SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Derkie Hobbelpaardquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Minimaal!
Krijgen ze wel Vermeer erbij!
Voor jou zeker. Smurf.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je niets meer toevoegt aan dit topic mag je best weg gaan anders.
Wanneer ga jij daar eens mee beginnen dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je normaal kan posten maakt het me geen flikker uit maar ga geen onzin verkopen
Ik geef mijn mening en onderbouw die. Moet je ook eens proberen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je normaal kan posten maakt het me geen flikker uit maar ga geen onzin verkopen
En dat zeg jij?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als dat al onderbouwen isquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:18 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening en onderbouw die. Moet je ook eens proberen.
Iets met een pot.. en een ketel..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Uh, het is tijd om op vakantie te gaan jongenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is best wel weer tijd dat het seizoen weer gaat beginnen denk ik.
De ironiequote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat moet iedereen voor zichzelf bepalen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Uh, het is tijd om op vakantie te gaan jongen
Ben net terugquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Uh, het is tijd om op vakantie te gaan jongen
Wat?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:27 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Kansloos figuur. Ga lekker FM spelen en droom verder.
Ik heb echter geen onderbouwing gezien waarom Eriksen onder de 10 zou moeten kosten? Hij is gewoon de beste van de eredivisie. Mertens betere cijfers? Aanvaller vs middenvelder, redelijk goede voetballer vs zeer goede voetballer, vooral tegen de kleintjes vs beslissend in de toppers.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:27 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hij zegt toch niets vreemds over Eriksen? Ik ga er ook vanuit dat hij 10 miljoen opbrengt, ondanks dat hij nog maar een 1 jarig contract heeftquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:27 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik moet nogquote:
Die wint PSV toch wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik moet nogHelaas wel tijdens de 1e CL(voorronde)-wedstrijden
Ik heb er geen moeite mee om tijdens m'n vakantie één of twee wedstrijden van Ajax (of in jouw geval PSV) te missen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik moet nogHelaas wel tijdens de 1e CL(voorronde)-wedstrijden
Voetbal op vakantiequote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee om tijdens m'n vakantie één of twee wedstrijden van Ajax (of in jouw geval PSV) te missen.
Vakantie >> voetbal
Heb je helemaal gelijk in hoor. Alleen had ik me wel weer eens verheugd op een leuk CL-uitwedstrijdje. Dan maar tot de groepsfase komenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee om tijdens m'n vakantie één of twee wedstrijden van Ajax (of in jouw geval PSV) te missen.
Vakantie >> voetbal
Niet altijd mogelijk , in Amerika (waar we altijd naar toe gaan op vakantie) laten ze weinig Nederlands voetbal gezien.quote:
De voorronde daarna kan toch. Loot PSV waarschijnlijk AC Milan ofzo.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in hoor. Alleen had ik me wel weer eens verheugd op een leuk CL-uitwedstrijdje. Dan maar tot de groepsfase komen
Ik was alleen op vakantie toen Ajax verloor van Kopenhagen in de CL voorronde en verloor van Feyenoord in de Arena ( volgens mij was dat de laatste keer dat dat gebeurde). En toen Ajax de titel verloor op 1 doelpunt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Niet altijd mogelijk , in Amerika (waar we altijd naar toe gaan op vakantie) laten ze weinig Nederlands voetbal gezien.
Heb ooit (een aantal jaar terug) wel Ajax - PSV of PSV-Ajax live kunnen zien.
Helaas verloor Ajax![]()
![]()
Ik zal wel eens naar een voetbalwedstrijd in Amerika willen , vorige maand naar een honkbalwedstrijd geweest daar.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was alleen op vakantie toen Ajax verloor van Kopenhagen in de CL voorronde en verloor van Feyenoord in de Arena ( volgens mij was dat de laatste keer dat dat gebeurde). En toen Ajax de titel verloor op 1 doelpunt.
Honkbal is dan ook een kutsport. Maar volgens mij is dat hele voetbal in Amerika ook niet zo als in Europa. Totaal andere sportbeleving.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:47 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik zal wel eens naar een voetbalwedstrijd in Amerika willen , vorige maand naar een honkbalwedstrijd geweest daar.
Als je hersendood wil worden , moet je naar een honkbalwedstrijd gaan , tering war een saaie bedoening
Herkenbaar ja. Maar via rojadirecta.es kan je altijd wel een streampje vinden hequote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Niet altijd mogelijk , in Amerika (waar we altijd naar toe gaan op vakantie) laten ze weinig Nederlands voetbal gezien.
Heb ooit (een aantal jaar terug) wel Ajax - PSV of PSV-Ajax live kunnen zien.
Helaas verloor Ajax![]()
![]()
Neee man. Is toch genieten daarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:47 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik zal wel eens naar een voetbalwedstrijd in Amerika willen , vorige maand naar een honkbalwedstrijd geweest daar.
Als je hersendood wil worden , moet je naar een honkbalwedstrijd gaan , tering war een saaie bedoening
Geen idee , ben nou een keer bij een honkbalwedstrijd en bij een basketbalwedstrijd geweest , maar die basketbalwedstrijd was daarentegen echt heel tof.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Honkbal is dan ook een kutsport. Maar volgens mij is dat hele voetbal in Amerika ook niet zo als in Europa. Totaal andere sportbeleving.
Oh de vakantie werd er niet minder om , ik had ze alleen liever zien winnenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Maar via rojadirecta.es kan je altijd wel een streampje vinden he![]()
Het voelde wel eens goed toen ik in NY zat, en wakker werd, en zag dat PSV met 3-1 verloren had van AZ. Ben je toch blij dat je dat hebt mogen missen
Ik was bij de Tampa bay rays vs NY Yankeesquote:Neee man. Is toch genieten daarBij de Yankees( vs LAA) tenminste
Al zouden we een bedrag zoals dat betalen, is het eenmalig per seizoen zo beetje. Jullie betalen voor elke speler die jullie kopen de hoofdprijs.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
En wel 7mio voor vGinkel, geen 8(of 6,5) voor Maher.
[ afbeelding ]
En wij mogen de transferinkomsten tenminste zelf houden als we een speler verkopen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Al zouden we een bedrag zoals dat betalen, is het eenmalig per seizoen zo beetje. Jullie betalen voor elke speler die jullie kopen de hoofdprijs.
Niet altijd, de vorige clubs van Hoesen en Andersen bijvoorbeeld hebben ook doorverkoop percentages.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En wij mogen de transferinkomsten tenminste zelf houden als we een speler verkopen.
Het zou wel echt fantastisch zijn als naast de geldschieters bij PSV ook AZ nog een doorverkooppercentage heeft weten te regelen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet altijd, de vorige clubs van Hoesen en Andersen bijvoorbeeld hebben ook doorverkoop percentages.
quote:Muniesa transfervrij naar Stoke City
Marc Muniesa heeft dinsdag een 4-jarig contract bij Stoke City getekend. De verdediger komt transfervrij over van FC Barcelona. Muniesa stond vorig jaar ook in de belangstelling van Ajax, dat de verdediger wilde huren. Muniesa liep tijdens de besprekingen over een tijdelijk vertrek naar Amsterdam echter een zware knieblessure op. Stoke City verzekerde zich afgelopen week ook al van de komst van Erik Pieters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |