Trek je het Phaidra?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:43 schreef Phaidra het volgende:
Li, die jurk zal je prachtig staan
Moe! Bergen werk verzet dankzij geconcentreerd kunnen werken thuis, maar dat kost bijna nog meer energie dan reizen en werken op kantoor bij elkaar
Ah, dan is 't wel slim jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het laatste.
Maar dat is het punt, breng 'm nu (probeer het) terug op zelfde sterkte als rechter been. Had 'm zelf dus beetje ontzien waardoor rechter sterker was geworden
Lief! Maar waar heb ik dat aan verdiend?? Geloof dat het allemaal wel loopt, weliswaar met huishouden als sluitpost. Gelukkig krijgen we bijna nooit onverwachts visitequote:Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Trek je het Phaidra?
Volgens mij wel he? Je bent een echte doorzetter.. knap! Respect meis
Daarom.quote:
Ik ben deze week maar weer aan het forcefeeden, ze gaan me komende week weer wegen (en bloeddruk/hartslag etc). Waarschijnlijk mijn laatste afspraak, dan mag ik daarna gewoon op deze dosis verder enzoquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:03 schreef V1z0R het volgende:
Denk je wel aan wat Chico zei, Billy?! Te veel gewichtsverlies en ze halen je van de meds af he...
Met ritalin beide, met dex (wat ik gebruik) vooral minder trek. Sowieso is het met dex veeeel minder ergquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:21 schreef the85mc het volgende:
Ook weer terug van KT, ging lekker! Op een bepaalde manier vind ik rug, benen biceps fijner om te trainen dan borst en schouders.
Vergeet je door die medicatie te eten? Of gewoon geen trek meer?
lijkt me wel lastig, als je constant moet eten terwijl je totaal geen trek hebt...quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Met ritalin beide, met dex (wat ik gebruik) vooral minder trek. Sowieso is het met dex veeeel minder erg.
Ik ben alleen nog maar aangekomenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:03 schreef V1z0R het volgende:
Denk je wel aan wat Chico zei, Billy?! Te veel gewichtsverlies en ze halen je van de meds af he...
Hoezo gestopt? Je bent toch net begonnenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:19 schreef Probability het volgende:
Slik sinds vrijdag geen medicatie meer dus daar ligt het niet aan
Ik ben het dan misschien niet helemaal eens ermee, maar als je er dan wel aan gaat dan moet je het doen!quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:19 schreef Probability het volgende:
Slik sinds vrijdag geen medicatie meer dus daar ligt het niet aan
Ze kan t wel af en toe nemen hoor. Met ritalin en concerta kan dat in elk geval weet ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ben het dan misschien niet helemaal eens ermee, maar als je er dan wel aan gaat dan moet je het doen!
Is niet iets dat zomaar werkt. Moet je wel geregeld nemen want elke keer dat je mist doe je het effect ervan teniet.
Ik vergeleek het misschien teveel met AD, daarvan weet ik dat skippen het effect minimaliseert.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:26 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ze kan t wel af en toe nemen hoor. Met ritalin en concerta kan dat in elk geval weet ik.
Die kinderen op school nemen t ook alleen door de week of met toetsen.
Kan wel, alleen dan heb je wat meer schommelingen.
Als je eenmaal een dosis hebt en er is vastgesteld dat het geen probleem voor je hartslag/bloeddruk is kan dat inderdaad. Maar er is ook bekend dat het beter werkt als je het regelmatig inneemt, en tijdens het bepalen van je dosis willen ze niet dat je 'te hoog' gaat zitten omdat je het onregelmatig inneemt. En bijwerkingen worden pas na een tijdje duidelijk, en komen eerder naar voren als je het regelmatig hebt ingenomen gedurende x weken. Daarom willen ze dat je in het begin gewoon elke dag je dagelijkse dosis inneemtquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:26 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ze kan t wel af en toe nemen hoor. Met ritalin en concerta kan dat in elk geval weet ik.
Die kinderen op school nemen t ook alleen door de week of met toetsen.
Kan wel, alleen dan heb je wat meer schommelingen.
Dit is op verzoek van m'n arts hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ben het dan misschien niet helemaal eens ermee, maar als je er dan wel aan gaat dan moet je het doen!
Is niet iets dat zomaar werkt. Moet je wel geregeld nemen want elke keer dat je mist doe je het effect ervan teniet.
Ja klopt, maar waarom ben je gestopt Prob?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als je eenmaal een dosis hebt en er is vastgesteld dat het geen probleem voor je hartslag/bloeddruk is kan dat inderdaad. Maar er is ook bekend dat het beter werkt als je het regelmatig inneemt, en tijdens het bepalen van je dosis willen ze niet dat je 'te hoog' gaat zitten omdat je het onregelmatig inneemt. En bijwerkingen worden pas na een tijdje duidelijk, en komen eerder naar voren als je het regelmatig hebt ingenomen gedurende x weken. Daarom willen ze dat je in het begin gewoon elke dag je dagelijkse dosis inneemt.
Omdat ik nu Dex ga proberen (vanaf morgen)quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Hoezo gestopt? Je bent toch net begonnen![]()
/sociale controle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |