Shit dat meen je niet..... gisteravond dus allemaal maat 68 besteld..... em hij groeit nu uit 62quote:
Leuk, die heb ik niet gezien daar! Wat vallen die shirts van nameit groot he! Deze Silliboi verzuipt nog een beetje in de 62...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:26 schreef bodpa09 het volgende:
Die bovenste heeft mijn Sillieboy in t blauw!
quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:59 schreef mignonne het volgende:
oohdie kidscase sale <3willikook!
orangebag heeft ook superleuke dingen in de sale.
Too much pretty stuff <3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben nog steeds een enorme Audrey-fandit shirt rockt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat vest <3 <3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
that'll be all, k'thnx
Imps & Elfs vond ik de newborn / baby spulletjes wel heel mooi vallen. Echt goed slank voor mijn sprietje. Maar maat 86 leek nergens meer op, veel te wijd, voornamelijk bij zijn hals. Hij heeft het shirt wellicht 3x aangehad.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:48 schreef Suikertante het volgende:
Ja I&E vind ik ook opvallend groot, maar Name it vind ik hier wel meevallen. Heb alleen truitjes, die hebben best wel smalle mouwtjes voor die dikke pootjes van F.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 07:18 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Ik scrolde van onderaan de pagina omhoog en wist meteen dat deze post van jou was :-). Mooi
Imps & elfs heb ik eigenlijk niks van...quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:44 schreef Mineola het volgende:
Ik vind Imps en Elfs helemaal niet groot vallen? Hij draagt nu een longsleeve in 74 en dat valt precies op maat bodpa, thanks! De collectie 68 begint wat kort bij mouwen en pijpen te worden maar past over het algemeen nog prima. Heel gek, bij ongeveer 74 cm![]()
Oh, en meneer groeit uit Vaenait 12-18 maanden
Ik hou helemaal niet zo van groenquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:49 schreef Mineola het volgende:
Ik krijg ook vandaag de bestelling! En groen is sowieso
Ik vind de pasvorm wel heel mooi van NI! Wat langer en smaller, maar toch wel groot. Klinkt niet logischquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:56 schreef hilliebillie het volgende:
Ik vind name it niet zo groot vallen eigenlijk.. Twee shirts maat 98 en ze zitten eigenlijk best uhm als een Arjen Robben shirtbeetje getailleerd/strak dus, zal ook wel het model zijn, en her staat hem ook wel (ondanks Boeddha buikje
) en ook het bijbehorende broekje wat ik in z'n maat heb (86) zit vrij krap, terwijl ik de meeste broekjes bij hem moet aansnoeren of ze zitten gewoon goed. Maar de shirts en broek komen uit de zelfde serie dis zal per serie misschien verschillen.. Maar ook bij andere shirts nog niet opgevallen eigenlijk..
Boswachtergroenquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet zo van groen![]()
Maar dit is wel mooi groen.
Eensch!quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Boswachtergroen
Appeltjesgroen
Olijfgroen
Mintgroen
Limegroen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:45 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind Imps juist klein en smal vallen .. behalve babyjurkjes, die vind ik weer wijd. wel heerlijke stofjes, vooral die kromme leggingkjes hebben een perfecte pasvorm.
ik ga vandaag dat kidscasesetje halen.
gokverpommes. Ik droomde ervan, dus ik eet wel gewoon een week diepvriesspinazie
Misschien een paar cm langer maar gewicht is hetzelfde ja. Maar de H&M 68 longsleeves worden hier echt te kort bij de mouwen. 74 draagt hij alleen in jasjes (Name It, te lange mouwtjes) en een incidentele broek of shirt, maar het meeste is wel nog 68 ja. Ik ben gewoon op 68 uitgekeken, vandaar dat hij wel 74 draagt. En zomerkleding is gekocht in die maat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:52 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Imps & elfs heb ik eigenlijk niks van...
Ik vind het wel gek dat jouw baby al 74 draagt! S is 8,3 kg en 72 cm en die zwemt nog in veel 68's! Jouw baby is ietsjes langer, maar even zwaar of iets lichter, toch?
Dat verklaart wel waarom de 74 longsleeve nu dus goed zitquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:45 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind Imps juist klein en smal vallen .. behalve babyjurkjes, die vind ik weer wijd. wel heerlijke stofjes, vooral die kromme leggingkjes hebben een perfecte pasvorm.
tips voor onderbroeken? Wat wil ze? boxershortjes? slipjes? tanga'squote:Op woensdag 3 juli 2013 10:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ben op zoek naar onderbroekjes voor Kim. Ineens zit alles niet lekker meer. Nog tips? Ik dacht misschien bij de hema. Verder ga ik her en der eens in de sale snuffelen voor beide kinders.
zeeman of hema meestal hierquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nou ja, welke bij jullie goed bevallenGewone slips, boxer vind ze vreselijk.
Vanmorgen dikke paniek, want volgens haar paste niks meer. Minstens 10 verschillende gepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |