maar maar maar dan kan je niet meer opscheppen met je internetsnelheid op verjaardagenquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:34 schreef SosuaCafe het volgende:
60mbit is dat voldoende voor gemiddeld verbruik?
Altijd 120 gehad, maar scheelt 20 euro pm.
Snel verdiend imho.
30 is al zat voor gemiddeld gebruikquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:34 schreef SosuaCafe het volgende:
60mbit is dat voldoende voor gemiddeld verbruik?
Altijd 120 gehad, maar scheelt 20 euro pm.
Snel verdiend imho.
Schijnt dat alle echtparen na verloop van tijd op elkaar gaan lijken, alleen zie je het bij man/vrouw niet vanwege de sexe.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:15 schreef Ame_thyst het volgende:
toevallig zo uitgekozen of trouwen ze hun tweelingzus/broer?
qua beschrijving denk ik aan een slechte KSP kloonquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:18 schreef tuut-chips het volgende:
Kinetic Void gekocht op steam
wat een boutgame zeg
was het dat maarquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
qua beschrijving denk ik aan een slechte KSP kloon
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fuck yeh, draag mijn schoenen as we speak
Schijnheilig en zonder ruimtelijk inzicht, maar dat terzijde.quote:
Watquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Schijnheilig en zonder ruimtelijk inzicht, maar dat terzijde.
Neemt ze even 40 euro mee van de 70 euro die we moesten delen voor 2 dagen (ouders niet thuis).. Het idee was dat ik ook nog wat andere dingen moest kopen, zij enkel d'r eigen avondeten..
Ook geen briefje achtergelaten ofzo![]()
14..quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
WatHoe oud is ze
Oh en 70 euro krijgenMijn broertje en ik kregen twintig euro en mochten het maar uitzoeken met elkaar, da's ruim voldoende voor twee dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |