Deze?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:24 schreef mini891 het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik ben op zoek naar een recent housenummer. Begint volgens mij met een piano in een bepaald riffje. Daarna gaat een vrouw zingen. De tekst weet ik niet meer, maar het klonk als hassle roll ofzo.
Ja! Dankjewel. Wat een goed nummer!quote:
Graag gedaan. Luister anders ook eens naar de A-track remixquote:
Die is in dit topic nog gevraagd, staat bovenaan deze pagina (post #51)...Vengaboys:hot hot hotquote:Op maandag 8 juli 2013 23:40 schreef Tallie1982 het volgende:
Toennet om 22:26 op freshfm
http://postimg.org/image/40hwhzs99/
Iemand enig idee??in de playlist is die niet te vinden helaas
A-Trak.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Graag gedaan. Luister anders ook eens naar de A-track remix![]()
quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]Maar gelukkig hebben we jou om ons daar op te wijzen.
Ja dat was de versie die ik zocht. Maar na de originele versie te hebben gevonden, was die zo moeilijk niet meer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Graag gedaan. Luister anders ook eens naar de A-track remix![]()
Is het misschien niet Time van Hans Zimmer, van de soundtrack van Inception waar dat nummer op gebaseerd is?quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:15 schreef Zolder het volgende:
Vanmiddag rond half 4 op RTL 7 lieten ze een compilatie van het drama rondom prins Friso zien met daarbij achtergrondmuziek. Het is een nummer wat je vaker hoort bij vooral emotionele beelden, misschien ook wel in films.
Hoe heet dit instrumentele nummer?
het lijkt heel erg veel op de achtergrondmuziek van dit nummer:
Maar kan het niet vinden.
Ja dat is hem! Weet ik ook weer gelijk van welke film ik het herkende.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is het misschien niet Time van Hans Zimmer, van de soundtrack van Inception waar dat nummer op gebaseerd is?
Waarom kun je die zooi niet mobiel bekijken???quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:24 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ja dat is hem! Weet ik ook weer gelijk van welke film ik het herkende.
Bedankt
Geblokkeerd op laste van meestal VEVO. Erg vervelend altijd ja.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:28 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Waarom kun je die zooi niet mobiel bekijken???
VEVO kan gewoon op mobiel hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:28 schreef Zolder het volgende:
[..]
Geblokkeerd op laste van meestal VEVO. Erg vervelend altijd ja.
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik zoek een nummer dat volgens mij uit de jaren 80 komt. Het is een rap/electro nummer met een robotstem erin die dingen zingt als "dance that boogie, dance that boogie".....
quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:51 schreef StephanL het volgende:
Ik zoek ook een liedje.
Ik zag hem vandaag op tv maar zag niet van wie en hoe het heet. Zag een dame met donker haar die in een zwembad sprong van een mooie villa ergens in de bergen. Is een recent liedje.
Ze zingt onder andere "me me me only me me. Me me sexy me" Ik probeer hem op te zoeken maar kan het niet vinden.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:47 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Het is een runescapeliedje, maar welke?
--> VEVO appquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:45 schreef einschtein het volgende:
[..]
De meesta van VEVO kan ik ook niet op iPhone/iPad doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |