Ik jojo meer dan Patty Brardquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doe je je best dan? Ik doe er namelijk niks voor... maar kom dan ook niet aan
36, dus meer oud en taaiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:24 schreef drakin het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk DF, ik hou wel van jong en mals vees.
Ik ken het probleemquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom denk je?
Vanmiddag weer vloekend in een pashokje gestaan.
Ik ben echt nieuwsgierig naar hoe je eruit zietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom denk je?
Vanmiddag weer vloekend in een pashokje gestaan.
Paste het rokje niet?quote:
Nog niet oud maar taai zekerquote:
Ik denk graag dat ik het goed zou doen met een glas Chardonnay en een champignonsausjequote:
Ik denk graag... nee sorry, ik kan niet over mezelf denken als eten...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik denk graag dat ik het goed zou doen met een glas Chardonnay en een champignonsausje
Uit verhouding.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben echt nieuwsgierig naar hoe je eruit ziet(en ik zal vast niet de enige zijn)
Dat maakt het niet duidelijkerquote:
Dat is nou niet bepaald uit verhouding...quote:
Wel als je 10 broeken meeneemt in het pashokje en slechts twee ervan half goed zit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat is nou niet bepaald uit verhouding...
Jij komt nooit buiten?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik dacht dat peer zo'n beetje het normaalste figuur was dat er is bij vrouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |