sta jij er wel voor open dan? Kan me niet indenken dat er niemand geinterreseerd is in je...quote:
als jij doet wat binnen je macht ligt om aan werk te komen, dan doe je precies waar die ww voor bedoeld is. Als je jezelf daarvoor schaamt en vind dat je meer zou kunnen doen, moet je dat aan jezelf verantwoorden, niet aan ons.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Thanx, maar met een aanvullende ww heb ik zelf wel die gedachte
Ik heb daar dan wel Labyrinth special edition voor teruggekregen he!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Denk het wel, maar ik heb nog geen filmserie van jou gekregen.
Oh, ik heb twee maanden werkloos en WW ontvangend thuis gezeten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Thanx, maar met een aanvullende ww heb ik zelf wel die gedachte
nice, wat gaat gij doen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik heb twee maanden werkloos en WW ontvangend thuis gezeten.![]()
Gelukkig ga ik binnenkort weer fulltime werken.
Dames. dames. Er is genoeg DF voor iedereen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dames. dames. Er is genoeg DF voor iedereen.Dan moet ik me vetmesten aan jou, zodat ze daarna aan mij beginnen? Lijkt me geen prettig iets...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
recycling heet dat, beste Dyonnemanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan moet ik me vetmesten aan jou, zodat ze daarna aan mij beginnen? Lijkt me geen prettig iets...
Getrouwde collega's.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:13 schreef dyonvbaal het volgende:
sta jij er wel voor open dan? Kan me niet indenken dat er niemand geinterreseerd is in je...
Altijd fijn als ze getrouwd zijn...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Getrouwde collega's.![]()
Ik ga in een ziekenhuis werken, jaja.
Het lukte Hurley niet op een onbewoond eiland..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
neh... ze mogen je hebben. Ik heb altijd al wat kilo'tjes kwijt willen raken... dat moet wel lukken in de bergen..
Gelukkig weeg ik dan ook geen 250 kilo zoals de beste man...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het lukte Hurley niet op een onbewoond eiland..
Nee, ik dat nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig weeg ik dan ook geen 250 kilo zoals de beste man...
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:21 schreef wyccie het volgende:
Als DF en dyon op zijn mogen jullie aan mijn benen beginnen.
Waarom je benen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:21 schreef wyccie het volgende:
Als DF en dyon op zijn mogen jullie aan mijn benen beginnen.
Ik vind er niks makkelijk aanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:24 schreef drakin het volgende:
En dan vallen mannetjes ook nog makkelijker af
Doe je je best dan? Ik doe er namelijk niks voor... maar kom dan ook niet aanquote:
makkelijker... voor vrouwtjes is het dus nog veel moeilijker. En idd niks makkelijks aan, aankomen is wel zo gebeurd als je even niet oplet, maar andersom helaas niet.quote:
Ik jojo meer dan Patty Brardquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doe je je best dan? Ik doe er namelijk niks voor... maar kom dan ook niet aan
36, dus meer oud en taaiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:24 schreef drakin het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk DF, ik hou wel van jong en mals vees.
Ik ken het probleemquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom denk je?
Vanmiddag weer vloekend in een pashokje gestaan.
Ik ben echt nieuwsgierig naar hoe je eruit zietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom denk je?
Vanmiddag weer vloekend in een pashokje gestaan.
Paste het rokje niet?quote:
Nog niet oud maar taai zekerquote:
Ik denk graag dat ik het goed zou doen met een glas Chardonnay en een champignonsausjequote:
Ik denk graag... nee sorry, ik kan niet over mezelf denken als eten...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik denk graag dat ik het goed zou doen met een glas Chardonnay en een champignonsausje
Uit verhouding.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben echt nieuwsgierig naar hoe je eruit ziet(en ik zal vast niet de enige zijn)
Dat maakt het niet duidelijkerquote:
Dat is nou niet bepaald uit verhouding...quote:
Wel als je 10 broeken meeneemt in het pashokje en slechts twee ervan half goed zit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat is nou niet bepaald uit verhouding...
Jij komt nooit buiten?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik dacht dat peer zo'n beetje het normaalste figuur was dat er is bij vrouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |