SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Derkie Hobbelpaardquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Minimaal!
Krijgen ze wel Vermeer erbij!
Voor jou zeker. Smurf.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je niets meer toevoegt aan dit topic mag je best weg gaan anders.
Wanneer ga jij daar eens mee beginnen dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je normaal kan posten maakt het me geen flikker uit maar ga geen onzin verkopen
Ik geef mijn mening en onderbouw die. Moet je ook eens proberen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je normaal kan posten maakt het me geen flikker uit maar ga geen onzin verkopen
En dat zeg jij?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als dat al onderbouwen isquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:18 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening en onderbouw die. Moet je ook eens proberen.
Iets met een pot.. en een ketel..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Uh, het is tijd om op vakantie te gaan jongenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is best wel weer tijd dat het seizoen weer gaat beginnen denk ik.
De ironiequote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat moet iedereen voor zichzelf bepalen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Uh, het is tijd om op vakantie te gaan jongen
Ben net terugquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Uh, het is tijd om op vakantie te gaan jongen
Wat?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:27 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Kansloos figuur. Ga lekker FM spelen en droom verder.
Ik heb echter geen onderbouwing gezien waarom Eriksen onder de 10 zou moeten kosten? Hij is gewoon de beste van de eredivisie. Mertens betere cijfers? Aanvaller vs middenvelder, redelijk goede voetballer vs zeer goede voetballer, vooral tegen de kleintjes vs beslissend in de toppers.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:27 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Kansloos figuur. Ga lekker FM spelen en droom verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |