inderdaad, maar wat voor kleur moet daar in godsnaam onder?
wat? nieuwe collectie van next...mijn bankrekeningquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:47 schreef Spewey het volgende:
Nieuwe collectie van Next![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat dusquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
wat? nieuwe collectie van next...mijn bankrekening
Ik ben heel blij dat ik de keuze niet hadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:25 schreef Spewey het volgende:
Wat is dat pakje enorm leuk, Mabawa, ik heb heel erg getwijfeld tussen het olifantenpakje en safaripakje
ik zat op 160...maar ik heb de site netjes dicht geklikt en wacht even tot na de vakantiequote:Op woensdag 10 juli 2013 14:00 schreef GotC het volgende:
Ik ga maar even een wishlist opstellen bij Next
Hm. Zit nu al op ¤ 212
Ik ookquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ik zat op 160...maar ik heb de site netjes dicht geklikt en wacht even tot na de vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |