nee jijquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe maar als TT; waar spatieloos seks met aardbeien vergelijkt.
Ik vind aardbeien lekkerder!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe maar als TT; waar spatieloos seks met aardbeien vergelijkt.
Ligt eraan met wie je seks hebt natuurlijkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan welke aardbeien, die van de plus niet echt.
In je dromen jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat ik had gelogen toen ik zei dat ik maagd was
Heb ik gemerkt jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat jij nou dromen en realiteit uit elkaar kan halen. Ik kan dat lekker niet
Je bent door je nichtje ontmaagd?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee maar even serieus. Ik ben echt geen maagd meer
Dus je hebt het vorige week gedaan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja buttplug telt nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei, ik loog toen ik zei dat ik maagd was. Is al een tijdje geleden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus je hebt het vorige week gedaan?
iewl
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Was ongeveer mijn leeftijd, 1 jaartje ouder dan ik dacht ik.
Je vader?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Was ongeveer mijn leeftijd, 1 jaartje ouder dan ik dacht ik.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:47 schreef xcachet het volgende:
SpatieLoos, hoe zit het met de inschrijving voor het nieuwe seizoen van 'Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan'?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:47 schreef xcachet het volgende:
SpatieLoos, hoe zit het met de inschrijving voor het nieuwe seizoen van 'Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan'?
Ja, dat gaat dus niet. Mag niet mee doenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:47 schreef xcachet het volgende:
Je ex danquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb geen foto's van de ontmaagding gemaakt :/
Hoe ging het, de eerste keer?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:51 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind het echt niet erg dat jullie me niet geloven hoor
Maar, nu heb ik heb tenminste mijn leugen terug genomen
quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zit ik in het goede gat?
Ja, hier word ik niet zwanger van!
Omg, voel je speciaal oke?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wel, ik heb je hotness mogen aanschouwen
Emo.gif om de grap van ladoquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:53 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Je kan mij niet verbaal aan dus emogif je mij
Jij post eenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:53 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Je kan mij niet verbaal aan dus emogif je mij
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:56 schreef xcachet het volgende:
Wie nu een emo.gif post krijgt een +1, xcachetpunt
Ik heb er al zoveel, een meer of minder maakt me niet zoveel meer uitquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:56 schreef xcachet het volgende:
Geldschieterquote:
remipuntenquote:
quote:
Ik had eerst -1 om iets, toen in dm had ik volgens mij weer +1 (0) . Toen nog die emogif +1 (1) en toen die dm (quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je had -1 maar emogif is +1. Maar omdat dm weer -1 dus -1
Ik ben naar dat bonnetje op zoek verdommequote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je trouwens een Track&Trace gekregen?
ohja 1 danquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had eerst -1 om iets, toen in dm had ik volgens mij weer +1 (0) . Toen nog die emogif +1 (1) en toen die dm () weer -1.
Vrouwenlogica?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben naar dat bonnetje op zoek verdomme![]()
Ik ZAL hem vinden
Beweer ik ook nietquote:
+1 voor je naakt pics via dmquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan sta ik eigenlijk op 0maar 1 vind ik beter.
Ik heb meer punten dan jouquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de gemiddelde fokker die heeft
Zullen wij eens aan onze panda/tijgerpunten werken?quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zullen wij eens aan onze panda/tijgerpunten werken?
Hossel gespotquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zullen wij eens aan onze panda/tijgerpunten werken?
Een maand is 4 pandapunten voor studentenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah, veel dus. Nu het juli is is er weer een maand om, weer een pandapuntje erbij dus
Dagje Rotterdam kan wel dus?quote:
Maar ik ben geen student dus voor mij is een maand maar 1 pandapuntquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Een maand is 4 pandapunten voor studenten
[..]
Dagje Rotterdam kan wel dus?
Dus je staat op 1 pandapunt?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar ik ben geen student dus voor mij is een maand maar 1 pandapunt
Geef me je ping schatjquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:13 schreef d4v1d het volgende:
Mijn hosselplan voor xcachet loopt niet zoals verwacht
Een halfjaarquote:
haha xcasletquote:
Ach ja, ik ben gelukkig geen seksverslaafde (zoals elke man lijkt het wel) dus het is niet zo'n punt. M'n relatie ging uit in december, en ik ben niet zo van de onenightstands.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Een halfjaar![]()
ik sta zelfs op meer dan 6, maar hier telt het als weken
sletjequote:
braaf meisjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben gelukkig geen seksverslaafde (zoals elke man lijkt het wel) dus het is niet zo'n punt. M'n relatie ging uit in december, en ik ben niet zo van de onenightstands.
Zelfs ik kwam er naar binnen!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:17 schreef supersof het volgende:
xcasletje je weet. dm staat altijd open net als dr benen
Hallo Vakantie,quote:
Huh, niet tussen dr benen dan?quote:
Oh, zei ik dat niet dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Huh, niet tussen dr benen dan?
Onmogelijk.
Jij hebt een goed gevoel voor humor of nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:17 schreef supersof het volgende:
xcasletje je weet. dm staat altijd open net als dr benen
Ik vind van welquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij hebt een goed gevoel voor humor of niet___
picsquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh, zei ik dat niet dan?Ze is nu wel stil.
quote:
Heb je die niet?quote:
quote:
Rustig maar, van jou komt ze toch niet klaar.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:22 schreef Toto69 het volgende:
Ik zou sof zo hard doen dat ze daarna 9 maanden lang met een embryonale afscheiding tussen d'r benen loopt.
back at yaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:22 schreef Toto69 het volgende:
Ik zou sof zo hard doen dat ze daarna 9 maanden lang met een embryonale afscheiding tussen d'r benen loopt.
Wedden?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rustig maar, van jou komt ze toch niet klaar.
HAHAHHAHAHAAquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:25 schreef Toto69 het volgende:
Hey sof, doe je benen dicht, ik kan liplezen.
gvdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:25 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:25 schreef Toto69 het volgende:
tjaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:26 schreef Toto69 het volgende:
Today I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer
Hihiquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:26 schreef Toto69 het volgende:
Today I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rustig maar, van jou komt ze toch niet klaar.
HE JIJ DM HEquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:28 schreef JRRY het volgende:
hey hey hey hey hey
wat een feestnummer, prachtugg
Ik had dat altijd met ijs in het ziekenhuis, altijd kreeg ik honger en zin in ijsquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:31 schreef d4v1d het volgende:
Ik moet dus straks weer langs het ziekenhuis, ik moet me echt gaan inhouden om op de terugweg niet bij de subway uit te stappen![]()
Ziekenhuis waar ik heen ga heeft alleen een klein winkeltje waar je enkel snoep enzo kan kopenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik had dat altijd met ijs in het ziekenhuis, altijd kreeg ik honger en zin in ijsmja om nou elke week ijs te eten gedurende anderhalf jaar gaat wat ver
Ziekenhuizen waar ik heen ging hadden van alles, ook wel gezonde broodjesquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ziekenhuis waar ik heen ga heeft alleen een klein winkeltje waar je enkel snoep enzo kan kopen....
Niet een kantine met (gezonde) broodjes in een ziekenhuis hebben
Ziekenhuis waar ik altijd kwam had een laplacequote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ziekenhuis waar ik heen ga heeft alleen een klein winkeltje waar je enkel snoep enzo kan kopen....
Niet een kantine met (gezonde) broodjes in een ziekenhuis hebben
Ik heb nog nooit langer dan een dag in een ziekenhuis gezeten.. Wat kreeg je te eten?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ziekenhuizen waar ik heen ging hadden van alles, ook wel gezonde broodjes
Alleen bij verblijfjes was het eten niet zo lekker
Ho is ffquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Ziekenhuis waar ik altijd kwam had een laplace
Mijn oude school had een laplace.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Ziekenhuis waar ik altijd kwam had een laplace
Beschuitjesquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit langer dan een dag in een ziekenhuis gezeten.. Wat kreeg je te eten?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beschuitjes... avondeten nam ik geen eens, zo vies vond ik dat.
wat!!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn oude school had een laplace.
Nu jij weer.
Was niet een voledige laplace maar ze hadden genoeg lekkere dingenquote:
bewijs het, ik geloof je niet ech heel ergquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was niet een voledige laplace maar ze hadden genoeg lekkere dingenHet jaar daarna was die wel weg
?quote:
Boeiend, ik koop toch nooit wat op school.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn oude school had een laplace.
Nu jij weer.
http://www.amadeuslyceum.(...)20EXTRA%20EDITIE.pdfquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
bewijs het, ik geloof je niet ech heel erg
Hey die school was genomineerd voor 538 schoolawards 2011quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://www.amadeuslyceum.(...)20EXTRA%20EDITIE.pdf
Lees het kopje "OSP catering vertrekt, Abrona komt"
lees terug danquote:
ik vond het wel leukquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
sof
zelfs met mij is het niveau nooit zo laag geweest
Thanks for supporting me.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha dat is kutquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:43 schreef d4v1d het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren of ik gister heb uitgecheckt in de bus..
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:56 schreef d4v1d het volgende:
Ben ik de enige hier die niet specifiek een hekel aan iemand heeft?ja maar ik noem geen namen en ik heb ze hier vandaag ook nog niet gezien dus dat is heel erg mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |