Mcdonalds geloof ik..quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het deuntje dat je zoekt zat in een commercial eind jaren '90/begin jaren '00.
Nee het had niets met indianen te maken. Een liedje dat erop lijkt is Poison Lips van Vitalic, dat lijkt iig het dichtste bij wat in mijn hoofd zit.quote:
Deze?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:38 schreef iewl het volgende:
[..]
Nee het had niets met indianen te maken. Een liedje dat erop lijkt is Poison Lips van Vitalic, dat lijkt iig het dichtste bij wat in mijn hoofd zit.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het deuntje dat je zoekt zat in een commercial eind jaren '90/begin jaren '00.
Hij zat in een McDonald's commercial.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb het deuntje gevonden op Facebook dankzij held Robdriessen. Ook een FOK!ker. Maar nu heb ik het deuntje, en wil ik stekem ook nog weten waar het deuntje vandaan komt
Deze manquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hij zat in een McDonald's commercial.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze manWat een baas
![]()
Hartstikke bedankt kerel
Weet iemand deze toevallig ?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:14 schreef jordy94 het volgende:
.. de naam van dit jazzy muziekje (vanaf 2:13):
Bedankt alvast!
Walking with a ghost van Tegan & Sara?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:57 schreef SLP_ het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer. Het refrein gaat ongeveer zo: 'I was just talking to myself blablabla I was just walking on my own'. Het klinkt een beetje als Tegan and Sara. Iemand hier die mij kan helpen?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:53 schreef iewl het volgende:
Ik zoek een liedje die best bekend is en vrij uniek, maar heel moeilijk uit te leggen. Je hoort een vrij hoge, erg bewerkte stem een soort brabbeltaal zingen. Soort van waawaahie weh waawie waawahoe tombee (niet als een soort afrikaans). En dit door een hoge robot achtige stem met een soort violen op de achtergrond. Ik dacht zelf dat het bij de bloody beetroots in de buurt lag maar het kan in ieder geval een soort electro geweest zijn. Kan iemand hier wat van maken?
Op 14:55 ?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:53 schreef iewl het volgende:
Ik zoek een liedje die best bekend is en vrij uniek, maar heel moeilijk uit te leggen. Je hoort een vrij hoge, erg bewerkte stem een soort brabbeltaal zingen. Soort van waawaahie weh waawie waawahoe tombee (niet als een soort afrikaans). En dit door een hoge robot achtige stem met een soort violen op de achtergrond. Ik dacht zelf dat het bij de bloody beetroots in de buurt lag maar het kan in ieder geval een soort electro geweest zijn. Kan iemand hier wat van maken?
?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:07 schreef cptmarco het volgende:
ik zoek een nummer, circa midden jaren 90, hardcore/gabber achtig. enige dat ik mij herinneren kan is de zin 'boeing boeing coming down'. dat werd tig keer herhaald.... iemand naam en artiest?
Gokje.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:57 schreef SLP_ het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer. Het refrein gaat ongeveer zo: 'I was just talking to myself blablabla I was just walking on my own'. Het klinkt een beetje als Tegan and Sara. Iemand hier die mij kan helpen?![]()
Nope :-( Het werd echt gezongen door 1 of 2 vrouwenquote:
Toch niet de ultimate sex track?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:07 schreef cptmarco het volgende:
ik zoek een nummer, circa midden jaren 90, hardcore/gabber achtig. enige dat ik mij herinneren kan is de zin 'boeing boeing coming down'. dat werd tig keer herhaald.... iemand naam en artiest?
quote:Op zondag 21 juli 2013 12:39 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nope :-( Het werd echt gezongen door 1 of 2 vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |