Hou op ik kreeg net zo'n trek.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef dyonvbaal het volgende:
o bah wat is het toch een walgelijk geluid als een hond water staat te drinken uit zijn bak...
Dan ben ik dus een bijzondere peer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik dacht dat peer zo'n beetje het normaalste figuur was dat er is bij vrouwen?
nope... ik ben net als jij dat weet je toch...quote:
Hoe kom jij aan mijn vakantiefoto's?quote:
maar wel bijzonder!quote:
tja sorry...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan mijn vakantiefoto's?
ja, dammitquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:38 schreef picodealion het volgende:
Zo, vanaf morgen een weekje kamperen en door de Ardennen toeren. Laterrr!
En veel plezier op de meet natuurlijk, jammer dat ik t moet missen.
have funquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:38 schreef picodealion het volgende:
Ja nee ok misschien een beetjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nope... ik ben net als jij dat weet je toch...
Haha wat is daar walgelijk aan? Vind ik juist een fijn en rustgevend geluidquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef dyonvbaal het volgende:
o bah wat is het toch een walgelijk geluid als een hond water staat te drinken uit zijn bak...
ik vind het eigenlijk ook altijd wel schattig klinken. Al zal een st.Bernard wel anders klinken dan een pekinees.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha wat is daar walgelijk aan? Vind ik juist een fijn en rustgevend geluid
ik krijg er de rillingen van... ik zie ook gewoon voor me hoe dat beest bezig is en al het slijm dat er bij komt... bah... Maar ja honden moeten ook drinken...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha wat is daar walgelijk aan? Vind ik juist een fijn en rustgevend geluid
Dit klinkt alles behalve schattig... tis of er een dam breekt ofzo... Nee grapje, maar tis zo ontzettend hard, als je het 's nachts zou horen zou je er nachtmerries van krijgen...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk ook altijd wel schattig klinken. Al zal een st.Bernard wel anders klinken dan een pekinees.
Nee jij bent de enige die dat heeft.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dit klinkt alles behalve schattig... tis of er een dam breekt ofzo... Nee grapje, maar tis zo ontzettend hard, als je het 's nachts zou horen zou je er nachtmerries van krijgen...
Ik heb al ruzie met de buren gehad, ik ga ze daar niks over zeggen... dan d'r bij... ik denk niet dat deze honden nog beter opgevoed kunnen worden, daar zijn ze al te oud voor en luisteren ze te weinig voor...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:45 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het ook zo afschuwelijk als mijn moeder slurpt. Of als ze de deur niet achter zich dichttrekt. Of ...
Misschien moet ik haar wat beter opvoeden.
Veel plezier, weer gaat goed zijn geloof ik! Jammer dat je niet bij de meet bent idd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:38 schreef picodealion het volgende:
Je zou willen dat de honden wat minder hard slurpen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb al ruzie met de buren gehad, ik ga ze daar niks over zeggen... dan d'r bij... ik denk niet dat deze honden nog beter opgevoed kunnen worden, daar zijn ze al te oud voor en luisteren ze te weinig voor...
Maar misschien is dit iets voor je mam's?
ze leren met een rietje te drinken? weet ik het...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je zou willen dat de honden wat minder hard slurpen?hoe zou je ze,dat willen leren?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ze leren met een rietje te drinken? weet ik het...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |