Ik ongeveer hetzelfdequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ga zondag taart eten en op een terras zitten en genieten van familie om me heen
Das kommt gut en dat is vast geen goed Duits, maar who caresquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ongeveer hetzelfdeveel plezier
Hoezo moet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad een goed weekend om te kamperen.
Ook de Rock Werchtergangers hebben geluk.
Zondag moet ik wandelen, maar ik weet nu al dat ik ga smelten.
Moet van mezelf. Ik vind dat ik niet genoeg getraind heb voor de Vierdaagse. En ook onder zulke weersomstandigheden zou ik gewoon moeten lopen.quote:
Je hebt iig goed weer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:38 schreef picodealion het volgende:
Zo, vanaf morgen een weekje kamperen en door de Ardennen toeren. Laterrr!
En veel plezier op de meet natuurlijk, jammer dat ik t moet missen.
Met ietwat moeite hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:08 schreef Sands het volgende:
Dat jullie daar allemaal zin voor kunnen maken
Ik wilde dat ik die discipline had...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Moet van mezelf. Ik vind dat ik niet genoeg getraind heb voor de Vierdaagse. En ook onder zulke weersomstandigheden zou ik gewoon moeten lopen.
Dit weekend is weer de Kennedymars in Someren, die is 80km.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:07 schreef drakin het volgende:
Ik wil volgend jaar meedoen met de slachtemarathon, die is 1 keer in de 4 jaar en ik heb echt nog nooit 40 km gelopen. max is 30 km geweest ongeoefend. dat was meteen een week voetenbadjes en voeten omhoog houden.
Nu oefen ik maar rustig aan om dat niet nog een keer te hoeven meemaken.
Ik heb tegenwoordig nergens meer zin in, voel me opquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met ietwat moeite hoor.
Gelukkig heb ik dan weer geen moeite om alleen te lopen. De anderen met wie ik loop wel. Ik vind het heerlijk.
Ik ben wel een doorzetter op dat gebied. Als ik iets tot doel stel, lukt het me ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:12 schreef DragonFodder het volgende:
Ik wilde dat ik die discipline had...
dat bewonder ikquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben wel een doorzetter op dat gebied. Als ik iets tot doel stel, lukt het me ook.
Ik heb eens 100km gelopen. Dat is best kut.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:12 schreef victorinox het volgende:
Dit weekend is weer de Kennedymars in Someren, die is 80km.
ik heb zo'n beetje het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen sport/lichamelijk dus.
Voor al het andere ontbreekt het me aan discipline.
Ja het zou een reuze gezellige wandeling van 15 km worden, maar door oa de kaart niet kunnen lezen werd het met gemak 30.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:10 schreef wyccie het volgende:
Wow, 30 km ongeoefend! Daar zou ik ook niet blij van worden.
Ik zou nog wel ooit een marathon willen 'rennen'.
Maar daarna zal ik wel weer een gat vallen en geen motivatie en doel meer hebben.
Drink en slaap je genoeg?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:13 schreef Sands het volgende:
Ik heb tegenwoordig nergens meer zin in, voel me op
Drink 1.5 liter per dag denk ik en slaap 6 uur ongeveer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Drink en slaap je genoeg?
En je moet gewoon actiever worden, meer gaan ondernemen, dan komt het vanzelf wel terug.
Een meet is wel een goede gelegenheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |