Alsnog zijn ze ranzigquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Aluminium moet je natuurlijk niet eten, alleen de Lasagna zelf.
ah dat deed ik foutquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Aluminium moet je natuurlijk niet eten, alleen de Lasagna zelf.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Voel mij als Cartman die Token aan het zwarte meisje koppelde omdat die dezelfde huidskleur hebben en bij elkaar horen.
modjes zijn blauwquote:
Ja een veelgemaakte beginnersfout is het laten zitten van het lepeltje, dit van voor ernstige oogschade zorgen als je niet uitkijkt. Lepeltje voor het drinken op het bordje leggen kan hiervoor een oplossing zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb ook wel eens een zeer oog na thee drinken, weet jij toevallig misschien eventueel ook hoe dat kan komen Aldie?
Ben je een smurf?quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zou jij voor Bobber geen goed woordje kunnen doen? Dat zou een prima modje zijn denk ik zo.
jaquote:
54!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb je nu eigenlijk?
Ja watquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De auti weer die moet gaan haten hoor
Beetje vertrouwen hebben in je medemens
quote:
quote:
LoLquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |