En wij maar denken dat er een psychedelisch middenstukje in zat. Is het gewoon iemand die de plaat sneller of langzamer heeft gezet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:01 schreef Aisumasen het volgende:
Wen maar niet al te veel aan die vinyl-ripjes overigens, heb nog geen enkele op de juiste snelheid gehoord.
Daarnaast is het wijsneuzerig en cynisch.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:58 schreef hallo-daar het volgende:
Ik heb wel altijd al een hekel gehad aan wijsneuzerige en cynische teksten over moderne technologie. Is 5 jaar na de release weer gedateerd .
Que?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daarnaast is het is wijsnruzerig en cynisch.
verbeterdquote:
Hoe moeilijk kan het zijn zou je zeggen...quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:01 schreef Aisumasen het volgende:
Wen maar niet al te veel aan die vinyl-ripjes overigens, heb nog geen enkele op de juiste snelheid gehoord.
Waar is dat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:35 schreef Arn0 het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat het een vette video wordt
Ik vind dit een prachtige tekst:quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:25 schreef hallo-daar het volgende:
Het valt me steeds vaker op dat ik de teksten van Alex inhoudelijk eigenlijk niet veel meer vind voorstellen, terwijl iedereen hem vaak roemt als geniale lyricist. Nou ben ik geen wonder in het analyseren van poëzie, maar zijn vroegere teksten begreep ik vrijwel altijd. Al sinds SIAS begrijp ik ze niet meer (op uitzonderingen na), en komen ze zwakker op mij over. Als ik ze wel begrijp, zijn het vaak liefdesteksten die dan weer een beetje flauw zijn.Of het zijn heel overduidelijke teksten als die van 2013
Om maar een voorbeeld te noemen: ik heb hier al wel 'es posts gezien van mensen waarin stond dat Suck It And See een goede tekst zou hebben. Waarom dan? Die tekst is toch flinterdunne poëzie? "Dandelion and burdock" had toch net zo goed een exclusieve auto kunnen zijn, en "postmix lemonade" een peugeot 306? En wat zijn in godsnaam "jigsaw women with horror movie shoes"?
Alex' flow begon ik ook wat minder te vinden, maar die lijkt 'ie te hebben hervonden als Do I Wanna Know en RU Mine een goede graatmeter zijn voor zijn nieuwere werk .
Maar smaken verschillen.quote:Do you still feel younger than you thought you would by now?
Oh darling, have you started feeling old yet?
Don't worry I'm sure you're still breaking hearts
With the efficiency that only youth can harness
And do you still think love is a laserquest?
Or do you take it all more seriously?
I've tried to ask you this in some daydreams that I've had
But you're always busy being make-believe
Absoluut toppunt op SIAS qua lyrics is voor my Reckless Serenade met "called up to listen to the voice of reason but got his answering machine".quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:25 schreef hallo-daar het volgende:
Het valt me steeds vaker op dat ik de teksten van Alex inhoudelijk eigenlijk niet veel meer vind voorstellen, terwijl iedereen hem vaak roemt als geniale lyricist. Nou ben ik geen wonder in het analyseren van poëzie, maar zijn vroegere teksten begreep ik vrijwel altijd. Al sinds SIAS begrijp ik ze niet meer (op uitzonderingen na), en komen ze zwakker op mij over. Als ik ze wel begrijp, zijn het vaak liefdesteksten die dan weer een beetje flauw zijn.Of het zijn heel overduidelijke teksten als die van 2013
Om maar een voorbeeld te noemen: ik heb hier al wel 'es posts gezien van mensen waarin stond dat Suck It And See een goede tekst zou hebben. Waarom dan? Die tekst is toch flinterdunne poëzie? "Dandelion and burdock" had toch net zo goed een exclusieve auto kunnen zijn, en "postmix lemonade" een peugeot 306? En wat zijn in godsnaam "jigsaw women with horror movie shoes"?
Alex' flow begon ik ook wat minder te vinden, maar die lijkt 'ie te hebben hervonden als Do I Wanna Know en RU Mine een goede graatmeter zijn voor zijn nieuwere werk .
"Love is a Laserquest" en "Reckless Serande" zijn uitzonderingen inderdaad (grappig dat jullie die twee noemen), evenals "Evil Twin". Ik snap wel dat als ik iets niet begrijp, het niet perse zwak hoeft te zijn. En ik weet wel dat achter elke zin een idee zit, maar als ik zelf probeer logisch te redeneren (of iemand anders doet dat) om z'n teksten te doorgronden, kom ik bij zijn recentere werk vaker op iets vergezochter/minder scherp uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dit een prachtige tekst:
[..]
Maar smaken verschillen.
quote:Oh but if we're gonna escape though,
We really ought to think it through,
Would you like me to build you a go kart?
En ik stond al klaar om m'n eigen plaatjuh te posten, dus die mag jij van me hebben .quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:20 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Oud logo En verder wilde ik de credits posten maar die had onze Monkeyman al eerder.
Ik zeg echt een paar minuten geleden hetzelfde op Facebookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:20 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Oud logo En verder wilde ik de credits posten maar die had onze Monkeyman al eerder.
Ik dacht al dat ik zoiets hoorde in de productie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:27 schreef Aisumasen het volgende:
Kleine nuance waar ik eerder overheen las: 'Do I Wanna Know?' geproduceerd door James Ford en Ross Orton. '2013' geproduceerd door James Ford en gecóproduceerd door Ross Orton. Jaja.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:48 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik zoiets hoorde in de productie.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:48 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik zoiets hoorde in de productie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |